Ik heb net boodschappen gedaan, en ik ga straks aan het knutselen met wat computers. Erg lekker als het elders druk is.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een heel gewoon on-koninginnedag-schema voor vandaag: boodschappen doen, met de hond wandelen, tuin werken; dat was het ongeveer
Was het maar zacht-rood, dat lijkt op roze.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:07 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Oh, dank jewel oh zacht-rode mod Alicey![]()
Was ik weer. Het ombouwen bleek een iets zwaardere bevalling dan voorzien, maar we zijn er weer even.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:09 schreef miss_sly het volgende:
oeioei, je komt toch wel terug, he Alicey?
Een stofzuiger ga ik straks zeker nodig hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:10 schreef Yosomite het volgende:
Veel succes ermee Alicey.
Bij mij doet een stofzuiger soms wonderen (een vuilnisbak ook)
Wat mij betreft ook.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:41 schreef Maethor het volgende:
Goedemorgen! Wat mij betreft is het ook gewoon zaterdag.
Het is hier ook knudde. Regenen doet het niet veel, maar het is wel erg benauwd.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:21 schreef miss_sly het volgende:
Zo, Alicey, grote opruiming bij jou
Ik wilde net lekker in de tuin gaan werken, begint het hier te regenen. Het lijkt nog niet eens op het mooie weer dat ze hadden beloofd
Dit modje heeft dus een storingquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:57 schreef Yosomite het volgende:
Goedemorgen miss_sly!
Ik denk dat de modjes of nog in dromenland zijn, of al naar de vrijmarkt.
Gelukkig zijn WFL-users altijd zo lief, en kunnen ze best even zonder modjesquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Deze ook nog even.. Oude en nieuwe hardware mixen is niet altijd een succes.
En nu Lupa weg is gaat het ook niet meteen over sex als je even niet kijkt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:45 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn WFL-users altijd zo lief, en kunnen ze best even zonder modjes
Hoeveel kotssmilies zouden er nou komen?
quote:
Hier.quote:
Maar als ze er wel is durf ik dat niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:13 schreef miss_sly het volgende:
Vals hoor Alicey om dat alleen op Lupa af te schuiven nu ze er niet is
Bwoah... ik zit thuis altijd noodgedwongen met 800x600. Het is een 17" monitor maar als ik m op 1024x768 zet (waar een 17" echt geen problemen mee moet hebben) is alles al onscherp. Het is nog net te doen, maar eigenlijk te klein.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:23 schreef Alicey het volgende:
800*600 is overigens geen lekkere resolutie om in te werken. Maar zonder goede videokaart moet je toch wat.
Ik moet zoveel scrollen.. Ik ben 1152x864 gewend (Het liefst zou ik 1280x1024 hebben, maar dan wordt het 60 Hz en krijg ik hoofdpijn).quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:12 schreef Maethor het volgende:
[..]
Bwoah... ik zit thuis altijd noodgedwongen met 800x600. Het is een 17" monitor maar als ik m op 1024x768 zet (waar een 17" echt geen problemen mee moet hebben) is alles al onscherp. Het is nog net te doen, maar eigenlijk te klein.
Winkelen is toch leuk? Leuker dan een gewone saaie zondag, toch?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:28 schreef miss_sly het volgende:
Het hoeft ook niet per se over jezelf te gaan, Reya.
Ik ga morgen winkelen![]()
Moet nog een en ander hebben voor de vakantie, en het voornaamste: een badpak
Wat 13 al niet te weeg kan brengen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:32 schreef Reya het volgende:
Ik lees net op IRC dat Alicey en thabit gaan daten
Jawel, op zich wel.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Winkelen is toch leuk? Leuker dan een gewone saaie zondag, toch?
Kijk, daar kun je toch wel iets voor over hebben?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jawel, op zich wel.
Ik heb alleen geen zin om in die nare pashokjes met rotlicht in mijn te witte velletje net niet mooie badpakken te passen
Maar ach, ik wil dadelijk wel lekker zwemmen en zonnen, dus het moet toch.
Ja, dat moet maar danquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kijk, daar kun je toch wel iets voor over hebben?
Vannacht?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:45 schreef Pietjuh het volgende:
Hoi iedereen!![]()
Eigenlijk vannacht nog best leuke avond gehad, heerlijk gechilled op wat rustige goa muziek en af en toe uit mijn dak gegaan op heerlijke psytrance
Hoezo? Je hebt een dure smaak?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat moet maar dan
En ik zal er wel behoorlijk voor in mijn portemonnee moeten tasten, maar ach...
En ik hoop natuurlijk ook nog met wat andere leuke dingetjes thuis te komen
Ja alleen het feestje was dus ergens midden in de 'polder' tussen wassenaar en den haag in. Was dus bijna 3 kwartier bezig om de locatie te vindenquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
Vannacht?
Ik heb er een vrij gewone avond van gemaakt.
Het zal vast geen kwaad kunnen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:10 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Ja alleen het feestje was dus ergens midden in de 'polder' tussen wassenaar en den haag in. Was dus bijna 3 kwartier bezig om de locatie te vindenEn van te voren had ik al bijna een uur gefietst vanuit leiden. Dus ik heb opzich nog wel redelijk sportief gedaan
Ik heb ook wel een wat duurdere smaak, maar bovendien zal een goedkoop niemendalletje me niet passenquote:
Succes en eventueel plezier in ieder geval alvast voor morgen!quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een wat duurdere smaak, maar bovendien zal een goedkoop niemendalletje me niet passenIk moet toch de wat betere pasvorm en kwaliteit hebben, en daar betaal je voor. Maar als het dan mooi en me goed staat, kan me dat niet schelen
Plezier zal wel lukken want ik ga gezellig met mijn zussiequote:Op zaterdag 30 april 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Succes en eventueel plezier in ieder geval alvast voor morgen!
Adviseert ze je ook, of heeft ze daar de smaak niet voor?quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Plezier zal wel lukken want ik ga gezellig met mijn zussie
Het zal vast toch wel lukken?quote:Succes, we zien wel
Ik geloof dat het morgen vooral ook mijn beurt is om te adviserenquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Adviseert ze je ook, of heeft ze daar de smaak niet voor?
Ik beloof nietsquote:Het zal vast toch wel lukken?
Ik vind het zelf juist mooi als partners niet teveel op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik geloof dat het morgen vooral ook mijn beurt is om te adviseren
Mijn zusje is sinds de bevalling wat zwaarder gebleven en moet dus nu een paar maatjes groter gaan zoeken. Haar vrouw is nog steeds een schattig maatje 36-38 ofzo, dus dat frustreert haar vreselijk.
Heeft ze veel nodig of wil ze veel kopen? Als ze net zo lastig is als ik ben je anders nog wel even bezig.quote:En ik weet natuurlijk alles van de grotere maatjes
Ik heb toch wel een paar grenzen meestal. Wel is het zo dat als ik eindelijk iets leuks zie dat ik bijna nooit het prijskaartje durf om te draaien.. En terecht ook vaak.quote:Ik beloof niets
Als ik op pad ga met het idee dat ik iets bepaalds zoek en lekker veel geld uit ga geven, kom ik meestal met niets thuis
Ze lijken ook niet op elkaar. Maar voorheen konden ze nog wel eens kleding delen (niet alles, maar wel wat). Nu waren ze samen gaan winkelen, en mijn zusje kon niets vinden, en mijn schoonzusje pikte zo ergens een schattig klein shirtje uit het rek...dat was frustrerendquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het zelf juist mooi als partners niet teveel op elkaar lijken.
We zien wel. De winkels zijn van 12-17 open, dus dan houdt het gewoon opquote:Heeft ze veel nodig of wil ze veel kopen? Als ze net zo lastig is als ik ben je anders nog wel even bezig.
Ik ben over het algemeen heel simpel: als ik iets echt leuk vind en het staat me echt leuk, dan koop ik het, mits het niet al te gek wordt in prijs.quote:Ik heb toch wel een paar grenzen meestal. Wel is het zo dat als ik eindelijk iets leuks zie dat ik bijna nooit het prijskaartje durf om te draaien.. En terecht ook vaak.
Dat is inderdaad wel balen ja.. Maar dat is denk ik onvermijdelijk, hoewel ik nog steeds niet begrijp waarom dat zo is.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze lijken ook niet op elkaar. Maar voorheen konden ze nog wel eens kleding delen (niet alles, maar wel wat). Nu waren ze samen gaan winkelen, en mijn zusje kon niets vinden, en mijn schoonzusje pikte zo ergens een schattig klein shirtje uit het rek...dat was frustrerend
Een paar kledingstukken moet dan te doen zijn lijkt me.quote:We zien wel. De winkels zijn van 12-17 open, dus dan houdt het gewoon op
Een prijs die 2 keer zo hoog is als wat ik in gedachten heb vind ik toch aardig "te gek".quote:Ik ben over het algemeen heel simpel: als ik iets echt leuk vind en het staat me echt leuk, dan koop ik het, mits het niet al te gek wordt in prijs.
Ja, laat maar even weten, en maak zo mogelijk ook foto's van al je aankopen.quote:Ik wil morgen in ieder geval naar mijn favo-winkel (van het merk expresso, erg leuk spul maar niet goedkoop) en ik wil een badpak. Verder zouden schoenen wel leuk zijn, en ik moet een nieuwe wok. Ik zal laten weten of ik ook maar ergens voor geslaagd ben
Truste!quote:Nu ga ik slapen!
Truste
Als je het begrijpt, hoor ik het graagquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel balen ja.. Maar dat is denk ik onvermijdelijk, hoewel ik nog steeds niet begrijp waarom dat zo is.
Dat zou je zeggen he? Zeker als mijn favo-merk nog wat leuks heeft in mijn maatquote:Een paar kledingstukken moet dan te doen zijn lijkt me.
Dat hangt er weer vanaf wat je in gedachten hadquote:Een prijs die 2 keer zo hoog is als wat ik in gedachten heb vind ik toch aardig "te gek".
Dat moet wel lukken!quote:Ja, laat maar even weten, en maak zo mogelijk ook foto's van al je aankopen.
En ik maar denken dat je al weg was.quote:Op zondag 1 mei 2005 08:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er helemaal niemand om mij te begroeten.Nou, ik ga Berlijn in, de mazzel!
Ah, en stiekem kun je ons toch niet missen..quote:Op zondag 1 mei 2005 08:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Op vakantie, en toch de eerste zijn om te posten.![]()
![]()
Lupa zendt jullie de hartelijke groeten vanuit het Meininger City Hostel in Berlijn. Gisteren o.a. de Brandenburger Tor en de Reichstag bezocht, ´s avonds heerlijk gegeten in een Perzisch restaurant met zeer charmante obers.
Ik ken het soort. Ik heb servers beheerd voor Belgen die een azerty-layout gebruiken.quote:Vandaag nog een dag Berlijn in en morgen naar Wroclaw.
Nog nooit zo lang over een post gedaan, ik zit hier te tikken op een qwertzuiop-toetsenbord.
Ik denk het... Het begint inderdaad echt warm te worden nu.. Houdt dit weer nog even aan?quote:Op zondag 1 mei 2005 17:53 schreef miss_sly het volgende:
Goedemiddag
Heeft het hier al die tijd helemaal stilgelegen? Iedereen aan het genieten van het geweldige weer?
Flink doorposten dan maar.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:57 schreef miss_sly het volgende:
Dat is echt ongelofelijk
Moet dit topic vanavond nog vol dan?
Vast een hoop gezien en gedaan dan.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo!
Net terug, de hele dag gelopen, uitgeput, zere voeten!
Wat is Checkpoint Charlie?quote:We zijn vandaag naar Checkpoint Charlie geweest en hebben het mueum daar bezocht. Was erg interessant, vooral de verslagen van inventieve ontsnappingspogingen.
wow! Dat is inderdaad goedkoop! En dat in Berlijn?quote:Vanavond gaan we eten in een Indiaas restaurant. Je kunt hier errug goedkoop eten, de dagschotel bij dit restaurant kost slechts 4 euro!
Ik wel hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 19:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weer niemand hier om mij te verwelkomen.
Wil je een leuke anekdote over relativiteit?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:38 schreef Schorpioen het volgende:
Hee zeg nu ben ik eindelijk eens een keer in #wfl en nu trekt niemand zijn/haar bek open?
Sorry, ik was druk aan het forummen.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:38 schreef Schorpioen het volgende:
Hee zeg nu ben ik eindelijk eens een keer in #wfl en nu trekt niemand zijn/haar bek open?
Ja, zoiets als: 8 haren op je hoofd is ontzettend weinig, maar 8 haren in je soep is ontzettend veel?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wil je een leuke anekdote over relativiteit?![]()
Ik denk dat Haus eerder met Einstein-grappen gaat komen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:16 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja, zoiets als: 8 haren op je hoofd is ontzettend weinig, maar 8 haren in je soep is ontzettend veel?
Ik moest wel erg lachen om je grapjes met Einsteinquote:Op zondag 1 mei 2005 20:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wil je een leuke anekdote over relativiteit?![]()
Vooral die 2e heb ik bijna krom van gelegen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:23 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik moest wel erg lachen om je grapjes met Einstein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |