Ja, dat heb ik ook nog gehad. Een @-teken moest dan een heel eng monster voorstellen. My god, wat was dat realistisch. En mooi.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:57 schreef Monidique het volgende:
Ik had zelfs een adventure, zo'n doolhof-soort-spelletje, en dat was opgebouwd uit gewone ASCII-tekens. Je kon dan een ander lettertype laden (ik weet niet meer precies hoe en wat) en dan was het net alsof het grafisch was,.
LHquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:56 schreef Ultrawuft het volgende:
yeah. uren tweaken met je config.sys en autoexec.bat om net die extra 10kb geheugen vrij te krijgen
copy con autoexec.batquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:00 schreef Harry_Sack het volgende:
Argh, ik weet nog gewoon hoe je een config.sys en een autoexec.bat moet aanmaken met het type commando![]()
Ja, dan kwam er iemand langs 'die het wel even wist' en die ging dan memmaker draaien zodat je zorgvolgdig getweakte config.sys en autoexec.bat weer verkloot waren en je VIJFTIG K minder vrij had.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:01 schreef GoodspeeD het volgende:
memmaker
quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
LH
emm386.exe
himem.sys
En dan in de goede volgorde, om die klote verbrokkelde UMB's zo optimaal mogelijk te gebruiken.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | @echo off echo. echo. echo LET OP ALLE BESTANDEN VAN SCHIJF C:\ WORDEN HIERBIJ GEWIST! echo. choice if errorlevel = %1 then do if errorlevel = %2 then exit :do format c: /u :exit cls |
Big duh! Alle toetsencombinaties weet ik nog. Sterker nog, volgens mij staat de MS-DOS versie hier nog op de pc.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:08 schreef blessed19 het volgende:
gebruikte niemand dan norton commander?
ik kon gewoon niet zonder dat progje
Okeej, het zwaardere geschutquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
copy con autoexec.bat
@echo off
lh mouse.com
lh anderzooi.com
Dat is pas de shit..
Ik nog steeds nietquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:08 schreef blessed19 het volgende:
programma's gewoon typen man !quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:08 schreef blessed19 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |