Zou het niet weten, Europees voetbal is het niet voorquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:26 schreef tong80 het volgende:
Ajax 3-0 voor.Wist niet eens dat ze nu al speelden. Waar is dat goed voor ?
3 wereldgoals. Vooral de 3e zal wel op CNN te zien zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:29 schreef Dizzee het volgende:
mooie goals bij Ajax ?
wist ook niet dat ze nu al begonnen waren.
Nu al Breaking Newsquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:30 schreef twi het volgende:
[..]
3 wereldgoals. Vooral de 3e zal wel op CNN te zien zijn.
quote:
He, dat vind ik nou leuk voor hemquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:49 schreef VoreG het volgende:
Galasek 4-0!
Niet waar Hölzenbein liet zich vallenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:53 schreef VoreG het volgende:
het was wel een penalty
Het was De Ridder voor Sneijderquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:56 schreef Mr.Mills het volgende:
Ajax speelt 3-4-3 nu de Ridder is ingevallen?
Ik dacht:quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was De Ridder voor Sneijder
dus gewoon nog 4-3-3
Ja klopt maar omdat het 0-4 is dacht ik dat Blind misschien wel de 3-4-3 variant wilde uitproberen...quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:01 schreef VoreG het volgende:
Heitinga Grygera Maduro Escude
De Jong Galasek Sneijder
Pienaar Harry Babel
Boukhari voor Babel
Terechte pingel, wel een domme overtreding van Fortes.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:53 schreef VoreG het volgende:
het was wel een penalty
Is ook zo, vanaf seizoen speelt hij niet meer als basisspeler.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:34 schreef Nashje het volgende:
Ow ik dacht dat ie vorig seizoen nog aanvoerder was. Kan me vergissen.
FEYENOORD: Malkowski,Östlund,Saidi,quote:Op zondag 1 mei 2005 15:10 schreef Moreno het volgende:
Wat is de opstelling van Feyenoord?
Geen blessure volgens mij. Volgens Langs de lijn speelde hij gewoon een slechte wedstrijd.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:12 schreef Moreno het volgende:
Wat is er met Bosschaart?
Evenals Bahia.quote:
.
Die werd ook afgekraakt iddquote:
Die gast is Utregse spirit gewend en komt dan bij die ouwewijven van Feyenoord en tsjah bedroevendquote:
Idd, volgende keer zeg ik maar niksquote:Op zondag 1 mei 2005 16:05 schreef Eilanden het volgende:
Het ging beter zonder jullie hartstochtelijke aanmoedigingen
Ik gun ze die 2e plaats meer...Als we het over iemand iets gunnen hebben...Ajax heeft die plaats namelijk absoluut niet verdiend met het spel dat ze het hele jaar vertoond hebben.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:05 schreef PJORourke het volgende:
Ik gun AZ die derde plaats wel
Ajax heeft de punten gewoon gepakt en verdiend die 2e plaats dus gewoon.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik gun ze die 2e plaats meer...Als we het over iemand iets gunnen hebben...Ajax heeft die plaats namelijk absoluut niet verdiend met het spel dat ze het hele jaar vertoond hebben.
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:10 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord, echt het lachertje![]()
Nou ja, weten we ook weer waarom Bosvelt koos voor Heerenveen![]()
Successupportersquote:
Precies.. en mocht AZ serieus Huntelaar en Da Silvaquote:Op zondag 1 mei 2005 16:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik gun ze die 2e plaats meer...Als we het over iemand iets gunnen hebben...Ajax heeft die plaats namelijk absoluut niet verdiend met het spel dat ze het hele jaar vertoond hebben.
Nee dat is niet zo, want dan zou Feyenoord geen supporters meer hebben.quote:
Nou, wat een succes hebben we toch!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:13 schreef Ludacriss het volgende:
Come on Den Haag maak die 1-1 en 1-2
Word leuk vanavond bij Studio VoetbalRuudje is daar te gast.
quote:
Neh.. laat ajax die CL plaats de laatse speeldag nog maar verliezenquote:
wat heb jij nog van az te vrezen?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:15 schreef cultheld het volgende:
Als Nevland er nog één in prikt, dan heb ik een héél erg goed weekend
mrbookmaker.comquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:16 schreef PJORourke het volgende:
Kom op Heerenveen, nog eentje!
[afbeelding]
Precies, Met nog 3 wedstrijden te spelen blijft Ajax wel tweede denk ik. Bovendien moet AZ nog tegen FC Twente, dat zal ook niet makkelijk worden.quote:
ahkequote:
Kwa spel gun ik AZ de 2de plaats, maar ik zie liever Ajax in de CL. Laat Rotterdam maar vechten om de vierde plaats.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:17 schreef Shreyas het volgende:
Precies, Met nog 3 wedstrijden te spelen blijft Ajax wel tweede denk ik. Bovendien moet AZ nog tegen FC Twente, dat zal ook niet makkelijk worden.
Bovendien zie ik liever AZ op plaats 3 staand dan Feyenoord.
a) hij is psv'erquote:Op zondag 1 mei 2005 16:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Precies, Met nog 3 wedstrijden te spelen blijft Ajax wel tweede denk ik. Bovendien moet AZ nog tegen FC Twente, dat zal ook niet makkelijk worden.
Bovendien zie ik liever AZ op plaats 3 staand dan Feyenoord.
De laatste, hij mag het licht uitdoen.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:18 schreef DeTolk het volgende:
Hij was ook bij Feyenoord TV dat gassie, de enige echte F'noord supporter
Terecht rood dus?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:18 schreef VoreG het volgende:
Wat een randdebiel die Lazovic
Eerst schoppen en dan nog een elleboog ook
Als Villarreal vanavond ff wint en Arsenal morgen ook, dan maak ik van 1 euro inzet 101,17quote:
Gullit vanavond te gast?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:23 schreef PJORourke het volgende:
Ik kan niet wachten op Ruud vs. Borst vanavond
quote:
Ruud meldt zich ziek, griepjequote:Op zondag 1 mei 2005 16:23 schreef PJORourke het volgende:
Ik kan niet wachten op Ruud vs. Borst vanavond
Ben benieuwd of Gullit z'n spelers zal afvallen of de schuld bij zich zelf legt...quote:
Het ligt aan alles behalve aan hem.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Gullit z'n spelers zal afvallen of de schuld bij zich zelf legt...![]()
Hehe, Feyenoord heeft nog een beroerder aankoopbeleid dan wij hebbenquote:
Die achterhoede heeft hij zelf gekocht...quote:Op zondag 1 mei 2005 16:26 schreef Chadi het volgende:
je kan hem moeilijk ongelijk geven met dat materiaal
Is ook geen cent waard de doelpalen brengen het meeste op als je het zou moeten verkopen.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die achterhoede heeft hij zelf gekocht...
Gullit is ook veel te dik, qua ego dan!quote:Op zondag 1 mei 2005 16:29 schreef tong80 het volgende:
De volgens van den Herik te dikke coach Martin Jol wint vandaag met 5-1
Had vandaag daar net zo goed 10-10 kunnen zijnquote:Op zondag 1 mei 2005 16:29 schreef tong80 het volgende:
De volgens van den Herik te dikke coach Martin Jol wint vandaag met 5-1
Tsjah en dan?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zal nu toch wel eens exit Gullit gaan worden denk ik zo??
Zelfde als bij Ajax gebeuren moet, bezem door directie, spelers en technische staf..quote:
Poen is er ook niet echt. Met deze begroting hoor je gewoon derde te worden.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zelfde als bij Ajax gebeuren moet, bezem door directie, spelers en technische staf..
kan je wel zeggen jaquote:Op zondag 1 mei 2005 16:13 schreef Stefkuh het volgende:
Kzie nu de titel pas0-2
maargoed.. nog steeds dramatisch spel..
......quote:Heerenveen wint in De Kuip
door Hans Blom
ROTTERDAM - Feyenoord heeft definitief afscheid genomen van de tweede en zelfs de derde plaats. In Rotterdam leed de club de eerste netderlaag op eigen veld tegen Heerenveen. Bij rust leidden de Friezen met 1-2 door twee doelpunten van V艙rynen, terwijl Kuyt tegen scoorde. Na rust kopte Hansson raak uit een hoekschop. Lazovic mocht niet lang van zijn invalbeurt genieten, want hij kreeg een rode kaart na een nare overtreding op Yildirim.
De competitie mag dan beslist zijn, voor sommige teams staat er nog wat op het spel. Zo kijkt Feyenoord nog met een schuin ook naar plaats twee, goed voor deelname aan de voorronde voor de Champions League, terwijl Heerenveen in een felle strijd is gewikkeld met FC Twente en Vittesse om plaats vijf, goed voor deelname aan de Uefa Cup. En op de achtergrond doet ook Roda JC nog mee in dat gevecht. Voldoende reden dus voor beide partijen om er vol tegenaan te gaan, waarbij van Heerenveen uiteraard de meeste inzet verwacht mocht worden.
Die inzet werd in de 16e minuut beloond. Nadat Feyenoord in het eerste kwartier een licht overwicht had, leek Heerenveen wat meer naar voren te gaan voetballen. Daardoor kon het gebeuren dat Väyrynen de bal op het middenveld kreeg aangespeeld, kon opstomen en vervolgens als een vogeltje zo vrij vanaf een meter of twintig kon uithalen: 0-1.
Vervolgens had Heerenveen een kwartier het beste van het spel, zonder echt uitgespeelde kansen te krijgen, maar een overwicht was er wel. Maar na een half uurtje leek Heerenveen een beetje te gaan rommelen. Zo kon Castelen van rechts voorzetten en Hansson kon nog net voor Kuyt redden. Even lager gaf Kalou de bal subtiel aan Kuyt. Minister Verdonk doet er verstandig aan nog maar eens goed over een paspoort voor Kalou na te denken. Hij is gewoon een van de betere spelers van Feyenoord en zou in Oranje zeker niet misstaan. Hansson kon er in elk geval opnieuw maar net tussen komen. Maar in de 37e minuut kon ook Hansson er niets tegen doen dat Kuyt, die de bal via een lange pass van Saidi gekregen had sterk doorzette en doelman Vandenbussche passeerde.
De gelijkmaker was verdiend, maar lang kon Feyenoord er niet van profiteren want een paar minuten later stond Heerenveen waarempel weer op voorsprong. Väyrynen zette de aan val op, ging een één-twee aan met Huntelaar, kreeg de bal terug en passeerde de vervanger van Babos, Malkowski, met een bekeken schuiver.
Na rust leek Feyenoord uit een ander vaatje te gaan tappen. De tweede helft was amper een paar minuten oud doen Goor een penalty wilde, maar Luinge wilde er niet aan. Nadien deden Kalou en Castelen nog een poging een 'pingel' te versieren. Tussendoor leek Feyenoord de druk op te voeren en hing de gelijkmaker in de lucht. Bijna leek het zover toen Kuyt werd aangespeeld en goed zag dat Vandenbussche iets te ver voor zijn doel stond. Zijn prima bekeken lob had een beter lot verdiend dan op het dak van het doel te eindigen. Maar Feyenoord mocht van geluk spreken dat invaller Samaras te zelfzuchtig was waardoor Malkowski kon redden en dat Huntelaar bij de rebound het vizier niet op scherp had staan. Maar de beste kans was voor Samaras, die na een dieptepass Malkowski omspeelde, maar vervolgens Bahia zag redden.
Dat Heerenveen gevaarlijk bleef, bleek een kwartier voor tijd. Huntelaar stond al of niet buitenspel, maar mocht doorgaan. Er was niemand voor de pot en het maximale was een hoekschop. Yildirim plaatste de bal perfect op het hoofd van Hansson: 1-3. De frustratie werd Lazovic uiteindelijk te veel. Hij plantte zijn linker elleboog tegen het hoofd van Yildirim. Zijn rode kaart was terecht. Voor Feyenoord rest slechts uithuilen en volgend jaar opnieuw beginnen.
Feyenoord - Heerenveen: 1-3 (1-2). 0-1 Väyrynen(16), 1-1 Kuyt(37), 1-2 Väyrynen(41), 1-3 Hansson(78). Geel: Bakkati, Hansson (Heerenveen); rood: Lazovic (Feyenoord). Scheidsrechter: Luinge. Toeschouwers: 41.000.
FEYENOORD: Malkowski, Östlund, Saidi (72.Zuiverloon), Bahia, Basto, De Graaf (64.Lazovic), Bosschaart (33.Pardo), Goor, Castelen, Kuijt, Kalou.
t'is absoluut geen gezicht nee...quote:Op zondag 1 mei 2005 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In de VI stond eens een foto van die tattoo op zijn bovenarm. Die op die onderarm zit er nog niet zo lang volgens mij. Geen gezicht overigens.
Hakansson was maker van het doelpuntquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:36 schreef Max-Westerman het volgende:
1-1
Laat ADO zijn plicht doenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:45 schreef Ludacriss het volgende:
Kut... kom op Nac dan kan Ado rustig zondag tegen Az spelen zonder dat het echt hoeft
RBC kan nu niet meer rechtstreeks degraderen en ADO moet nog even waakzaam zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:51 schreef ElmarO het volgende:
Vlak voor tijd is het 1-2 geworden. Hammond scoorde voor RBC.
Als het aan mij had gelegen....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:45 schreef Ludacriss het volgende:
Kut... kom op Nac dan kan Ado rustig zondag tegen Az spelen zonder dat het echt hoeft
Maar ook triest hoe RKC dan speelt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:10 schreef F1Bas het volgende:
Terwijl Ajax erg slecht speelt.
Dit kun je op iedere speeldag welposten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nou Hoogendorp heeft al 2 grote kansen gemist.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:15 schreef brighton het volgende:
Wordt Europees toch nog spannend?
Twente achter, Heerenveen achter!
Speelt Wamberto daar mee of zo?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:24 schreef F1Bas het volgende:
haha Ajax E1 kampioen met een doelsaldo 125-6
nee, ze gaan helemaal los tegen dat prutsclubjequote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:26 schreef the_undertaker het volgende:
wat hangt er weer een lauw sfeertje in die Arena![]()
Ajax![]()
Ploegjes ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:30 schreef Zwoerd het volgende:
Dramatisch weer hoe Twente tegen zulke ploegjes speelt
vites!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:18 schreef DarkShine het volgende:
Op zaterdag 7 mei 2005 20:15 schreef brighton het volgende:
Twente achter, Heerenveen achter!
[..]
Saved by the belquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Oke voetbalclubs die niet zo hoog op de ranglijst staan bedoel ik![]()
Alsof dat een inspirerende omgeving is...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:47 schreef D1 het volgende:
Een beetje meer pit, je speelt wel in de Arena ja...
NECquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:50 schreef D1 het volgende:
En waar supporterd dhr Derksen voor?
Veendam, De Graafschap???
Jammer genoeg is het daar ook minder gezellig dan een paar jaar geleden... Maar ja, er is wel iets dat op sfeer lijkt... Daarom zit ik liever daar dan in A'damquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:53 schreef D1 het volgende:
Samaras, wat dost no...
"Ut is hast dreger om em neist te krigen dan eryn"
Omrop Fryslan
Nostalgiequote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:12 schreef SCH het volgende:
Volhouden Den Bosch
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:12 schreef SCH het volgende:
Volhouden Den Bosch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |