Ook is er op de Fok! Weblog een bericht gezet.quote:Net uit betrouwbare bron vernomen dat er een paar VK'ers onderweg zijn naar de Koninginnedag Cam met een verfbom om de straat daar mooi oranje te laten worden zonder dat er daarna met verf gekalkt kan worden.
de OP tekst liet lang op zich wachten. Trage site. Sorryquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:38 schreef JasperE het volgende:
duurde lang
Eentje filmde de webcamquote:
Gek he, als al het verkeer is omgeleid?quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Tis wel rusitg
Veel voetgangers maar geen motorvoertuigen
Donequote:Op zaterdag 30 april 2005 11:22 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom is de situatieschets niet aangevuld?
hehe ze zullen wel schuilen daar tegen de gekke mensenquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:38 schreef Xalopalyps het volgende:
De vogels vallen de cam aan![]()
![]()
teminste ze vliegen er steeds voor
Van buiten....quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
hehe ze zullen wel schuilen daar tegen de gekke mensen![]()
Waar komt die pleuris herrie vandaan van die cam
Er is nog meer wereld buiten het stukje cam dat je ziet?quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik hoor zo veel schreeuwende mensen
duhhhhquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:48 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Er is nog meer wereld buiten het stukje cam dat je ziet?misschien komt het daar vandaan?
Lokatie: Amsterdam (wat wil je nog meer)quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:56 schreef postman het volgende:
jezus wat een proleten daar.
Het is koninginnedag, daar hoort schreeuwen bij. Ook als is het voor de lolquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
duhhhh
Maar jij weet het dus ook niet begrijp ik. Je gaat toch niet schreeuwen voor de lol
op bugmenot.com ook nog geen usersquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:04 schreef Sanne het volgende:
Ik denk ik ga even op GOT kijken naar dat topic bij hun. Kom ik 14 posts tekort om in de Huiskamer te komen. Pfft, heel werk om die daar even te maken zeg.
Ownee wacht ze hebben geen pda's en laptops bijquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:17 schreef tonks het volgende:
is dat daar een got meeting?
En wat krijg ik als antwoord?quote:Is jouw userID 117769 of lager en heb je minstens 50 posts gedaan, dan mag je vanaf nu in het Schop een Modje forum een topic openen of je toegevoegd mag worden aan HK.
Grr. Ik geef het op, blijf niet aan de gang.quote:Naast weinig screenbare posts, voldoet je topic hier ook niet aan Probeer het later nog eens
Ja en zonnebrillen anders smelten zequote:Op zaterdag 30 april 2005 12:19 schreef Xalopalyps het volgende:
ze hebbe btw ook een gps nodig, anders kunnen ze de weg niet vinden
Neeee jou kluer is ook al oranjequote:Op zaterdag 30 april 2005 12:34 schreef cyberrobin het volgende:
Iemand nog wat geplanned voor vandaag om wat te verven ofzo?
Elk crew-lid is oranjequote:Op zaterdag 30 april 2005 12:35 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Neeee jou kluer is ook al oranjezijn dat alle mod kleuren?
![]()
Je heet ook achmetquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:34 schreef achmet het volgende:
het word al drukker zie ik....
gvd ik wil ook gaan... lekker een dikke joint oproken in de menigte
kheb geen geld meer
quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:36 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Elk crew-lid is oranje![]()
@SpeedyGJ: moet ik eerst in amsterdam zien te komen ..
*dood gaat*quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:36 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
jij heet ook tonksquote:
Dan fiets je er gewoon heen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:36 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Link rechts links recht hup hupquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan fiets je er gewoon heen.
Of beter nog: LOPEN!
Kom op hup schiet op jij!
Check hier maar evenquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:39 schreef cyberrobin het volgende:
Staat toch leuk
Is er geen webcam in utrechtga ik daar ff krijten!
Doe het zelfquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan fiets je er gewoon heen.
Of beter nog: LOPEN!
Kom op hup schiet op jij!
Zit je bij de twiekersquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:44 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Doe het zelf![]()
Van utrecht naar amsterdam fietsen is mij veels te ver! doe jij het is voor?
Ik fiets zelfs van hier naar sneek toe!quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:44 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Doe het zelf![]()
Van utrecht naar amsterdam fietsen is mij veels te ver! doe jij het is voor?
* gr8w8 is ook oranje!quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:36 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
quote:
Ik blijf voorlopig dan wel bij de FOK!kersquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:45 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Zit je bij de twiekerszo ja, pak je GPS
OMGquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:48 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
* gr8w8 is ook oranje!
En heb je http://games.fok.nl/ al gezien?
quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:48 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
* gr8w8 is ook oranje!
ja..quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:49 schreef Wepeel2 het volgende:
Waarom is dat GOT wel blijven staan en Fok! niet?
Hebben zij verf gebruikt of zo?
Check de filmpjesquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:49 schreef Wepeel2 het volgende:
Waarom is dat GOT wel blijven staan en Fok! niet?
Hebben zij verf gebruikt of zo?
*klikt*quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:48 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
* gr8w8 is ook oranje!
Dus niet aanbevolen voor mensen die datalimiet hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:49 schreef achmet het volgende:
die webcam vreet wel bits en bytes
inmiddels 1 gb
THNXquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:52 schreef Yeahinho het volgende:
Even spammen.
[afbeelding] Webcam Konninginnedag 538- Museumplein [afbeelding]
Wat opvalt is als er eentje gaat er meteen nog iemand gaat, hoezo kuddedieren...quote:
Schijt aan.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:02 schreef Xalopalyps het volgende:
http://kdag.garnierstreamingmedia.com/stage.asp
Kost 264 mb per uur
Chelloquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:02 schreef Xalopalyps het volgende:
Kost 264 mb per uur
spettersquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:25 schreef achmet het volgende:
het glas van die cam is stuk ofzo of hij is vies
bluffertquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:29 schreef Camickaeze het volgende:
Ik pak om 4 uur de trein naar A'dam.. Ik zal vanaaf, als de cam nog aan staat, over GOT heen pissen!!
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:29 schreef Camickaeze het volgende:
Ik pak om 4 uur de trein naar A'dam.. Ik zal vanaaf, als de cam nog aan staat, over GOT heen pissen!!
quote:Ik ben er rond 9 uur.. Ik draag een beige broek, bruine trui/shirt en een orange keukenschort met BEATRIX erop
Ik geloof je nietquote:Of nog mooier.. Vannacht als ik totaal sjikke ben er overheen kotsen..
Op kenniswijk.nl een webcam van de markt in eindhoven: 1800 MB / uurquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:02 schreef Xalopalyps het volgende:
Kost 264 mb per uur
En op oranjedegekste.nl staan er 4 genoemd, markt, stratumseind, kerkstraat & stationsplein. Die van de kenniswijk staat op Schroevers, ook op de markt gericht toch?quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:53 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Op kenniswijk.nl een webcam van de markt in eindhoven: 1800 MB / uur
Kloptquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:56 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En op oranjedegekste.nl staan er 4 genoemd, markt, stratumseind, kerkstraat & stationsplein. Die van de kenniswijk staat op Schroevers, ook op de markt gericht toch?
Uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:35 schreef bonke het volgende:
upgraden naar mp 10
ik heb hier gewooon IE en mediaplayer 10 en zelfs op fullscreen is et net of ik naar de tv zit te kijken
Ik vind konginnedag sowieso nogal gay, dus ik baal er niet van.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:21 schreef JaFFe het volgende:
echt heerlijk triest dit zo van achter je pc meegenieten met de feestvreugde elders
het is weer ns wat anders, dat gezwalk door de stad is ook maar leuk tot een bepaald punt, heb zelf jaren in adam gewoond en op een gegeven moment heb je het echt wel een xtje gezien hoor. Is toch elk jaar zo'n beetje hetzelfde. Ik heb nou niet bepaald het gevoel iets te missen..quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:21 schreef JaFFe het volgende:
echt heerlijk triest dit zo van achter je pc meegenieten met de feestvreugde elders
Miss zit er een put onder?quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:21 schreef Samson het volgende:
Waar blijven trouwens al die liters zeik die in zo'n plaskruis terecht komen![]()
geen idee hoe t werkt, ik dacht ineens van heej, waar gaat t allemaal eigenlijk naartoe, zo groot zijn die kruisen zo te zien toch nietquote:
weer wat geleerd, trouwens, de voorspellingen qua weer van een aantal dagen terug zijn nu ook niet echt waargemaakt (whats new...)quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Zitten slangen aan en dat wordt dan in een put geleegd. Maar dat gaat ook wel eens mis en dan loopt de boel over en dat stinkt heel erg.
Vanmorgen stond er een wachtrijquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
staan nu met ze 3e tegelijk te pissen
uuhm..er staat gewoon een put onder lijkt me...quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:24 schreef Samson het volgende:
[..]
geen idee hoe t werkt, ik dacht ineens van heej, waar gaat t allemaal eigenlijk naartoe, zo groot zijn die kruisen zo te zien toch niet
Zeg, dat noem je toch geen oranje?quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:50 schreef miss_bleu het volgende:
ben ik blij zeg dat ik gewoon me bed uit kan stappen richting plee om dehoekdie schoon is:D
Huh? Jij zit bij de verkeerde webcam, of in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:34 schreef MissX het volgende:
oh my god ik zit nu 10 min te kijken ofzo en wat is dit allemaal verschrikkelijk slecht zeg.
Dit wijf kan echt niet zingen en ze kunnen geen van alle dansen.
hmm verkeerde topic jaquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Huh? Jij zit bij de verkeerde webcam, of in het verkeerde topic![]()
![]()
.
Niet echt nee, mag wel wat meer actie komenquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:48 schreef miss_bleu het volgende:
gebeurt niet veel he?
Moet jij niet de stad in?quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:48 schreef miss_bleu het volgende:
gebeurt niet veel he?
Rot toch op met je Ehvquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:40 schreef gr8w8 het volgende:
Tering, dat moet je die van Eindhoven zien zeg! WHELP!
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:54 schreef GSMboy het volgende:
Nu zijn ze bezig met Pijpen, Beffen Wippen te zingen. En dat in Amsterdam
.
Nu Zingt Elize![]()
![]()
![]()
Nee hoor. Heb jij geen geluid aanstan op deze streaming ?quote:
Heb ze net even gebeld en over een kwariertje zijn ze erquote:
Ik zit er klaar voor!quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Heb ze net even gebeld en over een kwariertje zijn ze er. Ze hebben wat stoepkrijt bij zich
.
Hoe zien ze eruit?? Kenmerken??quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Heb ze net even gebeld en over een kwariertje zijn ze er. Ze hebben wat stoepkrijt bij zich
.
ze hebben geen haast.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Persoon 1:
Persoon 2:![]()
Persoon 3:![]()
Er staan toch ook veel mensen omheen dus ik denk niet dat ze er mee zittenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zouden ze nogsteeds kunnen plassen als ze wisten dat er minimaal 10 mensen meekeken?
quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zouden ze nogsteeds kunnen plassen als ze wisten dat er minimaal 10 mensen meekeken?
In dat ding zit een tank van 450 liter, kan heel wat zeik inquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar waar wordt het opgeslagen dan?![]()
Lijkt me stug dat het onderin blijft liggen
hmmm goed puntquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:43 schreef Quarks het volgende:
[..]
Er staan toch ook veel mensen omheen dus ik denk niet dat ze er mee zitten
En dat is zo vol hoorquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:44 schreef Quarks het volgende:
[..]
In dat ding zit een tank van 450 liter, kan heel wat zeik in
Daar zat ik ook al te denken..quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:45 schreef Yeahinho het volgende:
Die twee negers hebben iets gestolen wed ik.
Die renden wel heel hard.
Vlegelquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
.
Watjes...kijk als ik daar nou had gewoond héquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:05 schreef Yeahinho het volgende:
Ik denk dat ze er wel gewoon zijn geweest, maar op het laatste moment toch maar hebben afgehaakt omdat het te druk was ofzo.
Stuur ze terug!!! Ik wil eis actiequote:Op zaterdag 30 april 2005 19:05 schreef Yeahinho het volgende:
Ik denk dat ze er wel gewoon zijn geweest, maar op het laatste moment toch maar hebben afgehaakt omdat het te druk was ofzo.
Kloptquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:05 schreef Yeahinho het volgende:
Watjes...quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:09 schreef GSMboy het volgende:
Heb vrienden gebeld, maar ze deden het niet vanwege drukte. Ze waren wel even in beeld.
Ik bel ze nog even op zo..... Kijken of ze nog wat van plan zijn.....quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:20 schreef Max-Westerman het volgende:
vraag het aan je vrienden
Er zijn er vandaag al miljoenen in beeld geweestquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:09 schreef GSMboy het volgende:
Heb vrienden gebeld, maar ze deden het niet vanwege drukte. Ze waren wel even in beeld.
fk staat er nog wel, alleen emt blauw dus moeilijk zichtbaar, kalk het ooit we eens bijquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:15 schreef cyberrobin het volgende:
Is er nog wat gebeurd sinds gisteravond?
Edit: fok is weg
pff en dan zeker met de eer strijkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
.
Dat is toch oud nieuws....quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
pff en dan zeker met de eer strijken
aha! Naar jouw hebben we dus gister zitten kijken!quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
pff en dan zeker met de eer strijken
je had van mij een tientje gehad als je op dat moment daar ook ff mijn naam had neegezetquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
pff en dan zeker met de eer strijkenik heb daar met gevaar van eigen leven vanwege voorbij flitsende trams, ME en nog een spolite en vooral de boze tweakers overleefd
Omdat GoT eerder was ermee? Maar wie heeft GoT er neer gezet? Is er al wat bekend in de onzinforum van goT?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:13 schreef Wepeel2 het volgende:
Stomme GOT staat er nog steeds dus.
Waarom is dat Fok! logo ook niet gewoon met spuitbus gezet ivp krijt.
Spiller heeft er volgens mij aan meegewerktquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Omdat GoT eerder was ermee? Maar wie heeft GoT er neer gezet? Is er al wat bekend in de onzinforum van goT?
was die langharige die met hlpdsk meekwam waarschijnlijkquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Spiller heeft er volgens mij aan meegewerkt
er komen nog mer dagen aan....quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Tis al donker...
Een tweaker veegt het niet weg, die shift-delete hetquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:50 schreef GSMboy het volgende:
Maar wie heeft dat stoepkrijt nou weggeveegd? Zomaar een schoonmaker, of een pissed tweaker?
Ga terug johquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:55 schreef boskov het volgende:
ben daar vandaag zeker zes keer langsgelopen, en geen een keer gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |