die heb ik ook aanstaan, maar dam is ook wel chill...quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zie ander topic
Webcam Koningsplein - Deel 6
Dat is boeiender dan de Dam
Hahahaquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:53 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Hier zo !!
http://www.portalmix.com/curiosos/webcam.shtml
Plak hem hier weerquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:59 schreef Yeahinho het volgende:
Wel gvd.
Heb ik zo'n stoere OP gemaakt, worden we gewoon gewezen naar zo'n algemeen baggertopic als dit.
Kan je em hier niet even plakken??quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:59 schreef Yeahinho het volgende:
Wel gvd.
Heb ik zo'n stoere OP gemaakt, worden we gewoon gewezen naar zo'n algemeen baggertopic als dit.
Ik heb 'm (+band) live gezien, was echt gaaf.quote:
quote:
Zelfde hierquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:39 schreef ReP het volgende:
Helemaal top :-) allebei de streams
In de browser backstage cam met geluid gemute en met dank voor de mediaspeler tip (asx) het podium in mediaspeler met geluid vol open![]()
Er zijn er idd aardig watquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:36 schreef Tom-my het volgende:
meer sletjes in beeld DANK U
ed: oe sfeer!
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:46 schreef Yeahinho het volgende:
Zie je wel, dit is gewoon het Radio 538-feest-webcam-slowchat-topic geworden.
Waarom moest dat topic dan dicht?!
ikookquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:47 schreef AirRaid het volgende:
volgend jaar ben ik in iedergeval wel aanwezig![]()
![]()
hij gaat voor lul staanquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:50 schreef Tom-my het volgende:
Ali past zich aan aan de situatie, .. . .. . .
het is maar net wat je top kwaliteit vind, maar het is nu vergelijkbaar met uitzendinggemist.nl kwaliteit.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:49 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Hoezo? top kwaliteit! en top geluid!
Hoe?quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:51 schreef funkyskunkie het volgende:
Je kan ook gewoon full-screen kijken hoor![]()
ik vind beatbox nooit goed eigquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:52 schreef achmet het volgende:
kvind dat die gozer best wel goed die beatbox kan doen
http://kdag.garnierstreamingmedia.com/kdag1.asxquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:54 schreef Tom-my het volgende:
iemand truukje om dit in een window te krijgen? Op die site is te klein, fullscreen is me te blokkerig
Nee, nog nietquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:03 schreef Tom-my het volgende:
is Krezip al geweest?
boeit dat, als ze maar snel aftaaienquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:04 schreef cyberrobin het volgende:
Wie zijn dit..?
ze hebben je gehoord?quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:05 schreef AirRaid het volgende:
[..]
boeit dat, als ze maar snel aftaaien
het klinkt zo gaar, zoveel mensen en dan zo'n rommelig gierig geluidquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:21 schreef its_me_ het volgende:
Geluid is idd niet helemaal top nee.
Er zit soort ruis in. Niet zuiver.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:24 schreef cyberrobin het volgende:
Geluid is hier goed hoor?
GEen itrigue maar met US Blaster pompt het het ook flink hoor!quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:27 schreef Tom-my het volgende:
Neuh, geen hema boxjes kopen =), i-trigue 3600 pump iiit
We zijn gewoon veel te verwendquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:30 schreef surferr het volgende:
jullie nemen misschien wel genoegen met minder ofzo![]()
goed idee, ik heb m "aan"gezet en wat aan die schuif dingen gekloot, klinkt al beterquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:30 schreef its_me_ het volgende:
Zo.. ff equalizer anders ingesteld, gelijk stuk beter!
Zijn nog niet geweest. Tis niet in deze volgordequote:Op zaterdag 30 april 2005 14:36 schreef Tom-my het volgende:
DJ Norman vs Darkraver, Schnappie, Within Temptation, Veldhuis & Kemper, Brainpower, Di-rect, Ali B & Brace, Krezip, Special D, Gebroeders Ko, Lasgo, Kane, Lange Frans & Baas B, Ferry Corsten, Elize, Starkoo, Candeejay, The Sheer, Dr. Kucho & Gregor Salto, Dave McCullen, The Sunclub, K-Liber, Het Feestteam, Meo, DJ Maurice, Bløf, Marco V.
--
Fuck, within temptation & darkraver gemist, die zet je toch niet zo vroeg neer :S
Ik weet hetquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:38 schreef surferr het volgende:
Die srs-WOW effecten maken ook veel goed:) , ik ondek opeens allerlei opties in WMP![]()
ow? want de volgorde klopt sinds dat ik zit te kijken eigenlijk, sinds brainpowDerquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zijn nog niet geweest. Tis niet in deze volgorde.
Nee, ik kan je verzekeren dat ze nog niet zijn geweestquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:39 schreef Tom-my het volgende:
[..]
ow? want de volgorde klopt sinds dat ik zit te kijken eigenlijk, sinds brainpowDer
w0000t!quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:40 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Nee, ik kan je verzekeren dat ze nog niet zijn geweest
Fantastische stream, fantastisch geluid, ongelooflijke kutmuziekquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:41 schreef cyberrobin het volgende:
DJ Norman vs Darkraver mogen wel wegblijven van mij hoor:P
Zei ik ook al.. zit ik verdomme nu naar een of andere zwangere belg met een kut accent te kijken?!
Van mij ookquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:41 schreef cyberrobin het volgende:
DJ Norman vs Darkraver mogen wel wegblijven van mij hoor:P
Zei ik ook al.. zit ik verdomme nu naar een of andere zwangere belg met een kut accent te kijken?!
ze moeten toch ergens geld vandaan halenquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:53 schreef cyberrobin het volgende:
Rrrreclame? oh.. plaspauze:')
het geluid krijgen we via de radio denk ik nu?quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:59 schreef surferr het volgende:
waarom hoor ik nou allemaal muziek door elkaar![]()
Dan gaan ze wel uit hun dak op het nieuwsquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:02 schreef its_me_ het volgende:
Zullen ze dit nou ook op het Museumplein horen?
TSJ TSSSJA TJSSquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:04 schreef Rem-Cow het volgende:
test.. waarom sta ik aaa?
Ninthe is er niet dus dat zal wel niet gebeuren. Oh toch wel. Dus wel Zinloosquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:09 schreef surferr het volgende:
geen zinloos AUB
Wegweze jijquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:10 schreef SHE het volgende:
moppie moppie moppie moppie...........die is die dan wel weer leuk![]()
En dan is ze er straks nogquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ninthe is er niet dus dat zal wel niet gebeuren
Neequote:Op zaterdag 30 april 2005 15:10 schreef SHE het volgende:
moppie moppie moppie moppie...........die is die dan wel weer leuk![]()
wie is dat in dat witte shirtje danquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ninthe is er niet dus dat zal wel niet gebeuren
Ik heb al geeditquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:12 schreef surferr het volgende:
[..]
wie is dat in dat witte shirtje dan![]()
Zinloos hierna...
Ze lijkt op mijn rijinstructricequote:Op zaterdag 30 april 2005 15:16 schreef Tom-my het volgende:
Ninthe is wel lekker though
Ja dat zag ikquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:17 schreef Tha_T het volgende:
Zag ik daar aan de zijkant Negativ staan?
quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:22 schreef Droopie het volgende:
ROBIN IS LELIJK
quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:22 schreef surferr het volgende:
raclame voor nintendo ofzo
met 20 erbij, laser effecten, vuurwerk in de lucht.quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:31 schreef Tha_T het volgende:
Met een danseres erbij wordt een nummer echt niet beter hoor
Uiteraard maar wie zijn ditquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:32 schreef surferr het volgende:
[..]
met 20 erbij, laser effecten, vuurwerk in de lucht.
Dan wordt t wel wat
oja en goede kwaliteit geluid![]()
Jamie Cullum - Evelasting love en dat is ook weer een coverquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:35 schreef surferr het volgende:
[..]
weet ik niet, maar dit refreintje ken ik wel ergens van![]()
maar wel grappigquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:37 schreef cyberrobin het volgende:
Hé gatverdamme nee.. darkraver...
dat legt niet aan het publiek maar aan wie er staat.quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:39 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een kut-publiek zeg... wie er ook staat, ze doen met niemand mee.
Jepquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:40 schreef Yeahinho het volgende:
Wie is Darkraver, die zwarte zuipende, playbackende en rondspringende nep-militair.
dat was ik, sorry, cola enzoquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:44 schreef Tha_T het volgende:
Hoorde ik hem daar nou boeren?
Ik ben ook heel benieuwd wat je precies bedoeld want je zin snap ik niet helemaalquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:45 schreef SHE het volgende:
Voor wat type mens, ga na een nacht doorzakken, vrijwillig de volgende ochtend richting museumplein?
Ik ben daar echt heel benieuwd naar...wat gebruiken ze?
Ik ook lul..quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:46 schreef Yeahinho het volgende:
Topic bijna vol ja. Ik heb alweer een nieuwe OP klaarstaan.
Ik doelde er op dat er dus blijkbaar een hoop mensen zijn die OF niet brak zijn van gisteren, OF echt serieus uitkijken naar het 538 podium op museumplein.quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:46 schreef ReP het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd wat je precies bedoeld want je zin snap ik niet helemaalmaar ik denk dat het antw is: 90% loopt op alcohol en de rest op andere middelen.
![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:54 schreef Tom-my het volgende:
hmm om 6 uur moet dus de stream uit :x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |