nou wat ik van jouw gelezen heb, weet ik 1 ding zeker je bent een.... de rest mag je invullen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:06 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
Met de oppasvader is het nooit 'aan' geweest, afgezien van een klein nachtelijk intermezzo. Het is uit met mijn vriendje! Staat allemaal in het 'Dagboek' (TKK) - beetje bij de les blijven!
Waarom ga je dan uberhaupt nog mee naar zulke mensen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:12 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn schoonvader zegt niets tegen me, en dat maakt de omgang wel wat lastig. Omdat hij voor mijn vriend wel belangrijk is, tollereer ik dit nog even.
Het wordt in de toekomst wel een puntje waar aan gewerkt zal worden, want een "hallo Ingrid, hoe gaat het met je?", heb ik wel verdiend na 2 jaar.
Ben ik volledig met je eens, maar wat het punt is, is dat er een wereld van verschil zit tussen wat zou moeten en wat daadwerkelijk gebeurt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:37 schreef Natalie het volgende:
Ouders moeten gewoon eens accepteren dat zoon/dochterlief zelf een partner kiest en die keuze steunen. Je houdt toch van je kind? 't Minste wat je dan kunt doen is degene die belangrijk is voor hem/haar leren kennen en normaal doen.
Die pogingen heb ik intussen gestaakt, ik ga niet meer mee. Dat komt er dus inderdaad op neer dat mijn echtgenoot alleen naar verjaardagen van zijn ouders gaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:21 schreef freecell het volgende:
Ik doe nog steeds pogingen om lief te zijn tegen zijn mamma en haar man. Kom er wel zo min mogelijk, maar als ik er ben gedraag ik me zo perfect als ik maar kan. Nooit goed genoeg trouwens.....
Ko er altijd half dood vandaan en ben dan erg blij als we kunnen relaxen bij mijn ouders of zijn pappa.
Jouw schoonmoeder lijkt me een heel naar mens. En nu weet ik dat ik niet mag oordelen want ik ken haar niet, maar als ze zo doet als je hier om schrijft, dan is het niet iemand die ik graag zou willen kennen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:19 schreef GM het volgende:
Ben ik volledig met je eens, maar wat het punt is, is dat er een wereld van verschil zit tussen wat zou moeten en wat daadwerkelijk gebeurt.
Bij mij is letterlijk op mijn bruiloft tegen me gezegd "ik geef de eerste plaats bij mijn zoon niet op". Ze blijft zich ook indringen in ons huwelijk. Ik ben al blij dat mijn echtgenoot dat wel ziet en dat op zijn manier probeert tegen te houden.
Ze heeft geprobeerd onze bruiloft tegen te houden, als ze het tegen mij over onze bruiloft heeft, dan is het "de bruiloft van mijn zoon".
En je schoonvader, is die ook zo erg?quote:Ze hoeft me niet aardig te vinden, maar als ze haar mond zo vol heeft over respect voor anderen, mag ze daar ook wel eens mee beginnen.
Jammer genoeg is in haar ogen respect voor een iemand hebben iets wat alleen een ander overkomt.
Ruilen?quote:Op woensdag 23 november 2005 08:54 schreef BertV het volgende:
Ik heb er nog eentje in de aanbieding...
(wel de randjes van je gasfornuis schoonmaken voordat je haar binnenlaat)
![]()
Als jij al smetvrees hebt lijkt me dat een goede deal.quote:
Nou, niet bepaaldquote:Op woensdag 23 november 2005 09:03 schreef BertV het volgende:
[..]
Als jij al smetvrees hebt lijkt me dat een goede deal.
Gedeelde smart is halve smart. En in het huis van je schoonmoeder mag geleefd worden, jouw huis moet ingericht worden in de smaak van je schoonmoeder.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:06 schreef GM het volgende:
[..]
Nou, niet bepaaldEen huis moet wel schoon zijn, maar je mag ook best zien dat er geleefd wordt, toch?
Nee, dat is niet het geval, moeders van zoons hebben vaak meer moeite met delen dan moeders van dochters.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:22 schreef Ynske het volgende:
weet je wat me opvalt
het zijn bijna altijd de vrouwen in een relatie die niet blij zijn met hun schoonmoeder.
zou het dan toch echt waar zijn, dat mannen veel meer slikken en accepteren en vrouwen zich veel sneller ergeren?
mijn ex-schoonmoeder was een lief mensje maar het was voor mij niet de plaats om de deur plat te lopen, gewoon omdat er niet tot nauwelijks iets van een gesprek tot gang kwam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |