hehe ze zullen wel schuilen daar tegen de gekke mensenquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:38 schreef Xalopalyps het volgende:
De vogels vallen de cam aan![]()
![]()
teminste ze vliegen er steeds voor
Van buiten....quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
hehe ze zullen wel schuilen daar tegen de gekke mensen![]()
Waar komt die pleuris herrie vandaan van die cam
Er is nog meer wereld buiten het stukje cam dat je ziet?quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik hoor zo veel schreeuwende mensen
duhhhhquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:48 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Er is nog meer wereld buiten het stukje cam dat je ziet?misschien komt het daar vandaan?
Lokatie: Amsterdam (wat wil je nog meer)quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:56 schreef postman het volgende:
jezus wat een proleten daar.
Het is koninginnedag, daar hoort schreeuwen bij. Ook als is het voor de lolquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
duhhhh
Maar jij weet het dus ook niet begrijp ik. Je gaat toch niet schreeuwen voor de lol
op bugmenot.com ook nog geen usersquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:04 schreef Sanne het volgende:
Ik denk ik ga even op GOT kijken naar dat topic bij hun. Kom ik 14 posts tekort om in de Huiskamer te komen. Pfft, heel werk om die daar even te maken zeg.
Ownee wacht ze hebben geen pda's en laptops bijquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:17 schreef tonks het volgende:
is dat daar een got meeting?
En wat krijg ik als antwoord?quote:Is jouw userID 117769 of lager en heb je minstens 50 posts gedaan, dan mag je vanaf nu in het Schop een Modje forum een topic openen of je toegevoegd mag worden aan HK.
Grr. Ik geef het op, blijf niet aan de gang.quote:Naast weinig screenbare posts, voldoet je topic hier ook niet aan Probeer het later nog eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |