Relaties zijn niet voor het leven, maar als ik op voorhand al zou weten dat ik niet meer ben dan een snel 'tussenstation', hoeft het voor mij echt niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:45 schreef thabit het volgende:
Zou je een relatie willen met het idee dat je een soort reserve keuze zou kunnen zijn en dat er concurrenten op de loer liggen?
Doe eens even niet zo onnozel. Wat hij omschrijft is meer het gedrag van mannen en dan nog blijft het generaliseren.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik niet echt, wat zijn vrouwen toch achterbaks![]()
En reseverekeus zijn pas ik voor
Niet mee eens... Daarom misschien leuke stelling:quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Tja als iemand bezet is heeft het überhaupt geen zin om iemand op een lijst te zetten.
Niet mee eens. Het "mag" wel, maar je schiet er weinig mee op... de kans dat je veel tijd en moeite gaat steken in iemand die je nooit kan krijgen, is een stuk groter dan bij vrijgezellenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:00 schreef JoeyT het volgende:
Als single mag je ook achter iemand aangaan die een relatie heeft...!
Lijkt me niet verstandig, ik denk dat je heel veel mensen tegen je in het harnas jaagt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet mee eens... Daarom misschien leuke stelling:
Ik ben het met de stelling eens. All is fair in love and war... Als de relatie goed zit kan je er toch niet tussen komen.
Oh maar nnu zit jij ook te generalisren dat dat meer mannengedrag isquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:00 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo onnozel. Wat hij omschrijft is meer het gedrag van mannen en dan nog blijft het generaliseren.
Tuurlijk is de kans groter dat t slaagt bij iemand die vrijgezel is, maar maakt dat t niet extra spannend?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het "mag" wel, maar je schiet er weinig mee op... de kans dat je veel tijd en moeite gaat steken in iemand die je nooit kan krijgen, is een stuk groter dan bij vrijgezellen
Ligt een beetje aan de methode. Als je als breekijzer wilt gaan fungeren in een goede relatie, ga je wat mij betreft voor de pek en veren. Afblijven en oprotten in dat geval.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:00 schreef JoeyT het volgende:
Wie weet sta je wel bovenaan in dat lijstje, dus...quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:12 schreef Beach het volgende:
Maar jullie denken dus dat ik geen kans heb, dat het haar alleen om op 'een lijstje' te zetten was.
Het hangt een beetje van het soort man af, of hij een klootzak is of niet. Zelf focus ik altijd op hooguit 1 persoon tegelijk. Bij vrouwen zie je juist dat ze dat toch vaak niet doen. Ik heb het zelf wel een paar keer meegemaakt bij vrouwen die ik op het oog had.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh maar nnu zit jij ook te generalisren dat dat meer mannengedrag is![]()
Dat gedrag heb ik iig niet
Dat zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:13 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Wie weet sta je wel bovenaan in dat lijstje, dus...
Hopen dat ik haar ziequote:Op zaterdag 30 april 2005 18:16 schreef thabit het volgende:
[..]
De vraag is alleen hoe je daarachter komt.
Heb je haar telefoonnummer gevraagd?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopen dat ik haar zieik weet wel ongeveer waar ze woont, maar ik heb absoluut geen stalkerneigingen om daar een beetje rond te rijden
![]()
of d'r msnquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb je haar telefoonnummer gevraagd?
Nee ik heb haar cu2 en sugababes profiel gevraagd nou goedquote:
Vraag dr nummer of msn aan die wederzijdse vriendinquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik heb haar cu2 en sugababes profiel gevraagd nou goed![]()
Ben ik te laf voorquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vraag dr nummer of msn aan die wederzijdse vriendin![]()
Precies, en een reservekeus is ook een keusquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, hoe verder je op de lijst zakt natuurlijk.
Vraag dan gewoon dr msn onder t mom van dat je het 'gewoon'een gezellig meisje vond... Nix raars aan... En dan kan je op msn beetje peilen of ze je leuk vindt.quote:
In hoeverre kun je na een eerste ontmoeting al helemaal weg zijn van iemand vraag ik me dan af. Je kent hoe dan ook elkaar nog maar erg oppervlakkig. Dan lijkt het me toch dat je elkaar pas leert kennen aan het begin van je relatie?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:49 schreef Maeghan het volgende:
Ach ik vind het wel een beetje flauwekul om altijd de enige te willen zijn. Als iemand eigenlijk een ander leuk vindt en jou op een reservelijstje zet is het wat anders, maar je bent nou eenmaal niet altijd gelijk weg van iemand. Soms ontmoet je meerdere mensen die je aanspreken, en hoeveel contact je daarna nog hebt en hoe die ander op je reageert bepaalt eigenlijk wat er verder gebeurt.
Inderdaad. En dan kan je haar alsnog uitvragen omdat je op dat moment niemand anders hebt om mee uit te gaan en omdat je het zo gezellig met haar vindquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon dr msn onder t mom van dat je het 'gewoon'een gezellig meisje vond... Nix raars aan... En dan kan je op msn beetje peilen of ze je leuk vindt.
Dat bedoel ik ook juist. Het is niet in een keer bliksem ende donderslag, maar een proces. Dus wat boeit het dan als iemand eerder in zo'n proces nog wat alternatieven op de lijst heeft?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In hoeverre kun je na een eerste ontmoeting al helemaal weg zijn van iemand vraag ik me dan af. Je kent hoe dan ook elkaar nog maar erg oppervlakkig. Dan lijkt het me toch dat je elkaar pas leert kennen aan het begin van je relatie?
Het boeit niets. Want vroeg of laat komt ze er toch achter dat die andere persoon een verschrikkelijke lul blijkt te zijn of niet. Lijkt mij tenminstequote:Op zaterdag 30 april 2005 19:01 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook juist. Het is niet in een keer bliksem ende donderslag, maar een proces. Dus wat boeit het dan als iemand eerder in zo'n proces nog wat alternatieven op de lijst heeft?
Je gaat voor iemand of je gaat niet voor iemand.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:01 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook juist. Het is niet in een keer bliksem ende donderslag, maar een proces. Dus wat boeit het dan als iemand eerder in zo'n proces nog wat alternatieven op de lijst heeft?
Ja met die instelling kom je dr wel... Gewoon verstand op nul en gaan met die banaan!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:10 schreef Beach het volgende:
Maar wat gaan vissen via msn dus.
Mwa ik denk dat we in theorie best wel weten hoe het moetquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:32 schreef Thisbe het volgende:
Beach, je vraagt om advies in een topic vol kanslozen die niet weten hoe ze iemand aan de haak moeten slaan![]()
Denk dak nog meer mannen aan de haak kan slaan dan jij... En dat als man zijnde hequote:Op zaterdag 30 april 2005 20:32 schreef Thisbe het volgende:
Beach, je vraagt om advies in een topic vol kanslozen die niet weten hoe ze iemand aan de haak moeten slaan![]()
Spreek voor jezelf zeg. Ik heb iedere keer vanalles aan m'n haak wat ik er niet aan wil hebben. =Squote:Op zaterdag 30 april 2005 20:32 schreef Thisbe het volgende:
Ha, dat probleem heb ik ook altijd. En overweeg je dan net als ik om een boosaardig plan te smeden waarmee je op een uiterst sluwe wijze de twee geliefden uit elkaar kunt drijven? Om vervolgens dat plan na drie seconden weer uit je hoofd te zetten?quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:41 schreef cyber_rebel het volgende:
* zucht * Meiden die ik leuk vind lijken steevast al een vriend te hebben
Ontmoet je al weinig vrouwen zijn ze nog bezet ook
Hoe bedoel je? Dat elke vadsige koe zich daar bewust van moet zijn ?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef thabit het volgende:
Stelling. Elke vrouw zou moeten weten welk karakteristiek haar lichaam heeft.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef thabit het volgende:
wat wil je hier mee zeggen ?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef thabit het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat elke vadsige koe zich daar bewust van moet zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |