fresh fm rulezzzzzzzquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is 538 toch een kansloze zender zeg
bedoel je de lijst of ons huwelijk? of beidequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ey srtibe, had je reactie helemaal niet gelezenennuh teamwork
komt allemaal goed!
dat was op veronica, goed blijven lezen hequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is 538 toch een kansloze zender zeg
huwelijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:31 schreef stribe het volgende:
[..]
bedoel je de lijst of ons huwelijk? of beide![]()
Nee, was niet op veronica. Heb dat liedje nog niet gehoord vandaagquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat was op veronica, goed blijven lezen he
Sta ik daar ook op dan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:33 schreef stribe het volgende:
ben benieuwd wanneer ijsmeis de groepsfoto klaar heeft
was fresh fmquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, was niet op veronica. Heb dat liedje nog niet gehoord vandaag![]()
ik dacht al, wat voel ik tochquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:33 schreef Ballicious het volgende:
Ik voel t, ik voel t! Deeltje 8 komt eraan!
Ok sorryquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
deed ik niet, stake is een discotheek vlakbij franeker.. vandaar
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat was op veronica, goed blijven lezen he
Moet je de radio harder zetten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:36 schreef babba_ het volgende:
Ergens ver op de achtergrond hoor ik nu natasha
Zeker wel, heb dat liedje wel eens gehoord bij veronicaquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik luister altijd veronica en dat draaien ze niet hoor....
Ben ik ff blij dat de mijne op vrijdag niet werkt, zal maandag wel weer gezeur krijgen dat ie wil zien wat ik heb gedaanquote:
Die dingen staan ergens verderop en ik kan em wel harder zetten, maar dan zet die gozer die ernaast zit em weer zachter omdat hij dan doof wordtquote:
Dan zet ie toch gehoorbeschermers op?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:41 schreef babba_ het volgende:
[..]
Die dingen staan ergens verderop en ik kan em wel harder zetten, maar dan zet die gozer die ernaast zit em weer zachter omdat hij dan doof wordt
dat meen je nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:41 schreef babba_ het volgende:
[..]
Die dingen staan ergens verderop en ik kan em wel harder zetten, maar dan zet die gozer die ernaast zit em weer zachter omdat hij dan doof wordt
T gaat om jou, kan jou t nou schelen dat ie doof wordtquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zet ie toch gehoorbeschermers op?
Dat zeg ik..quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:43 schreef Ballicious het volgende:
[..]
T gaat om jou, kan jou t nou schelen dat ie doof wordt![]()
Ja? Echt waar?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:45 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik kan lezen. jaja echt waar
Mijn vriendin was net naar de dokter, spastische darmen heeft zequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
grrr, ik zit me rot te erger. zit te chatten met vriendin (die altijd ziek is) die is heeft dezelfde 'darmaandoening' als ik. alleen zij weet het net. maar zij heeft het veeeeeeeeel erger. alsof ik me aanstel
niet met mensen van fok waarmee ik ook op dit topic praat. maar ik erger me rot.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
En ik dacht dat jij niet ging msnen op je stage ?
mên ik moet nog van 1830 - 2200quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:40 schreef Houniet het volgende:
nog 2 uur, daarna door naar werk tot 2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |