WTF 33 pagina's!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:03 schreef Houniet het volgende:
oke, vraagje
hoe krijg ik een rekening specificatie? dus dat je op je rekening ziet waar je allemaal naartoe gebelt en gesmst hebt? een maat van me had dat ook, 33 pagina's.. 686 euro
Wat? heeft ie naar china gebeld?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:03 schreef Houniet het volgende:
oke, vraagje
hoe krijg ik een rekening specificatie? dus dat je op je rekening ziet waar je allemaal naartoe gebelt en gesmst hebt? een maat van me had dat ook, 33 pagina's.. 686 euro
Dit is niet romantisch, dit is gewoon ronduit slijmen. Een slak is er niks bij.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vrouwen houden nou eenmaal van die romantische dingen...dus af en toe moet je er gewoon zoiets uitgooien
KPN/HI bellen en vragen voor specificatie....quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:03 schreef Houniet het volgende:
oke, vraagje
vrouwen hebben een hekel aan jongens die slijmenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vrouwen houden nou eenmaal van die romantische dingen...dus af en toe moet je er gewoon zoiets uitgooien
Misschien denk je dat zelf maarquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
bellen naar klantenservice. je moet er alleen wel voor betalenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:03 schreef Houniet het volgende:
oke, vraagje
Vroegah wel, maar dacht dat je er tegenwoordig voor moet betalen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:06 schreef Houniet het volgende:
oke, dan bel ik die gasten wel eff.. volgens mij is dat gratis heur
Jah inderdaad dat zou ook heel goed mogelijk zijnquote:
inderdaad, het moet wel subtiel romantisch zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
vrouwen hebben een hekel aan jongens die slijmen
Inderdaad overal waar ze tegenwoordig geld mee kunnen verdienen doen ze ook meteenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vroegah wel, maar dacht dat je er tegenwoordig voor moet betalen.
ik vind het romantisch als iemand me een berichtje stuurt na een harde dag werken met een lieve boodschap, of als ik ineens een briefje vind waarop staat iemand van me houdt. dat soort dingen. dat is romantisch!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jah inderdaad dat zou ook heel goed mogelijk zijn
Zullen we het dan maar ff aan goddess vragen die heeft er vast wel een mening over![]()
Wie niet?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad overal waar ze tegenwoordig geld mee kunnen verdienen doen ze ook meteen![]()
Ik ben toch heel subtiel ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
inderdaad, het moet wel subtiel romantisch zijn.
ik wilde hem een keer aanvragen en was dan iets van 4 of 5 euro kwijt (als t niet meer was) voor alleen het uitprinten van die specificatie.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:07 schreef Houniet het volgende:
wel voor betalen? afzetters! hoeveel dan?
Wat is je nummer ? Wat is je adres ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vind het romantisch als iemand me een berichtje stuurt na een harde dag werken met een lieve boodschap, of als ik ineens een briefje vind waarop staat iemand van me houdt. dat soort dingen. dat is romantisch!
Cool woord voor galgjequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:10 schreef Houniet het volgende:
uiteraard bedankt mede hardwerkendefokkendestagiarissenopstage
zo
Lekker gegeten ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:11 schreef leolinedance het volgende:
WTF![]()
ff eten en zeker 8 pagina's verder:D
nou ze heeft de op gemaakt en daarna geen letter meer gezegdquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Euhm misschien ben ik de enige die het opvalt hoor.... maar euh.....
WAAR IS IJSMEIS ???
Hmmmm mcflurryquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:13 schreef Houniet het volgende:
waar is ijmeis
en wie gaat er mee ijs halen?
[afbeelding]
om 5 uur want we stoppen hier een halfuur eerderquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:13 schreef Houniet het volgende:
waar is ijmeis
en wie gaat er mee ijs halen?
[afbeelding]
Euhm van welke planeet kom jij ???quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:13 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ga je nu weer bij iemand anders slijmen?
Hier stoppen we altijd om 5 uurquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
om 5 uur want we stoppen hier een halfuur eerder
quote:
Vraag je dat aan mij ? antwoord weet je dan vast welquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
don't you want me don't you want me don't you want my love don't you want my loving TUTUTUTU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |