Ik ook, maar dat kan ik natuurlijk niet hardop zeggenquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Euhm maandag om 9 uur zit ik weer rustig te fokken hoor![]()
Is een nieuw soort pannenkoekquote:
Tot het vriendje jou op het gezicht rost, dan is hij stoerquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan ga ik even heel stoer doen, want daar valt goddess op![]()
Nee want dan doe ik net of ik geen pijn heb en dan denkt goddess dat hij zo zacht heeft geslagen en dan ben ik weer stoer en hij een pussy !quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Tot het vriendje jou op het gezicht rost, dan is hij stoer![]()
O, jij beantwoord zo de telefoon.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik heb helaas geen vrij. Maar voer geen reet uit vandaag
en jij vergaat stiekem van de pijnquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee want dan doe ik net of ik geen pijn heb en dan denkt goddess dat hij zo zacht heeft geslagen en dan ben ik weer stoer en hij een pussy !![]()
mijn vriendje is al heel stoer. hij heeft namelijk 2 heel grote tatoeages!quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan ga ik even heel stoer doen, want daar valt goddess op![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:54 schreef HPoi het volgende:
[..]
Koffie halen jij! (en een gevulde koek)
Het jasje zou dus wel eens kunnen kloppenquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn vriendje is al heel stoer. hij heeft namelijk 2 heel grote tatoeages!
Je ligt gewoon gelijk K.O. daarom voel je niks meer. Pfff jij met je groot-praat.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee want dan doe ik net of ik geen pijn heb en dan denkt goddess dat hij zo zacht heeft geslagen en dan ben ik weer stoer en hij een pussy !![]()
Echt deze week heb ik zoveel aan pannenkoeken gedacht..... Ik ga ze zeker weten bakken dit weekendquote:
nee, ik ga niet met rotterdam terror corps op mn rug rondlopen. ik kan geen plaatje vinden. als ik nou wist hoe die media-instellingen in mn telefoon werkte, kon ik een foto doorzenden....quote:
Ik heb ook een soort tatoe.... de naam goddess-in-heaven staat namelijk in mijn gedachten gegrafeerd.... moet de hele dag aan je denkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn vriendje is al heel stoer. hij heeft namelijk 2 heel grote tatoeages!
Ik beantwoord geen telefoon. Zit hier lekker in mijn eigen kantoorje naar buiten te kijken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:56 schreef HPoi het volgende:
[..]
O, jij beantwoord zo de telefoon.Wij deden vrijdag ooki niet veel op stage, maar goed ben er al weer een paar maandjes vanaf.
Over een halfjaar nog eens 5 mnd stage lopen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |