Kzou zeggen ga de stad in en stap op een leuke jongen af...quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:23 schreef melismay het volgende:
Ah goedemorgen! Nog steeds single hier..En op deze week heb ik er een beetje genoeg van eigenljk
Werkquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kzou zeggen ga de stad in en stap op een leuke jongen af...
Hier ook . . .quote:
Jawel hoor... genoeg...quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:48 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Komen daar geen leuke heren langs?
Neehoor, dat is gewoon hun zusjequote:Op zaterdag 30 april 2005 11:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Jawel hoor... genoeg...
Alleen jammer dat ze hun vriendin bij zich hebben![]()
Het zijn duidelijk de vriendinnenquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:54 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Neehoor, dat is gewoon hun zusje
overigens doet me dat aan een situatie bij een kledingwinkel denken. Ik had samen met een huisgenootje iets gepast maar niet gekocht. Een week later kwam ik samen met m'n zusje terug. "Oh, ja, dat is hetzelfde wat je vorige week aanhad, toen je hier met dat andere meisje was". Hoe dom kun je zijn
Niet specifiek, tenzij het overduidelijk verdacht is.quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Het zijn duidelijk de vriendinnenOf ze zijn wel heel klef met hun zusjes
![]()
Hoe dom ben je trouwens als je zo'n actie uithaalt als verkoper? Dan ben je toch discreet?
Dat brengt me wel bij een andere vraag, in hoeverre moet je het iemand vertellen als je diens vriendje met een andere vrouw hebt gezien![]()
Gisteren fietste ik door het dorp en toen zag ik een niet onaantrekkelijke meid lopen. Ik had bijna spontaan 'hallo' gezegd, maar toen kwam er een of andere gast aan met wie ze arm in arm ging lopen. Ik had echt zoiets van:'wat moet zo'n ogenschijnlijk leuke meid met zo'n flapdrol? Ik ben volgens mij veel leuker dan hem!'quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Jawel hoor... genoeg...
Alleen jammer dat ze hun vriendin bij zich hebben![]()
Dan moet je ook niet in een plaats met zoveel aantrekkelijke vrijgezelle vrouwen gaan wonen. Hier is geen hond voor de deur.quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een belachelijke drukte voor mijn deur.
En vannacht was er op veel plekken ook al geen doorkomen aan.
Uiteráárdquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:14 schreef DaMart het volgende:
Dat brengt me bij de volgende stelling: Singles die iemand leuk vinden die bezet is vinden zichzelf over het algemeen veel leuker dan de huidige partner van die persoon.
Nou, mijn 'aantrekkelijke vrouwen' ervaring bleef vannacht beperkt tot 'veel te lang staan praten met m'n ex', hetgeen me niet echt ideaal lijkt. Maar goed, zodirect weer verder.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in een plaats met zoveel aantrekkelijke vrijgezelle vrouwen gaan wonen. Hier is geen hond voor de deur.
Nou dat heb ik dus niet.. Ik denk altijd... Ow dat is een leuk stel samen, hoewel ik dan de mannelijke helft zelf ook wel leuk vind. Denk dat dit heel erg met eigenwaarde te maken heeft.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Singles die iemand leuk vinden die bezet is vinden zichzelf over het algemeen veel leuker dan de huidige partner van die persoon.
En jij hebt nog wel sproetjes. Wat een hufters ook, mannen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:20 schreef Skaai het volgende:
Ook single hier. 't Schiet niet op
Ik heb alleen maar sjans van negers met gouden tanden
En laatst was ik mee uitgevraagd door een klant. Hij was alleen wel in de 30.
Nou, je ziet wel regelmatig stelletjes lopen waarvan de ene helft leuk is en de andere helft uitgesproken knurftigquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou dat heb ik dus niet.. Ik denk altijd... Ow dat is een leuk stel samen, hoewel ik dan de mannelijke helft zelf ook wel leuk vind. Denk dat dit heel erg met eigenwaarde te maken heeft.
Ja, én rode lokken, én een volle cup. Waar doe ik het eigenlijk nog voor?quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En jij hebt nog wel sproetjes. Wat een hufters ook, mannen.
Ondankbare honden, dát zijn het.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, én rode lokken, én een volle cup. Waar doe ik het eigenlijk nog voor?
Je hebt me laten realiseren dat het op dit moment nog absoluut niet hopeloos met me is. Hoezo? Nou, wat je hierboven typt klinkt toch al aardig desperate.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, én rode lokken, én een volle cup. Waar doe ik het eigenlijk nog voor?
En dan denk je zeker dat het wel een perfect stel zou zijn als jij die knurftige gozer zou vervangen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:29 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nou, je ziet wel regelmatig stelletjes lopen waarvan de ene helft leuk is en de andere helft uitgesproken knurftig
Hoi!quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt me laten realiseren dat het op dit moment nog absoluut niet hopeloos met me is. Hoezo? Nou, wat je hierboven typt klinkt toch al aardig desperate.
Ik ook. What a shame.quote:
Vanzelfsprekend. Vanuit de dame gezien dan, of ik die dame ook echt leuk vind is een tweedequote:Op zaterdag 30 april 2005 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan denk je zeker dat het wel een perfect stel zou zijn als jij die knurftige gozer zou vervangen?
quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:45 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Vanuit de dame gezien dan, of ik die dame ook echt leuk vind is een tweede![]()
Maar de meest logische verklaring lijkt me dat hopeloze figuren zich over hun gevoel van schaamte heenzetten en daarom grotere risico's nemen dan minder kansloze figuren. En omdat risico's ook wel eens goed uitpakken lopen ze daar.
Slim van ze![]()
Zeer interessante theorie en er zit een grote kern van waarheid in. Wat heet: het is gewoon de waarheid.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:45 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Vanuit de dame gezien dan, of ik die dame ook echt leuk vind is een tweede![]()
Maar de meest logische verklaring lijkt me dat hopeloze figuren zich over hun gevoel van schaamte heenzetten en daarom grotere risico's nemen dan minder kansloze figuren. En omdat risico's ook wel eens goed uitpakken lopen ze daar.
Slim van ze![]()
Welk soort vrouwen spreek jij?quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof nog steeds dat vrouwen alleen maar op klootzakken vallen en niet op mannen die lief zijn, vrouwen niet als rotzooi behandelen en eigenlijk gewoon het perfecte vriendje zouden zijn (god, hoeveel ik dat wel niet gehoord heb).
Dit zijn bij uitstek de dagen dat ik blij ben met mijn besluit om van het centrum van de stad naar een buitenwijk te verhuiezen. Zalige rust hier.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
EN NOU BEN IK DIE PANFLUITEN VOOR DE DEUR HELEMAAL ZAT, IK GA AAN HET BIER.
of net buiten het centrum wonenquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit zijn bij uitstek de dagen dat ik blij ben met mijn besluit om van het centrum van de stad naar een buitenwijk te verhuiezen. Zalige rust hier.![]()
Ik doelde niet op klootzakken maar op losersquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]geweldige theorie. Nou ja, ik geloof nog steeds dat vrouwen alleen maar op klootzakken vallen en niet op mannen die lief zijn, vrouwen niet als rotzooi behandelen en eigenlijk gewoon het perfecte vriendje zouden zijn (god, hoeveel ik dat wel niet gehoord heb
).
En jij bent dan 1 vd minder kansloze figuren??????????quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:45 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Slim van ze![]()
Nu ja, dat bedoel ik, ik woon op zeven minuten fietsen van het centrum, ideaal dus.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:52 schreef JPM01 het volgende:
[..]
of net buiten het centrum wonenhier lekkere rust, zal straks wel eens kijken of er nog wat te doen is hier
Als 100 mensen een bepaald iemand moeten beoordelen komt daar een gemiddeld rapportcijfer uit. Als dat <5 is dan ben je objectief gezien niet echt kansrijk op de huwelijksmarkt. Als je zo iemand ziet lopen met een 8+ dame dan is er meestal wel een contrast tussen die twee te zien.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En jij bent dan 1 vd minder kansloze figuren??????????
Mensen zonder lef zijn juist de kanslozen...
ik op 2 minuten lopen, maarja ik woon in een klein boerendorpquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu ja, dat bedoel ik, ik woon op zeven minuten fietsen van het centrum, ideaal dus.
leukquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had gister date
En maandag komt ze bij mij film kijken
quote:
Dat vroeg ik niet...quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:00 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Als 100 mensen een bepaald iemand moeten beoordelen komt daar een gemiddeld rapportcijfer uit. Als dat <5 is dan ben je objectief gezien niet echt kansrijk op de huwelijksmarkt. Als je zo iemand ziet lopen met een 8+ dame dan is er meestal wel een contrast tussen die twee te zien.
Deze observatie lijkt me volledig en correct.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof nog steeds dat vrouwen alleen maar op klootzakken vallen en niet op mannen die lief zijn, vrouwen niet als rotzooi behandelen en eigenlijk gewoon het perfecte vriendje zouden zijn (god, hoeveel ik dat wel niet gehoord heb).
Ik vind mezelf niet kansloos nee. En dat is maar goed ook, want als je jezelf als kansloos ziet heb je automatisch een minderwaardigheidscomplex. Ik ben er ook zeker van dat de mensen die ik hier als "kansloos" typeerde dat ook niet van zichzelf vinden. Wat ze waarschijnlijk wel weten is dat hun marktwaarde betrekkelijk laag ligt. Want dat is juist een van de drijfveren voor het kiezen van hun tactiek.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet...
Ik vroeg of jij 1 van de minder kanloze figuren bent....?!?
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik jou ook niet echt moeders mooiste vind...quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wat ze waarschijnlijk wel weten is dat hun marktwaarde betrekkelijk laag ligt. Want dat is juist een van de drijfveren voor het kiezen van hun tactiek.
Zoals ik zei: slim van ze![]()
Ik zou het in hun positie net zo doen.
Maar goed dat we God Joey T hier nog hebben rondlopen. Wat een arrogante blaaskaak ben jij, echt ongelooflijk.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik jou ook niet echt moeders mooiste vind...
Gelukkig denkt het andere geslacht daar meestal anders overquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik jou ook niet echt moeders mooiste vind...
Dus jij doet t idd net zo in die positie![]()
Nee, dat herken ik niet. Af en toe vraag je je wel eens af wat diegene eigenlijk in hem/haar ziet, maar verder... even over de teleurstelling heenzetten en weer verderkijken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:14 schreef DaMart het volgende:
Dat brengt me bij de volgende stelling: Singles die iemand leuk vinden die bezet is vinden zichzelf over het algemeen veel leuker dan de huidige partner van die persoon.
Ik herken het echt te veelquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:37 schreef MSXUser het volgende:
Goedemiddag, single en kansloos meldt zich in dit nieuwe deel
[..]
Nee, dat herken ik niet. Af en toe vraag je je wel eens af wat diegene eigenlijk in hem/haar ziet, maar verder... even over de teleurstelling heenzetten en weer verderkijken.
Echt ik snap jou niet... MouseOver heeft het over kanslozen en dat is geen probleem, maar als ik iets over hem zeg dan is dat wel een probleem?quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar goed dat we God Joey T hier nog hebben rondlopen. Wat een arrogante blaaskaak ben jij, echt ongelooflijk.
Vrij uitgesproken? Als 'standaard hardrock tyoe' uitgesproken is dan zijn we t met elkaar eensquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:37 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik heb een vrij uitgesproken snuit/voorkomen dus daar hou je van of je houdt er niet van.
edit: Waar is jouw fotoboek trouwens?![]()
Schijt aan hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:47 schreef JoeyT het volgende:
*Lees mn topics ff door, begrijp je meteen waarom we geen foto's hierop plaatsen*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |