Idd, volgende keer zeg ik maar niksquote:Op zondag 1 mei 2005 16:05 schreef Eilanden het volgende:
Het ging beter zonder jullie hartstochtelijke aanmoedigingen
Ik gun ze die 2e plaats meer...Als we het over iemand iets gunnen hebben...Ajax heeft die plaats namelijk absoluut niet verdiend met het spel dat ze het hele jaar vertoond hebben.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:05 schreef PJORourke het volgende:
Ik gun AZ die derde plaats wel
Ajax heeft de punten gewoon gepakt en verdiend die 2e plaats dus gewoon.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik gun ze die 2e plaats meer...Als we het over iemand iets gunnen hebben...Ajax heeft die plaats namelijk absoluut niet verdiend met het spel dat ze het hele jaar vertoond hebben.
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:10 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord, echt het lachertje![]()
Nou ja, weten we ook weer waarom Bosvelt koos voor Heerenveen![]()
Successupportersquote:
Precies.. en mocht AZ serieus Huntelaar en Da Silvaquote:Op zondag 1 mei 2005 16:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik gun ze die 2e plaats meer...Als we het over iemand iets gunnen hebben...Ajax heeft die plaats namelijk absoluut niet verdiend met het spel dat ze het hele jaar vertoond hebben.
Nee dat is niet zo, want dan zou Feyenoord geen supporters meer hebben.quote:
Nou, wat een succes hebben we toch!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:13 schreef Ludacriss het volgende:
Come on Den Haag maak die 1-1 en 1-2
Word leuk vanavond bij Studio VoetbalRuudje is daar te gast.
quote:
Neh.. laat ajax die CL plaats de laatse speeldag nog maar verliezenquote:
wat heb jij nog van az te vrezen?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:15 schreef cultheld het volgende:
Als Nevland er nog één in prikt, dan heb ik een héél erg goed weekend
mrbookmaker.comquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:16 schreef PJORourke het volgende:
Kom op Heerenveen, nog eentje!
[afbeelding]
Precies, Met nog 3 wedstrijden te spelen blijft Ajax wel tweede denk ik. Bovendien moet AZ nog tegen FC Twente, dat zal ook niet makkelijk worden.quote:
ahkequote:
Kwa spel gun ik AZ de 2de plaats, maar ik zie liever Ajax in de CL. Laat Rotterdam maar vechten om de vierde plaats.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:17 schreef Shreyas het volgende:
Precies, Met nog 3 wedstrijden te spelen blijft Ajax wel tweede denk ik. Bovendien moet AZ nog tegen FC Twente, dat zal ook niet makkelijk worden.
Bovendien zie ik liever AZ op plaats 3 staand dan Feyenoord.
a) hij is psv'erquote:Op zondag 1 mei 2005 16:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Precies, Met nog 3 wedstrijden te spelen blijft Ajax wel tweede denk ik. Bovendien moet AZ nog tegen FC Twente, dat zal ook niet makkelijk worden.
Bovendien zie ik liever AZ op plaats 3 staand dan Feyenoord.
De laatste, hij mag het licht uitdoen.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:18 schreef DeTolk het volgende:
Hij was ook bij Feyenoord TV dat gassie, de enige echte F'noord supporter
Terecht rood dus?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:18 schreef VoreG het volgende:
Wat een randdebiel die Lazovic
Eerst schoppen en dan nog een elleboog ook
Als Villarreal vanavond ff wint en Arsenal morgen ook, dan maak ik van 1 euro inzet 101,17quote:
Gullit vanavond te gast?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:23 schreef PJORourke het volgende:
Ik kan niet wachten op Ruud vs. Borst vanavond
quote:
Ruud meldt zich ziek, griepjequote:Op zondag 1 mei 2005 16:23 schreef PJORourke het volgende:
Ik kan niet wachten op Ruud vs. Borst vanavond
Ben benieuwd of Gullit z'n spelers zal afvallen of de schuld bij zich zelf legt...quote:
Het ligt aan alles behalve aan hem.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Gullit z'n spelers zal afvallen of de schuld bij zich zelf legt...![]()
Hehe, Feyenoord heeft nog een beroerder aankoopbeleid dan wij hebbenquote:
Die achterhoede heeft hij zelf gekocht...quote:Op zondag 1 mei 2005 16:26 schreef Chadi het volgende:
je kan hem moeilijk ongelijk geven met dat materiaal
Is ook geen cent waard de doelpalen brengen het meeste op als je het zou moeten verkopen.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die achterhoede heeft hij zelf gekocht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |