Ik zit er klaar voor!quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Heb ze net even gebeld en over een kwariertje zijn ze er. Ze hebben wat stoepkrijt bij zich
.
Hoe zien ze eruit?? Kenmerken??quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Heb ze net even gebeld en over een kwariertje zijn ze er. Ze hebben wat stoepkrijt bij zich
.
ze hebben geen haast.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Persoon 1:
Persoon 2:![]()
Persoon 3:![]()
Er staan toch ook veel mensen omheen dus ik denk niet dat ze er mee zittenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zouden ze nogsteeds kunnen plassen als ze wisten dat er minimaal 10 mensen meekeken?
quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zouden ze nogsteeds kunnen plassen als ze wisten dat er minimaal 10 mensen meekeken?
In dat ding zit een tank van 450 liter, kan heel wat zeik inquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar waar wordt het opgeslagen dan?![]()
Lijkt me stug dat het onderin blijft liggen
hmmm goed puntquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:43 schreef Quarks het volgende:
[..]
Er staan toch ook veel mensen omheen dus ik denk niet dat ze er mee zitten
En dat is zo vol hoorquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:44 schreef Quarks het volgende:
[..]
In dat ding zit een tank van 450 liter, kan heel wat zeik in
Daar zat ik ook al te denken..quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:45 schreef Yeahinho het volgende:
Die twee negers hebben iets gestolen wed ik.
Die renden wel heel hard.
Vlegelquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
.
Watjes...kijk als ik daar nou had gewoond héquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:05 schreef Yeahinho het volgende:
Ik denk dat ze er wel gewoon zijn geweest, maar op het laatste moment toch maar hebben afgehaakt omdat het te druk was ofzo.
Stuur ze terug!!! Ik wil eis actiequote:Op zaterdag 30 april 2005 19:05 schreef Yeahinho het volgende:
Ik denk dat ze er wel gewoon zijn geweest, maar op het laatste moment toch maar hebben afgehaakt omdat het te druk was ofzo.
Kloptquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:05 schreef Yeahinho het volgende:
Watjes...quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:09 schreef GSMboy het volgende:
Heb vrienden gebeld, maar ze deden het niet vanwege drukte. Ze waren wel even in beeld.
Ik bel ze nog even op zo..... Kijken of ze nog wat van plan zijn.....quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:20 schreef Max-Westerman het volgende:
vraag het aan je vrienden
Er zijn er vandaag al miljoenen in beeld geweestquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:09 schreef GSMboy het volgende:
Heb vrienden gebeld, maar ze deden het niet vanwege drukte. Ze waren wel even in beeld.
fk staat er nog wel, alleen emt blauw dus moeilijk zichtbaar, kalk het ooit we eens bijquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:15 schreef cyberrobin het volgende:
Is er nog wat gebeurd sinds gisteravond?
Edit: fok is weg
pff en dan zeker met de eer strijkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
.
Dat is toch oud nieuws....quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
pff en dan zeker met de eer strijken
aha! Naar jouw hebben we dus gister zitten kijken!quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
pff en dan zeker met de eer strijken
je had van mij een tientje gehad als je op dat moment daar ook ff mijn naam had neegezetquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
pff en dan zeker met de eer strijkenik heb daar met gevaar van eigen leven vanwege voorbij flitsende trams, ME en nog een spolite en vooral de boze tweakers overleefd
Omdat GoT eerder was ermee? Maar wie heeft GoT er neer gezet? Is er al wat bekend in de onzinforum van goT?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:13 schreef Wepeel2 het volgende:
Stomme GOT staat er nog steeds dus.
Waarom is dat Fok! logo ook niet gewoon met spuitbus gezet ivp krijt.
Spiller heeft er volgens mij aan meegewerktquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Omdat GoT eerder was ermee? Maar wie heeft GoT er neer gezet? Is er al wat bekend in de onzinforum van goT?
was die langharige die met hlpdsk meekwam waarschijnlijkquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Spiller heeft er volgens mij aan meegewerkt
er komen nog mer dagen aan....quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Tis al donker...
Een tweaker veegt het niet weg, die shift-delete hetquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:50 schreef GSMboy het volgende:
Maar wie heeft dat stoepkrijt nou weggeveegd? Zomaar een schoonmaker, of een pissed tweaker?
Ga terug johquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:55 schreef boskov het volgende:
ben daar vandaag zeker zes keer langsgelopen, en geen een keer gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |