Gullit vanavond te gast?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:23 schreef PJORourke het volgende:
Ik kan niet wachten op Ruud vs. Borst vanavond
quote:
Ruud meldt zich ziek, griepjequote:Op zondag 1 mei 2005 16:23 schreef PJORourke het volgende:
Ik kan niet wachten op Ruud vs. Borst vanavond
Ben benieuwd of Gullit z'n spelers zal afvallen of de schuld bij zich zelf legt...quote:
Het ligt aan alles behalve aan hem.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Gullit z'n spelers zal afvallen of de schuld bij zich zelf legt...![]()
Hehe, Feyenoord heeft nog een beroerder aankoopbeleid dan wij hebbenquote:
Die achterhoede heeft hij zelf gekocht...quote:Op zondag 1 mei 2005 16:26 schreef Chadi het volgende:
je kan hem moeilijk ongelijk geven met dat materiaal
Is ook geen cent waard de doelpalen brengen het meeste op als je het zou moeten verkopen.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die achterhoede heeft hij zelf gekocht...
Gullit is ook veel te dik, qua ego dan!quote:Op zondag 1 mei 2005 16:29 schreef tong80 het volgende:
De volgens van den Herik te dikke coach Martin Jol wint vandaag met 5-1
Had vandaag daar net zo goed 10-10 kunnen zijnquote:Op zondag 1 mei 2005 16:29 schreef tong80 het volgende:
De volgens van den Herik te dikke coach Martin Jol wint vandaag met 5-1
Tsjah en dan?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zal nu toch wel eens exit Gullit gaan worden denk ik zo??
Zelfde als bij Ajax gebeuren moet, bezem door directie, spelers en technische staf..quote:
Poen is er ook niet echt. Met deze begroting hoor je gewoon derde te worden.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zelfde als bij Ajax gebeuren moet, bezem door directie, spelers en technische staf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |