Als jij hem bij wilt houdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Interesse voor een Jupiler League toto voor het seizoen 2005/2006?
Ja, is prima.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Kakploeg.
En zonder te winnen doorgaan is sowieso onverdiend
Is die niet wat te duur. Hij speelde zich toch in de basis op het EK, en da's toch niet niksquote:
Maar ik denk niet dat ze Onyewu laten gaan,wie moet dan onze corners inworpen nemen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
Anderlecht zou Baseggio willen ruilen met Onyewu van Standard. Standard wil ook Nuno Gomes.
Hoho... De vermoedelijke kampioen van de Superliga, de 6e competitie van Europa??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En aan de andere kant, Benfica werd dit jaar toch ook uit de CL gewipt door Anderlecht. Maakt bij een speler toch ook altijd wel enige "indruk" over de sterkte van sommige ploegen in een competitie. (puur sportief gezien schat ik de ploeg van Standard niet eens lager in dan Benfica momenteel)
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je zal dan alleen eens iets moeten doen aan die "kutportugezen" in je sign DG![]()
Kan ik ergens een overzicht daar van terugzien?quote:
UEFA-ranglijst. Maar welke acht jij sterker dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan ik ergens een overzicht daar van terugzien?
Je bedoeld dus,in JOUW ogen de 6e competitie van Europa.
Aangepastquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Maar Sergio is dan net die ene uitzondering
Maar dat is over de laatste 5 jaar,niet representatief voor dit jaar denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
UEFA-ranglijst. Maar welke acht jij sterker dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |