quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb ook een soort tatoe.... de naam goddess-in-heaven staat namelijk in mijn gedachten gegrafeerd.... moet de hele dag aan je denken![]()
![]()
Nee opeten natuurlijk !!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:58 schreef Houniet het volgende:
en dan kan je die vriend van goddess ermee spanke
Vind het niet gek, dat je vriendin bij je is weg gegaan met zulke praatquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb ook een soort tatoe.... de naam goddess-in-heaven staat namelijk in mijn gedachten gegrafeerd.... moet de hele dag aan je denken![]()
![]()
Heb je een een bakje voor het slijm?quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Vind het niet gek, dat je vriendin bij je is weg gegaan met zulke praat![]()
Hoezo slijmgehalte te hoog voor jullie ???quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Vind het niet gek, dat je vriendin bij je is weg gegaan met zulke praat![]()
Gadverdammequote:Op vrijdag 29 april 2005 12:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ZOOO zit iemand heel ranzig in zn neus te wroeten in een auto voor de deur
Een bakje? een emmer lijkt me meer van toepassing.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:59 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heb je een een bakje voor het slijm?
JAAA en ik neem aan dat ik volgens ons allen mag spreken?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoezo slijmgehalte te hoog voor jullie ???![]()
![]()
Komt door die pannenkoekenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:00 schreef knox_ het volgende:
[..]
Een bakje? een emmer lijkt me meer van toepassing.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie ook bijna elke dag taart?quote:
ook voor mij?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
JAAA en ik neem aan dat ik volgens ons allen mag spreken?
Nee maar het kwam gewoon spontaan in me op dus ik dacht ik meld het ffquote:
Ikke ikke ikkequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:02 schreef Houniet het volgende:
wie heeft er hier een telefoon abbonement van hi/kpn?
Ikkequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:02 schreef Houniet het volgende:
wie heeft er hier een telefoon abbonement van hi/kpn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |