Okee, misschien niet, maar de competitie is hier niet zo bekend, maar toch wel sterker dan de Jupiler League en de HCE, mag je aannemen. Misschien dat Griekenland of Turkije nog meedoen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat is over de laatste 5 jaar,niet representatief voor dit jaar denk ik
Wel dan de Jupiler maar sterker dan de HCE dit seizoen? Ik zet er mijn vraagtekens bij.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, misschien niet, maar de competitie is hier niet zo bekend, maar toch wel sterker dan de Jupiler League en de HCE, mag je aannemen. Misschien dat Griekenland of Turkije nog meedoen?
Om eerlijk te zijn, als ik dit seizoen in Europa (ik spreek over DIT seizoen hé, niet over het porto van vorig jaar enzo) Porto, Benfica en zelfs Sporting (die kleurloos in de finale zijn gesukkeld van een beker met 2de rangsteams) zag spelen schat ik dit zeker niet in als een Europese "topcompetitie" hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoho... De vermoedelijke kampioen van de Superliga, de 6e competitie van Europa??
Sporting Braga is dit seizoen dé verrassing. Het verschil zit echter vooral onderin. De Portugese staartploegen zijn sterker dan de onze. De topclubs kunnen zich wel met elkaar meten, dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wel dan de Jupiler maar sterker dan de HCE dit seizoen? Ik zet er mijn vraagtekens bij.
Eerlijk is eerlijk,ik zie haast geen Portugees voetbal maar daar draait het toch ook alleen maar om Porot,Benfica,Sporting en in iets mindere mate Boavista?
Dat denk ik misschien ook wel,al zou het alleen al om het fysieke gaan maar ik denk dat onze subtop en middenmoot sterker isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het verschil zit echter vooral onderin. De Portugese staartploegen zijn sterker dan de onze.
Daar lijkt mij het grootste verschil te zijn dat er (naast Bayern) een wissel aan de top bezig is , waar je vroeger constant ploegen als een Dortmund of Leverkusen ed had zie je nu dat die hun plaatsen ingenomen worden door Werder Bremen, Stuttgart en terug Schalke enzo. Alleen zijn die ploegen Europees nog niet sterk genoeg ...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:34 schreef DutchGooner het volgende:
Duitsland is zelfs subtop mijn inziens
Maar blijkbaar niet hoog genoeg om zich te nestelen in de top daarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Mwah, ook daar zit fysiek wat verschil in. Zal elkaar ook niet al te veel ontlopen, aangezien Mitchell van der Gaag zich daar ook prima staande kan houden bij een subtopper. Maar er lopen daar behoorlijk wat Zuid-Amerikanen (vooral Brazilianen) rond die toch een meer dan behoorlijk niveau halen.
Maar is daardoor het niveau toegenomen? Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daar lijkt mij het grootste verschil te zijn dat er (naast Bayern) een wissel aan de top bezig is , waar je vroeger constant ploegen als een Dortmund of Leverkusen ed had zie je nu dat die hun plaatsen ingenomen worden door Werder Bremen, Stuttgart en terug Schalke enzo. Alleen zijn die ploegen Europees nog niet sterk genoeg ...
Nee, klopt. In die zin hebben die clubs een beetje dezelfde functie als teams als Heerenveen, Roda, Vitesse, Twente en Utrecht hier. De opvallendste spelers gaan naar Porto, Benfica, Sporting of Boavista. Jongens die het daar niet halen, gaan weer daarheen. Het verschil zal niet supergroot zijn, maar ik denk dat als je de hele ranglijst af tegen elkaar laat ballen, Portugal iets van 11-7 zal winnen ofzo/quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet hoog genoeg om zich te nestelen in de top daar
en jij weet mijn antwoord al....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
maar ik denk dat als je de hele ranglijst af tegen elkaar laat ballen, Portugal iets van 11-7 zal winnen ofzo/
Nee, okee. Pak dan de EK-toto maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en jij weet mijn antwoord al....
Trouwens als ik de stand van de toto erbij pak geloof ik je natuurlijk al helemaal niet
Oude koeien enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, okee. Pak dan de EK-toto maar.
Maar dat had meer te maken met wat je hart je in gaf ipv je verstandquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:48 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik had ook de UEFA Cup-finale goed.
Maar dat ontken ik ook niet,zou zelfs raar zijn als dat niet zo zou zijn gezien de Europese prijzenkasten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
maar dat Benfica Europees misschien nog net wat meer aanzien zal hebben dan Standard.
Uiteraard, maar ik sprak er dan ook over dat hij er puur sportief niet echt zou achteruit gaan hé. Qua aanzien is Benfica natuurlijk nog altijd een grotere club ...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Bij CSKA en Parma was mijn hart er niet bij.
Maar goed, laten we het erop houden dat de verschillende competities elkaar niet veel zullen ontlopen, maar dat Benfica Europees misschien nog net wat meer aanzien zal hebben dan Standard. Maar Nuno Gomes moet wel naar Standard.
Bangoura en sinds kort de teruggekeerde Cedric Rousselquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
Zou je Nuno Gomes wel zien zitten in de spits? Wie hebben ze dit jaar eigenlijk als spits lopen, kan het me even niet voor de geest halen... Vorig jaar Emile, maar die is weg.
Yup,ondanks dat het shite Portugees is.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
Zou je Nuno Gomes wel zien zitten in de spits? Wie hebben ze dit jaar eigenlijk als spits lopen, kan het me even niet voor de geest halen... Vorig jaar Emile, maar die is weg.
En 2-1 alweer voor Bruggequote:Op zondag 15 mei 2005 15:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
En het wordt 1-1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |