Zometeen lekker pizza eten voor de webcamquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:14 schreef bonke het volgende:
kan die cam niet uit want ik moet wat anders doen
en zolang die aanstaat blijf ik zitte
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:14 schreef bonke het volgende:
ik heb m'n laptop er speciaal voor aangezet, kan ik fokkken op de gewone pc en de cam loopt op de laptopquote:
Ze staan met hun moeders te pratenquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:17 schreef StephanL het volgende:
Die twee gasten bij die bus wachten ook op actie
ik ga niet heel de avond naar een webcam lopen kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:17 schreef timbastiaansen het volgende:
[..]
hoezo, ik wacht hier wel op hoor
Veel te langquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waarom schildert niemand aan de overkant http://forum.fok.nl!!!!!!!
schiet nou mar opquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:17 schreef saaw het volgende:
ey de fietstaxi's rijden zelfs nog
ik dacht dat die het wel te druk zouden vinden
die dingen zijn echt geniaal
en met een beetje geluk ziet de ME dan niksquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waarom schildert niemand aan de overkant http://forum.fok.nl!!!!!!!
Wil je m'n megafoon lenen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:16 schreef saaw het volgende:
als je over een uurtje iemand daar zit liggen op de grond met een knalgroene trui aan[kan geen verf of krijt vinden
]
Die cam blijft gewoon staan. Die cam staat er ook al minstens een jaar. Ik had 'm allang in m'n bookmarksquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:14 schreef bonke het volgende:
Beterquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die cam blijft gewoon staan. Die cam staat er ook al minstens een jaar. Ik had 'm allang in m'n bookmarks![]()
en daar kom je nu meequote:Op vrijdag 29 april 2005 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die cam blijft gewoon staan. Die cam staat er ook al minstens een jaar. Ik had 'm allang in m'n bookmarks![]()
tss, en alleen voor je eigen houdenquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die bij die scooter?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef Klonk het volgende:
is die vrouw in het rood een tippelhoer ofzo
Ja van mijquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef Klonk het volgende:
de gaat zo heel groot FOK! schrijvenquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef Klonk het volgende:
of Tonksquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef Tique het volgende:
eigenlijk moet je daar gewoon een keertje 's nachts Fok! verven he
quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb niet het hele verhaal meegekregen, wel flarden...
Maar is er al iets gebeurd sinds de ME er staat?
Anders wordt het wel een saaie bedoening...
quote:- Een aantal members van Tweakers.net hebben er hun 'Henk' neergezet (G T)
- Verder staat er (k) HLPDSK. De (k) slaat op de MSN-smilie ( ) en HLPDSK slaat op HlpDsK, namelijk een moderator op GoT.
- Fok! is aanwezig geweest en heeft ervan gemaakt GoT Zuigt.
- Hierna heeft Fok! er 'Fok!' geschreven.
- GoT is toen gekomen met een waterpistool en heeft 'zuigt' weggewerkt.
- Hierna is GoT weggegaan omdat het water op was.
- Fok! heeft er daarna 'Geen Stijl' boven geschreven.
- Hierna is er een streep door Henk gezet en is hij ingekleurd.
- Toen is er 'Joy' onder geschreven en 'Boe' erboven.
- De laatste actie tot nu toe is dat Fok! de volgende tekst heeft opgeschreven: 'D_D' (wat slaat op z'n nickname Donald_Dick)
- De situatie was toen zo: Foto
- Fok! en D_D is weggebezemd door GoT!
ME staat daar waarschijnlijk vanwege jubileumconcert voor Beaquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:21 schreef space-kees het volgende:
Staat de ME daar altijd op vrijdag? of komt het door deze actie?
Gaat er nog iemand heen om iets neer de kliederen?
k ga even shoarma maken.. achter de webcam op eten
![]()
ik heb niet de hele avond, ik kijk straks nog wel even of er verandering isquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:21 schreef saaw het volgende:
mijn eten heeft vertraging dus het duurt nog ff voordat ik er ben, maar ondertussen bel ik ff rond of er mensen daar in de buurt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |