abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46406328
Bij online poker kan je uiteraard bedragen storten met je cc. Maar ik hoorde vandaag dat je ook geld van je online rekening bij bv. PartyPoker ook kan storten op je rekening. Kan dat, storten en opnemen met je cc? ik had er iig nooit van gehoord, het lijkt me makkelijker om dat te doen ipv een online rekening te hebben bij NETeller of Moneybookers als je geld wil laten uitbetalen van een pokersite.
Children of the night. What music they make.
  maandag 19 februari 2007 @ 16:24:23 #252
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_46460627
ja, dat kan. Je creditcard kan zowel gecrediteerd als gedebiteerd worden.
pi_46476144
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:24 schreef brooklynzoo het volgende:
ja, dat kan. Je creditcard kan zowel gecrediteerd als gedebiteerd worden.
Fijn zo, scheelt weer gedoe
  maandag 23 april 2007 @ 19:56:37 #255
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_48644473
Even een vraagje over de creditcard.

Ben klant geworden bij een bedrijf. Had wat besteld. Omdat het de eerste bestelling is willen ze een kopie van de creditcard hebben. Maar alleen de laatste 4 cijfers en de naam moeten zichtbaar zijn. De rest moet weggegumt worden. Ook willen ze een afschrift van rekening. Ook daar alleen naam en laatste 4 cijfers van creditcard nummer zichtbaar. De rest weg.

Is dit een normale procedure? En gewoon? Of moet ik hiermee uitkijken?

Volgens mij kunnen ze namelijk met de gegevens die ze krijgen niets doen verder toch?

Betaling is verder via paypal gegaan. Iemand een antwoord?
  Donald Duck held maandag 23 april 2007 @ 19:58:41 #256
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48644565
ik zou dat niet doen. zij hebben niks met je creditcard te maken. paypal trekt het geld van je card af en stuurt het door naar hen.
door een creditcard toe te voegen aan paypal wordt je account 'verified', dat zou genoeg moeten zijn voor hen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 23 april 2007 @ 20:10:35 #257
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_48644993
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
ik zou dat niet doen. zij hebben niks met je creditcard te maken. paypal trekt het geld van je card af en stuurt het door naar hen. door een creditcard toe te voegen aan paypal wordt je account 'verified', dat zou genoeg moeten zijn voor hen.
Ja ok. Maar wellicht dat ze extra controle hebben. Ik weet dat anderen via dat bedrijf wel al eerder wat besteld hebben. Ook op internet is behalve kritiek op de levertijd alleen positieve dingen te vinden. (niet dat het een scam site is...)

Maar het belangrijkste wat ik vooral wil weten of ze met die laatste 4 cijfers van creditcard en een afschrift iets kunnen doen met mijn creditcard zonder mijn toestemming.
pi_48646919
bij een winkel die het je zo moeilijk gaat maken om voor iets te betalen ga je toch geen spullen kopen? paypal is er juist om het betalingsproces te vergemakkelijken, en dan gaan hun er zon gezeik van maken zeker..

Bovendien hebben ze geen reet te zoeken in mijn afschriften
  maandag 23 april 2007 @ 21:14:05 #259
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_48647667
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:53 schreef LoggedIn het volgende:
bij een winkel die het je zo moeilijk gaat maken om voor iets te betalen ga je toch geen spullen kopen? paypal is er juist om het betalingsproces te vergemakkelijken, en dan gaan hun er zon gezeik van maken zeker..

Bovendien hebben ze geen reet te zoeken in mijn afschriften
Nou ik heb al betaald hoor. Maar dit is gewoon onderdeel van hun klanteninschrijvingsproces denk ik. Het betreft ook een 'groothandelaar', dus daar mag je denk wel extra procedures van verwachten lijkt me dan een gemiddelde online consumentenwinkel.
pi_48653097
Misschien ter verificatie van het adres van de houder?
  Donald Duck held maandag 23 april 2007 @ 23:53:29 #261
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48653499
als een creditcard is toegevoegd, kan paypal al garant staan voor het adres.
in ieder geval is het praktisch gezien totaal onnodig om die gegevens aan dat bedrijf te geven. maar ze zullen zelf wel zoveel mogelijk willen weten over de klanten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 24 april 2007 @ 01:25:48 #262
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_48655122
Ach ja.. ik heb het maar opgestuurd. Voor zover ik weet kunnen ze niet veel meer met die gegevens. Het was zover ik kon zien om te verifieren dat je niet een gehackte paypal account hebt enzo. Dus in die zin wel te begrijpen.
pi_52256117
ik heb een Belgische bankkaart

nu is m'n vraag: kan ik in het buitenland geld afhalen?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_52258575
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef sararaats het volgende:
ik heb een Belgische bankkaart

nu is m'n vraag: kan ik in het buitenland geld afhalen?
Als je een maestro, plus of cirrus symbool erop hebt.
pi_52261582
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:53 schreef HiZ het volgende:

[..]

Als je een maestro, plus of cirrus symbool erop hebt.
dat heb ik ja.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_52262020
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:37 schreef sararaats het volgende:

[..]

dat heb ik ja.
Dan kun je dus in het buitenland geld opnemen. Gewoon even kijken op de geldautomaat welke systemen ze bedienen.
pi_52262940
Geld opnemen, is dat pinnen? Of gewoon een bank binnenlopen en geld halen bij de balie? Kan je wel pinnen met een cc?
pi_52265186
Met een CC kan je pinnen, maar komt wel een toeslag bovenop. Dat is vrij standaard 4,50, als je pint in vreemde valuta's dan komt er nog een toeslag van 1% bij.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_52280028
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:28 schreef DeHovenier het volgende:
Geld opnemen, is dat pinnen? Of gewoon een bank binnenlopen en geld halen bij de balie? Kan je wel pinnen met een cc?
Aangezien ik het had over 'geldautomaat' ging het over geld opnemen van een automaat. Geld opnemen in een bankkantoor kun je zonder dat iemand je specifiek geld heeft toegestuurd bij dat kantoor gevoegelijk vergeten.

Geld opnemen met een bankkaart is natuurlijk onderhevig aan andere regels dan geld opnemen met een Credit Card. Voor het eerste geldt dat je als Nederlander in een EU land geen kosten in rekening mag worden gebracht. Voor het tweede betaal je al snel 5 euro voor een opname. En met een Credit Card kun je in het uiterste geval WEL een bankfiliaal binnenlopen en geld opnemen aan de balie. Maar dan ga je wel huilen van de kosten die in rekening worden gebracht.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:36:22 #270
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52561834
tvp wil als student een Rabocard aanvragen van de week. Wordt er schijtziek van dat ik geen vluchten/hotels kan boeken zonder bij papa te smeken om z'n cc. Die arme man krijgt er elke keer weer een hartverzakking van.

Zijn er meer rabostudenten die er eentje hebben hier? En wat is jullie krediet er op. Ik hoop op een eurootje of 500. Het zal toch puur zijn om thuis shit te boeken.
pi_52562235
Ik heb een Postbank (Studenten?)cc met een limiet van 1k erop, kosten 20 euro per jaar oid, ik weet t niet precies meer.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:01:35 #272
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_52562632
Ik heb een ABN kaart met limiet van 1k en 13 euro pj ofzoiets
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_52563092
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:01 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ik heb een ABN kaart met limiet van 1k en 13 euro pj ofzoiets
Ik heb ook een card bij de ABN AMRO. Wat gebeurt er als je over de limiet gaat?
  Redactie Frontpage dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:18:45 #274
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_52572280
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:36 schreef PLAE@ het volgende:
tvp wil als student een Rabocard aanvragen van de week. Wordt er schijtziek van dat ik geen vluchten/hotels kan boeken zonder bij papa te smeken om z'n cc. Die arme man krijgt er elke keer weer een hartverzakking van.

Zijn er meer rabostudenten die er eentje hebben hier? En wat is jullie krediet er op. Ik hoop op een eurootje of 500. Het zal toch puur zijn om thuis shit te boeken.
Heb er sinds vorige week eentje bij de Rabo. Heb 't foldertje alweer weggemikt, maar volgens Internetbankieren zit er een bestedingslimiet van 1500 op
pi_52575170
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:17 schreef Bijsmaak het volgende:

[..]

Ik heb ook een card bij de ABN AMRO. Wat gebeurt er als je over de limiet gaat?
Dat lukt niet eens, tenzij je wegens wanbetaling de rente laat oplopen. Transacties die je limiet doen overschrijden worden afgekeurd.
pi_52582421
Ik heb een ING Card Classic, perfect ding, goede website. Echter vind ik dat ze traag zijn met het bijwerken van de mutaties, maar dat komt denk door andere zaken (de winkels zelf enzo). Het terugstorten ruled ook, je kan ten allertijde meer geld terugstorten.. Duurt wel wat lang, beetje giro-rekening achtig.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:44:27 #277
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_52618397
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:39 schreef t0n het volgende:
Ik heb een ING Card Classic, perfect ding, goede website. Echter vind ik dat ze traag zijn met het bijwerken van de mutaties, maar dat komt denk door andere zaken (de winkels zelf enzo). Het terugstorten ruled ook, je kan ten allertijde meer geld terugstorten.. Duurt wel wat lang, beetje giro-rekening achtig.
Vriendin heeft die kaart ook, website zag er netjes en overzichtelijk uit.

Zit zelf nog te twijfelen of ik voor mijn visa ook overzichten via internet wil kunnen inzien. Iemand ervaring met deze service van ICS?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:16:17 #278
62913 Blik
The one and Only!
pi_52623207
Ik heb een Postbank card, kost 12 euro per jaar en heb 3000 euro krediet. Extra aflossen is dodelijk simpel
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:20:28 #279
148736 brooklynzoo
pi_52623335
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:44 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Vriendin heeft die kaart ook, website zag er netjes en overzichtelijk uit.

Zit zelf nog te twijfelen of ik voor mijn visa ook overzichten via internet wil kunnen inzien. Iemand ervaring met deze service van ICS?
ja, werkt prima. waarom twijfel je daarover?

de Visa site is veel sneller ge-update dan die van ING card SLeasy....
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:24:14 #280
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_52623471
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:20 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

ja, werkt prima. waarom twijfel je daarover?
Het feit dat het extra service is, okee het eerste jaar gratis maar toch.
quote:
de Visa site is veel sneller ge-update dan die van ING card SLeasy....
Mooi! Zal het meteen aanvragen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_52753892
quote:
Betalen met creditcard bij supermarktketen Dirk
Uitgegeven: 28 augustus 2007 13:59
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2007 14:01

AMSTERDAM - De boodschappen betalen met een creditcard. Vanaf dinsdag is dit mogelijk bij de winkels van Dirk van den Broek, Digros en Bas van der Heijden, de drogisterijketen Dirx en de slijterij Dirck III.

Naar eigen zeggen is het de eerste supermarktketen in Nederland waar dit mogelijk is.

De reden voor veel supermarkten om betaling met een creditcard niet toe te staan zijn de extra kosten die met de betalingswijze gemoeid gaan. Het betalen met de creditcard is bij de winkels van Dirk van den Broek dan ook niet gratis, maar kost 50 eurocent per transactie.

Eerlijk

"Wij willen die meerkosten niet doorberekenen in de artikelprijzen want dan moet iedereen meebetalen en dat zou niet eerlijk zijn ten opzichte van mensen die met de pinpas betalen'', aldus directeur Dirk van den Broek.

(c) ANP
Misschien is dit wel een leuk nieuwtje: bij mijn weten is er inderdaad geen supermarkt die betalingen met creditcard accepteert (wellicht m.u.v. avondwinkels). Ik zou het wel handig vinden als er meer schapen over de dam gaan
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:13:01 #283
148736 brooklynzoo
pi_52755282
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:01 schreef LoggedIn het volgende:
idd, met cc betalen bij AH
AH? Vergeet het maar..
pi_52755650
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:36 schreef PLAE@ het volgende:

heb als student ook een Rabocard, bevalt me tot nu toe goed Krediet is ongeveer 1500 ¤ als ik me niet vergis, en kan eventueel verhoogd worden. Heb zelf ook maar een cc aangeschafd omdat m'n vader helemaal paranoide werd als ik zn cc even moest lenen voor bijv een vliegticket of een hotelboeking
you and I ain't done Zeke!
pi_52886711
Mischien een hele domme vraag van mij
Maar ik heb net mijn creditcard gekregen
Stel ik neem 500 op en ik betaal de rekening in een keer terug via mijn bankrekening dus niet in termijnen.
word dat dan weer bijgevuld op mijn masterdcard zodat mijn bestedinglimiet weer bij is en kan ik dit bedrag dan weer opnemen ?
pi_52886880
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:42 schreef Stacy280 het volgende:
Mischien een hele domme vraag van mij
Maar ik heb net mijn creditcard gekregen
Stel ik neem 500 op en ik betaal de rekening in een keer terug via mijn bankrekening dus niet in termijnen.
word dat dan weer bijgevuld op mijn masterdcard zodat mijn bestedinglimiet weer bij is en kan ik dit bedrag dan weer opnemen ?
In principe wel ja, alleen is het onvoorspelbaar omdat je niet weet hoe lang het duurt om de transacties af te ronden.

Daarnaast hoop ik dat je met 'opnemen' niet bedoelt dat je daadwerkelijk contant geld opneemt met je Credit Card, want dat is echt hartstikke duur. Een CC is primair bestemd voor betalingen en eventueel als borgstelling bij autohuur, maar als je contant geld moet opnemen, dan is de CC alleen een last resort.
pi_52887004
Maar als ik het via mijn rekening gelijk terugstort in zijn geheel staat het er dan niet na een paar dagen weer op?
Ja ik weet het dan gaat er ook rente van af he maar wou alleen ffe weten hoe het ongeveer in zijn werk gaat voor ik hem ga gebruiken.
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:52 schreef HiZ het volgende:

[..]

In principe wel ja, alleen is het onvoorspelbaar omdat je niet weet hoe lang het duurt om de transacties af te ronden.

Daarnaast hoop ik dat je met 'opnemen' niet bedoelt dat je daadwerkelijk contant geld opneemt met je Credit Card, want dat is echt hartstikke duur. Een CC is primair bestemd voor betalingen en eventueel als borgstelling bij autohuur, maar als je contant geld moet opnemen, dan is de CC alleen een last resort.
pi_52887701
Ja, als je het direct terugstort gaat je bestedingsruimte weer omhoog.

Bijv:
quote:
Bestedingslimiet ¤1,500.00
Huidig saldo ¤924.47
Bestedingsruimte ¤575.53
Openstaande autorisaties ¤0.00
Ik kan dus op dit moment slechts ¤ 575,53 uitgeven met m'n creditcard. Er is wel ¤ 924,47 onderweg naar m'n creditcard-maatschappij, de bestedingsruimte zal binnenkort vanzelf weer ¤ 1500 worden.

Bij reguliere betalingen (zowel online als offline) betaal je GEEN rente, tenzij je in termijnen terug gaat betalen of te laat terugbetaalt. De kosten die sommige winkels in rekening brengen voor creditcardbetalingen vallen niet onder de noemer 'rente'.

Geld opnemen met je creditcard is duur: 3% met een minimum van ¤ 4,50 (bij ABN-AMRO).
Vb:
Je neemt ¤ 200 op. 3% van ¤ 200 is ¤ 6. Je betaalt dan ¤ 6 provisie.
Je neemt ¤ 100 op. 3% van ¤ 100 is ¤ 3. Aangezien ¤ 3 minder dan ¤ 4,50 is betaal je het minimumbedrag. Je betaalt dan ¤ 4,50 provisie.
pi_52888044
Oke bedankt voor de informatie nu begrijp ik het een beetje
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja, als je het direct terugstort gaat je bestedingsruimte weer omhoog.

Bijv:
[..]

Ik kan dus op dit moment slechts ¤ 575,53 uitgeven met m'n creditcard. Er is wel ¤ 924,47 onderweg naar m'n creditcard-maatschappij, de bestedingsruimte zal binnenkort vanzelf weer ¤ 1500 worden.

Bij reguliere betalingen (zowel online als offline) betaal je GEEN rente, tenzij je in termijnen terug gaat betalen of te laat terugbetaalt. De kosten die sommige winkels in rekening brengen voor creditcardbetalingen vallen niet onder de noemer 'rente'.

Geld opnemen met je creditcard is duur: 3% met een minimum van ¤ 4,50 (bij ABN-AMRO).
Vb:
Je neemt ¤ 200 op. 3% van ¤ 200 is ¤ 6. Je betaalt dan ¤ 6 provisie.
Je neemt ¤ 100 op. 3% van ¤ 100 is ¤ 3. Aangezien ¤ 3 minder dan ¤ 4,50 is betaal je het minimumbedrag. Je betaalt dan ¤ 4,50 provisie.
pi_54263476
*schop schop*

Ik wil een creditcard gaan aanvragen. Maar het zijn wel erg veel bomen die voor het bos staan in dit geval...

Wat ik wil:
Mooie kaart (via www.maakjeeigencreditcard.nl kun je je eigen ontwerp uploaden)
Perfecte dekking voor diefstal en verlies van kaart en aangekochte goederen
Niet teveel rente betalen als je gespreid wil betalen
Niet te hoge jaarlijkse kosten voor de kaart.

Ook wil ik het liefst Visa, maar dit is ondergeschikt aan bovenstaande opties...

Hebben jullie een goed advies?
Hieronder kun je enkele extra dingen voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het forum doet. Overige profielgegevens kun je na je registratie invullen via de profiepagina.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:38:36 #291
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_54274098
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:23 schreef Gorgelmuil het volgende:
*schop schop*

Ik wil een creditcard gaan aanvragen. Maar het zijn wel erg veel bomen die voor het bos staan in dit geval...

Wat ik wil:
Mooie kaart (via www.maakjeeigencreditcard.nl kun je je eigen ontwerp uploaden)
Perfecte dekking voor diefstal en verlies van kaart en aangekochte goederen
Niet teveel rente betalen als je gespreid wil betalen
Niet te hoge jaarlijkse kosten voor de kaart.

Ook wil ik het liefst Visa, maar dit is ondergeschikt aan bovenstaande opties...

Hebben jullie een goed advies?
Heej dat is een leuke site . Ik heb al een mastercard maar wil ook nog een visacard. Dan is het zo zelf laten drukken wel leuk natuurlijk .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_54278103
Maar ik kan op die site verder weinig info vinden over de voorwaarden van die CC.

Zijn hier leden in de zaal met een ING Classic CC? Hoe bevalt die?
Hieronder kun je enkele extra dingen voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het forum doet. Overige profielgegevens kun je na je registratie invullen via de profiepagina.
pi_56657654
Bestaat er ook een creditcard waarbij je de limiet op 0 euro kan zetten? En dus alleen kan betalen als je zelf alvast geld op je creditcard hebt gezet?

(in andere worden: je CC gebruiken als een debit card)
pi_66560582
Ik heb een order geplaatst op Axelmusic.com voor een DVD.
Nadat de levertijd vertraagd is, heb ik de order geannuleerd.
Ze zouden het geld terugstorten op mijn creditkaart binnen 5 werkdagen. Het is nu 3 weken later.

Nu zie ik op mijn bankrekening dat het geld van de transactie wel eraf is gehaald, maar ik zie nergens dat het is teruggestort?

Hoe kan ik nu erachter komen of Axelmusic het geld wel heeft teruggestort?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_66560618
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb een order geplaatst op Axelmusic.com voor een DVD.
Nadat de levertijd vertraagd is, heb ik de order geannuleerd.
Ze zouden het geld terugstorten op mijn creditkaart binnen 5 werkdagen. Het is nu 3 weken later.

Nu zie ik op mijn bankrekening dat het geld van de transactie wel eraf is gehaald, maar ik zie nergens dat het is teruggestort?

Hoe kan ik nu erachter komen of Axelmusic het geld wel heeft teruggestort?
Wat voor CC heb je?

Op een nederlandse mastercard kan namelijk helemaal geen geld teruggestort worden (dacht ik)
pi_66560680
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:31 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat voor CC heb je?

Op een nederlandse mastercard kan namelijk helemaal geen geld teruggestort worden (dacht ik)
Ik heb een ABN AMRO creditcard. En hoe bedoel je, dat er geen geld teruggestort kan worden?
  Redactie Frontpage zaterdag 28 februari 2009 @ 19:32:48 #297
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_66560687
quote:
Jawel hoor
pi_66560751
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:31 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat zou een hele rare gang van zaken zijn. Dat betekent dat wanneer er iets mis gaat met een transactie, de andere partij nooit kan terugbetalen. Moet ik dan een beroep doen op mijn creditcard verzekering, als het geld niet teruggestort kan worden?

Trouwens: Iemand die het antwoord weet op mijn vraag?

Het gaat wel om 32 euro.
pi_66561307
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:32 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik heb een ABN AMRO creditcard. En hoe bedoel je, dat er geen geld teruggestort kan worden?
Bij ABN AMRO Creditcards worden wel degelijk creditboekingen (stortingen) geaccepteerd. Eergister gemerkt.

Kun je op Creditcard Online ook de boeking niet terugvinden?
pi_66580179
Grrrrr... ik dacht gisteren dat ik mijn kaarten kwijt was. Laat ik alles blokkeren, vind ik de hele zooi nog geen vijf minuten later terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')