quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:34 schreef StephanL het volgende:
quarks heeft dus contactenje zei het al
hehehe... Lijkt erop dat GoT defenitief aan het langste eind trektquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:35 schreef Impry het volgende:
Er zijn verschillende members van Fok! en GoT op elkaars fora aan het lezen
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:35 schreef Xidori het volgende:
Hier dus nog maar es
[afbeelding]
ja die f Is verneukt. IEmand nog leuke Ideeën voor het mega grote dinges op het marktplein hier straks?
Verf wint van krijtquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:36 schreef Eyeopener het volgende:
[..]
hehehe... Lijkt erop dat GoT defenitief aan het langste eind trekt![]()
![]()
Ja dat zeg ik.Daarom vraag ik om ideeën..... Voor straks. Ik wil levens groot iets op het markplein zetten.Iets met GoT en fok. maar ik weet niet watquote:
Niks, staat er al bijna 3 uurquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:37 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Wat doet die ME bus met camera daar trouwens?
die neemt alles opquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:37 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Wat doet die ME bus met camera daar trouwens?
Da mag helemaal nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:35 schreef Impry het volgende:
Er zijn verschillende members van Fok! en GoT op elkaars fora aan het lezen
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:38 schreef tonks het volgende:
Kan iemand ff gathering.tweakers.net op dat ME busje spuiten
zet FOK! terug , had je beloofd!quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:38 schreef Spiller het volgende:
DAG FOK TEKENINGEN :w :w :w :w
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:40 schreef Spiller het volgende:
Hoe dan ook, GoT zal zegevieren!
Is dat wel toegestaan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:42 schreef StephanL het volgende:
Kan iemand niet een paar screenshots maken van de thread op tweakers?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:42 schreef StephanL het volgende:
Kan iemand niet een paar screenshots maken van de thread op tweakers?
Omdat de Huiskamer daar een gesloten forum is? geen ideequote:Op vrijdag 29 april 2005 18:43 schreef Rowdie het volgende:
[..]
ze kunnen ook hier kijken ,dus waarom niet
Nee.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:45 schreef zetje het volgende:
"die kale" die lekker ging zitten en shaggies draaien was ik dus.
Proller ging nog even "Got"dikker spuiten, en ik waarschuwde op het moment dat er politie aan kwam.
Was wel lachen
Je bent beroemdquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:45 schreef zetje het volgende:
Proller ging nog even "Got"dikker spuiten, en ik waarschuwde op het moment dat er politie aan kwam.
Was wel lachen
Wel geinig om te zien hoe Proller daarna heel rustig een rondje liepquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:45 schreef zetje het volgende:
Was wel lachen
Yeah, dit doet 'ie zoganaamd anders nooooit, hoor!quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:46 schreef Impry het volgende:
[..]
Wel geinig om te zien hoe Proller daarna heel rustig een rondje liep
Ik bevestig het nog evenquote:
okquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:50 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik bevestig het nog even
Over een goed kwartiertje is er weer actie![]()
Daarstraks wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:52 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Stonden die erbij toen er "geschreven" werd dan?
ME'ers snappen over het algemeen nergens veel vanquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:51 schreef patty het volgende:
Snappen die ME'ers die er al die tijd hebben bijgestaan er nog wat van???
Zal wel een tweeling zijnquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
die 2 dudes met dezelfde jassies...
Daarom ligt het nu ook in de schaduwquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:56 schreef tonks het volgende:
Hey tweakers wel uit de zon blijven he
Ja, met de bezem, nu zijn ze weer wegquote:
Hij is van GoT... en GoT staat er geverftquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:02 schreef snijder het volgende:
Hij haalt alleen GoT niet weg
Dat is met verf gedaan, krijg je niet zomaar wegquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:02 schreef snijder het volgende:
gespoten verfquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:02 schreef snijder het volgende:
Kan je ook wat screens maken van reacties van tweakers?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:03 schreef LuNaTiC het volgende:
http://crew.tweakers.net/lunatic/zooi/gotvsfok.wmv
Als de reacties boven je eens leestquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:04 schreef Koenz0r het volgende:
HAHAHA geweldig ditdie knakker met die bezem heeft nogal moeite met dat GoT weg te halen ofniet
Afkomst van de dader?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:05 schreef Quarks het volgende:
[..]
Als de reacties boven je eens leest
Het is met verf gedaan
De ME-er misschien?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:07 schreef JimmyBoy het volgende:
wie gaat er ff op het GOT logo poepen? das mijn held!!
Tweakers zijn nog lelijker van bovenquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:08 schreef saaw het volgende:
nooit geweten dat trams zo lelijk zijn van de bovenkant
quote:usr-local-dick schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 19:08:
242 Gb verkeer vandaag tot nu.
we zitten inmiddels op de 350 viewers, totaal 297 Mbps.
woei
ja iddquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:10 schreef Burbo het volgende:
Fascinerend dat je ook mensen kan zien pissen links
ff betere muziek krijtenquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:12 schreef Klonk het volgende:
die muziek is idd bagger, niet een fokker met krijtje in de buurt ?
Staan er ook pas een uur of 4quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:13 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ej, is dat de ME?relluh!!
Wat een grap dit
Zometeen lekker pizza eten voor de webcamquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:14 schreef bonke het volgende:
kan die cam niet uit want ik moet wat anders doen
en zolang die aanstaat blijf ik zitte
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:14 schreef bonke het volgende:
ik heb m'n laptop er speciaal voor aangezet, kan ik fokkken op de gewone pc en de cam loopt op de laptopquote:
Ze staan met hun moeders te pratenquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:17 schreef StephanL het volgende:
Die twee gasten bij die bus wachten ook op actie
ik ga niet heel de avond naar een webcam lopen kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:17 schreef timbastiaansen het volgende:
[..]
hoezo, ik wacht hier wel op hoor
Veel te langquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waarom schildert niemand aan de overkant http://forum.fok.nl!!!!!!!
schiet nou mar opquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:17 schreef saaw het volgende:
ey de fietstaxi's rijden zelfs nog
ik dacht dat die het wel te druk zouden vinden
die dingen zijn echt geniaal
en met een beetje geluk ziet de ME dan niksquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waarom schildert niemand aan de overkant http://forum.fok.nl!!!!!!!
Wil je m'n megafoon lenen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:16 schreef saaw het volgende:
als je over een uurtje iemand daar zit liggen op de grond met een knalgroene trui aan[kan geen verf of krijt vinden
]
Die cam blijft gewoon staan. Die cam staat er ook al minstens een jaar. Ik had 'm allang in m'n bookmarksquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:14 schreef bonke het volgende:
Beterquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die cam blijft gewoon staan. Die cam staat er ook al minstens een jaar. Ik had 'm allang in m'n bookmarks![]()
en daar kom je nu meequote:Op vrijdag 29 april 2005 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die cam blijft gewoon staan. Die cam staat er ook al minstens een jaar. Ik had 'm allang in m'n bookmarks![]()
tss, en alleen voor je eigen houdenquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die bij die scooter?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef Klonk het volgende:
is die vrouw in het rood een tippelhoer ofzo
Ja van mijquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef Klonk het volgende:
de gaat zo heel groot FOK! schrijvenquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef Klonk het volgende:
of Tonksquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef Tique het volgende:
eigenlijk moet je daar gewoon een keertje 's nachts Fok! verven he
quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb niet het hele verhaal meegekregen, wel flarden...
Maar is er al iets gebeurd sinds de ME er staat?
Anders wordt het wel een saaie bedoening...
quote:- Een aantal members van Tweakers.net hebben er hun 'Henk' neergezet (G T)
- Verder staat er (k) HLPDSK. De (k) slaat op de MSN-smilie ( ) en HLPDSK slaat op HlpDsK, namelijk een moderator op GoT.
- Fok! is aanwezig geweest en heeft ervan gemaakt GoT Zuigt.
- Hierna heeft Fok! er 'Fok!' geschreven.
- GoT is toen gekomen met een waterpistool en heeft 'zuigt' weggewerkt.
- Hierna is GoT weggegaan omdat het water op was.
- Fok! heeft er daarna 'Geen Stijl' boven geschreven.
- Hierna is er een streep door Henk gezet en is hij ingekleurd.
- Toen is er 'Joy' onder geschreven en 'Boe' erboven.
- De laatste actie tot nu toe is dat Fok! de volgende tekst heeft opgeschreven: 'D_D' (wat slaat op z'n nickname Donald_Dick)
- De situatie was toen zo: Foto
- Fok! en D_D is weggebezemd door GoT!
ME staat daar waarschijnlijk vanwege jubileumconcert voor Beaquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:21 schreef space-kees het volgende:
Staat de ME daar altijd op vrijdag? of komt het door deze actie?
Gaat er nog iemand heen om iets neer de kliederen?
k ga even shoarma maken.. achter de webcam op eten
![]()
ik heb niet de hele avond, ik kijk straks nog wel even of er verandering isquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:21 schreef saaw het volgende:
mijn eten heeft vertraging dus het duurt nog ff voordat ik er ben, maar ondertussen bel ik ff rond of er mensen daar in de buurt zijn
me-er staat bij het got te kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:21 schreef timbastiaansen het volgende:
[..]
de gaat zo heel groot FOK! schrijven![]()
owkeey spacie is even shoarma bakkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:22 schreef Impry het volgende:
[..]
ME staat daar waarschijnlijk vanwege jubileumconcert voor Bea
Koninginnendag misschienquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:21 schreef space-kees het volgende:
Staat de ME daar altijd op vrijdag? of komt het door deze actie?
Gaat er nog iemand heen om iets neer de kliederen?
k ga even shoarma maken.. achter de webcam op eten
![]()
Hoezo door een geenstijl gast? welke brief??quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:22 schreef StephanL het volgende:
ME checkt die brief die is opgehangen door een geenstijl gast volgens mij
De ME staat er al 3 uur ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
Maar dat is geen antwoord op de vraag of er nog iets gebeurd is sinds de ME er staat...
kleine brief aan die stellage, links.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:22 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Hoezo door een geenstijl gast? welke brief??
De ME staat er al 5 uur ofzo, wat wil je verder weten?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
Maar dat is geen antwoord op de vraag of er nog iets gebeurd is sinds de ME er staat...
Schitterendquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
De ME staat er al 3 uur ofzo
Genoeg gebeurt terwijl ze erbij stonden
Hoezo je staat er toch niet naar toequote:Op vrijdag 29 april 2005 19:26 schreef Klonk het volgende:
ik zou daar toch niet staan pissen, zo midden op een kruispunt
hier 918 kbit ps.. heel relaxed beeld en zuiver (ook wel goed @ 1600x1200 en geluid is toppie!quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:26 schreef Tique het volgende:
Nou..deze beeldkwaliteit is gewoon ronduit kut..
zeg kan jen iet ff naar de gamma een goedkoop potje verf kopen, jezelf er helemaal mee insmeren en ff een potje gaan ligge rollen daar op straat ??quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:21 schreef saaw het volgende:
mijn eten heeft vertraging dus het duurt nog ff voordat ik er ben, maar ondertussen bel ik ff rond of er mensen daar in de buurt zijn
je had tien euro kenne verdienen mallootquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:27 schreef donald_dick het volgende:
hee jongens, i m backfoto's volgen....
en de volgende actie ook
LOL Donald Dickquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:27 schreef donald_dick het volgende:
hee jongens, i m backfoto's volgen....
en de volgende actie ook
918 Kbps is anders best aardig hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:26 schreef Tique het volgende:
Nou..deze beeldkwaliteit is gewoon ronduit kut..
Praat hem even bij, als die toch zo weer gaatquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:27 schreef bonke het volgende:
[..]
je had tien euro kenne verdienen malloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |