Jep, je hebt omgevingsgeluid. Of je er last van hebt is een tweede. Ik vind het juist fijn als ik wat van mijn omgeving hoor, zeker in het verkeer. Ben je wat alerter. Van windruis heb ik totaal geen last, ze sluiten bij mij perfect op de oren!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:37 schreef r.is.for.rutger het volgende:
ik ben van plan de sennheiser px 100 aan te schaffen.
heb je tijdens het fietsen last van omgevingsgeluiden/wind bij deze open koptelefoon?
dan ga ik ze nu bestellenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:34 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jep, je hebt omgevingsgeluid. Of je er last van hebt is een tweede. Ik vind het juist fijn als ik wat van mijn omgeving hoor, zeker in het verkeer. Ben je wat alerter. Van windruis heb ik totaal geen last, ze sluiten bij mij perfect op de oren!
nou ja, het verschil in klanken hoor ik niet al is de bas in de px100 wat beter zelf heb ik mijn bas niet zo hoog staan maar hij zit gewoon lekkerderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:53 schreef MadGuy het volgende:
Het is inderdaad persoonlijk. Ik vind het wel grappig dat jij hem beter vindt, aangezien die overal als slechter wordt bestempeld.
Schijnt bij de PX-200 ook met de plaatsing op je oren te maken te hebben, hoe beter hij afsluit, hoe beter de bas. Alleen schijnt hij bij de oren van sommige mensen niet goed af te kunnen sluiten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:40 schreef mordradead het volgende:
nou ja, het verschil in klanken hoor ik niet al is de bas in de px100 wat beter zelf heb ik mijn bas niet zo hoog staan maar hij zit gewoon lekkerder
ik heb ook hele mooi orenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:36 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Schijnt bij de PX-200 ook met de plaatsing op je oren te maken te hebben, hoe beter hij afsluit, hoe beter de bas. Alleen schijnt hij bij de oren van sommige mensen niet goed af te kunnen sluiten.
Nou ja, dat scheelt wel denk ik. Ik heb er te grote oren voor denk ik.quote:
Nogmaals: de 201 moet je hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:55 schreef SureZal het volgende:
jelle, koop gewoon die sennheiser Hd 202 (heb ik ook) voor 30 euri @ MM.
ding doet het goed en zoals bij de c1000 word gezegd:
geen fratsen, dat scheelt (en hij is betaalbaar :p)
Nee, nog niet. Te druk met mijn scriptie en tentamen enzo. Ik zou ook moeten experimenteren met de waardes, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Heb je die mp3gain nog geprobeerd trouwens?
Ik ben er een beetje mee aan het experimenteren voor de juiste waarde, 89dB klonk heel relaxed en vloeiend, maar een beetje te soft met veel muziek. 92dB klonk net wat te schel met veel nummers. Ben nu 91dB aan het proberen
Die heb ik voor mijn discmanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:13 schreef Repeat het volgende:
Welke koptelefoon met zo'n model:
[afbeelding]
zouden jullie mij aanraden? Dit omdat ik dan toch niet met zo'n lomp groot ding loop, maar toch de voordelen heb van een "echte" hoofdtelefoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |