Ben ik ff blij dat de mijne op vrijdag niet werkt, zal maandag wel weer gezeur krijgen dat ie wil zien wat ik heb gedaanquote:
Die dingen staan ergens verderop en ik kan em wel harder zetten, maar dan zet die gozer die ernaast zit em weer zachter omdat hij dan doof wordtquote:
Dan zet ie toch gehoorbeschermers op?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:41 schreef babba_ het volgende:
[..]
Die dingen staan ergens verderop en ik kan em wel harder zetten, maar dan zet die gozer die ernaast zit em weer zachter omdat hij dan doof wordt
dat meen je nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:41 schreef babba_ het volgende:
[..]
Die dingen staan ergens verderop en ik kan em wel harder zetten, maar dan zet die gozer die ernaast zit em weer zachter omdat hij dan doof wordt
T gaat om jou, kan jou t nou schelen dat ie doof wordtquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zet ie toch gehoorbeschermers op?
Dat zeg ik..quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:43 schreef Ballicious het volgende:
[..]
T gaat om jou, kan jou t nou schelen dat ie doof wordt![]()
Ja? Echt waar?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:45 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik kan lezen. jaja echt waar
Mijn vriendin was net naar de dokter, spastische darmen heeft zequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
grrr, ik zit me rot te erger. zit te chatten met vriendin (die altijd ziek is) die is heeft dezelfde 'darmaandoening' als ik. alleen zij weet het net. maar zij heeft het veeeeeeeeel erger. alsof ik me aanstel
niet met mensen van fok waarmee ik ook op dit topic praat. maar ik erger me rot.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
En ik dacht dat jij niet ging msnen op je stage ?
mên ik moet nog van 1830 - 2200quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:40 schreef Houniet het volgende:
nog 2 uur, daarna door naar werk tot 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |