Hooguit 2 uur en dan is deeltje 8 een feitquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
wtfaan een tvp heb je toch niets, is straks weer dicht hoor
ik ben vandaag op mn snorfietsje (ok, niet uitlachen...) dus misschien rij ik je wel voorbij met 25 km per uur. licht bruine cowboylaarzen, zwart jurkje en witte leren jas met rode doodshoofd achteropquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey 5 uur ben ik ook klaar misschien komen we elkaar wel onbewust tegen![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben vandaag op mn snorfietsje (ok, niet uitlachen...) dus misschien rij ik je wel voorbij met 25 km per uur. licht bruine cowboylaarzen, zwart jurkje en witte leren jas met rode doodshoofd achterop
Rij je de croeselaan uit ? oftewel weg van het station ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben vandaag op mn snorfietsje (ok, niet uitlachen...) dus misschien rij ik je wel voorbij met 25 km per uur. licht bruine cowboylaarzen, zwart jurkje en witte leren jas met rode doodshoofd achterop
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:40 schreef Ballicious het volgende:
[..]
je begrijpt wel dat dat natuurlijk voor de foto was....
sure... jij nerdquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:40 schreef Ballicious het volgende:
[..]
je begrijpt wel dat dat natuurlijk voor de foto was....
en vleugeltjes. stoer jasje hoor (ik ben dan ook heel stoer) en ik rij inderdaad de croeselaan uit, richting croesestraat.quote:
Leuk bedrijfquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dikke tieten zijn binnen dit bedrijf een must, anders mag je niet binnenkomen
Oke dan zal ik erop lettenquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en vleugeltjes. stoer jasje hoor (ik ben dan ook heel stoer) en ik rij inderdaad de croeselaan uit, richting croesestraat.
stage plek!!!!!!!!!!1111quote:
The Punisher was ook stoerquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en vleugeltjes. stoer jasje hoor (ik ben dan ook heel stoer) en ik rij inderdaad de croeselaan uit, richting croesestraat.
Ik zal er ook eens naar toe komen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Huh wie wat waar ? ik zit op stage hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:45 schreef Houniet het volgende:
is die koekwaus van een Teardrop-nl nog aan het douchen
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
licht bruine cowboylaarzen, zwart jurkje en witte leren jas met rode doodshoofd achterop
Goedemiddagquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
één goedemiddag, tijd om mezelf hier eens te vermaken. Is weer is wat anders dan die opera terigherrie van mn overbuurman
Haloe,quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
één goedemiddag, tijd om mezelf hier eens te vermaken. Is weer is wat anders dan die opera terigherrie van mn overbuurman
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Huh wie wat waar ? ik zit op stage hoor![]()
dat las ik in KLBquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
Dan zeg je maar lekker dat ie die mag laten liggen tot maandag... het is vrijdag hoor !! en je fok!vriendje wil ook wat aandachtquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
btw de begroting is afen verzonden
belt de directeur straks vast weer met nieuwe opdrachten.
tja, dat is dan ook echt teringherrie. ik heb iig mooie teringherrie aanstaanquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tja, dat is dan ook echt teringherrie. ik heb iig mooie teringherrie aanstaan
Dalijk wacht het echte vriendje jou buiten opquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan zeg je maar lekker dat ie die mag laten liggen tot maandag... het is vrijdag hoor !! en je fok!vriendje wil ook wat aandacht![]()
ik kan je jasje al w8 ff ik zoek meequote:Op vrijdag 29 april 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben ook heel trots op mn jasje. ik ga eens op zoek naar een plaatje van mn jasje
Dan ga ik even heel stoer doen, want daar valt goddess opquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dalijk wacht het echte vriendje jou buiten op![]()
Euhm maandag om 9 uur zit ik weer rustig te fokken hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |