Mijn plannen voor vanavond !quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:43 schreef nightfall het volgende:
ik ga ff een geit en een maagd offeren, daarna ff tukkie doen in me'n doodskist waarna ik de rest van de avond somber ga kijken...
Dan snap je niet hoe de sociale wetenschap werktquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hoeft het helemaal niets te bewijzen. Het bewijs is er immers niet dat god bestaat![]()
Dan ben je dus atheist by default. Het leuke van onze club is: dat je er helemaal geen moeite voor hoeft te doen. alleen genieten van het leven en mensen die over het geloof beginnen gewoon negeren of mee gaan discussieren (voor de lol want die lui snappen het toch niet).quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik geloof ook nergens in, maar ga mezelf niet lopen profileren als een atheist...dus wat is het nut ervan?
...quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:03 schreef Ruis het volgende:
TS is dé anti-christ?
en ik altijd maar denken dat George Bush dat al was.
Is het al middernacht ? Nee,hjup, je kist weer in spook.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:54 schreef godard_k het volgende:
[..]
..., nerd.. als er iemand een christen is . ..
en gelly en APK zitten hier dan nog onder..ga je moeder pesten ofzo
het gebrek aan intelligentie soms bij mensen blijft me verbazen . .
Blablablaquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:53 schreef JoopK het volgende:
[..]
Dan snap je niet hoe de sociale wetenschap werkt![]()
een uitspraak moet falsificeerbaar en weerlegbaar zijn om wetenschappelijk genoemd te kunnen worden...
Mja, en ik ga dan maar weer met LEGO spelenquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan ben je dus atheist by default. Het leuke van onze club is: dat je er helemaal geen moeite voor hoeft te doen. alleen genieten van het leven en mensen die over het geloof beginnen gewoon negeren of mee gaan discussieren (voor de lol want die lui snappen het toch niet).
Go your gang. that's what's it's all about.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:56 schreef JoopK het volgende:
[..]
Mja, en ik ga dan maar weer met LEGO spelen
ik kom net van buiten.. vertel eens.. hoe lang zit jij al binne opgesloten.. nou al een tijdje zo te zien aan de aanwezigheid allen al in dit topic.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Is het al middernacht ? Nee,hjup, je kist weer in spook.
Nog zo'n kotsgoth.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:54 schreef godard_k het volgende:
en gelly en APK zitten hier dan nog onder..ga je moeder pesten ofzo
begrijpend lezen.. het blijft moeilijkquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:01 schreef APK het volgende:
[..]
Nog zo'n kotsgoth.
Hebben jullie je MSN-cirkeltje ingeschakeld ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de Goth-patch ook installen.. Notoire bug.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:06 schreef APK het volgende:
Yuck, mijn computer ging spontaan rebooten.
interessant.. nee echt... rázend interessantquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:06 schreef APK het volgende:
Yuck, mijn computer ging spontaan rebooten.
Gedaan!quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:08 schreef gelly het volgende:
Je moet de Goth-patch ook installen.. Notoire bug.
Gay bedoel je, ach begint met dezelfde letterquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:04 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
gelukkig bestaan er nog lekkere goths
een gay gothquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Gay bedoel je, ach begint met dezelfde letter
quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:54 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
als ik die opa was had ik je geslagen met mijn wandelstok rollator![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |