same here.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:43 schreef bl0emetjE het volgende:
ja! dat heb ik ook.. als ik één oog dichtdoe.. met het ene oog zie ik meer 'kleur' dan met het andere oog.. daar lijkt alles iets grijziger ofzo
Moet je ook es een keer in de verte kijken i.pv. je beeldscherm (liefst een kleurrijke omgeving)..quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:02 schreef Lidia het volgende:
Bij mij is dr geen verschil.
Dit heb ik dus ook!quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:01 schreef appelsap het volgende:
Ik heb dat ik met mijn ene oog (hier zie ik overigens ook slechter mee) wat donkerdere kleuren zie
En met mijn andere oog, die beter is lichtere/fellere kleuren zie
De persoon zelf of de moeder in kwestie?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Dan ben je door 2 personen tegelijk geneukt
Heb ik ook, je zit het alleen niet zo duidelijk.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:25 schreef Natalie het volgende:
Heb eens iemand gekend met blauwe ogen, met in een daarvan een bruine vlek.
Heel apart.
Ja wat tussen je ogen zit eeft idd een andere kleur dan je ogen!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Wie heeft dat ook; dat je een licht kleurverschil ziet tussen je ogen... met de ene oog zie ik namelijk iets roder dan met de ander... of ben ik de enige![]()
Fotootje?quote:Op zondag 1 mei 2005 10:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Heb ik ook, je zit het alleen niet zo duidelijk.![]()
Heb het in allebei de ogen trouwens, de een wat meer dan de ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |