abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26594845
Ik heb elke dag minstens 1x een vaste procedure. Beginnend van het moment waarop ik de badkamer binnenloop. Ik draai de kraan open, trek mn kleding uit en spring onder de douche. En al sinds jongs af aan moet ik dan pissen. Ook al ben ik net naar het toilet geweest, toch moet ik pissen, een soort natuurlijke reactie. (En nee, in de regen heb ik er geen last van) Nou dan was ik mn haar en alles. Vervolgens ga ik mn tanden staan poetsen, dit doen volgens mij ook vrij weinig mensen. Nou als dat allemaal gebeurd is pak ik de handdoek die ik op de rand van de wasbak al klaar heb gelegd, en droog me af. Doe de deur naar het balkon open voor de nodige ventilatie en loop de badkamer uit richting mijn kledingkast.
Nou ben ik benieuwd wat jullie doucheritueel is.....
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:59:13 #2
98634 Lempicka
Back to Life
pi_26594997
Ik plas en poets ook in de douche..
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_26595025
ik bestudeer de schimmel op het plafond, en neem me voor de woningbouwcorporatie te bellen.
pi_26595164
Als ik opsta ga ik sowieso eerst eten en even wakker worden, tegelijkertijd even m'n email checken.

Dan achtereenvolgens uitkleden, pissen, handen wassen, douche aanzetten, in de douche tanden poetsen, scheren, oren schoonmaken, haar wassen, conditioner erin, dan de rest wassen en voor ik uit de douche stap een paar seconden koud water over mezelf heentyfen.

Hoe bedoel je, ritueel?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:05:52 #5
103993 AndreB.
fok is retecool
pi_26595177
iig niet rukken, nat wank plakt namelijk als de tering
Maar als je t toch wilt weten; haren wassen, scheren, de rest wassen en ff een paar minuutjes genieten van het warme water
Wat is Fok?
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:12:02 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_26595329
voor ik onder de douche stap, trek ik m'n ondergoed uit en doe de ventilator aan. Dan leg ik m'n slaapshirt op de kachel naast de handdoek. Dan ga ik onder de douche staan en poets m'n tanden. Als ik daarmee klaar ben, was ik m'n haar en smeer ik me in met douche gel. Dan ga ik m'n lichaam afspoelen en dan m'n haar goed uitspoelen. Dan zet ik de deur open en droog me af. Afhankelijk van welke huisgenoten thuis zijn, loop ik in m'n blote kont naar m'n kamer of trek m'n slaapshirtje weer even aan
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:12:47 #7
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_26595348
Heb een tijdje geleden een massagebad voor een prikkie kunnen kopen. Dus het oude bad eruit en bubbelbad erin... Alleen gebruik ik deze ook als douche.
Nu komt het de laatste tijd steeds vaker voor dat ik ff ga douchen en na anderhalf uur al verschrompeld de badkamer uit strompel omdat het toch weer niet kom laten en ff lekker ga zitten bubbelen...

A real hazard for my social life.. Kom nu altijd te laat...
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
pi_26595385
Ducheritueel:

Handdoeken pakken, shampoo en cond. pakken, gezichtsreiniging voor onder de douche pakken, eventueel een scheermesje nee niet om te krassen voor het eventuele bijwerken.
Raam open, Douche aan, tanden poetsen, uitlkleden, hete douche onder stappen. Tijdje blijven staan, genieten van het warme water.

Daarna haar wassen, uitspoelen, cond. erin en lekker laten inwerken, ondertussen tanden poetsen bijv, scheermesje hanteren, gezicht verzorgen, daarna haar uitspoelen. Goed uitspoelen duurt lang dus ben daar wel even mee bezig.

daarna nog even blijven staan, haar uitknijpen, kraan uit. handdoek om hoofd en met andere handdoek afdrogen. badjas aan, verdere verzorging doen: deo, gezichtscréme, make up etc.

Aankleden en klaar.

Heb ook een bad, en als ik die gebruik ga ik eerst lekker in bad, tijdje lezen, bubbelbad aan en ontspannen.. daarna bad uit, bad leeg laten lopen en douchen om haar te wassen. (dat kan ik niet in bad, haar is te lang daarvoor.)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:15:00 #9
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_26595403
ik val vaak in slaap onder de douche.... en kom dan meestal te laat op mijn werk...
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_26595429
hmm,

ze zeggen dat ruwweg de helft van de mannen staat te wanken onder de douche, de andere helft zingt een liedje...

wie gaat me zeggen welk liedje dat is ??
every morning is the dawn of a new error
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:16:04 #11
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_26595431
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:14 schreef DarkElf het volgende:
Ducheritueel:

Handdoeken pakken, shampoo en cond. pakken, gezichtsreiniging voor onder de douche pakken, eventueel een scheermesje nee niet om te krassen voor het eventuele bijwerken.
Raam open, Douche aan, tanden poetsen, uitlkleden, hete douche onder stappen. Tijdje blijven staan, genieten van het warme water.

Daarna haar wassen, uitspoelen, cond. erin en lekker laten inwerken, ondertussen tanden poetsen bijv, scheermesje hanteren, gezicht verzorgen, daarna haar uitspoelen. Goed uitspoelen duurt lang dus ben daar wel even mee bezig.

daarna nog even blijven staan, haar uitknijpen, kraan uit. handdoek om hoofd en met andere handdoek afdrogen. badjas aan, verdere verzorging doen: deo, gezichtscréme, make up.

Aankleden en klaar.

Heb ook een bad, en als ik die gebruik ga ik eerst lekker in bad, tijdje lezen, bubbelbad aan en ontspannen.. daarna bad uit, bad leeg laten lopen en douchen om haar te wassen. (dat kan ik niet in bad, haar is te lang daarvoor.)
En dit alles gebeurd in een half uurtje???
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
pi_26595443
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:16 schreef Zeverzak het volgende:

[..]

En dit alles gebeurd in een half uurtje???
geen idee, ik time mijn douche tijd niet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:16:39 #13
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_26595445
Scheren. Dan kan het bloed goed wegspoelen...

* NT-T.BartMan heeft niet zo'n mooie huid...
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:18:54 #14
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_26595502
uitkleden, douchekraan open, douchen, haren wassen, douche dicht doen, droog ik alles af op me gezicht + haar na, ga ik me scheren, droog ik de rest af en kleed ik me aan.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_26595511
Op dit moment de douche instappen. Spullen aan een haakje flikkeren. Douche aan om m'n haar nat te maken. Douche uit en shampoo smeren. Douche aan en shampoo uitwassen. Douche uit en inzepen. Douche aan en afspoelen. Al met al zo'n 5 minuutjes bezig. Panisch gedoe, ik weet het. Maar anders staat m'n gang blank.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_26595549
Bij mij duurt het sowieso wel een twintig minuten tot een half uur als ik ga douchen, en dan moet ik me nog eens afdrogen, deodorant opdoen, me aankleden, m'n haar borstelen en laten drogen en in daarna model proppen, gooi nog wat creme op m'n gezicht. Duurt ook nog eens minimaal een half uur.
pi_26595553
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:19 schreef LostFormat het volgende:
Op dit moment de douche instappen. Spullen aan een haakje flikkeren. Douche aan om m'n haar nat te maken. Douche uit en shampoo smeren. Douche aan en shampoo uitwassen. Douche uit en inzepen. Douche aan en afspoelen. Al met al zo'n 5 minuutjes bezig. Panisch gedoe, ik weet het. Maar anders staat m'n gang blank.
Haha, dat is wel fokt op! Douchen vind ik echt wel zwaar relaxed, jij ervaardt dit toch anders denk ik...
pi_26595691
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:15 schreef KlappernootatWork het volgende:
ik val vaak in slaap onder de douche.... en kom dan meestal te laat op mijn werk...
Met een buil op je hoofd zeker... of douche jij zittend?!

raarrrr
pi_26595761
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:26 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Met een buil op je hoofd zeker... of douche jij zittend?!

raarrrr
Nah, je kunt best onder de douche staan en in slaap vallen hoor. Heb ik ook wel eens gedaan.
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:32:34 #20
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_26595850
Doe eerst alles uit, hang mijn fluff (soort spons) aan het zeepbakje en dan zet ik het water aan. Als het goed warm is stap ik eronder. Eerst sta ik gewoon even lekker onder het warme water, daarna ga ik 'fluffen'. Dan sta ik nog even gewoon onder de douche en als ik klaar ben, droog ik de kranen af, doe ik de douchewanden met een wisser en droog ik mezelf af.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_26595950
'Fluffen'?
pi_26595952
Douche instappen, handdoek + washandje + wattenstaafje op de wastafel leggen, uitkleden, douche aan, haar wassen + uitspoelen, (1x per week srubmaskertje op gezicht doen), cremespoeling in m'n haar, (2x per week lichaam scrubben), inzepen met douchegel + afspoelen, scheermesje gebruiken, cremespoeling uitspoelen, (1x per week haarmaskertje indoen + uitspoelen), nog ff onder de warme kraan blijven staan om wakker te worden en eindigen met koud water. Afdrogen en insmeren met bodylotion, oren schoonmaken en dan met m'n handdoekje om naar m'n kamer .
amokaapjeeh O+
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:44:49 #23
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_26596163
Warm water aan, luxaflex dicht, kleren uit. Water op temperatuur, eronder en idd, vaak eerst plassen . Dan shampoo en terwijl die intrekt wassen, met de hand&douchegel. Uitspoelen, intussen poets ik mijn tanden. Cremespoeling en terwijl die intrekt, facewash. Goed uitspoelen, warm water dicht. Coupletje zingen van Foreigner - Cold as Ice oid en klaar.
Oh ja afdrogen aankleden en de luxaflex weer open.
anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
pi_26596180
Ik kom badkamer binnen, doe mijn kleren uit. Probeer nog ff te pissen en dan onder de douche gaan staan (lees: zitten) Wij hebben zo'n bad/douche in 1 dus je kan lekker zitten en het lekkere warme water over je heen laten komen, als ik 's avonds douche kan ik nog in slaap vallen (lees: makkelijk in slaap vallen ). Dan ga we haren wassen en lichaam lekker insoppen. 1 keer per week gebruik ik scrub erbij. Dan lekker scheren, als ik mij droog scheer haal ik serieus mijzelf iedere keer compleet open, onder de douche worden de haartjes toch al wat voor-verzacht, daarna lekker nog ff facewashen! Dan douche uit................. brrrrr koud................. Dan afdrogen, blasem opdoen, deo-en, kleren aan, gel in me haar, tanden poetsen en: Off I go!
Live your life!
pi_26596329
- kleren uit en aan de kant
- raampje op een kier zetten
- douche aandoen
- kijken of er nog vreselijke puisten zitten ergens
- onder de douche stappen
- haar met shampoo wassen & uitspoelen
- scrubcreme op geizhct doen en scrubben & afspoelen
-crémespoeling indoen
- zelf wassen, evt scheren & tandenpoetsen
- crémespoeling uitspoelen
klaar!
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:52:38 #26
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_26596364
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:36 schreef heiden6 het volgende:
'Fluffen'?
Mezelf wassen met een fluff (zo'n soort netspons). Sorry, beetje rare woordkeuze
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_26596385
Meestal alleen ff snel inzepen en haren wassen, afspoelen en eronderuit. Minder dan 5 minuten werk. Is hier veel t koud in de douche om langer te blijven staan en scheelt vooral wat gedoe met het dweilen van de hele badkamer en gang...

Maar liever: Beentjes scheren en ondertussen ontharingscreme en maskertje laten intrekken. Haar wassen en cremespoeling erin. Ondertussen verder wassen en gezicht scrubben en wassen. En als laatste alles goed uit- en afspoelen.
Als het even meezit lukt dat allemaal zonder ijskoud en gloeiend heet water en zeurende huisgenootjes...
Sweet and innocent...
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:53:23 #28
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26596386
Ik douche nooit. Da's ongezond.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_26596461
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:16 schreef _arnie_ het volgende:
hmm,

ze zeggen dat ruwweg de helft van de mannen staat te wanken onder de douche, de andere helft zingt een liedje...

wie gaat me zeggen welk liedje dat is ??
I'm singing in the rain
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:59:24 #30
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_26596519
Wakker worden
Laptop Pakken
Fok! aanzetten
Bril opdoen
Handdoek pakken
Kraan aan,
Bril weer afzetten
Wachten totdat water heet is.
Pissen in de douche
Scheren
Rest inzepen
Haar wassen
Tanden poetsen
Nogmaals inzepen
Nog 10 min nogenieten van hete douche
Afdrogen
Lenzen indoen
Schone Boxer ergens vandaan toveren
Aankleden.
Etc.
En dan tot de ontdekking komen dat je veel te lang gedouched hebt dus geen tijd meer hebt voor een ontbijtje.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_26596546
Wakker worden,pc aangooien,naar de wc gaan,weer naar boven,nieuws op de FP lezen,mirc aanmikken,kraan open,uitkleden,haar wassen,scheermes zoeken (die ben ik altijd kwijt ),tanden poetsen.Douche uit,afdrogen,aankleden,haar doen,gezicht doen.
Shut up!
pi_26596614
Pissen, kleren uit en op de trap gooien, onder douche stappen, een kwartier slapend onder de douche staan, afdrogen, deo spuiten, aankleden. Daarna ff snel eten en tandenpoetsen en * Repeat is weg.
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:04:41 #33
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26596630
Douche aanzetten.
Naar WC lopen en pissen.
Boxer de wasmand in, onder de douche stappen.
Straal op 'hard' en m'n anus uitspuiten.
Haren wassen.
Lichaam wassen.
Nog even relaxen onder het warme water.
Afdrogen.
Kleden aan.

Etcetera.

Scheren onder de douche is trouwens kut.
pi_26596670
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:59 schreef Lempicka het volgende:
en:
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ik bestudeer de schimmel op het plafond, en neem me voor de woningbouwcorporatie te bellen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:13:28 #35
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_26596863
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:04 schreef BrauN het volgende:
Scheren onder de douche is juist zwaar relaxt, enige nadeel is dat je alles op de tast doet en geen spiegel hebt.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_26596980
Kleertjes uit, douch aan doen, haartjes in het sop zetten, de rest in het sop zetten, tanden poetsen, alles uit/afspoelen, afdrogen en kleertjes aan.
Soms moet junior nog ff geschoren worden (vanmorgen dus), dan doen we dat ook nog ff........

Voor die tijd als ik uit bed kom eerst ff pissen en dan pas onder de douche....schijten doe ik op het werk wel anders stinkt het zo in mijn huis
bla bla bla......
pi_26597022
douche aanzette, kleren uit, eerst haar wassen, daarna conditioner dan gewoon douchegel, en dagelijkse gezichtsscrub, haar uitspoelen
me tanden poesten, nog een keer douchegel
afdrogen, make up remover ( voor overige make up )
dagcreme, bodylotion, haar drogen, weer dagcréme weer bodylotion
make up, haar stijlen
enne that's it
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:21:27 #38
93245 Ripassa
Unbeliever
pi_26597070
Naar de badkamer stompelen
Vloekend langs de fietsen van de keuken lopen/klimmen/raggen
Deur dicht, wasmand ervoor zodat die dicht blijft.
Douche aan
Kleren uit, vieze in de wasmand, schone op de wasmachine.
Handdoek half over de douchewand.
In spiegel kijken hoe verrot ik er weer uitzie
In douche stappen
Afhankelijk van voorgaande nacht 5-20 minuten laveloos water over me heen laten lopen
5 minuten turbo wassen
Douche uit
afdrogen
Last one to heaven is a looser!
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:23:43 #39
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26597125
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:04 schreef BrauN het volgende:

ik las: mijn kut scheren...
Bij tijd en wijle aanwezig...
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:25:42 #40
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_26597172
Kleding uit de kast pakken (alleen lingerie, zie het nut er niet van in om ook mijn broek en trui mee de badkamer in te slepen), handdoek uit de badkamer kast halen, op een stapeltje gooien en dan de douche aanzetten.

Kleding uit, douchen/haarwassen/tandenpoetsen en de douche weer uit, afdrogen en aankleden.

Niets bijzonders
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:27:42 #41
93245 Ripassa
Unbeliever
pi_26597218
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:25 schreef Natalie het volgende:
Kleding uit de kast pakken (alleen lingerie, zie het nut er niet van in om ook mijn broek en trui mee de badkamer in te slepen), handdoek uit de badkamer kast halen, op een stapeltje gooien en dan de douche aanzetten.

Kleding uit, douchen/haarwassen/tandenpoetsen en de douche weer uit, afdrogen en aankleden.

Niets bijzonders
Vrouwen die hun slip automatisch lingerie noemen. Rrrrrrrrrr ( Tijgergrommetje niet Rilling geluid)
Last one to heaven is a looser!
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:28:43 #42
65983 adjes26
----== BRaK ==----
pi_26597250
Rukken, pissen en als ik aan de dunne ben ook poepen onder de douche, niet perse in die volgorde...
Yesterday is History, Today is a gift, Tomorow is Mystery!!
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:29:44 #43
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26597275
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef adjes26 het volgende:
Rukken, pissen en als ik aan de dunne ben ook poepen onder de douche, niet perse in die volgorde...
for sure
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:30:43 #44
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26597299
Eerst draai ik de kraan open. Dan was ik me. Dan draai ik de kraan dicht en droog ik me af. Vervolgens trek ik wat kleren aan.

En op zaterdag pak ik de tondeuse om mijn baardgroei te minimaliseren. Om na bovenstaand ritueel met behulp van scheerolie ne een scheermes de overblijfselen weg te scheren. Gegarandeerd een glad resultaat.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_26597376
Ik stap in mijn blote kont rechtstreeks vanuit bed onder de douche. Eerst haren wassen, dan tanden poetsen, dan scheren en als laatste wassen met zeep.

Vervolgens ga ik, druipend nat, beneden een handdoek halen omdat ik die altijd vergeet in de kast te leggen

En dan sokken zoeken
pi_26598015
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:13 schreef Chielus het volgende:

[..]

Scheren onder de douche is juist zwaar relaxt, enige nadeel is dat je alles op de tast doet en geen spiegel hebt.
Ik heb spiegels op de deurtjes van het kastje boven de wasbak, en als ik het linkerdeurtje opendoe kan ik precies vanuit de douche zie hoe groot mijn baard is, en waar hij zich op dat moment het sterkst profileert.
pi_26598139
Toch pissen er weinig mensen onder de douche merk ik. Ik ben redelijk openminded maar dit gaat me een tikkeltje te ver:
quote:

Is hier niet een gevolg van dat je ook nog over je nek gaat? Ik heb er goed over nagedacht maar vind dit toch best wel ranzig.
pi_26598231
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 15:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Toch pissen er weinig mensen onder de douche merk ik. Ik ben redelijk openminded maar dit gaat me een tikkeltje te ver:
[..]

Is hier niet een gevolg van dat je ook nog over je nek gaat? Ik heb er goed over nagedacht maar vind dit toch best wel ranzig.
Weinig? Ik vind het schrikbarend veel.
pi_26598294
Stap in douche. Pak Douchkop. Mik op voeten en test temperatuur. Temp. goed: hang douchkop terug. Draai rondjes linksom zodat lichaam goed warm blijft. Was haar en huid. Poets tanden. Zet kraan uit en pak handdoek. In douchekabine afdrogen. Stapt in vers boxer en banjer eerst nog half uur zo rond.
pi_26598463
Rituelen, mijn reet. Ga gewoon douchen. Klaar.
pi_26598535
Haar wassen, oksels scheren, pik wassen (ook onder de randjes . ), rest van het lichaam wassen, afdrogen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_26598614
Kleren pakken, naar bad kamer, douche aan, genieten van het warme water, in slaap vallen..., wakker schrikken, snel washandje over mn lijf halen inc douchegel en eventueel haren wassen, lul wassen, er onderuit, afdrogen, kleren aan, scheren, vreten, tanden poetsen.
Jupiler is goed
  vrijdag 29 april 2005 @ 15:29:51 #53
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26598859
Douche eerst eens aanzetten.
Handdoek klaarleggen op de rand vd wasbak.
Kleren gooi ik in de was die ik dan nog aan heb.
Muziekje aanzetten, zodat ik lekker kan meebleren.
Onder de douche, gordijntje toe zodat niet mn hele badkamer nat wordt.
Eerst natuurlijk water langs je lichaam laten stromen.
Gezicht, hals, nek wassen met een fijne scrub.
Haar wassen met shampoo en uitspoelen.
Haar wassen met conditioner en opdraaien
Beentjes, oksels en poes scheren. Hoe gladder hoe beter
Haar uitspoelen.
Lichaam wassen van top tot teentjes.
Afspoelen en nog een tijdje on de kraan blijven staan met de waterstraal in mn nek.
Mega relaxed gevoel krijg je daarvan.
Daarna kraantje uitdraaien.
Haartjes drogen en opdraaien.
Rest van lichaam drogen, van boven nr beneden.
Handdoek rond mn lichaam draaien en naar de kledingkast lopen om uit te zoeken wat ik aandoe
Outfit meenemen naar slaapkamer en daar neerleggen.
Naar badkamer, tandjes poetsen, dagcreme op, deo en bodylotion.
Tja en dan natuurlijk aankleden, parfum en opmaken.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26598967
ik stap onder de douche, was mijn haar, scheer me, was mijn lichaam met douchegel, relaxe nog even en dan ga ik er weer onder vandaan
  vrijdag 29 april 2005 @ 15:40:16 #55
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_26599146
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:19 schreef LostFormat het volgende:
Als je nou shampoo smeren en inzepen achter mekaar doet en dan pas uitspoelen en afwassen, ben je nog sneller klaar.
kleinmeiske kent het blanke gang probleem
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_26599460
Badkamer in, douche aanzetten, handdoek klaarhangen, washandje mee de douche in. Temperatuur van het water wat hoger zetten (therm.kr.) dan gebruikelijk (héérlijk). Haren wassen, mezelf met zo'n puff-ding en dove o.i.d. inzepen, haren uitspoelen, en schuim wegspoelen maskertje in haar, wanneer en waar nodig lichaamshaar verwijderen, maskertje uitspoelen en uit de douche
#geen
pi_26599528
douche aan
tandenborstel klaarmaken
30 x opdrukken
douchen
tanden poetsen
haren wassen (meestal)
afdrogen
haar doen
klaar.
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:14:58 #58
112364 Mahonusje
Etterende gleufjes
pi_26601750
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:59 schreef Lempicka het volgende:
Same here! Masturberen voeg ik daar aan toe
hmm lekker..
pi_26602129
ik wor wakker,
ga net 10 seconden eerder dan me broertje de badkamer in,
kom er dan achter dat ik m'n handdoek ben vergeten, pak die
en moet dan alsnog op me broertje wachten tot hij klaar is met douchen. (gebeurt niet elke dag maar minimaal 1x per week)
Daarna pissen,
douchen,
halverwege het douchen er achter komen dat ik mijn tandeborstel vergeet te pakken,
tandjes poetsen,
haartjes wassen, nog beetje met de doucheradio meezingen.
er achter komen dat het 10 minuten voor half 9 is.
dan zo snel mogelijk onder de douche uit,
een overhemd strijken en naar me werk
  zaterdag 30 april 2005 @ 13:01:16 #60
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_26617425
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 15:17 schreef kastanova het volgende:
pik wassen (ook onder de randjes .
Als je daat een voor nodig hebt, dan moet je wat vaker onder de douche??

* NT-T.BartMan denkt terug aan een buitengewoon smerig filmpje van StileProject
  zaterdag 30 april 2005 @ 14:01:12 #61
96325 Alsgeenander
appeltje eitje
pi_26618381
Hmm, eventjes denken..

Ik word wakker, stap mn bed uit en doe mn pantoffels en badjas aan. Ik loop naar de badkamer en doe mn badjas weer uit, dan kleed ik me helemaal uit op mn pantoffels na.
Ik zet de douche aan, dan zet ik mn pantoffels zo neer dat als ik klaar ben met douchen ik er gelijk weer in kan stappen zodat ik geen koude voetjes krijg.

Dan ga ik onder de douche staan, eerst even een paar tellen wakker worden en genieten. Dan (om de dag) mn haar wassen, conditioner soms.
Alles uitspoelen en met douchegel, alles wassen, en eventueel overtollig lichaamshaar wegscheren.
Nog even nagenieten, de douche met moeite uitzetten, afdrogen en in mn pantoffeltjes stappen. Badjas weer aan, lenzen indoen, en dan langzaaam aankleden.

Heerlijk ritueel elke dag weer!
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
  zaterdag 30 april 2005 @ 16:02:25 #62
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_26620201
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:14 schreef DarkElf het volgende:
Ducheritueel:

daarna nog even blijven staan, haar uitknijpen, kraan uit. handdoek om hoofd en met andere handdoek afdrogen. badjas aan, verdere verzorging doen: deo, gezichtscréme, make up etc.

Aankleden en klaar.

Idem .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_26621990
Kraan aan
Kleren uit
Kraan omzetten naar douche
Pissen (pavlov, ook al ben ik net naar de wc geweest, zet de douche aan en daar ga ik)

Dan ligt het eraan sochtends of savonds

Savonds heel klein beetje poedelen, alleen met water, privateparts wassen

Sochtends eerst even wakker worden, dan gezicht wassen (met of zonder schuim), dan okels met schuim, dan privateparts met alleen water, dan nog even onder de straal wakker worden en klaar.

Haren wassen doe ik meestal een keer tussendoor smiddags en dan douche ik savonds niet, of als ik een dag vrij heb sochtends, maar dan blijft het haar wel heel de dag nat, of savonds en dan ga ik met natte haren naar bed, dus ook niet ideaal.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_26623274
Ligt eraan hoeveel tijd ik heb.

Als ik weinig tijd heb dan trek ik mijn ondergoed uit, doe ik de douche aan en leeg meteen even mijn blaas. Tegen die tijd is het water al bijna warm en spring ik eronder waarbij ik telkens de koud kraan iets verder open draai (het warme water wordt in het begin steeds heter). Ik spoel mij snel even af, doe de douche uit, droog mij af en ga in m'n blote kont naar mijn kamer om mij aan te kleden.

Als ik wat meer tijd heb, was ik mij gronding en sta dan ook lekker lang onder de douche.
Don't hurry, be crappy!
  zaterdag 30 april 2005 @ 18:47:22 #65
81237 releaze
best of both worlds
pi_26624390
ik neem altijd allen mn ondergoed en een handdoek mee naar de badkamer.
dan zet ik de douche aan, terwijl deze warm wordt plas ik even,
uit het kastje trek ik dan mn shampoos, conditioner en douchegel en mik deze in de douchecabine.
Daarna ga ik opzoek naar bovengenoemde "fluff" een soort scrubachtig netje waar de douchegel lekker in blijft zitten zodat je helemaal onder de schuim komt als je jezelf wast
Eerst 10 seconden mn haar natmaken, shampoo erin doen, gelijk uitspoelen, dan mn medicinale shampoo erin, want die moet 3-10 minuten intrekken, ondertussen met de fluff mn lichaam doen,

dan de shampoo uitspoelen, conditioner erin, conditioner uitspoelen en daarna spoel ik meestal mn doos uit. daarna de kraan dicht, afdrogen aankleden en met handoek op mn hoofd terug naar mn kamer, hopend dat geen huisgenoot mij in m'n undies aantreft. Vies gezicht, die vetkwabben
pi_26645453
zown ding heet een PUFF. en dat spul wat ook wel conditioner heet, is geen crémespoeling, want dan doe je creemspoeling in je haar... : streepje naar rechts betekent dat je de letter moet 'verlengen' en streepje naar links toe, betekend dat je de letter wat 'korter' moet maken. dus het is: crèmespoeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door lienelien op 01-05-2005 18:31:13 ]
  zondag 1 mei 2005 @ 18:27:33 #67
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_26645508
som plas en masturbeer ik ook onder de douche
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_26645526
en dat was het leermoment voor vandaag... ik doe graag iets goeds voor de mensheid:D)
  zondag 1 mei 2005 @ 18:28:42 #69
81237 releaze
best of both worlds
pi_26645533
dat streepje betekent, lienelien. als we dan toch gaan mierenneuken
pi_26645534
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:25 schreef lienelien het volgende:
zown ding heet een PUFF. en dat spul wat ook wel conditioner heet, is geen crémespoeling, want dan doe je creemspoeling in je haar... : streepje naar rechts betekend dat je de letter moet 'verlengen' en streepje naar links toe, betekend dat je de letter wat 'korter' moet maken. dus het is: crèmespoeling.
Valt het jou ook zo op hoeveel mensen dat niet weten?
  zondag 1 mei 2005 @ 18:30:20 #71
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_26645572
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:28 schreef releaze het volgende:
dat streepje betekent, lienelien. als we dan toch gaan mierenneuken
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_26645577
ach, sorry, ik woon in een boerengat, en verwar met mijn snelle typen wel eens de D en de T maar t was geen mierenneuken hoor. zoals ik al zei: ik doe graag iets goeds voor de mensheid. dus, ook jij, bedankt!
pi_26645637
verandert hoor. ik verander, jij verandert? ik heb 't kofschip nooit heloemaal meegekregen op de basisschool. als de letter er niet in staat, dan met een T, of juist met een D? (ik ben blond van nature...) ontopic: ik douche 5 minuutjes per dag..niet echt een volgorde die ik altijd hanteer daarbij
  zondag 1 mei 2005 @ 18:36:12 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26645698
Ventilator aan, kraan aan, mijn Lush zeep voor die dag selecteren, me daarmee helemaal van top tot teen inzepen, ondertussen mijn Lush shampoo voor die dag selecteren, haar wassen, naar gelang het nodig is wat gescheer met mijn Gillette. Shampoo uitspoelen en conditioner erin, gezicht wassen met facewash. Conditioner uitspoelen, klaar. Handdoek om me heen slaan, met natte pootjes terug naar slaapkamer, verder afdrogen en aankleden.
pi_26645714
Ik douche in maximaal 8 minuten, waarin ik mijn haar 2x was (1xconditioner), ik heb echt een vreselijke hekel aan doucen.
  zondag 1 mei 2005 @ 18:37:04 #76
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26645718
Oja: en tandenpoetsen en plassen vind ik smerig om in de douche te doen.
  zondag 1 mei 2005 @ 18:50:26 #77
38433 snijder
snijderdotcom
pi_26646030
wakker worden
boxer uit
in mijn blote pik naar beneden lopen
douche aanzetten
tandenborstel klaarmaken
onder de douche stappen
haar inzepen
tanden poetsen
maandag en donderdag scheren
rest wassen
haar uitspoelen
uit douche stappen
in mijn blote pik naar boven lopen en aankleden
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
  zondag 1 mei 2005 @ 18:55:09 #78
81237 releaze
best of both worlds
pi_26646131
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:33 schreef lienelien het volgende:
verandert hoor. ik verander, jij verandert? ik heb 't kofschip nooit heloemaal meegekregen op de basisschool. als de letter er niet in staat, dan met een T, of juist met een D? (ik ben blond van nature...) ontopic: ik douche 5 minuutjes per dag..niet echt een volgorde die ik altijd hanteer daarbij
"veranderd hoor", van, ik heb het veranderd, het is veranderd. Voltooid deelwoord

Maar is goed, het was ook een grapje. (haha wat een lol )
pi_26656643
Tandenpoetsen onder de douche??
pi_26656662
quote:
Op maandag 2 mei 2005 03:05 schreef Dizzee het volgende:
Tandenpoetsen onder de douche??
Echt wel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26656989
Soms pissen, soms scheren onder de douche.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 2 mei 2005 @ 04:52:02 #82
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_26657072
wakker worden
wekker verzetten
wakker worden
wekker verzetten
wakker worden
wekker verzetten
wakker worden
wekker uitzetten (snooze staat op 10 minuten, dus slechts half uur voorbij)
Indien nodig: pissen
anders: TV aan
koffie zetten
heel lang wakker worden
nog eens koffie inschenken
douchen
ontbijten doe ik niet.

Het hele verhaal hoort wel bij het doucheritueel. Ik zie het als een voorspel

Ik zet trouwens(als ik normaal op tijd naar bed ga) mijn wekker al een keer om een uurtje of 04:00 of 05:00. Word ik om 8:30 beter wakker van
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_26657077
lol goeie planning
pi_26657079
Heette jij niet vroeger Nembrionic Hammerdeath?
underground forever baby
  maandag 2 mei 2005 @ 04:53:29 #85
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_26657081
quote:
Op maandag 2 mei 2005 04:52 schreef Laton het volgende:
Heette jij niet vroeger Nembrionic Hammerdeath?
Ik niet nee. De band wel.
  maandag 2 mei 2005 @ 04:55:46 #86
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_26657094
quote:
Op maandag 2 mei 2005 04:52 schreef Beach het volgende:
lol goeie planning
mja...maar werkt alleen kut als je net als vandaag, nu nog wakker bent
pi_26657100
quote:
Op maandag 2 mei 2005 04:53 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik niet nee. De band wel.
underground forever baby
pi_26657104
Ik word overigens net zo, zo niet moeilijker wakker dan jij Nembrionic.
underground forever baby
pi_26657105
En verder was ik elke dag mn haar en douche ik minstens 15 minuten.
  maandag 2 mei 2005 @ 05:04:44 #90
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_26657149
quote:
Op maandag 2 mei 2005 04:57 schreef Laton het volgende:
Ik word overigens net zo, zo niet moeilijker wakker dan jij Nembrionic.
Ik wordt niet moeilijk wakker. Ik vind het gewoon lekker om niet direct mijn bed uit te hoeven springen. Kán ik wel hoor. Maar ik kier ervoor van niet

En als ik 's nachts al een keer mijn wekker zet komt mijn slaap ritme beter uit. Dan zit ik niet in een dikke REM slaap als mijn wekker gaat om 8:30 maar in een fijne lichte slaap. Dat is veel fijner wakker worden

[ Bericht 10% gewijzigd door Nembrionic op 02-05-2005 05:10:25 ]
  maandag 2 mei 2005 @ 05:10:28 #91
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26657179
Ik douche naakt
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 2 mei 2005 @ 05:10:46 #92
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_26657182
quote:
Op maandag 2 mei 2005 05:10 schreef ondeugend het volgende:
Ik douche naakt
Viespeuk. Wat moet de buurt daar wel niet van denken?
  maandag 2 mei 2005 @ 05:13:48 #93
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26657193
quote:
Op maandag 2 mei 2005 05:10 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

SSSSSST !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26657200
quote:
Op maandag 2 mei 2005 05:10 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Die zullen zich wel vies voelen en naakt gaan douchen.
underground forever baby
pi_26657206
Douchegeheimen. Wat doen jullie..

Ik zet de douche aan (na kleren te hebben gepakt en kleding uit te hebben gedaan) ik douche.. kleed me aan (na de douche uit te hebben gezegt en me te hebben afgedroogt) en klaar
* * (' ''''''()
* ("('o', )
* (")(")(,,) * *
pi_26671827
1) deur openen
2) handdoek klaarleggen op de wasmachine, raampje dichtdoen
3) naar de wc gaan (is logisch om eerst te plassen, dan te wassen.. bovendien schijt mn moeder altijd sochtends, dus is het fijner om te gaan voor zij op is)
4) terug naar de badkamer:
5) controleren of de kraan in de kraanstand staat, niet in douchestand
6) temperatuur thermostaat goed zetten en kraan opendraaien
7) stand van de douchekop controleren
8) spullen klaarleggen op de rand van het bad: tandpasta, douchegel, etc
9) het water is nu warm geworden, dus scherm uitklappen en kraan in douchestand zetten
10) onder de douche stappen en wennen aan het water
11) tanden poetsen
12) spons in het water leggen zodat deze kan opwarmen
13) haar grondig uitspoelen en eventueel wassen, gezicht wassen
14) lichaam wassen met spons en douchegel
15) zeep goed wegspoelen
16) afdrogen
17) haar doen
18) haren uit het doucheputje halen
19) raampje openzetten
20) uit de badkamer lopen richting de slaapkamer om aan te gaan kleden

douchen werkt superontspannend
  dinsdag 3 mei 2005 @ 00:42:22 #98
95608 Speth
Rorschach
pi_26684098
Wakker worden
Kijken of huisgenoten niet de badkamer bezet houden, zo ja: pissen/douchen
Zo niet: pis in de wasbak. Ligt daar afwas in: loop naar de kamer van huisgenoot en pis in zijn wasbak.
Tanden poetsen
Scheren

Eten doe ik doorgaans pas 's middags. Pissen onder de douche is vies.. Daar zijn wasbakken voor.
pi_26684305
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 00:42 schreef Speth het volgende:
Wakker worden
Kijken of huisgenoten niet de badkamer bezet houden, zo ja: pissen/douchen
Zo niet: pis in de wasbak. Ligt daar afwas in: loop naar de kamer van huisgenoot en pis in zijn wasbak.
Tanden poetsen
Scheren

Eten doe ik doorgaans pas 's middags. Pissen onder de douche is vies.. Daar zijn wasbakken voor.
De beruchte WaBaPi.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 01:01:24 #100
95608 Speth
Rorschach
pi_26684397
quote:
3) naar de wc gaan (is logisch om eerst te plassen, dan te wassen.. bovendien schijt mn moeder altijd sochtends, dus is het fijner om te gaan voor zij op is)
Wellicht een goed idee om als subtiele hint een doosje lucifers op de plee te leggen.

Heeft bij mijn vieze huisgenote wel geholpen.
pi_26685023
Mensen die niet bekend zijn met de courtesy flush.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:00:16 #102
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26686834
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:05 schreef AndreB. het volgende:
iig niet rukken, nat wank plakt namelijk als de tering
wtf... Wat doet mijn vriend dan zo lang onder de douche?
Proud Powerpauper
pi_26703383
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 01:01 schreef Speth het volgende:

[..]

Wellicht een goed idee om als subtiele hint een doosje lucifers op de plee te leggen.

Heeft bij mijn vieze huisgenote wel geholpen.
waar zijn die lucifers dan voor?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:06:38 #104
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_26704967
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
pi_26705523
Kraan aan. Kleren uit. Douchen. Klaar. 4 minuten.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:30:31 #106
62338 Maxster4th
...Are You Kiddin' Me...
pi_26707232
Ritueel:
douche aan
afwateren
uitkleden
handdoek ophangen
douchen (wakker worden -> wassen -> lekker genieten)
afdrogen
oren schoonmaken
boxer aan en klaar
Soms zegt stilte meer dan 1000 woorden kunnen
pi_26708543
mijn ritueel:
wakker worden
opstaan
kat aaien
plassen
naar de douchelopen (alleen badjas aan en handdoek mee)
douchen
2x per week haren wassen (ik snap eerlijk gezegd die mensen niet die iedere dag hun haar wassen en ook iedere crèmespoeling gebruiken... is nergens voor nodig)
1x per week scrubben
wanneer nodig oksels / benen / poes scheren
alles uitspoelen
er snel weer onderuit springen (het warm water is bij mij in huis na 10 min op... de volgende moet minimaal een kwartier wachten voordat het weer opgewarmd is)
terug naar kamer lopen
aankleden
tanden poetsen
ontbijt en koffie
en snel wegwezen
Bite me!
pi_26709088
De mijnes

Wakker worden.
Uit bed stappen.
Naar de douche lopen.
Kraan aan.
Water mengen tot op de goede temperatuur (we hebben geen thermostaat)
Haar wassen.
Hoofd en reet boenen.
Wasverzachter erin.
Lijf wassen.
Alles afspoelenen.
Dan afdrogen.
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:02:32 #109
95608 Speth
Rorschach
pi_26710156
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:05 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

waar zijn die lucifers dan voor?
Ze geuren vrij sterk als je ze afsteekt, waardoor ranzige geuren verdwijnen.
pi_26710646
Ik sta altijd met mijn armen over elkaar onder de douche, besefte ik me vanmorgen. Doen meer mensen dat?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:17:20 #111
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26710703
Ik sta trouwens altijd met mijn gezicht en lichaam naar de straal toe..doen meer mensen dit?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:48:22 #112
106821 Shalbo
plaything
pi_26712054
Hangt ervan af hoe koud ik het heb:

Indien zeer koud:

douche aanzetten, zo snel mogelijk uit kleren worstelen, op grond gooien, douche inspringen en er zo lang mogelijk onder blijven staan (aaahh... lekker warm)

Indien warm±

Kleren netjes in wasmand, rustig onder douche staan en snel-snel afspoelen, haar wassen en hele mikmak.
bitchy
And I was like "yeah...whatever..."
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:12:23 #113
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_26712842
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:52 schreef miki het volgende:

[..]

Mezelf wassen met een fluff (zo'n soort netspons). Sorry, beetje rare woordkeuze
Zo noem ik het ook

dinsdag 3 mei 2005 @ 23:24:56 #114
55651 JaWi
Shalom.
pi_26713269
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:27 schreef MaRySe het volgende:
Kraan aan. Kleren uit. Douchen. Klaar. 4 minuten.
Zelfde, alleen dan ruim 10 minuten .
slettebak [@] gmail.com
pi_26716904
Wat een geweldig toppic

Ik word wakker van mijn mob - alarm, of iemand die belt -zomaar of met de vraag (die het wel volgt)waar we college hebben, ik voel spijt omdat ik het antwoord schuldig moest blijven, ik zwaai mijn benen over de rand (rukscene laat ik ff achterwege - kan volgende keer), ik blijf een ogenblik staan om enkele intelligente gedachtesprongen te ventileren met de kleerkast (zoals sgoeiemoge.. tis weeevroegnie?), lucht mijn scrotum dmv enkele krabbeweging in mijn plakkerige ende zweterige kruis, overdenk de oneerlijkheid van het fenomeen opstaan in alle rust, kom tot de conclusie dat God ons nooit het verleidelijke vermogen tot slapen had moeten bijbrengen, ik loop - naakt - naar de douche, ik loop terug om de handoek te halen -als ik geluk heb, anders moet ik later weer nat over de gang terug, ik staar verbijsterd om mijn uitdrukking lange tijd in de spiegel, ik splash koud water over mijn nachtgezicht en word langzaam blij dat ik überhaupt wederom wakker ben geworden, spash warm water over mijn geizcht, wrijf de scheergel extra goed in, scheer me (nat, jawel), ik denk tot mijn spijt aan de dames die het jammer zouden vinden dat dat het enige is dat ik kaal houd en houd me voor om mijn gedrag te verbeteren, pak shampoo, douchegel en facewash en zet het in het daarvoor bestemde vakje onder handbereik van de douche, stel de warmte van de douche in (meestal in één slag ), sta onder de douche en zeep me in, sta onder de douche en shampoo me, (deze handelingen willen ook nog wel eens omgekeerd gebeuren - geen sterke voorkeur), verzorg mijn gezicht, verzorg mijn mannelijkheid, trots of welk koosnaampje ieder het ook geeft - voor mij is het gewoon piemel, ik denk aan mijn voeten die ik schoon acht na al het gepasseerde sop, draai de douche uit en ga me drogen, doe gel in mijn haar (of ander spul als het langer is), loop naakt naar mijn kamer en kom steevast een huisgenoot tegen, doe deo op, doe bodymilk op (gezicht, handen en hals-schouders), aftershave, kleren aan

en ik ben klaar voor een lekker bord brinta....
pi_26716916
Soms zelfbevrediging
pi_26717037
ik zing Zweedse liedjes onder de douche
Werewolf
pi_26717070
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 01:51 schreef sararaats het volgende:
Yvønne
pi_26717789
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 01:51 schreef sararaats het volgende:
Ik tjechische
* * (' ''''''()
* ("('o', )
* (")(")(,,) * *
pi_26722074
Neus snuiten is heel erg fijn onder de douche.
glaswater
pi_26722570
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:42 schreef glaswater het volgende:
Gemak dient de mens...
Don't hurry, be crappy!
pi_26732749
-kleren uit
-handdoek van mn gordijnreling rukken waar ie hangt te drogen van de vorige douchebeurt
-handdoek ophangen aan haak in douche
-doucheraam dicht
-douche aan
-wachten tot ie op goede temperatuur is
-er onder gaan staan
-ff blijven staan
-soms plassen hehe
-me van onder ff wassen
-haren wassen met 2 in 1 shampoo en uitspoelen
-wassen met zeep
-ff met gezicht naar straal gaan staan en gezicht wassen
-nog ff blijven staan evt.
-douche uit
-handdoek pakken en afdrogen
-douche raam open
-met trekker water beetje richting putje trekken
-douche uitlopen

en daarna volgt een ander ritueel namelijk het ritueel van mn dagcreme's en bodylotions en haar doen etc
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:11:12 #123
73888 DIA
die ja .....
pi_26734128
-bed uit
-aankleden
-douchen
-tanden poetsen
-handdoek pakken
pi_26768483
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:17 schreef Aventura het volgende:
Ik sta trouwens altijd met mijn gezicht en lichaam naar de straal toe..doen meer mensen dit?
onze douche hangt te laag.. ik moet de straal zowat horizontaal richten en ga er dan met mijn schouder onderstaan, zodat de straal van links komt en ook de rechterkant van mn lijf nat maakt
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:42 schreef glaswater het volgende:
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:15 schreef Foxxy het volgende:
Ik sta altijd met mijn armen over elkaar onder de douche, besefte ik me vanmorgen. Doen meer mensen dat?
nah.. op de niet-actieve momenten sta ik altijd wel met 1 hand tussen mn benen (niet dat.. ).. ik weet niet waarom, maar als ik er even niet op let sta ik weer zo.. echt irritant is dat
  vrijdag 6 mei 2005 @ 00:24:45 #125
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_26768921
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:02 schreef Speth het volgende:

[..]

wrong
halen het zuurstof uit de lucht om te branden, waardoor ranzige geuren verdwijnen

mijn ritueel
ik stap uit bed, pak lingerie+handdoeken+badjas+washandje en leg die in de douche
doe de kraan aan
haal mn make up er af
stap onder de douche
wassen
evt scheren
haar wassen
shampoo/conditioner laten intrekken en van het warme water genieten
alles uitspoelen
naspoelen met ijskoud water voor een paar seconden
afdrogen, handdoek om mn haar, badjas + ondergoed aan
insmeren met babybodylotionO+
en dan de rest
pi_27339722
haha toch lees ik dat veel mensen de tanden poetsen onder de douche:) had ik serieus nog nooit gehoord dat dat mensen doen...maar nu ik erover nadenk is het toch wel heel erg handig aangezien ik onder zeer zware tijdsdruk moet douche..als ik zo lang mogelijk heb willen slapen:D
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:07:08 #127
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27341366
Ik ontdekte laatst weer een rare tic, nl. dat ik altijd heen en weer 'wieg' onder de douche. Beetje Stevie wonder-achtig
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:10:59 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_27341521
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef Aventura het volgende:
Ik ontdekte laatst weer een rare tic, nl. dat ik altijd heen en weer 'wieg' onder de douche. Beetje Stevie wonder-achtig
Misschien moet je een bredere straal nemen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:11:57 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27341550
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Misschien moet je een bredere straal nemen .
Men, ik heb de meest fantastiche douche die er is. Heet en krachtig en veel. Water.
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:12:41 #130
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27341572
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef Aventura het volgende:
dat doe ik ook
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_27342064
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:02 schreef Speth het volgende:

[..]

gelul.
't zijn de gassen die zo stinken, en die verbranden als je er een vuurtje bijhoudt.

Daarnaast douche ik altijd zo kort mogelijk, poets mijn tanden onder de douche en als ik wakker moet worden gaat de koude en alleen de koude kraan aan. Al die mensen die 15 minuten onder de douche staan te zingen en te wiegen en hun neus staan te snuiten...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:27:31 #132
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27342099
Tandenpoetsen onder de douche vind ik best goor.
pi_27342210
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:27 schreef Aventura het volgende:
Dat ben ik met je eens...maar handig is het zeker lijkt me
pi_27342365
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:27 schreef Aventura het volgende:
waarom?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_27342525
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

waarom?
Lauw water in je mond is niet lekker. Net als een fles spa die na een dag strand helemaal pislauw is geworden, dat drink je ook niet met plezier. Nou drink je niet met poetsen, maar het gevoel is hetzelfde. Tevens worden de haren van de tandenborstel echt té zacht, poetst ook niet lekker.
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:41:06 #136
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27342601
Dat warme water is al kut, maar je spuugt het schuim en speeksel dus gewoon tegen de vloer aan. Dat vind ik maar smerig. Ik heb vaak last van een beetje bloedend tandvlees dus dat zou dan ook lekker naar beneden glibberen. Nah, not for me.
pi_27342635
gewoon in het putje mikken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:43:02 #138
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27342697
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef DarkElf het volgende:
gewoon in het putje mikken
jij piest zeker ook in het putje?

pi_27342747
nah gatver zeg

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:46:47 #140
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27342839
[quote]Op woensdag 25 mei 2005 15:44 schreef DarkElf het volgende:
nah gatver zeg

[/quote

Hoe vaak dweilen jullie de douche? Ik eens per week, op zondag.

ik verveel me écht geloof ik
pi_27342953
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Lauw water in je mond is niet lekker. Net als een fles spa die na een dag strand helemaal pislauw is geworden, dat drink je ook niet met plezier. Nou drink je niet met poetsen, maar het gevoel is hetzelfde. Tevens worden de haren van de tandenborstel echt té zacht, poetst ook niet lekker.
ik poets mijn tanden ook niet voor mijn plezier, maar omdat 't moet. Tanden poetsen wordt niet leuker met koud water in je mond. conclusie, lul argument.
pi_27343084
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Aventura het volgende:
Dat warme water is al kut, maar je spuugt het schuim en speeksel dus gewoon tegen de vloer aan. Dat vind ik maar smerig. Ik heb vaak last van een beetje bloedend tandvlees dus dat zou dan ook lekker naar beneden glibberen. Nah, not for me.
hmmm... mag ik vragen of u dan wel 's uw genitalien wast?
Als je je eigen (kleine beetje) speeksel al te smerig vindt om in 't doucheputje compleet zien te verdwijnen, ben ik benieuwd hoe je 't zaakje tussen je benen schoon houdt
pi_27343290
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:46 schreef Aventura het volgende:

[/quote

Hoe vaak dweilen jullie de douche? Ik eens per week, op zondag.

ik verveel me écht geloof ik
eens per week, wis hem wel altijd ff na het douchen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27343291
kraan aan
kleren uit
ik eronder
plassen, indien nodig
haren wassen met New
Terwijl dat intrekt, mezelf wassen met Lush zeep naar keuze
haren uitspoelen
als ik tijd heb, even zitten
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:59:00 #145
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27343302
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

hmmm... mag ik vragen of u dan wel 's uw genitalien wast?
Als je je eigen (kleine beetje) speeksel al te smerig vindt om in 't doucheputje compleet zien te verdwijnen, ben ik benieuwd hoe je 't zaakje tussen je benen schoon houdt
Ik weet niet hoe ranzig het bij jou is, maar het is hier niet zo dat als ik de straal erop hou dat er dan van alles naar beneden komt . Dit i.t.t. dus met een mengsel van tandpasta en speeksel, wat in mijn wasbak al vlekken geeft, laat staan op mijn douchevloer.
pi_27343418
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:59 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ranzig het bij jou is, maar het is hier niet zo dat als ik de straal erop hou dat er dan van alles naar beneden komt . Dit i.t.t. dus met een mengsel van tandpasta en speeksel, wat in mijn wasbak al vlekken geeft, laat staan op mijn douchevloer.
prima schoon hoor maar ... blablabla geen zin meer dit is echt een nutteloze discussie aan 't worden Ik ga maar weer verder studeren, lijkt me nuttiger. lekker een korenwolf in de hand en in de zon gaan zitten met een boekje van de studium erbij.

halleeejjjj
pi_27343748
-wakker worden
-kleren uit kast pakken
-kleren op wasdroger leggen
-pissen
-douche aan
-kleren uit in wasmand
-handdoek klaarleggen op wasdroger
-douchen
-na 5 minuten ff zeep gebruiken en haar wassen met shampoo
-dan weer ff 10 minuten relaxen
-douche uit en aankleden

hehe, maar da's ''gewoon'', niet echt een ritueel.
pi_27343805
Wat zitten er hier een paar mierekers tussen zeg! dat tandpasta en pis spoelt gewoon weg hoor
Sowieso schrijf je zo.
pi_27343887
* Opstaan
* Naar de WC gaan
* Douche aanzetten en eronder stappen
* Haar wassen met anti-roos-shampoo
* Gezicht wassen met 'Wash Out' van de Hema, af en toe met 'Rough Stuff'-scrubcrème, eveneens van de Hema

Ik douche ongeveer 5-7 minuten. Ik gebruik op mijn lijf vrijwel nooit zeep of douchegel, daar wordt mijn huid alleen maar droog van. Ik plas wel eens onder de douche, zie niet in wat daar 'vies' aan is. Ik masturbeer niet onder de douche, een douche doet niets voor me op dat gebied.

Ik douche elke dag. Ik móet douchen om wakker te worden.
pi_27345042
Wakker worden. Douche aan. Kleren in een hoekje dumpen. Haar wassen. Nog een keer haar wassen. De rest wassen. Nog een keer haar wassen. Nog even genieten van de douche. Douche uit. Tanden poetsen. Aankleden. Behangplaksel klaarmaken. Haarlak in mijn haar doen. Haar touperen. Haar omhoog zetten. Behangplaksel in mijn haar smeren. Beetje make-up opdoen. Klaaar .
Dit alles kost zo'n 1,5 uur..
pi_27345689
Tis gek maar ik moest gewoon op deze topic reageren
Ik douche meestal niet, ga in bad...
En nooit smorgens, want dan gebeuren er ongelukken, ik ben de eerste uren dan wel op maar dat betekent niet dat ik ook wakker ben

Maar goed, als ik douche... 1x per week
- 3 handdoeken pakken
- Kleren uit
- Douche onder
- Haren wassen met shampoo (Guhl Silk) en uitspoelen
(soms 2x, was maar 1x per week m'n haar)
- Cremespoeling erin (Ook Guhl Silk)
- Haar kammen met een grove borstel
- De rest van de fles cremespoeling erin
- Bikinilijn haarmaaien (Gillette Venus zonder opvangbak)
- Benen haarmaaien
- Oksels haarmaaien
- Mopperen dat ik geen handdoek binnen handbereik heb gelegd
- 1 van die 3 handdoeken pakken
- haar uitspoelen
- haar naspoelen met ijskoud water (het geheim van mooi lang haar)
- handdoek om m'n hoofd tulbanden
- inzepen (Biotherm iets met Aqua en sport)
- afspoelen
- douche even aan de onderkant, alle losse lange haren (die van m'n hóófd afkomen) tussen m'n bilnaad vandaan spoelen
- Kraan weer dichtdraaien
- Badkamerkast overhoop halen op zoek naar pleisters (minstens 1 snijwond van het haarmaaien)
- Alles verbinden, inmiddels droog ik gelijk aardig op
- 2e handdoek om m'n hoofd, de 1e is inmiddels wel nat
- met nummer 3 droog ik de laatste restantjes water weg en ruim ik de bloedsporen op
en dan huppel ik in m'n evapak naar de logeerkamer voor een fohnsessie van een half uur
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
  woensdag 25 mei 2005 @ 17:16:40 #152
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_27345787
1x per week
pi_27345982
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 17:16 schreef greatgonzo het volgende:
1x per week
Jaja ben een smerig mens. Maaja... met zo'n kop haar als het mijne ga je failliet aan de cremespoeling als je het vaker wast, om over fohnRSI nog maar te zwijgen.
pi_27346300
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 17:22 schreef DoucheMeermin het volgende:

[..]

Jaja ben een smerig mens. Maaja... met zo'n kop haar als het mijne ga je failliet aan de cremespoeling als je het vaker wast, om over fohnRSI nog maar te zwijgen.
Dat uitgerekend jij in bad gaat..
underground forever baby
pi_27346930
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 17:33 schreef Laton het volgende:

[..]

Dat uitgerekend jij in bad gaat..
Heten dat nou vooroordelen?
pi_27347167
Bed uitklimmen en laptopscherm openklappen
Broodjes uit de vriezer halen en op een bordje leggen om te ontdooien
Richting de badkamer tegen mezelf zeggen dat ik écht moet gaan afwassen vandaag
Schone boxer uit de kast
Andere boxer in de wasmand
Hete kraan aan
Pissen
Koude kraan erbij
Shampoo
Douche gel
Afdrogen
Scheren
Aankleden
Ontbijten
Fok!ken
Haar doen en tandenpoetsen
De deur uit

pi_27347535
Handdoek binnen handbereik leggen, onder de douche stappen, haar wassen (om de dag), lichaam wassen, hier en daar scheren, haar uitspoelen, vervolgens tepelpiercing schoonmaken met wattenstaafjes (moet nog wel even ), nog even genieten onder de warme straal, douche uit, afdrogen, zalf op de piercing doen, klaar.

En ja dat duurt wel even... geen zin om te haasten, want het is zo lekker wakker worden onder de douche
pi_27348031
quote:
Op maandag 2 mei 2005 18:22 schreef LoggedIn het volgende:
1) deur openen
2) handdoek klaarleggen op de wasmachine, raampje dichtdoen
Bij ons in de douche is een 2de wc en daar mag je alleen plassen
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:41:18 #159
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_27348100
Na helemaal uitgesopt, getandenpoetst en geshampoot te zijn draai ik vaak even de warme kraan uit om onder een ijskoude douche even heel erg goed wakker te worden
pi_27348321
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:22 schreef Adurothiel het volgende:
...... vervolgens tepelpiercing schoonmaken met wattenstaafjes (moet nog wel even )...... zalf op de piercing doen, klaar.....
Pfff ja dat had ik maar ff niet genoemd nu, maar 2x per dag de piercing ontsmetten en smeren, navel dan. Moet zelf ook nog wel ff, zit er pas 5 dagen in maar wat een gedoe. Succes!!
(ps verdunde detol ontsmet en wast goed, die wond is bij mij al helemaal dicht)
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:11:59 #161
95608 Speth
Rorschach
pi_27348996
Gisteren kwam ik erachter dat de douche in ons studentenhuis eigenlijk 10 graden heter is dan hij aangeeft... Sta ik daar al maanden onder 45 graden te douchen, ik vroeg me al af waarom ik er steeds met zo'n rooie kop onder vandaan kwam.
pi_27349385
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:11 schreef Speth het volgende:
Gisteren kwam ik erachter dat de douche in ons studentenhuis eigenlijk 10 graden heter is dan hij aangeeft... Sta ik daar al maanden onder 45 graden te douchen, ik vroeg me al af waarom ik er steeds met zo'n rooie kop onder vandaan kwam.
OOOEPS
pi_27349455
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:11 schreef Speth het volgende:
Je kijkt toch niet hoeveel graden je die douche zet, maar je gaat meer uit van hoe het voelt op je huid lijkt me... Al met al vrij suf dus.
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:27:59 #164
95608 Speth
Rorschach
pi_27349465
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:25 schreef Chara het volgende:

[..]

OOOEPS
Het vreemde is dat ik 't wel lekker warm vond..
pi_27349485
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:39 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Bij ons in de douche is een 2de wc en daar mag je alleen plassen
Haha, die regel kan ik me ook van vroeger nog wel herinneren
pi_27350559
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 17:13 schreef DoucheMeermin het volgende:
Ik douche meestal niet, ga in bad...
Dus je doet je nickname geen eer aan!
quote:
- haar naspoelen met ijskoud water (het geheim van mooi lang haar)
foto??
Don't hurry, be crappy!
pi_27353526
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:02 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

Dus je doet je nickname geen eer aan!
[..]

foto??
Niet echt nee, maar die heb ik al wat langer, een mens kan veranderen.
Heb geen echt goeie foto dat het loshangt (geheim 2 van mooi lang haar: opgestoken of in een vlecht breekt het minder snel),
ja als nijlpaard, zo durven we niet op internet.
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:12:00 #168
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_27362197
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:07 schreef Roellio het volgende:
Bed uitklimmen en laptopscherm openklappen
Broodjes uit de vriezer halen en op een bordje leggen om te ontdooien
Richting de badkamer tegen mezelf zeggen dat ik écht moet gaan afwassen vandaag
Schone boxer uit de kast en een handdoek!
Andere boxer in de wasmand
Hete kraan aan
Pissen
Koude kraan erbij
Shampoo
Douche gel
Afdrogen
Scheren
Aankleden
Ontbijten
Fok!ken
Haar doen en tandenpoetsen
De deur uit

Ja, die was je nog vergeten he
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_27369477
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:12 schreef Blumchen het volgende:

[..]

Ja, die was je nog vergeten he
Je hebt gelijk!
pi_27369637
Douche-scenes kan niet bij ons, er kan niet meer dan 1 persoon onder de douche anders krijgen we lekkage!
pi_27370603
Douchen s'ochtends meestal snel, ff snel haar wassen enz..
Savonds is het nog wel eens lekker om jezelf iets meer te verwennen met een scrubje ofzo ( Rituals
).
  Moderator donderdag 26 mei 2005 @ 15:04:18 #172
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_27375746
Boiler aan, ff wachten, Ik ga langs de kast, neem al t spul mee, loop de deur in, gooi de deur op slot, leg alles op de badrand heen, uitkleden, ff stom rond kijken als ik alles heb, handdoek neer leggen op de badrand, en een kleine neerleggen naast de douche, spons pakken, haarspul en schuim.
Douche aan, de warme een grote slag en de koude een kleine slag en ook zeiken, daarna genieten van het warme water.
Wanneer hij al wat kouder word (boiler ) snel me haar en ff mezelf inzepen, afspoelen, nog wat klieren met de spons (zeep er op, (2 in 1 voor effectiviteit) en dan vol laten lopen en dan boven je helemaal uitknijpen ) vervolgens douche kranen dicht doen, me een beetje snel afdrogen, niet zo effectief.
FF tandenpoetsen etc etc, daarna nog mijn rug (vaak) en benen goed droog maken, aankleden en haar doen (Welke gek doet dat nou wanneer je nog geen shirt aan hebt, dan zit het weer niet ) en dan naar school.

En dan vergeten de boiler uit te doen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_27376025
Haren wassen, klaar.
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:26:42 #174
117497 Qweck
Nu ikke?!
pi_27383658
En toch moet ik er niet aan denken als ik een hotel o.i.d. sta dat degene voor me heeft staan te pissen waar ik dan met me poten in sta.
pi_27383689
't Is maar water met wat mineralen en afvalstoffen erin, hoor.
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:41:29 #176
117497 Qweck
Nu ikke?!
pi_27384076
Ow vandaar dat mijn voeten altijd zo stinken..
pi_27384099
Verse plas vind ik niet echt stinken eigenlijk...
pi_27384155
Waar gaat het over

Douche geimen, niet douche dirty geheimen
pi_27384182
Nou ja, plassen in de douche hoort ook bij de douchegeheimen en ik denk dat de meerderheid van de mensen wel eens in de douche plast eigenlijk.
pi_27384282
meerderheid?
Gatver! ik wil mijn douche graag wit houden eigenlijk. Als ik echt nodig moet, stap ik wel ff uit de douche. Beter een natte badkamer dan een gele douch.
brrrrrrr
  Moderator donderdag 26 mei 2005 @ 19:55:52 #181
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_27384481
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:47 schreef Fokkedop het volgende:
meerderheid?
Gatver! ik wil mijn douche graag wit houden eigenlijk. Als ik echt nodig moet, stap ik wel ff uit de douche. Beter een natte badkamer dan een gele douch.
brrrrrrr
gebruik jij niet stromend water om het weg te spoelen ofzo?
Het blijft schoon
WATER
ZEEP
Of gebruik jij geen zeep?
Zeep neemt wel vieze dingetjes mee van je lichaam, maar maakt ook schoon

Een WC blijft toch ook 95% geen geels aan over?
Je spoelt het weg
pi_27384627
mjah, zit wel wat in. maar ik zat al zo te bedenken. Aan mezelf zitten doe ik niet onder de douche, met z'n tweeen onder de douche doe ik niet (ivm lekkage), plassen doe ik niet onder de douche. wat een saai doucheleven heb ik eigenlijk. mmm..... vanavond maar is verandering in brengen.
  Moderator donderdag 26 mei 2005 @ 20:04:58 #183
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_27384719
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:00 schreef Fokkedop het volgende:
mjah, zit wel wat in. maar ik zat al zo te bedenken. Aan mezelf zitten doe ik niet onder de douche, met z'n tweeen onder de douche doe ik niet (ivm lekkage), plassen doe ik niet onder de douche. wat een saai doucheleven heb ik eigenlijk. mmm..... vanavond maar is verandering in brengen.
een hele ervaring hoor!
Ga daar maar van uit!
pi_27385021
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:47 schreef Fokkedop het volgende:
meerderheid?
brrrrrrr
Dan is regelmatig ontkalken effectiever. Als je onder de douche plast dan wordt het meteen weggespoeld, en wat er blijft 'plakken' wordt enorm verdund. Bovendien wordt het ook nog eens door zeep onder handen genomen zodra jij je gaat wassen.
Don't hurry, be crappy!
  Moderator donderdag 26 mei 2005 @ 20:16:21 #185
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_27385046
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:15 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

Dan is regelmatig ontkalken effectiever. Als je onder de douche plast dan wordt het meteen weggespoeld, en wat er blijft 'plakken' wordt enorm verdund. Bovendien wordt het ook nog eens door zeep onder handen genomen zodra jij je gaat wassen.
Like I said
pi_27385092
Goed tegen ecseem en andere voetschimmels, pissen onder de douche
Schijnt een helende werking te hebben, je eigen urine.
Vind dat niet vies hoor, je wcpot blijft trouwens ook gewoon wit als je hem regelmatig schoonmaakt.
pi_27385283
Don't hurry, be crappy!
pi_27385475
De vriend van m`n zus kijkt ook soms of dit forum en kan het niet waarderen dat ik ook vaak onder de douche pis, maar ik doe het wel!

Nu m`n doucheritueel:
-douche op temeratuur laten komen
-onder de douche gaan staan
-pissen
-wassen met zeep
-zak en oksels scheren
-haar wassen (niet altijd, want ik heb weinig haar )
-douche uitzetten
-afdrogen
-evt. aftrekken
-aankleden
  Moderator donderdag 26 mei 2005 @ 20:32:41 #189
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_27385520
Kan t me voorstellen
  vrijdag 27 mei 2005 @ 10:00:58 #190
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27398928
okay...

- warm water laten lopen (heb een geiser, dus dat duurt ff)
- uitkleden
- handdoek klaarleggen
- scheren (om de dag)
- water op temperatuur brengen
- knop omzetten zodat het uit de douche komt
- eronder stappen
- pissen
- haar wassen
- verder zepen
- genieten van het heerlijke warme water
- deuntje neurieen zingen
- afdrogen
- blote reet de kamer inlopen
- peukie en m'n koffie opdrinken
- verder aankleden
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')