Ik heb net boodschappen gedaan, en ik ga straks aan het knutselen met wat computers. Erg lekker als het elders druk is.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een heel gewoon on-koninginnedag-schema voor vandaag: boodschappen doen, met de hond wandelen, tuin werken; dat was het ongeveer
Was het maar zacht-rood, dat lijkt op roze.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:07 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Oh, dank jewel oh zacht-rode mod Alicey![]()
Was ik weer. Het ombouwen bleek een iets zwaardere bevalling dan voorzien, maar we zijn er weer even.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:09 schreef miss_sly het volgende:
oeioei, je komt toch wel terug, he Alicey?
Een stofzuiger ga ik straks zeker nodig hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:10 schreef Yosomite het volgende:
Veel succes ermee Alicey.
Bij mij doet een stofzuiger soms wonderen (een vuilnisbak ook)
Wat mij betreft ook.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:41 schreef Maethor het volgende:
Goedemorgen! Wat mij betreft is het ook gewoon zaterdag.
Het is hier ook knudde. Regenen doet het niet veel, maar het is wel erg benauwd.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:21 schreef miss_sly het volgende:
Zo, Alicey, grote opruiming bij jou
Ik wilde net lekker in de tuin gaan werken, begint het hier te regenen. Het lijkt nog niet eens op het mooie weer dat ze hadden beloofd
Dit modje heeft dus een storingquote:Op zaterdag 30 april 2005 09:57 schreef Yosomite het volgende:
Goedemorgen miss_sly!
Ik denk dat de modjes of nog in dromenland zijn, of al naar de vrijmarkt.
Gelukkig zijn WFL-users altijd zo lief, en kunnen ze best even zonder modjesquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Deze ook nog even.. Oude en nieuwe hardware mixen is niet altijd een succes.
En nu Lupa weg is gaat het ook niet meteen over sex als je even niet kijkt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:45 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn WFL-users altijd zo lief, en kunnen ze best even zonder modjes
Hoeveel kotssmilies zouden er nou komen?
quote:
Hier.quote:
Maar als ze er wel is durf ik dat niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:13 schreef miss_sly het volgende:
Vals hoor Alicey om dat alleen op Lupa af te schuiven nu ze er niet is
Bwoah... ik zit thuis altijd noodgedwongen met 800x600. Het is een 17" monitor maar als ik m op 1024x768 zet (waar een 17" echt geen problemen mee moet hebben) is alles al onscherp. Het is nog net te doen, maar eigenlijk te klein.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:23 schreef Alicey het volgende:
800*600 is overigens geen lekkere resolutie om in te werken. Maar zonder goede videokaart moet je toch wat.
Ik moet zoveel scrollen.. Ik ben 1152x864 gewend (Het liefst zou ik 1280x1024 hebben, maar dan wordt het 60 Hz en krijg ik hoofdpijn).quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:12 schreef Maethor het volgende:
[..]
Bwoah... ik zit thuis altijd noodgedwongen met 800x600. Het is een 17" monitor maar als ik m op 1024x768 zet (waar een 17" echt geen problemen mee moet hebben) is alles al onscherp. Het is nog net te doen, maar eigenlijk te klein.
Winkelen is toch leuk? Leuker dan een gewone saaie zondag, toch?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:28 schreef miss_sly het volgende:
Het hoeft ook niet per se over jezelf te gaan, Reya.
Ik ga morgen winkelen![]()
Moet nog een en ander hebben voor de vakantie, en het voornaamste: een badpak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |