Die kerel die daar links zit (niet de kale)quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:25 schreef Ayaxola het volgende:
Wie heeft dat er nou bijgezet?
Die kale heeft nog helemaal niets neergezet... Die andere heeft alles gedaan....quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:24 schreef Helioz het volgende:
Hebben ze daar allemaal een graffitibus bij zich ofzo, aangezien de vriend van de kale nu er no boven heeft gekalkt bij hlpdsk?![]()
En dat is geen Fok!ker toch?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:26 schreef Quarks het volgende:
[..]
Die kerel die daar links zit (niet de kale)
Nope, er zijn alleen nog tweakers geweest.quote:
Idd! Hier ook.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:25 schreef Sidekick het volgende:
Mja, leuk hoor, dat aapjes kijken. Alleen speelt het bij mij met 62kb/s af, waardoor ik dus wat bewegende vlekken zie.
http://gathering.tweakers(...)ge/23286996#23286996quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Staat er niks in de huiskamer hierover?
Besloten forum hèquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:30 schreef Helioz het volgende:
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum.
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)
Moet je Huiskamer-toegang krijgen, net als hier het Keldertjequote:Op vrijdag 29 april 2005 16:30 schreef Helioz het volgende:
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum.
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)
dat vind jij wel leuk hequote:Op vrijdag 29 april 2005 16:33 schreef Quickie_Bat het volgende:
Oh ja check dat geile wijf dan!!! Je ziet gewoon d;r tieten schudden!!!!
dat zijn 2 Tweakers dat net het GOT logo heeft bijgewerktquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:35 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hoelang blijven die werkschuwe junks daar links nog zitten?
Dat zegtie toch ook.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:36 schreef Rowdie het volgende:
[..]
dat zijn 2 Tweakers dat net het GOT logo heeft bijgewerkt
Misschien rijdt die tram er zo wel over heenquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:36 schreef Rowdie het volgende:
[..]
dat zijn 2 Tweakers dat net het GOT logo heeft bijgewerkt
In tilburg hebben ze nog geen electra, laat staan breedband verbindingen die deze cam mogelijk makenquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:38 schreef NoSigar het volgende:
Dacht trouwens eerst dat het over het tegelijkertijd elegante en majestueuze Koningsplein in Tilburg ging. Blijkt het om een of andere tochtige hoek in Amsterdam te gaan.
Is niet hardnekkig genoegquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Even stoepkrijt halen bij de Intertoys die daar zit zo.
Ja de spanning zit er wel inquote:
Je moet niet pesten. En ook niet jokken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In tilburg hebben ze nog geen electra, laat staan breedband verbindingen die deze cam mogelijk maken![]()
Een blikje witte verf voldoet ook hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:43 schreef Talena het volgende:
And Again, ik heb geen zin om ergens stoepkrijt vandaan te halen anders had ik 't wel gedaan
Ja en Luidsprekers ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:42 schreef Quickie_Bat het volgende:
Heeft dat ME busje nu camera's op het dak?
*aansluitquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:37 schreef The_Cyberspace het volgende:
* The_Cyberspace wacht met smart op het Fok! logo![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:46 schreef Quickie_Bat het volgende:
Je ziet die schaduw van dat gebouw ook langzaam verschuiven
Wat mocro's altijd op straat doen.....quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat doet die mocro de hele tijd op straat
Meen je dat nou, schat van je moederquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:46 schreef Quickie_Bat het volgende:
Je ziet die schaduw van dat gebouw ook langzaam verschuiven
Niet op terrein van de gemeentequote:Op vrijdag 29 april 2005 16:50 schreef Talena het volgende:
Je mag toch wel gewoon stoepkrijten??
Nog nooit in Amsterdam geweest met stappen neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:50 schreef postman het volgende:
wat zijn ze allemaal van plan in amsterdam vanacht, halve leger is op de been :S
Vanavond concert op de Dam met Bea enzo..quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:50 schreef postman het volgende:
wat zijn ze allemaal van plan in amsterdam vanacht, halve leger is op de been :S
jewel, maar paarden ben ik zelden tegengekomen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:51 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Nog nooit in Amsterdam geweest met stappen neem ik aan?
Staat altijd helemaal vol met ME busjes snachts.... Vooral het Leidseplein staat helemaal vol ermee...
geeft een veilig gevoel zeggen ze....![]()
Nou het zal meer te maken hebben met het feestje voor Trix vanavond...quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:51 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Nog nooit in Amsterdam geweest met stappen neem ik aan?
Staat altijd helemaal vol met ME busjes snachts.... Vooral het Leidseplein staat helemaal vol ermee...
geeft een veilig gevoel zeggen ze....![]()
Zou ook eventueel kunnen maar ik zie nu niet meer ME op de cam dan normaal op een vrijdag of zaterdag avond op straat....quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:52 schreef Wegwerpdwergwerper het volgende:
[..]
Nou het zal meer te maken hebben met het feestje voor Trix vanavond...
Anders haal je even die staalborstel uit je anusquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Meen je dat nou, schat van je moeder![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:54 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Anders haal je even die staalborstel uit je anus![]()
Vanmiddag al er uit gescheten, schatje van je moedertjequote:Op vrijdag 29 april 2005 16:54 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Anders haal je even die staalborstel uit je anus![]()
Totdat die mocro daar een bom gaat gooienquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:56 schreef kaputwiehund het volgende:
lekker rustig baantje bij de ME
stoepkrijters wegjagen is anders een heel belangrijk baantje hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:56 schreef kaputwiehund het volgende:
lekker rustig baantje bij de ME
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stoepkrijters wegjagen is anders een heel belangrijk baantje hoor
hij is al wegquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:59 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hier daar heb je het al! Die mocro gaat die ME'ers dissen!
Ja of dat er een kind wordt aangereden en dat zijn of haar ingewanden dan worden uitgestrooid over dat logo!!!!1111!!!11quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:58 schreef Quickie_Bat het volgende:
Het zou ook leuk zijn als iemand zou overgeven over GOT heen
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:58 schreef Quickie_Bat het volgende:
Het zou ook leuk zijn als iemand zou overgeven over GOT heen
Ja of.... of dat.... of dat hahaquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:00 schreef patty het volgende:
[..]
Ja of dat er een kind wordt aangereden en dat zijn of haar ingewanden dan worden uitgestrooid over dat logo!!!!1111!!!11![]()
![]()
:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:
![]()
![]()
!!!!11!!! #$$/ /1
![]()
![]()
Bijna raakquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:04 schreef StephanL het volgende:
Er gebeurt daar echt straks een ongeluk, aangereden voetganger ofzo
quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:06 schreef kaputwiehund het volgende:
kwam daar nu een kale home met blote pens die mocro wegtrekken?
Omdat die straat zo ingedeeld is....quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:09 schreef Imperium het volgende:
wrom rijd daar iedereen eigenlijk links?
Omdat het rijdT is.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:09 schreef Imperium het volgende:
wrom rijd daar iedereen eigenlijk links?
Jamaar daar even verder zit de Australianquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:12 schreef Imperium het volgende:
zitten die MEers ff een ijssie te vreten ofzo!!! WERKEN!!
Ga krijten als je toch in Adam woontquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:13 schreef Talena het volgende:
[..]
Jamaar daar even verder zit de Australian![]()
Dat is zulk lekker ijs
Ik vind dat ze een goed excuus hebben
Bovenaan in beeld (heiligeweg ofzo) zit een speelgoed winkel geloof ik.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:17 schreef Webcrowler het volgende:
Dan koop je het ff!!! Vast wel ergens wat te krijgen ofzo..?
Wat kunnen ze volgens jou nu dan doen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:18 schreef Rowdie het volgende:
waarom vreten die MEers eigenlijk IJS! WERKEN LUIE VREKKEN!
en ons maar boetes gevenquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:19 schreef Webcrowler het volgende:
OHJA..... de ME zet gewoon zn busje op het zebrapad neer en ook nog een op een hoek.... Aso's
Ijsjes eten, zie je tochquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:20 schreef pindos het volgende:
Wat doet die ME daar soweiso?!
Tram heet datquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu komt er elke halve minuut zo'n treinding voorbij
Dat noemen ze nou een tramquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het heet een Tramquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ME(eting)
quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ow is dat nou een tram, tja die hebben wij niet bij ons op in de dorpstraat
JJJJJJJJAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:26 schreef Spiller het volgende:
Ik heb daar GoT getekend, maar zal ik er speciaal voor jullie ook Fok! schrijven?
Doen, misschien mag je naam dan ook hier rosequote:Op vrijdag 29 april 2005 17:26 schreef Spiller het volgende:
Ik heb daar GoT getekend, maar zal ik er speciaal voor jullie ook Fok! schrijven?
Dat durf je niet, nu die ME er staat.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:26 schreef Spiller het volgende:
JaaaaAAA doen!!!! 111111ééeénquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:26 schreef Spiller het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:28 schreef WaSTeiL het volgende:
Berichtje van Donald_Dick: Hij gaat over een kwartierte kleuren op het Koningsplein!
Hij gaat GOT flink te pakken nemen volgens hem.
Details waar we op moeten letten: jongen met paars pet en zwarte kleren en een pot stoepkrijt!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:28 schreef WaSTeiL het volgende:
Berichtje van Donald_Dick: Hij gaat over een kwartierte kleuren op het Koningsplein!
Details waar we op moeten letten: jongen met paars pet en zwarte kleren en een pot stoepkrijt!
Nou we gaan kijken hoor! 1!1!!!!11!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:28 schreef WaSTeiL het volgende:
Stoepkrijt? Spuitbus(sen) gebruiken!quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:28 schreef WaSTeiL het volgende:
Inderdaad, een paar waterdruppels en het krijt is wegquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:30 schreef The_Cyberspace het volgende:
[..]
Stoepkrijt? Spuitbus(sen) gebruiken!
4u 38min and countingquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:33 schreef Rowdie het volgende:
Wat verslavend is dit eigenlijk
ik kijk al 02 uur en 12 minuten!
ramen wassen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:34 schreef postman het volgende:
wat zijn die 3 gasten (2 in het wit) links bovenin aan het doen?
Aan het krijtenquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:34 schreef postman het volgende:
Gelukkig !!1!1quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:34 schreef patty het volgende:
Ik ben zojuist uit elkaar gespat!!!1 van de spanning!11!!!!!!![]()
:D:DD:D:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:DD:
![]()
![]()
![]()
![]()
D: D:D: D:D
![]()
Dealen ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:34 schreef postman het volgende:
Lees mijn sig esquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:34 schreef patty het volgende:
Ik ben zojuist uit elkaar gespat!!!1 van de spanning!11!!!!!!![]()
:D:DD:D:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:DD:
![]()
![]()
![]()
![]()
D: D:D: D:D
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:35 schreef ioko het volgende:
Dit is ech lachen, kunnen we geen euro vastlijmen daar ?![]()
Tram heet zo'n treindingquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:39 schreef ondeugend het volgende:
Alweer een treinding !
Hier ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
beeld kwaliteit wordt brakker hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |