En dit alles gebeurd in een half uurtje???quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:14 schreef DarkElf het volgende:
Ducheritueel:
Handdoeken pakken, shampoo en cond. pakken, gezichtsreiniging voor onder de douche pakken, eventueel een scheermesje nee niet om te krassenvoor het eventuele bijwerken.
Raam open, Douche aan, tanden poetsen, uitlkleden, hete douche onder stappen. Tijdje blijven staan, genieten van het warme water.
Daarna haar wassen, uitspoelen, cond. erin en lekker laten inwerken, ondertussen tanden poetsen bijv, scheermesje hanteren, gezicht verzorgen, daarna haar uitspoelen. Goed uitspoelen duurt lang dus ben daar wel even mee bezig.
daarna nog even blijven staan, haar uitknijpen, kraan uit. handdoek om hoofd en met andere handdoek afdrogen. badjas aan, verdere verzorging doen: deo, gezichtscréme, make up.
Aankleden en klaar.
Heb ook een bad, en als ik die gebruik ga ik eerst lekker in bad, tijdje lezen, bubbelbad aan en ontspannen.. daarna bad uit, bad leeg laten lopen en douchen om haar te wassen. (dat kan ik niet in bad, haar is te lang daarvoor.)
geen idee, ik time mijn douche tijd niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:16 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
En dit alles gebeurd in een half uurtje???
Haha, dat is wel fokt op! Douchen vind ik echt wel zwaar relaxed, jij ervaardt dit toch anders denk ik...quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:19 schreef LostFormat het volgende:
Op dit moment de douche instappen. Spullen aan een haakje flikkeren. Douche aan om m'n haar nat te maken. Douche uit en shampoo smeren. Douche aan en shampoo uitwassen. Douche uit en inzepen. Douche aan en afspoelen. Al met al zo'n 5 minuutjes bezig. Panisch gedoe, ik weet het. Maar anders staat m'n gang blank.
Met een buil op je hoofd zeker... of douche jij zittend?!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:15 schreef KlappernootatWork het volgende:
ik val vaak in slaap onder de douche.... en kom dan meestal te laat op mijn werk...
Nah, je kunt best onder de douche staan en in slaap vallen hoor. Heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:26 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Met een buil op je hoofd zeker... of douche jij zittend?!
raarrrr
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:36 schreef heiden6 het volgende:
'Fluffen'?
I'm singing in the rainquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:16 schreef _arnie_ het volgende:
hmm,
ze zeggen dat ruwweg de helft van de mannen staat te wanken onder de douche, de andere helft zingt een liedje...
wie gaat me zeggen welk liedje dat is ??
en:quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:59 schreef Lempicka het volgende:
Ik plas en poets ook in de douche..
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ik bestudeer de schimmel op het plafond, en neem me voor de woningbouwcorporatie te bellen.
Scheren onder de douche is juist zwaar relaxt, enige nadeel is dat je alles op de tast doet en geen spiegel hebt.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:25 schreef Natalie het volgende:
Kleding uit de kast pakken (alleen lingerie, zie het nut er niet van in om ook mijn broek en trui mee de badkamer in te slepen), handdoek uit de badkamer kast halen, op een stapeltje gooien en dan de douche aanzetten.
Kleding uit, douchen/haarwassen/tandenpoetsen en de douche weer uit, afdrogen en aankleden.
Niets bijzonders
for surequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef adjes26 het volgende:
Rukken, pissen en als ik aan de dunne ben ook poepen onder de douche, niet perse in die volgorde...
Ik heb spiegels op de deurtjes van het kastje boven de wasbak, en als ik het linkerdeurtje opendoe kan ik precies vanuit de douche zie hoe groot mijn baard is, en waar hij zich op dat moment het sterkst profileert.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:13 schreef Chielus het volgende:
[..]
Scheren onder de douche is juist zwaar relaxt, enige nadeel is dat je alles op de tast doet en geen spiegel hebt.
quote:Rukken, pissen en als ik aan de dunne ben ook poepen onder de douche, niet perse in die volgorde...
Weinig? Ik vind het schrikbarend veel.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Toch pissen er weinig mensen onder de douche merk ik. Ik ben redelijk openminded maar dit gaat me een tikkeltje te ver:
[..]![]()
Is hier niet een gevolg van dat je ook nog over je nek gaat? Ik heb er goed over nagedacht maar vind dit toch best wel ranzig.![]()
Als je nou shampoo smeren en inzepen achter mekaar doet en dan pas uitspoelen en afwassen, ben je nog sneller klaar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:19 schreef LostFormat het volgende:
Op dit moment de douche instappen. Spullen aan een haakje flikkeren. Douche aan om m'n haar nat te maken. Douche uit en shampoo smeren. Douche aan en shampoo uitwassen. Douche uit en inzepen. Douche aan en afspoelen. Al met al zo'n 5 minuutjes bezig. Panisch gedoe, ik weet het. Maar anders staat m'n gang blank.
Same here! Masturberen voeg ik daar aan toequote:Op vrijdag 29 april 2005 12:59 schreef Lempicka het volgende:
Ik plas en poets ook in de douche..
Als je daat eenquote:
Idemquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:14 schreef DarkElf het volgende:
Ducheritueel:
Handdoeken pakken, shampoo en cond. pakken, gezichtsreiniging voor onder de douche pakken, eventueel een scheermesje nee niet om te krassenvoor het eventuele bijwerken.
Raam open, Douche aan, tanden poetsen, uitlkleden, hete douche onder stappen. Tijdje blijven staan, genieten van het warme water.
Daarna haar wassen, uitspoelen, cond. erin en lekker laten inwerken, ondertussen tanden poetsen bijv, scheermesje hanteren, gezicht verzorgen, daarna haar uitspoelen. Goed uitspoelen duurt lang dus ben daar wel even mee bezig.
daarna nog even blijven staan, haar uitknijpen, kraan uit. handdoek om hoofd en met andere handdoek afdrogen. badjas aan, verdere verzorging doen: deo, gezichtscréme, make up etc.
Aankleden en klaar.
Heb ook een bad, en als ik die gebruik ga ik eerst lekker in bad, tijdje lezen, bubbelbad aan en ontspannen.. daarna bad uit, bad leeg laten lopen en douchen om haar te wassen. (dat kan ik niet in bad, haar is te lang daarvoor.)
Valt het jou ook zo op hoeveel mensen dat niet weten?quote:Op zondag 1 mei 2005 18:25 schreef lienelien het volgende:
zown ding heet een PUFF. en dat spul wat ook wel conditioner heet, is geen crémespoeling, want dan doe je creemspoeling in je haar... : streepje naar rechts betekend dat je de letter moet 'verlengen' en streepje naar links toe, betekend dat je de letter wat 'korter' moet maken. dus het is: crèmespoeling.
quote:Op zondag 1 mei 2005 18:28 schreef releaze het volgende:
dat streepje betekent, lienelien. als we dan toch gaan mierenneuken
"veranderd hoor", van, ik heb het veranderd, het is veranderd. Voltooid deelwoordquote:Op zondag 1 mei 2005 18:33 schreef lienelien het volgende:
verandert hoor. ik verander, jij verandert? ik heb 't kofschip nooit heloemaal meegekregen op de basisschool. als de letter er niet in staat, dan met een T, of juist met een D? (ik ben blond van nature...) ontopic: ik douche 5 minuutjes per dag..niet echt een volgorde die ik altijd hanteer daarbij
Echt welquote:
Ik niet nee. De band wel.quote:Op maandag 2 mei 2005 04:52 schreef Laton het volgende:
Heette jij niet vroeger Nembrionic Hammerdeath?
mja...maar werkt alleen kut als je net als vandaag, nu nog wakker bentquote:Op maandag 2 mei 2005 04:52 schreef Beach het volgende:
lol goeie planning
Ik wordt niet moeilijk wakker. Ik vind het gewoon lekker om niet direct mijn bed uit te hoeven springen. Kán ik wel hoor. Maar ik kier ervoor van nietquote:Op maandag 2 mei 2005 04:57 schreef Laton het volgende:
Ik word overigens net zo, zo niet moeilijker wakker dan jij Nembrionic.
Viespeuk. Wat moet de buurt daar wel niet van denken?quote:
SSSSSST !quote:Op maandag 2 mei 2005 05:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Viespeuk. Wat moet de buurt daar wel niet van denken?
Die zullen zich wel vies voelen en naakt gaan douchen.quote:Op maandag 2 mei 2005 05:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Viespeuk. Wat moet de buurt daar wel niet van denken?
De beruchte WaBaPi.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:42 schreef Speth het volgende:
Wakker worden
Kijken of huisgenoten niet de badkamer bezet houden, zo ja: pissen/douchen
Zo niet: pis in de wasbak. Ligt daar afwas in: loop naar de kamer van huisgenoot en pis in zijn wasbak.
Tanden poetsen
Scheren
Eten doe ik doorgaans pas 's middags. Pissen onder de douche is vies.. Daar zijn wasbakken voor.
Wellicht een goed idee om als subtiele hint een doosje lucifers op de plee te leggen.quote:3) naar de wc gaan (is logisch om eerst te plassen, dan te wassen.. bovendien schijt mn moeder altijd sochtends, dus is het fijner om te gaan voor zij op is)
wtf... Wat doet mijn vriend dan zo lang onder de douche?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:05 schreef AndreB. het volgende:
iig niet rukken, nat wank plakt namelijk als de tering![]()
waar zijn die lucifers dan voor?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:01 schreef Speth het volgende:
[..]
Wellicht een goed idee om als subtiele hint een doosje lucifers op de plee te leggen.
Heeft bij mijn vieze huisgenote wel geholpen.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ik bestudeer de schimmel op het plafond, en neem me voor de woningbouwcorporatie te bellen.
Zo noem ik het ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:52 schreef miki het volgende:
[..]
Mezelf wassen met een fluff (zo'n soort netspons). Sorry, beetje rare woordkeuze
![]()
Zelfde, alleen dan ruim 10 minutenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:27 schreef MaRySe het volgende:
Kraan aan. Kleren uit. Douchen. Klaar. 4 minuten.
Yvønnequote:Op woensdag 4 mei 2005 01:51 schreef sararaats het volgende:
ik zing Zweedse liedjes onder de douche
Ik tjechischequote:Op woensdag 4 mei 2005 01:51 schreef sararaats het volgende:
ik zing Zweedse liedjes onder de douche
Gemak dient de mens...quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:42 schreef glaswater het volgende:
Neus snuiten is heel erg fijn onder de douche.
onze douche hangt te laag.. ik moet de straal zowat horizontaal richten en ga er dan met mijn schouder onderstaan, zodat de straal van links komt en ook de rechterkant van mn lijf nat maaktquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:17 schreef Aventura het volgende:
Ik sta trouwens altijd met mijn gezicht en lichaam naar de straal toe..doen meer mensen dit?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:42 schreef glaswater het volgende:
Neus snuiten is heel erg fijn onder de douche.
nah.. op de niet-actieve momenten sta ik altijd wel met 1 hand tussen mn benen (niet dat..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:15 schreef Foxxy het volgende:
Ik sta altijd met mijn armen over elkaar onder de douche, besefte ik me vanmorgen. Doen meer mensen dat?
wrongquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:02 schreef Speth het volgende:
[..]
Ze geuren vrij sterk als je ze afsteekt, waardoor ranzige geuren verdwijnen.
Misschien moet je een bredere straal nemenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef Aventura het volgende:
Ik ontdekte laatst weer een rare tic, nl. dat ik altijd heen en weer 'wieg' onder de douche. Beetje Stevie wonder-achtig![]()
![]()
Men, ik heb de meest fantastiche douche die er is. Heet en krachtig en veel. Water.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien moet je een bredere straal nemen.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef Aventura het volgende:
Ik ontdekte laatst weer een rare tic, nl. dat ik altijd heen en weer 'wieg' onder de douche. Beetje Stevie wonder-achtig![]()
![]()
gelul.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:02 schreef Speth het volgende:
[..]
Ze geuren vrij sterk als je ze afsteekt, waardoor ranzige geuren verdwijnen.
Dat ben ik met je eens...maar handig is het zeker lijkt mequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:27 schreef Aventura het volgende:
Tandenpoetsen onder de douche vind ik best goor.
waarom?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:27 schreef Aventura het volgende:
Tandenpoetsen onder de douche vind ik best goor.
Lauw water in je mond is niet lekker. Net als een fles spa die na een dag strand helemaal pislauw is geworden, dat drink je ook niet met plezier. Nou drink je niet met poetsen, maar het gevoel is hetzelfde. Tevens worden de haren van de tandenborstel echt té zacht, poetst ook niet lekker.quote:
ik poets mijn tanden ook niet voor mijn plezier, maar omdat 't moet. Tanden poetsen wordt niet leuker met koud water in je mond. conclusie, lul argument.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Lauw water in je mond is niet lekker. Net als een fles spa die na een dag strand helemaal pislauw is geworden, dat drink je ook niet met plezier. Nou drink je niet met poetsen, maar het gevoel is hetzelfde. Tevens worden de haren van de tandenborstel echt té zacht, poetst ook niet lekker.
hmmm... mag ik vragen of u dan wel 's uw genitalien wast?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Aventura het volgende:
Dat warme water is al kut, maar je spuugt het schuim en speeksel dus gewoon tegen de vloer aan. Dat vind ik maar smerig. Ik heb vaak last van een beetje bloedend tandvlees dus dat zou dan ook lekker naar beneden glibberen. Nah, not for me.
eens per week, wis hem wel altijd ff na het douchenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:46 schreef Aventura het volgende:
[/quote
![]()
Hoe vaak dweilen jullie de douche? Ik eens per week, op zondag.
ik verveel me écht geloof ik
Ik weet niet hoe ranzig het bij jou is, maar het is hier niet zo dat als ik de straal erop hou dat er dan van alles naar beneden komtquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hmmm... mag ik vragen of u dan wel 's uw genitalien wast?
Als je je eigen (kleine beetje) speeksel al te smerig vindt om in 't doucheputje compleet zien te verdwijnen, ben ik benieuwd hoe je 't zaakje tussen je benen schoon houdt![]()
prima schoon hoor maar ... blablabla geen zin meer dit is echt een nutteloze discussie aan 't wordenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ranzig het bij jou is, maar het is hier niet zo dat als ik de straal erop hou dat er dan van alles naar beneden komt. Dit i.t.t. dus met een mengsel van tandpasta en speeksel, wat in mijn wasbak al vlekken geeft, laat staan op mijn douchevloer.
Jaja ben een smerig mens. Maaja... met zo'n kop haar als het mijne ga je failliet aan de cremespoeling als je het vaker wast, om over fohnRSI nog maar te zwijgen.quote:
Dat uitgerekend jij in bad gaat..quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:22 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Jaja ben een smerig mens. Maaja... met zo'n kop haar als het mijne ga je failliet aan de cremespoeling als je het vaker wast, om over fohnRSI nog maar te zwijgen.
Bij ons in de douche is een 2de wc en daar mag je alleen plassenquote:Op maandag 2 mei 2005 18:22 schreef LoggedIn het volgende:
1) deur openen
2) handdoek klaarleggen op de wasmachine, raampje dichtdoen
3) naar de wc gaan (is logisch om eerst te plassen, dan te wassen.. bovendien schijt mn moeder altijd sochtends, dus is het fijner om te gaan voor zij op is)
Pfff ja dat had ik maar ff niet genoemd nu, maar 2x per dag de piercing ontsmetten en smeren, navel dan. Moet zelf ook nog wel ff, zit er pas 5 dagen in maar wat een gedoe. Succes!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:22 schreef Adurothiel het volgende:
...... vervolgens tepelpiercing schoonmaken met wattenstaafjes (moet nog wel even)...... zalf op de piercing doen, klaar.....
OOOEPSquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:11 schreef Speth het volgende:
Gisteren kwam ik erachter dat de douche in ons studentenhuis eigenlijk 10 graden heter is dan hij aangeeft... Sta ik daar al maanden onder 45 graden te douchen, ik vroeg me al af waarom ik er steeds met zo'n rooie kop onder vandaan kwam.
Je kijkt toch niet hoeveel graden je die douche zet, maar je gaat meer uit van hoe het voelt op je huid lijkt me... Al met al vrij suf dus.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:11 schreef Speth het volgende:
Gisteren kwam ik erachter dat de douche in ons studentenhuis eigenlijk 10 graden heter is dan hij aangeeft... Sta ik daar al maanden onder 45 graden te douchen, ik vroeg me al af waarom ik er steeds met zo'n rooie kop onder vandaan kwam.
Haha, die regel kan ik me ook van vroeger nog wel herinnerenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Bij ons in de douche is een 2de wc en daar mag je alleen plassen
Dus je doet je nickname geen eer aan!quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:13 schreef DoucheMeermin het volgende:
Ik douche meestal niet, ga in bad...
quote:- haar naspoelen met ijskoud water (het geheim van mooi lang haar)
Niet echt nee, maar die heb ik al wat langer, een mens kan veranderen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:02 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Dus je doet je nickname geen eer aan!
[..]
foto??
![]()
Ja, die was je nog vergeten hequote:Op woensdag 25 mei 2005 18:07 schreef Roellio het volgende:
Bed uitklimmen en laptopscherm openklappen
Broodjes uit de vriezer halen en op een bordje leggen om te ontdooien
Richting de badkamer tegen mezelf zeggen dat ik écht moet gaan afwassen vandaag
Schone boxer uit de kast en een handdoek!![]()
Andere boxer in de wasmand
Hete kraan aan
Pissen
Koude kraan erbij
Shampoo
Douche gel
Afdrogen
Scheren
Aankleden
Ontbijten
Fok!ken
Haar doen en tandenpoetsen
De deur uit
gebruik jij niet stromend water om het weg te spoelen ofzo?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:47 schreef Fokkedop het volgende:
meerderheid?
Gatver! ik wil mijn douche graag wit houden eigenlijk. Als ik echt nodig moet, stap ik wel ff uit de douche. Beter een natte badkamer dan een gele douch.
brrrrrrr
een hele ervaring hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:00 schreef Fokkedop het volgende:
mjah, zit wel wat in. maar ik zat al zo te bedenken. Aan mezelf zitten doe ik niet onder de douche, met z'n tweeen onder de douche doe ik niet (ivm lekkage), plassen doe ik niet onder de douche. wat een saai doucheleven heb ik eigenlijk. mmm..... vanavond maar is verandering in brengen.
Dan is regelmatig ontkalken effectiever. Als je onder de douche plast dan wordt het meteen weggespoeld, en wat er blijft 'plakken' wordt enorm verdund. Bovendien wordt het ook nog eens door zeep onder handen genomen zodra jij je gaat wassen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:47 schreef Fokkedop het volgende:
meerderheid?
Gatver! ik wil mijn douche graag wit houden eigenlijk. Als ik echt nodig moet, stap ik wel ff uit de douche. Beter een natte badkamer dan een gele douch.
brrrrrrr
Like I saidquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:15 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Dan is regelmatig ontkalken effectiever. Als je onder de douche plast dan wordt het meteen weggespoeld, en wat er blijft 'plakken' wordt enorm verdund. Bovendien wordt het ook nog eens door zeep onder handen genomen zodra jij je gaat wassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |