Heb ze net even gebeld en over een kwariertje zijn ze erquote:
Ik zit er klaar voor!quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Heb ze net even gebeld en over een kwariertje zijn ze er. Ze hebben wat stoepkrijt bij zich
.
Hoe zien ze eruit?? Kenmerken??quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Heb ze net even gebeld en over een kwariertje zijn ze er. Ze hebben wat stoepkrijt bij zich
.
ze hebben geen haast.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Persoon 1:
Persoon 2:![]()
Persoon 3:![]()
Er staan toch ook veel mensen omheen dus ik denk niet dat ze er mee zittenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zouden ze nogsteeds kunnen plassen als ze wisten dat er minimaal 10 mensen meekeken?
quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zouden ze nogsteeds kunnen plassen als ze wisten dat er minimaal 10 mensen meekeken?
In dat ding zit een tank van 450 liter, kan heel wat zeik inquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar waar wordt het opgeslagen dan?![]()
Lijkt me stug dat het onderin blijft liggen
hmmm goed puntquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:43 schreef Quarks het volgende:
[..]
Er staan toch ook veel mensen omheen dus ik denk niet dat ze er mee zitten
En dat is zo vol hoorquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:44 schreef Quarks het volgende:
[..]
In dat ding zit een tank van 450 liter, kan heel wat zeik in
Daar zat ik ook al te denken..quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:45 schreef Yeahinho het volgende:
Die twee negers hebben iets gestolen wed ik.
Die renden wel heel hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |