Die kerel die daar links zit (niet de kale)quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:25 schreef Ayaxola het volgende:
Wie heeft dat er nou bijgezet?
Die kale heeft nog helemaal niets neergezet... Die andere heeft alles gedaan....quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:24 schreef Helioz het volgende:
Hebben ze daar allemaal een graffitibus bij zich ofzo, aangezien de vriend van de kale nu er no boven heeft gekalkt bij hlpdsk?![]()
En dat is geen Fok!ker toch?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:26 schreef Quarks het volgende:
[..]
Die kerel die daar links zit (niet de kale)
Nope, er zijn alleen nog tweakers geweest.quote:
Idd! Hier ook.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:25 schreef Sidekick het volgende:
Mja, leuk hoor, dat aapjes kijken. Alleen speelt het bij mij met 62kb/s af, waardoor ik dus wat bewegende vlekken zie.
http://gathering.tweakers(...)ge/23286996#23286996quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Staat er niks in de huiskamer hierover?
Besloten forum hèquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:30 schreef Helioz het volgende:
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum.
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)
Moet je Huiskamer-toegang krijgen, net als hier het Keldertjequote:Op vrijdag 29 april 2005 16:30 schreef Helioz het volgende:
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum.
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)
dat vind jij wel leuk hequote:Op vrijdag 29 april 2005 16:33 schreef Quickie_Bat het volgende:
Oh ja check dat geile wijf dan!!! Je ziet gewoon d;r tieten schudden!!!!
dat zijn 2 Tweakers dat net het GOT logo heeft bijgewerktquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:35 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hoelang blijven die werkschuwe junks daar links nog zitten?
Dat zegtie toch ook.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:36 schreef Rowdie het volgende:
[..]
dat zijn 2 Tweakers dat net het GOT logo heeft bijgewerkt
Misschien rijdt die tram er zo wel over heenquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:36 schreef Rowdie het volgende:
[..]
dat zijn 2 Tweakers dat net het GOT logo heeft bijgewerkt
In tilburg hebben ze nog geen electra, laat staan breedband verbindingen die deze cam mogelijk makenquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:38 schreef NoSigar het volgende:
Dacht trouwens eerst dat het over het tegelijkertijd elegante en majestueuze Koningsplein in Tilburg ging. Blijkt het om een of andere tochtige hoek in Amsterdam te gaan.
Is niet hardnekkig genoegquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Even stoepkrijt halen bij de Intertoys die daar zit zo.
Ja de spanning zit er wel inquote:
Je moet niet pesten. En ook niet jokken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In tilburg hebben ze nog geen electra, laat staan breedband verbindingen die deze cam mogelijk maken![]()
Een blikje witte verf voldoet ook hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:43 schreef Talena het volgende:
And Again, ik heb geen zin om ergens stoepkrijt vandaan te halen anders had ik 't wel gedaan
Ja en Luidsprekers ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:42 schreef Quickie_Bat het volgende:
Heeft dat ME busje nu camera's op het dak?
*aansluitquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:37 schreef The_Cyberspace het volgende:
* The_Cyberspace wacht met smart op het Fok! logo![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:46 schreef Quickie_Bat het volgende:
Je ziet die schaduw van dat gebouw ook langzaam verschuiven
Wat mocro's altijd op straat doen.....quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat doet die mocro de hele tijd op straat
Meen je dat nou, schat van je moederquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:46 schreef Quickie_Bat het volgende:
Je ziet die schaduw van dat gebouw ook langzaam verschuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |