Klopt, powerpoint vind ik ook niks, sheets werken makkelijker omdat je het allemaal zelf in de hand hebt ipv dat je vast moet houden aan powerpoint.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:47 schreef Charliban het volgende:
Wat presentaties betreft probeer ik gewoon mezelf te zijn. Ik weet het verhaal wat ik wil vertellen, maar ik schrijf dit niet op. ik vertel het aan de hand van de sheets.
Sheets werk trouwens ontspannender dan powerpoint wat mij betreft. Je kan even heen en weer lopen en je hoeft niet eerst achterom (of op je laptop) te kijken wat er komt.
zo dacht ik een jaartje of 2 geleden ook!quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:38 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik zat daar ook sterk aan te denken. Maar aan de andere kant denk ik ook. 'Zo ben ik nou eenmaal'.
Ik heb er zelf geen probleem mee, als anderen dat wel hebben hebben ze pech.
Precies.. Presentaties vooral niet té goed voorbereiden. Gewoon flink inlezen en daarna vertellen over het onderwerp wat je ervan af weet. En de sheets (of PP-bladzijde) moet een beetje voor de structuur zorgen.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:47 schreef Charliban het volgende:
Wat presentaties betreft probeer ik gewoon mezelf te zijn. Ik weet het verhaal wat ik wil vertellen, maar ik schrijf dit niet op. ik vertel het aan de hand van de sheets.
Sheets werk trouwens ontspannender dan powerpoint wat mij betreft. Je kan even heen en weer lopen en je hoeft niet eerst achterom (of op je laptop) te kijken wat er komt.
Hier heb je helemaal gelijk in. Het helpt dan volgens mij ook om die angst te herkennen en te rationaliseren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:01 schreef Kogando het volgende:
Hoe banger jij bent dat het weer gebeurt, deste eerder het ook zal gebeuren.
Ja, naar 21 jaar stotteren was ik het ook zatquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:35 schreef Björk het volgende:
[..]
check
2 juni ga ik daar heen!
en ze zeggen dat je binnen 10 dagen van je stotteren af kan zijn.
Ben heel erg benieuwd
Na 21 jaar stotteren ben ik het echt zat![]()
Hier geloof ik niet inquote:en ze zeggen dat je binnen 10 dagen van je stotteren af kan zijn.
Haha, dat heb ik ook. Het was zelfs zo erg dat ik een keer mensen overdag tegenkwam die ik normaal alleen in de kroeg sprak, die stonden raar te kijken dat ik stotterde. Alleen beetje jammer dat het niet geaccepteerd wordt als ik elke dag met een biertje op ga werken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:59 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik stotter niet meer als ik aangeschoten ben!Komt denk ik omdat de spanning die er op m'n mond zit er dan af is. Ik word letterlijk en figuurlijk 'wat losser'
Neem je wodka, ruiken ze niet zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:45 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook. Het was zelfs zo erg dat ik een keer mensen overdag tegenkwam die ik normaal alleen in de kroeg sprak, die stonden raar te kijken dat ik stotterde. Alleen beetje jammer dat het niet geaccepteerd wordt als ik elke dag met een biertje op ga werken.![]()
Heb k ook jaquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:59 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik stotter niet meer als ik aangeschoten ben!Komt denk ik omdat de spanning die er op m'n mond zit er dan af is. Ik word letterlijk en figuurlijk 'wat losser'
Zeg haar dat je het leuk vond, ofzo. Apathisch thuis zitten werkt niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef feessie het volgende:
Ik stotter dus ook en had gisteren een date. Ik voel me er gewoon soms niet goed bij en dan wordt ik vrij onzeker. Ik kan dan mezelf niet zijn en ga fouten maken etc. Maar iig , die date ging wel goed enzo , we hebben gezoend enzo .. en liepen ook hand in hand naar huis. Maar nu (een dag later) hoor ik niks meer van haar. Heb al een smsje gestuurd maar dat mocht ook niet echt baten. Voel me nu een beetje aan de kant gezet . Of kan dit meevallen ? Ben radeloos![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |