Nu ben ik in de gelukkige omstandigheid dat het toilet zich op een halve meter van mijn douche bevindt, dus is het niet meer nodig.
quote:Dus soms komt er een extra straal uit de douche?
Op zaterdag 9 november 2002 16:46 schreef Fogerty het volgende:
Nu ben ik in de gelukkige omstandigheid dat het toilet zich op een halve meter van mijn douche bevindt, dus is het niet meer nodig.
maar stap dan wel ff de doesj uit en doe het in de pot (staat ernaast)
quote:Daar ging de poll toch niet over? Want dan had ik mijn Ja toch in nee willen veranderen
Op zaterdag 9 november 2002 16:49 schreef ivetje het volgende:
Ja lekker, vooral als je samen douched en dan lekker over elkaar heen zeiken
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:01 schreef SuperJERK het volgende:[..]
Daar ging de poll toch niet over? Want dan had ik mijn Ja toch in nee willen veranderen
quote:Pardon? Projecteer jouw mores niet op anderen ja
Op zaterdag 9 november 2002 17:03 schreef Refragmental het volgende:
Iedereen doet het wel eens een keer, diegenen die zeggen van niet liegen gewoon.
quote:Jaja ik plas wel eens onder de douche. Ik snap alleen niet waarom. Aangezien ik wel een figuur dat bijv. gaat zitten tijdens het plassen (zolang de bril het toelaat)
Op zaterdag 9 november 2002 17:08 schreef Adfundum het volgende:
Hé Mikula, eerst zelf antwoord geven op je eigen vraag hè. Hier was al eens een poll over: http://frontpage.fok.nl/poll.fok?id=324 66 ja, 34% nee
quote:Tja het is gewoon zo, IEDEREEN pist wel eens onder de douche, kun je niks tegen doen.
Op zaterdag 9 november 2002 17:04 schreef Vibromass het volgende:[..]
Pardon? Projecteer jouw mores niet op anderen ja
quote:Okee, dan wil ik eigenlijk wel eens weten, wat de mens daartoe zet.
Op zaterdag 9 november 2002 17:11 schreef Refragmental het volgende:[..]
Tja het is gewoon zo, IEDEREEN pist wel eens onder de douche, kun je niks tegen doen.
quote:Nee. Ik heb dan ook geen behandeling tegen voetschimmel nodig.
Tja het is gewoon zo, IEDEREEN pist wel eens onder de douche, kun je niks tegen doen.
quote:Het geluid van dat kletterende water
Op zaterdag 9 november 2002 17:13 schreef Mikula het volgende:[..]
Okee, dan wil ik eigenlijk wel eens weten, wat de mens daartoe zet.
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:13 schreef Vibromass het volgende:[..]
Nee. Ik heb dan ook geen behandeling tegen voetschimmel nodig.
quote:Jij doet het dus ook, anders verzet je je er niet zo hefig tegen. Schaam je je er voor ofzo? Tis gewoon menselijk hoor.
Op zaterdag 9 november 2002 17:13 schreef Vibromass het volgende:[..]
Nee. Ik heb dan ook geen behandeling tegen voetschimmel nodig.
Een mens doet dat omdat douchen vaak erg ontspannend is, dit in combinatie met het druppelend geluid zorgt ervoor dat OOK je urinebuis zich ontspant en je dus kompleet ontspannen bent, en dan loopt het er gewoon uit. Zoals ik al zei, je kunt er vaak weinig tegen doen. Voor je het zelf doorhebt loopt het er al uit.
quote:Dus jij plast altijd in je broek als je buiten bent en het regent?
Op zaterdag 9 november 2002 17:14 schreef ivetje het volgende:[..]
Het geluid van dat kletterende water
quote:Inderdaad!
Ik plas dus niet onder de douche.
quote:Nee, want daar weet ik dat het niet kan...maar onder de douche kan het
Op zaterdag 9 november 2002 17:19 schreef Mikula het volgende:[..]
Dus jij plast altijd in je broek als je buiten bent en het regent?
.
quote:Je hebt nog wel de behoefte om het goed te praten, zie ik. Toch nog schaamte? Het lijkt wel zo, gezien jouw bereidwilligheid om andere mensen te betrekken in jouw luiheid.
Op zaterdag 9 november 2002 17:17 schreef Refragmental het volgende:[..]
Jij doet het dus ook, anders verzet je je er niet zo hefig tegen. Schaam je je er voor ofzo? Tis gewoon menselijk hoor.
Heeft ook niks met voetschimmel te maken.Een mens doet dat omdat douchen vaak erg ontspannend is, dit in combinatie met het druppelend geluid zorgt ervoor dat OOK je urinebuis zich ontspant en je dus kompleet ontspannen bent, en dan loopt het er gewoon uit. Zoals ik al zei, je kunt er vaak weinig tegen doen. Voor je het zelf doorhebt loopt het er al uit.
Goed, ik kan mijn blaas dus beter beheersen dan jij. Geen schande hoor. Veel mensen, vooral vrouwen, kunnen dat niet zo goed.
quote:Lees mijn post maar eens.
Op zaterdag 9 november 2002 17:19 schreef Mikula het volgende:[..]
Dus jij plast altijd in je broek als je buiten bent en het regent?
.
Mensen die zeggen dat ze NIET plassen onder de douche zijn aan het liegen OF ze zitten vol stress en kunnen niet goed ontspannen.
quote:Wahahaha...wat een crap.... man jij hebt het ECHT niet helemaal lekker daarboven.....
Op zaterdag 9 november 2002 17:25 schreef Refragmental het volgende:[..]
Lees mijn post maar eens.
Als het regent en je loopt over straat dan ben je niet ontspannen. Dus dan heb je veel meer controle over je lichaam enzo.Mensen die zeggen dat ze NIET plassen onder de douche zijn aan het liegen OF ze zitten vol stress en kunnen niet goed ontspannen.
quote:Daar kan ik het niet anders, dan wel mee eens zijn.
Op zaterdag 9 november 2002 17:25 schreef Refragmental het volgende:[..]
Lees mijn post maar eens.
Als het regent en je loopt over straat dan ben je niet ontspannen. Dus dan heb je veel meer controle over je lichaam enzo.
Maar ik ben er nog niet van overtuigd, dat het horen van kletterend water de oorzaak is.
Wie heeft het antwoord?
quote:Het is teveel moeite om naar de plee te lopen en onder de douche heb je toch water ij de hand...daarom
Op zaterdag 9 november 2002 17:27 schreef Mikula het volgende:[..]
Daar kan ik het niet anders, dan wel mee eens zijn.
.
Maar ik ben er nog niet van overtuigd, dat het horen van kletterend water de oorzaak is.
Wie heeft het antwoord?
quote:Ik schaam me er zeker niet voor, IK PIS IN DE DOUCHE. (Ook opzettelijk, mik gewoon lekker op het putje en sproeien maar)
Op zaterdag 9 november 2002 17:24 schreef Vibromass het volgende:[..]
Je hebt nog wel de behoefte om het goed te praten, zie ik. Toch nog schaamte? Het lijkt wel zo, gezien jouw bereidwilligheid om andere mensen te betrekken in jouw luiheid.
Goed, ik kan mijn blaas dus beter beheersen dan jij. Geen schande hoor. Veel mensen, vooral vrouwen, kunnen dat niet zo goed.
Wat is er trouwens lui aan? Het is trouwens milieuvriendelijker, aangezien je geen hele WC-Spoelbak vol verspilt aan dat beetje pis. Het water in de douche gaat toch al richting doucheput, het is toch al afvalwater, kun je makkelijk in pissen, mits je het wel goed naspoelt.
quote:precies. ik ga niet helemaal me afdrogen (anders word het zo'n natte kledderboel) en dan kou lijen om beneden te gaan plassen op de wc.
Op zaterdag 9 november 2002 17:29 schreef ivetje het volgende:[..]
Het is teveel moeite om naar de plee te lopen en onder de douche heb je toch water ij de hand...daarom
quote:Jij pist dus ook al onder de douche?
Op zaterdag 9 november 2002 17:26 schreef Kjew het volgende:[..]
Wahahaha...wat een crap.... man jij hebt het ECHT niet helemaal lekker daarboven.....
Ik snap niet waar die taboe vandaan komt.
Ik vind het namelijk verschrikkelijk om mijn schrotem keer op keer aan die marteling te onderwerpen.
quote:idd, voordat ik de douche in stap hoef ik nog niet...dan hoor/zie je dat water en dan moet je wel
Op zaterdag 9 november 2002 17:31 schreef nikky het volgende:[..]
precies. ik ga niet helemaal me afdrogen (anders word het zo'n natte kledderboel) en dan kou lijen om beneden te gaan plassen op de wc.
quote:Prima dat JIJ en anderen met jou dat wel doen, maar zeg niet dat IEDEREEN dat doet....dat slaat echt nergens op...
Op zaterdag 9 november 2002 17:30 schreef Refragmental het volgende:[..]
Ik schaam me er zeker niet voor, IK PIS IN DE DOUCHE. (Ook opzettelijk, mik gewoon lekker op het putje en sproeien maar)
Jij daarentegen schaamt je ontzettend. Tis gewoon biologie, IEDER mens moet eraan geloven of je het nu wilt of niet.Wat is er trouwens lui aan? Het is trouwens milieuvriendelijker, aangezien je geen hele WC-Spoelbak vol verspilt aan dat beetje pis. Het water in de douche gaat toch al richting doucheput, het is toch al afvalwater, kun je makkelijk in pissen, mits je het wel goed naspoelt.
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:32 schreef Refragmental het volgende:[..]
Jij pist dus ook al onder de douche?
Ik snap niet waar die taboe vandaan komt.
quote:Wij zijn tenminste nog normale mensen
Op zaterdag 9 november 2002 17:29 schreef ivetje het volgende:[..]
Het is teveel moeite om naar de plee te lopen en onder de douche heb je toch water ij de hand...daarom
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:35 schreef Refragmental het volgende:[..]
Wij zijn tenminste nog normale mensen
quote:Het is gewoon zo, was ook nog eens een onderzoek naar, heeft volgens mij ook op de FP gestaan, weet niet meer zeker.
Op zaterdag 9 november 2002 17:33 schreef Kjew het volgende:[..]
Prima dat JIJ en anderen met jou dat wel doen, maar zeg niet dat IEDEREEN dat doet....dat slaat echt nergens op...
quote:Same here... Ze geeft het nu pas toe, nadat ik zeg dat ik dit topic had aangemaakt
Op zaterdag 9 november 2002 17:37 schreef ivetje het volgende:[..]
idd, mijn vriend doet het ook...maar niet als ik erbij sta
quote:Mijn vriend ook...ik zei net dat dit topic er was zat ie meteen "ieuw...getver!!" en net zei ie dat ie het ook doet, maar niet als ik erbij sta
Op zaterdag 9 november 2002 17:38 schreef Mikula het volgende:[..]
Same here... Ze geeft het nu pas toe, nadat ik zeg dat ik dit topic had aangemaakt
.
Al die mensen die het vies vinden, kunnen toch niet uitleggen waarom ze het vies vinden. "Ja gewoon. Plas is toch vies?" "Maar waarom is het vies dan?" "Ja gewoon."
Ohja? .
-edit-
Ohja, ik doe het ook alleen als ik naast Ivetje sta. .
quote:Kwil eerst iets anders
Op zaterdag 9 november 2002 17:41 schreef ivetje het volgende:[..]
Mijn vriend ook...ik zei net dat dit topic er was zat ie meteen "ieuw...getver!!" en net zei ie dat ie het ook doet, maar niet als ik erbij sta
Maar ik krijg em nog wel zo ver dat ie lekker over me heen gaat zeiken hoor
quote:wat dan??
Op zaterdag 9 november 2002 17:56 schreef thaduck het volgende:[..]
Kwil eerst iets anders
quote:Een golden shower?
Op zaterdag 9 november 2002 17:56 schreef thaduck het volgende:[..]
Kwil eerst iets anders
quote:Nee, over mijn gezicht spuiten
Op zaterdag 9 november 2002 17:57 schreef Refragmental het volgende:[..]
Een golden shower?
quote:Dus jij staat graag in de pis/uitwerpselen (tja, sommige mensen gaan steeds verder
Op zaterdag 9 november 2002 17:45 schreef matthijn99 het volgende:
Why not?Al die mensen die het vies vinden, kunnen toch niet uitleggen waarom ze het vies vinden. "Ja gewoon. Plas is toch vies?" "Maar waarom is het vies dan?" "Ja gewoon."
quote:Bah, uitwerpselen? Dat is wel goor.
Op zaterdag 9 november 2002 17:58 schreef dikkebanaan het volgende:[..]
Dus jij staat graag in de pis/uitwerpselen (tja, sommige mensen gaan steeds verder
) van iemand anders?
(of desnoods dat van jezelf?)
quote:En tegen wratjes!
Op zaterdag 9 november 2002 17:58 schreef The_Wanderer het volgende:
pis is ook goed tegen allerlei rare voetaandoeningen
quote:Hahahahaha
Op zaterdag 9 november 2002 18:22 schreef tong80 het volgende:
Waarom onder de douche als je een wasbak hebt ?
Tong, sjoe roel man! Maar ik kom nooit bij je eten, goed? .
quote:dat werkt trouwens wel goed bij bevroren plees in de bus
Op zaterdag 9 november 2002 18:22 schreef tong80 het volgende:
Waarom onder de douche als je een wasbak hebt ?
quote:Bij mij staat de plee ook direct naast de douche, zie het probleem echt niet, of kun jij soms niet mikken?
Op zaterdag 9 november 2002 18:22 schreef Vibromass het volgende:
Ik zie er dus echt geen aanleiding toe - het toilet is in veel gevallen naast de douche. En zeker in een studentenhuis waar meerdere mensen gebruik maken van een douche vind ik het niet erg beleefd. Maar ieder het zijne.
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:04 schreef ivetje het volgende:[..]
Nee ok, maar ik zeik dus wel eens onder de douche over mijn vriend heen
Kick.to>>>Fok!Keldertje
En bij regen geeft dat niet dezelfde effect omdat het niet in 1 straal komt, maakt dus totaal andere geluid
Piesen onder de douche...
Ik ga altijd naar de WC vóórdat ik de douche instap.
maar die drang om te plassen krijg ik ook als ik een tijdje in een warm bad zit, of in een sauna of stoombad.... dat is doorgaans een plek die je deelt met anderen dus als ik de aandrang krijg moet ik zorgen dat ik bij een toilet kom. dan blijkt het echt een miniplasje te zijn waarvoor ik normaal niet naar de wc zou hoeven maar vanwege de warme vochtige omstandigheden ontpant mijn lichaam en wil het gaan lopen.
in een gewoon zwembad heb ik nergens last van dus ik ben ervan overtuigd dat het bij mij alles met de temperatuur te maken heeft.
vind je dit een beter antwoord op je vraag?
Onder de douceplassen is dus feitelijk kinderspel vergeleken met de acties van die die-hard luierdragers van 2 jaar
quote:Toen ik begon met lezenmoest ik toch even slikken
Op zondag 10 november 2002 23:22 schreef ASSpirine het volgende:
Als ik aan het werken ben en ik moet rijst wassen (werk in chin resto) en mijn blaas is halfvol
Dan moet ik echt dringend naar de wc
En als ik klaar ben en water weer afzet dan heb ik de drang niet meer om naar de wc te gaanEn bij regen geeft dat niet dezelfde effect omdat het niet in 1 straal komt, maakt dus totaal andere geluid
quote:Gelul. Dat doe ik echt nooit.
Ook nog nooit in me opgekomen eerlijk gezegd, gatverdamme
quote:Dan moet jij toch wel vaak onder de douche staan zeg.
Op zaterdag 12 april 2003 19:53 schreef Manji het volgende:
Wat een gezeik (no pun intented) dat iedereen dit zou doen zeg. Ik douche me altijd na een bezoek aan het toilet dus de behoefte is er niet eens. Sta er eerlijk gezegd echt van te kijken dat zoveel mensen het gewoon laten lopen.
quote:Ik heb een draagbare
Op zaterdag 12 april 2003 20:01 schreef mgeelh het volgende:[..]
Dan moet jij toch wel vaak onder de douche staan zeg.
quote:Elke keer als je hebt staan zeiken ga je onder de douche? ROFL
Op zaterdag 12 april 2003 19:53 schreef Manji het volgende:
Wat een gezeik (no pun intented) dat iedereen dit zou doen zeg. Ik douche me altijd na een bezoek aan het toilet dus de behoefte is er niet eens. Sta er eerlijk gezegd echt van te kijken dat zoveel mensen het gewoon laten lopen.
quote:Zucht... Is twee posts boven je ook al aan bod gekomen gozer. 2 woorden: begrijpend lezen
Op zaterdag 12 april 2003 20:21 schreef Rembooo het volgende:[..]
Elke keer als je hebt staan zeiken ga je onder de douche? ROFL
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 18:15 schreef milagro het volgende:
Ach de eerste twee jaar van je leven stapte je dagelijks vrolijk rond in een natgezeken luierOnder de douceplassen is dus feitelijk kinderspel vergeleken met de acties van die die-hard luierdragers van 2 jaar
quote:He bah!
Op zaterdag 12 april 2003 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:
De vraag is meer of er iemand ook een douche-poeperd is
quote:Als ik m'n ratten meeneem onder de douche dan doen ze dat inderdaad ja.
Op zaterdag 12 april 2003 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:
De vraag is meer of er iemand ook een douche-poeperd is
Ik heb het wel gedaan trouwens, maar meer op campingdouches enzo.... en een keer bij mijn ouders thuis toen ik ECHT MOEST en de WC zit bij hun in een apart hok
In mijn nieuwe huisje (6 maanden nu) en in mijn vorige woonplek (ook 6 maanden) trouwens nooit gedaan..... niet nodig.... plee naast douche.
quote:Sluit ik me bij aan
quote:Vrij nietszeggende post hoor schat. Nou weten we nog niet of je dat ooit gedaan hebt...
Op maandag 14 april 2003 19:36 schreef Sorcerer8472 het volgende:[..]
Sluit ik me bij aan
quote:'Ze zeggen' dat het ook helpt tegen zweetvoeten...
Op maandag 14 april 2003 19:22 schreef RJensen het volgende:
WC staat twee meter voor de douche maar toch laat ik 't lekker lopen onder de douche... Is goed tegen voetschimmel
quote:Hulde
Op maandag 14 april 2003 19:43 schreef Doctor_Bara het volgende:
Tja die plee staat naast de douche maar ik pis toch gewoon onder de douche hoor. Boeit me geen ene sodemieter
quote:
Op maandag 14 april 2003 19:45 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
'Ze zeggen' dat het ook helpt tegen zweetvoeten...
Hahaha, ze zeggen wel meer
Ik ga gewoon even richting de wc en heb toch geen zweetvoeten
quote:s,ochtens vroeg met warm water aan. En dan effe plassen
Op dinsdag 15 april 2003 13:38 schreef Ms_Furious het volgende:
Nee dat vind ik echt vies, vroeger ooit een keer gedaan maar gadver wat stonk dat, ik ga eerst wel even naar de wc.
quote:NIET?
Op woensdag 16 april 2003 13:28 schreef EggsTC het volgende:
Waarom niet, het word toch weggespoelt, pis blijft echt niet plakken aan de douche hoor, tis geen stroop.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:02 schreef ook_gek het volgende:[..]
NIET?
Dan moet ik naar de dokter
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:11 schreef Tally het volgende:[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |