Jamie Cullum - Evelasting love en dat is ook weer een coverquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:35 schreef surferr het volgende:
[..]
weet ik niet, maar dit refreintje ken ik wel ergens van![]()
maar wel grappigquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:37 schreef cyberrobin het volgende:
Hé gatverdamme nee.. darkraver...
dat legt niet aan het publiek maar aan wie er staat.quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:39 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een kut-publiek zeg... wie er ook staat, ze doen met niemand mee.
Jepquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:40 schreef Yeahinho het volgende:
Wie is Darkraver, die zwarte zuipende, playbackende en rondspringende nep-militair.
dat was ik, sorry, cola enzoquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:44 schreef Tha_T het volgende:
Hoorde ik hem daar nou boeren?
Ik ben ook heel benieuwd wat je precies bedoeld want je zin snap ik niet helemaalquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:45 schreef SHE het volgende:
Voor wat type mens, ga na een nacht doorzakken, vrijwillig de volgende ochtend richting museumplein?
Ik ben daar echt heel benieuwd naar...wat gebruiken ze?
Ik ook lul..quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:46 schreef Yeahinho het volgende:
Topic bijna vol ja. Ik heb alweer een nieuwe OP klaarstaan.
Ik doelde er op dat er dus blijkbaar een hoop mensen zijn die OF niet brak zijn van gisteren, OF echt serieus uitkijken naar het 538 podium op museumplein.quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:46 schreef ReP het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd wat je precies bedoeld want je zin snap ik niet helemaalmaar ik denk dat het antw is: 90% loopt op alcohol en de rest op andere middelen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |