Wat een geweldig toppic
![]()
Ik word wakker van mijn mob - alarm, of iemand die belt -zomaar of met de vraag (die het wel volgt)waar we college hebben, ik voel spijt omdat ik het antwoord schuldig moest blijven, ik zwaai mijn benen over de rand (rukscene laat ik ff achterwege - kan volgende keer), ik blijf een ogenblik staan om enkele intelligente gedachtesprongen te ventileren met de kleerkast (zoals sgoeiemoge.. tis weeevroegnie?), lucht mijn scrotum dmv enkele krabbeweging in mijn plakkerige ende zweterige kruis, overdenk de oneerlijkheid van het fenomeen opstaan in alle rust, kom tot de conclusie dat God ons nooit het verleidelijke vermogen tot slapen had moeten bijbrengen, ik loop - naakt - naar de douche, ik loop terug om de handoek te halen -als ik geluk heb, anders moet ik later weer nat over de gang terug, ik staar verbijsterd om mijn uitdrukking lange tijd in de spiegel, ik splash koud water over mijn nachtgezicht en word langzaam blij dat ik überhaupt wederom wakker ben geworden, spash warm water over mijn geizcht, wrijf de scheergel extra goed in, scheer me (nat, jawel), ik denk tot mijn spijt aan de dames die het jammer zouden vinden dat dat het enige is dat ik kaal houd en houd me voor om mijn gedrag te verbeteren, pak shampoo, douchegel en facewash en zet het in het daarvoor bestemde vakje onder handbereik van de douche, stel de warmte van de douche in (meestal in één slag
![]()
), sta onder de douche en zeep me in, sta onder de douche en shampoo me, (deze handelingen willen ook nog wel eens omgekeerd gebeuren - geen sterke voorkeur), verzorg mijn gezicht, verzorg mijn mannelijkheid, trots of welk koosnaampje ieder het ook geeft - voor mij is het gewoon piemel, ik denk aan mijn voeten die ik schoon acht na al het gepasseerde sop, draai de douche uit en ga me drogen, doe gel in mijn haar (of ander spul als het langer is), loop naakt naar mijn kamer en kom steevast een huisgenoot tegen, doe deo op, doe bodymilk op (gezicht, handen en hals-schouders), aftershave, kleren aan
en ik ben klaar voor een lekker bord brinta....