Hoezo je staat er toch niet naar toequote:Op vrijdag 29 april 2005 19:26 schreef Klonk het volgende:
ik zou daar toch niet staan pissen, zo midden op een kruispunt
hier 918 kbit ps.. heel relaxed beeld en zuiver (ook wel goed @ 1600x1200 en geluid is toppie!quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:26 schreef Tique het volgende:
Nou..deze beeldkwaliteit is gewoon ronduit kut..
zeg kan jen iet ff naar de gamma een goedkoop potje verf kopen, jezelf er helemaal mee insmeren en ff een potje gaan ligge rollen daar op straat ??quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:21 schreef saaw het volgende:
mijn eten heeft vertraging dus het duurt nog ff voordat ik er ben, maar ondertussen bel ik ff rond of er mensen daar in de buurt zijn
je had tien euro kenne verdienen mallootquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:27 schreef donald_dick het volgende:
hee jongens, i m backfoto's volgen....
en de volgende actie ook
LOL Donald Dickquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:27 schreef donald_dick het volgende:
hee jongens, i m backfoto's volgen....
en de volgende actie ook
918 Kbps is anders best aardig hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:26 schreef Tique het volgende:
Nou..deze beeldkwaliteit is gewoon ronduit kut..
Praat hem even bij, als die toch zo weer gaatquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:27 schreef bonke het volgende:
[..]
je had tien euro kenne verdienen malloot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |