Dat noemen ze nou een tramquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu komt er elke halve minuut zo'n treinding voorbij

Het heet een Tramquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu komt er elke halve minuut zo'n treinding voorbij

quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ME(eting)

quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ow is dat nou een tram, tja die hebben wij niet bij ons op in de dorpstraat

JJJJJJJJAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:26 schreef Spiller het volgende:
Ik heb daar GoT getekend, maar zal ik er speciaal voor jullie ook Fok! schrijven?

Doen, misschien mag je naam dan ook hier rosequote:Op vrijdag 29 april 2005 17:26 schreef Spiller het volgende:
Ik heb daar GoT getekend, maar zal ik er speciaal voor jullie ook Fok! schrijven?

Dat durf je niet, nu die ME er staat.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:26 schreef Spiller het volgende:

JaaaaAAA doen!!!! 111111ééeénquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:26 schreef Spiller het volgende:

quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:28 schreef WaSTeiL het volgende:
Berichtje van Donald_Dick: Hij gaat over een kwartierte kleuren op het Koningsplein!
Hij gaat GOT flink te pakken nemen volgens hem.
Details waar we op moeten letten: jongen met paars pet en zwarte kleren en een pot stoepkrijt!

quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:28 schreef WaSTeiL het volgende:
Berichtje van Donald_Dick: Hij gaat over een kwartierte kleuren op het Koningsplein!
Details waar we op moeten letten: jongen met paars pet en zwarte kleren en een pot stoepkrijt!

Nou we gaan kijken hoor! 1!1!!!!11!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:28 schreef WaSTeiL het volgende:

Stoepkrijt? Spuitbus(sen) gebruiken!quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:28 schreef WaSTeiL het volgende:

Inderdaad, een paar waterdruppels en het krijt is wegquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:30 schreef The_Cyberspace het volgende:
[..]
Stoepkrijt? Spuitbus(sen) gebruiken!

4u 38min and countingquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:33 schreef Rowdie het volgende:
Wat verslavend is dit eigenlijk
ik kijk al 02 uur en 12 minuten!

ramen wassen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:34 schreef postman het volgende:
wat zijn die 3 gasten (2 in het wit) links bovenin aan het doen?

Aan het krijtenquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:34 schreef postman het volgende:

Gelukkig !!1!1quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:34 schreef patty het volgende:
Ik ben zojuist uit elkaar gespat!!!1 van de spanning!11!!!!!!![]()
:D:DD:D:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:DD:
![]()
![]()
![]()
![]()
D: D:D: D:D
![]()

Dealen ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:34 schreef postman het volgende:

Lees mijn sig esquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:34 schreef patty het volgende:
Ik ben zojuist uit elkaar gespat!!!1 van de spanning!11!!!!!!![]()
:D:DD:D:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:DD:
![]()
![]()
![]()
![]()
D: D:D: D:D
![]()

quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:35 schreef ioko het volgende:
Dit is ech lachen, kunnen we geen euro vastlijmen daar ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |