Wie weet sta je wel bovenaan in dat lijstje, dus...quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:12 schreef Beach het volgende:
Maar jullie denken dus dat ik geen kans heb, dat het haar alleen om op 'een lijstje' te zetten was.
Het hangt een beetje van het soort man af, of hij een klootzak is of niet. Zelf focus ik altijd op hooguit 1 persoon tegelijk. Bij vrouwen zie je juist dat ze dat toch vaak niet doen. Ik heb het zelf wel een paar keer meegemaakt bij vrouwen die ik op het oog had.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh maar nnu zit jij ook te generalisren dat dat meer mannengedrag is![]()
Dat gedrag heb ik iig niet
Dat zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:13 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Wie weet sta je wel bovenaan in dat lijstje, dus...
Hopen dat ik haar ziequote:Op zaterdag 30 april 2005 18:16 schreef thabit het volgende:
[..]
De vraag is alleen hoe je daarachter komt.
Heb je haar telefoonnummer gevraagd?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopen dat ik haar zieik weet wel ongeveer waar ze woont, maar ik heb absoluut geen stalkerneigingen om daar een beetje rond te rijden
![]()
of d'r msnquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb je haar telefoonnummer gevraagd?
Nee ik heb haar cu2 en sugababes profiel gevraagd nou goedquote:
Vraag dr nummer of msn aan die wederzijdse vriendinquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik heb haar cu2 en sugababes profiel gevraagd nou goed![]()
Ben ik te laf voorquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vraag dr nummer of msn aan die wederzijdse vriendin![]()
Precies, en een reservekeus is ook een keusquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, hoe verder je op de lijst zakt natuurlijk.
Vraag dan gewoon dr msn onder t mom van dat je het 'gewoon'een gezellig meisje vond... Nix raars aan... En dan kan je op msn beetje peilen of ze je leuk vindt.quote:
In hoeverre kun je na een eerste ontmoeting al helemaal weg zijn van iemand vraag ik me dan af. Je kent hoe dan ook elkaar nog maar erg oppervlakkig. Dan lijkt het me toch dat je elkaar pas leert kennen aan het begin van je relatie?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:49 schreef Maeghan het volgende:
Ach ik vind het wel een beetje flauwekul om altijd de enige te willen zijn. Als iemand eigenlijk een ander leuk vindt en jou op een reservelijstje zet is het wat anders, maar je bent nou eenmaal niet altijd gelijk weg van iemand. Soms ontmoet je meerdere mensen die je aanspreken, en hoeveel contact je daarna nog hebt en hoe die ander op je reageert bepaalt eigenlijk wat er verder gebeurt.
Inderdaad. En dan kan je haar alsnog uitvragen omdat je op dat moment niemand anders hebt om mee uit te gaan en omdat je het zo gezellig met haar vindquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon dr msn onder t mom van dat je het 'gewoon'een gezellig meisje vond... Nix raars aan... En dan kan je op msn beetje peilen of ze je leuk vindt.
Dat bedoel ik ook juist. Het is niet in een keer bliksem ende donderslag, maar een proces. Dus wat boeit het dan als iemand eerder in zo'n proces nog wat alternatieven op de lijst heeft?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In hoeverre kun je na een eerste ontmoeting al helemaal weg zijn van iemand vraag ik me dan af. Je kent hoe dan ook elkaar nog maar erg oppervlakkig. Dan lijkt het me toch dat je elkaar pas leert kennen aan het begin van je relatie?
Het boeit niets. Want vroeg of laat komt ze er toch achter dat die andere persoon een verschrikkelijke lul blijkt te zijn of niet. Lijkt mij tenminstequote:Op zaterdag 30 april 2005 19:01 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook juist. Het is niet in een keer bliksem ende donderslag, maar een proces. Dus wat boeit het dan als iemand eerder in zo'n proces nog wat alternatieven op de lijst heeft?
Je gaat voor iemand of je gaat niet voor iemand.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:01 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook juist. Het is niet in een keer bliksem ende donderslag, maar een proces. Dus wat boeit het dan als iemand eerder in zo'n proces nog wat alternatieven op de lijst heeft?
Ja met die instelling kom je dr wel... Gewoon verstand op nul en gaan met die banaan!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:10 schreef Beach het volgende:
Maar wat gaan vissen via msn dus.
Mwa ik denk dat we in theorie best wel weten hoe het moetquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:32 schreef Thisbe het volgende:
Beach, je vraagt om advies in een topic vol kanslozen die niet weten hoe ze iemand aan de haak moeten slaan![]()
Denk dak nog meer mannen aan de haak kan slaan dan jij... En dat als man zijnde hequote:Op zaterdag 30 april 2005 20:32 schreef Thisbe het volgende:
Beach, je vraagt om advies in een topic vol kanslozen die niet weten hoe ze iemand aan de haak moeten slaan![]()
Spreek voor jezelf zeg. Ik heb iedere keer vanalles aan m'n haak wat ik er niet aan wil hebben. =Squote:Op zaterdag 30 april 2005 20:32 schreef Thisbe het volgende:
Ha, dat probleem heb ik ook altijd. En overweeg je dan net als ik om een boosaardig plan te smeden waarmee je op een uiterst sluwe wijze de twee geliefden uit elkaar kunt drijven? Om vervolgens dat plan na drie seconden weer uit je hoofd te zetten?quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:41 schreef cyber_rebel het volgende:
* zucht * Meiden die ik leuk vind lijken steevast al een vriend te hebben
Ontmoet je al weinig vrouwen zijn ze nog bezet ook
Hoe bedoel je? Dat elke vadsige koe zich daar bewust van moet zijn ?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef thabit het volgende:
Stelling. Elke vrouw zou moeten weten welk karakteristiek haar lichaam heeft.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef thabit het volgende:
wat wil je hier mee zeggen ?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef thabit het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat elke vadsige koe zich daar bewust van moet zijn ?
ah, is het dat ?quote:
Beetje vage stelling, maar een beetje gebalanceerd en realistisch zelfbeeld (en dus ook lichaamsbeeld) strekt wel tot de aanbevelingen ja.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef thabit het volgende:
Waarom moet die stelling nou zo nodig alleen over vrouwen? Kun je me uitleggen waarom dit bij mannen niet zo zou hoeven zijn?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef thabit het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef thabit het volgende:
Dit gaat over wiskunde, en heeft echt geen bal met het topic te makenquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:40 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Heb je gedronken?
Het enige voordeel dat ik me kan bedenken is dat zwaarlijvige dames minder snel roze leggings aan zouden trekken.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:40 schreef MouseOver het volgende:
Het enige voordeel dat ik me kan bedenken is dat zwaarlijvige dames minder snel roze leggings aan zouden trekken.
Ik zal het nooit meer doenquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:49 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ach, het is natuurlijk wel gelijk een fors voordeel
Zullen er daadwerkelijk mensen zijn die de keuze van hun partner laten afhangen van gegevens die ze middels passers, geodriehoeken en rekenmachines hebben verkregen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:44 schreef Christine het volgende:
Dit gaat over wiskunde, en heeft echt geen bal met het topic te maken
Nou, naar aanleiding van wat ik in de chat gezien heb, zijn er vast wel dat soort mensen jaquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:56 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zullen er daadwerkelijk mensen zijn die de keuze van hun partner laten afhangen van gegevens die ze middels passers, geodriehoeken en rekenmachines hebben verkregen?
Is het best kansloos dat ik daadwerkelijk een keer wat heb uit moeten leggen (OK, niets Wiskundigs maar wel technisch) tijdens een etentje met een vrouw in een restaurant? Ze vroeg er zo lief naarquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, naar aanleiding van wat ik in de chat gezien heb, zijn er vast wel dat soort mensen ja
Ze vraagt het zelf en als je het dan ook nog goed en begrijpelijk brengt, scoor je denk ik alleen pluspunten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:12 schreef Anthraxx het volgende:
Is het best kansloos dat ik daadwerkelijk een keer wat heb uit moeten leggen (OK, niets Wiskundigs maar wel technisch) tijdens een etentje met een vrouw in een restaurant? Ze vroeg er zo lief naar
Nou, of de date was dusdanig kut dat er alleen nog maar dat soort vragen gesteld konden worden, omdat alle andere gespreksonderwerpen op warenquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ze vraagt het zelf en als je het dan ook nog goed en begrijpelijk brengt, scoor je denk ik alleen pluspunten.
(toch, dames? )
Naja, dan is het leuk tochquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:18 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, dat viel best mee. Maar het had wel iets met een wederzijdse interesse te maken en daar hoort school toch ook best wel bij als je beide studeert
Nee.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja, dan is het leuk toch
Is het wat geworden?
Vallen jongere jongens niet op oudere vrouwen........ ehm, of was dat andersom?quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:49 schreef MaRySe het volgende:
Waarom trek ik altijd 16 jarige jongentjes aanVandaag weer
Volgens mij ga je uit in de verkeerde gelegenheden.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:49 schreef MaRySe het volgende:
Waarom trek ik altijd 16 jarige jongentjes aanVandaag weer
Nou, als het om oude fietsen gaat....quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:54 schreef Anthraxx het volgende:
Vallen jongere jongens niet op oudere vrouwen........ ehm, of was dat andersom?
quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vallen jongere jongens niet op oudere vrouwen........ ehm, of was dat andersom?
Het bier begint na een paar slokken al te werken
En willen ze maar 1 ding. Of eigenlijk twee. Een scooter en een vriendin om over op te scheppen.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Op zich moet het wel kunnen. Dan zijn ze nog schattig en liev
En je kunt ze zo leuk commanderenquote:Op zondag 1 mei 2005 00:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En willen ze maar 1 ding. Of eigenlijk twee. Een scooter en een vriendin om over op te scheppen.
Je hebt me doorquote:Op zondag 1 mei 2005 00:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En heel lief hun hartjes breken als je een week later geen zin meer in ze hebt.
Tsja, wat ik me afvraag is of je op die leeftijd nou echt wel een serieuze relatie aan wilt gaan? Je hebt nog tijd zat voor serieuze relaties als je ouder bent en om je op zo'n leeftijd nou direct aan een vrouw of man te binden lijkt mij ook overdreven.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:11 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je hebt me door
Op de een of andere manier lijkt me dit beter dan echt een serieuze relatie aan te gaan.
of je daar blij mee moet zijn, die jongens of meisjes zullen wel denken 1 keer sex is lekker en dan dumpen die hapquote:Op zondag 1 mei 2005 00:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En heel lief hun hartjes breken als je een week later geen zin meer in ze hebt.
Tip: let op de post icons.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:26 schreef JPM01 het volgende:
[..]
of je daar blij mee moet zijn, die jongens of meisjes zullen wel denken 1 keer sex is lekker en dan dumpen die hap
tis ook niet mijn "stijl" ik wil liever iets bouwen op lange termijn dan heb je er wat meer aan.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tip: let op de post icons.
Maar je hebt gelijk. Volgens mij denken de meeste ook op die manier. Niet voor een week, maar misschien voor een maand of 2 of 3. Daarna is het niet boeiend meer en proberen ze de volgende. Nee, niet mijn levenstijl.
Sorry voor de mensen die ik nu boos maak. Maar zo zie ik het nou eenmaal
Hehe ja dan zit ik een scenario te bedenken waarbij ik een slipje in de bank van dr vriend plant Waarna ik haar dan uiteraard ga 'troosten' als ze ontdekt dat dr vriend vreemgaat.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:50 schreef Croupouque het volgende:
Ha, dat probleem heb ik ook altijd. En overweeg je dan net als ik om een boosaardig plan te smeden waarmee je op een uiterst sluwe wijze de twee geliefden uit elkaar kunt drijven? Om vervolgens dat plan na drie seconden weer uit je hoofd te zetten?
Al m'n vriendinnen hebben al een jaar of langer een vast sletjequote:Op zondag 1 mei 2005 00:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tsja, wat ik me afvraag is of je op die leeftijd nou echt wel een serieuze relatie aan wilt gaan? Je hebt nog tijd zat voor serieuze relaties als je ouder bent en om je op zo'n leeftijd nou direct aan een vrouw of man te binden lijkt mij ook overdreven.
Dat was meteen de reden dat ik nooit echt veel interesse had in het andere geslacht op die leeftijd. Ik wil gewoon een serieuze relatie, maar ik weet toch bijna zeker dat je op die leeftijd niemand vind met hetzelfde idee
Die je vervolgens aan je voorbij laat gaan zekerquote:Op zondag 1 mei 2005 10:46 schreef Harry_Sack het volgende:
het leuke van koninginnedag is dat er altijd zo'n overschot aan lekkere wijven langskomen.
Aan je uiterlijk ligt het in ieder geval niet. Je bent om op te vreten.figuurlijk dan.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:41 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Al m'n vriendinnen hebben al een jaar of langer een vast sletjeDus volgens mij lijkt het op zich wel op een vaste relatie. Dus waarom ik niet.
Dat zou heel goed kunnen natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2005 10:48 schreef nozem het volgende:
[..]
Misschien nemen je vriendinnen genoegen met 'minder' omdat ze niet alleen willen zijn?
Het sleazy slettengehalte lag behoorlijk hoog in Eindhoven. De bReEzaH-look is volgens mij doorgedrongen tot zowat ALLE vrouwen, en de meeste staat het voor geen meter, die strakke broeken, de hoepelgrote oorbellen, de fluorscerende kleurtjes en de dellerige laarzen.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:46 schreef Harry_Sack het volgende:
het leuke van koninginnedag is dat er altijd zo'n overschot aan lekkere wijven langskomen.
Nou ze zijn best leuk en passen ook goed bij elkaar. Ik bedoelde er mee te zeggen dat een vaste relatie wel kan op mijn leeftijdquote:Op zondag 1 mei 2005 10:48 schreef nozem het volgende:
[..]
Aan je uiterlijk ligt het in ieder geval niet. Je bent om op te vreten.figuurlijk dan.
Misschien nemen je vriendinnen genoegen met 'minder' omdat ze niet alleen willen zijn?
En al die chicks die met hun literflessen BrEeZaH liepenquote:Op zondag 1 mei 2005 10:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Het sleazy slettengehalte lag behoorlijk hoog in Eindhoven. De bReEzaH-look is volgens mij doorgedrongen tot zowat ALLE vrouwen, en de meeste staat het voor geen meter, die strakke broeken, de hoepelgrote oorbellen, de fluorscerende kleurtjes en de dellerige laarzen.
Keeping your options open is heel verstandig zelfs. Dan staar jeje niet blind op 1 persoon. Wle is het zo netjes om misschien erover te praten dat je ook met meerdere mensen date. Aangezien ik heb gemerkt dat mensen verschillende opvattingen hebben over "verkering".quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:01 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Uiteraard, de volgende 10 meter kan nog wel iets beters biedenquote:Op zondag 1 mei 2005 10:47 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Die je vervolgens aan je voorbij laat gaan zeker
Het is echt niet te geloven. En er komen ook geen volle zinnen uit enzo he?quote:Op zondag 1 mei 2005 10:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Het sleazy slettengehalte lag behoorlijk hoog in Eindhoven. De bReEzaH-look is volgens mij doorgedrongen tot zowat ALLE vrouwen, en de meeste staat het voor geen meter, die strakke broeken, de hoepelgrote oorbellen, de fluorscerende kleurtjes en de dellerige laarzen.
Och, ik had al een vaste 'relatie' op mijn 12e. Dat was heel serieus trouwens: Altijd samen, mee op vakantie, liefdesbrieven schrijven. Ik heb haar zelfs ooit uit eten genomen voor haar verjaardag.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:53 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou ze zijn best leuk en passen ook goed bij elkaar. Ik bedoelde er mee te zeggen dat een vaste relatie wel kan op mijn leeftijd
Idemquote:Op zondag 1 mei 2005 10:17 schreef QyRoZ het volgende:
Koninginnedag heeft mijn single-leven niet veranderd.
De mijne ook niet. Maar ik had dan ook niets anders verwacht van een enkel kort bezoekje aan de supermarkt.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:17 schreef QyRoZ het volgende:
Koninginnedag heeft mijn single-leven niet veranderd.
Ik sprak een keer zo'n ontzettend geil uitziend bReEzAh-popje aan. Toen ik haar vroeg of ze het naar haar zin had schreeuwde ze keihard "WELK???" in mijn oor.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het is echt niet te geloven. En er komen ook geen volle zinnen uit enzo he?
quote:Op zondag 1 mei 2005 10:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik sprak een keer zo'n ontzettend geil uitziend bReEzAh-popje aan. Toen ik haar vroeg of ze het naar haar zin had schreeuwde ze keihard "WELK???" in mijn oor.
Dan heb ik spontaan geen zin meer in seks.
Niet eens een leuke cassiere aan de haak proberen te slaan?quote:Op zondag 1 mei 2005 10:59 schreef Vork het volgende:
[..]
De mijne ook niet. Maar ik had dan ook niets anders verwacht van een enkel kort bezoekje aan de supermarkt.
Ik heb geen interesse in een cassiere diequote:Op zondag 1 mei 2005 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Niet eens een leuke cassiere aan de haak proberen te slaan?
Dat moet je niet zeggen, er lopen soms best leuke kassameisjes rond. Maar dat zijn dan doorgaans studentes met een bijbbantje, over het vaste personeel van m'n supermarkt ben ik een tikkeltje minder enthousiast.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb geen interesse in een cassiere die
...tevens huismoeder is
...amper achter de kassa past
...niet te verstaan is
en meer smaken hadden ze gisteren (of volgens mij sowieso) niet. Dus nee.
Het vaste personeel van een supermarkt is doorgaans te dom om vrij rond te lopen. Maar och, ze doen nuttig werk.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen, er lopen soms best leuke kassameisjes rond. Maar dat zijn dan doorgaans studentes met een bijbbantje, over het vaste personeel van m'n supermarkt ben ik een tikkeltje minder enthousiast.![]()
Niet in deze supermarkt. Het is dat die om de hoek zit en goedkoop is.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
Dat moet je niet zeggen, er lopen soms best leuke kassameisjes rond. Maar dat zijn dan doorgaans studentes met een bijbbantje, over het vaste personeel van m'n supermarkt ben ik een tikkeltje minder enthousiast.![]()
heej, ik heb ook in een supermarkt gewerkt jaquote:Op zondag 1 mei 2005 11:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Het vaste personeel van een supermarkt is doorgaans te dom om vrij rond te lopen. Maar och, ze doen nuttig werk.![]()
Ik ook, maar dan wel 6 hele maanden als vakkenvuller. Het betaalde niet alleen verschikkelijk, het was ook nog eens verschrikkelijk werk. Ik hang nu rond op een distributiecentrum. Veel leuker werk, veel relaxter, maar jammergenoeg zo goed als geen vrouwelijke collega's.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:45 schreef Metro2005 het volgende:
heej, ik heb ook in een supermarkt gewerkt ja
wel 2 hele dagen
Ik ook, als vakkenvuller, ruim 2 jaar lang. Maar ik was geen vast personeel. Dat herkende je doorgaans ook aan de onbeholpen gezichtsuitdrukking, de nietszeggende vissenogen, en het hoofd waarbij dat van een chimpansee in vergelijking behoorlijk intelligent lijktquote:Op zondag 1 mei 2005 11:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
heej, ik heb ook in een supermarkt gewerkt ja
wel 2 hele dagen
quote:Op zondag 1 mei 2005 11:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ook, als vakkenvuller, ruim 2 jaar lang. Maar ik was geen vast personeel. Dat herkende je doorgaans ook aan de onbeholpen gezichtsuitdrukking, de nietszeggende vissenogen, en het hoofd waarbij dat van een chimpansee in vergelijking behoorlijk intelligent lijkt![]()
Ja, dat is idd wel wat zonde jaquote:Op zondag 1 mei 2005 11:22 schreef Vork het volgende:
[..]
Niet in deze supermarkt. Het is dat die om de hoek zit en goedkoop is.
Ja de andere supermarkten in het nabijgelegen winkelcentrum hebben wel cassieres waar je graag de boodschappen laat afrekenen en geen haast hebt met inpakken. Maar om daarvoor nou helemaal een paar minuten verder te lopen? (Ja ik ben lui, ik weet het).
Overigens zijn de meesten wel behoorlijk aan de jonge kant. In het kader van hoe jonger, hoe goedkoper zijn veel cassieres nog nieteens aan een studie begonnen en dan vallen ze toch best wel buiten mijn interessegebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |