Waarom ben ik meteen geen reactie meer waard? Waarom stel je het zo extreem en stel je je zo stug op?quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:46 schreef UncleScorp het volgende:
Eigenlijk ben jij geen reactie meer waard voor mij ...
Kijk eerst es naar jezelf voor je anderen beschuldigt.
Ofwel ben je een meelopertje ofwel ga je zitten zeuren op anderen .... voor de rest komt er maar weinig zinnigs uit ...
Veel plezier nog met de anderen
Ik kom hier discussieren over topics, geen persoonlijk gezwam ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:58 schreef TheMassive het volgende:
laat zien dat ik ongelijk heb. Ik sta er echt wel voor open.
Het lijkt er niet op dat je hier komt om te discusseren IN topics, maar dat je je ergert aan het post gedrag van 'believers'. Zoals in dat 911 topic, deze post van je: 9/11...... de officiële versie! dat is echt niet inhoudelijk ontopic reageren. Je zit daar simpelweg te trollen naar mensen die het anders zien dan jij, waarmee ik vind dat je geen goede sfeer zet in de discussie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:04 schreef UncleScorp het volgende:
Ik kom hier discussieren over topics, geen persoonlijk gezwam ...
Wat een onzin, als mensen geen weerwoord willen moeten ze niet reageren. Die twee keer dat hij niet on-topic daar val jij over oehoeeeeequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:07 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op dat je hier komt om te discusseren IN topics, maar dat je je ergert aan het post gedrag van 'believers'. Zoals in dat 911 topic, deze post van je: 9/11...... de officiële versie! dat is echt niet inhoudelijk ontopic reageren. Je zit daar simpelweg te trollen naar mensen die het anders zien dan jij, waarmee ik vind dat je geen goede sfeer zet in de discussie.
Nogmaals, inhoudelijk reageren zie ik je verder niet doen. Bij zulke reacties vraag ik me af waarom dat nodig is.
Je geet het zelf al aan:quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:17 schreef UncleScorp het volgende:
En waarom is dat niet inhoudelijk ???
Dat vind jij. Je zegt hier dat die users zitten te kakken. Ze reageren in jouw ogen dus niet correct op de discussie. Is vanzelfsprekend wat voor te zeggen, maar waarom ga jij daarin mee? Waarom laat jij je dan niet van een betere kant zien en overruled hun met inhoudelijke posts. Het lijkt erop dat je alleen komt reageren wanneer je zulke 'kakkers' ziet posten, en dat vind ik jammer, want volgens mij heb jij best een uitgesproken mening over de 911 topics, alleen laat jij je teveel leiden (zo lijkt het) door die 'kakkers'. Dat hoeft niet in mijn ogen! Wel?quote:Die zitten daar allemaal maar te kakken dat het toch zo erg niet is dat er wat steekjes gevallen zijn en andere toevalligheden ... nou, dan stel ik me de vraag hoe ze zouden reagearen moest het ier gebeuren... perfect ontopic ...
tsja kijk, als mijn buurman iets verkeerds doet betekent het nog niet dat ik ook iets verkeerds moet doen. Als het zo is zoals je zegt dat non-believers trollen en je je daaraan ergert, vind ik het vreemd dat je daarin meegaat.quote:Voor zover de naam R*d*x hier nog mag gebruikt worden ... die maakte zich zelfs druk vroeger omdat ik inhoudelijk reageerde in de 911-topics ... hij verwees mij steeds door naar oudere topics, want daar was alles al gezegd en uitgelegd ...
En natuurlijk is het zogezegde trolgedrag alleen toegelaten voor de non-believers ... die mogen spuien wat ze willen want zij hebben gelijk en de anderen zijn onnozele conspiracy-nuts ...
Kijk, zou het inderdaad alleen over die 2 reacties gaan, zou je mij inderdaad niet horen. Maar lees je andere 911 topics, dan zie je hetzelfde. Het is wat mij betreft dus niet alleen die 2 reacties.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Sapientiea het volgende:
Wat een onzin, als mensen geen weerwoord willen moeten ze niet reageren. Die twee keer dat hij niet on-topic daar val jij over oehoeeeee![]()
Ja die ken ik ja en?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:29 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Kijk, zou het inderdaad alleen over die 2 reacties gaan, zou je mij inderdaad niet horen. Maar lees je andere 911 topics, dan zie je hetzelfde. Het is wat mij betreft dus niet alleen die 2 reacties.
*peuk uitdrukt*quote:
Hmmm ja sorry!quote:
Een vraag tussendoor, als het gedrag van een bepaalde user 'storend' is voor de discussie, dan is feedback toch de aangewezen plek om dat kenbaar te maken? Daar is feedback toch voor?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:32 schreef MUUS het volgende:
Allemaal inhoudelijk reageren.
Allemaal lief doen tegen elkaar.
Allemaal eens naar een ander durven luisteren.
Niemand zuigen, flamen of uitschelden.
En dan houden we allemaal van elkaar.
Zo, en nu dit soort dingen ergens anders gaan uitvechten. Hier is Feedback niet voor.
Kijk, zulke reacties bedoel ik. Je ziet dergelijke reacties van jou hand meer in topics. De schooljuffrouw opmerking is simpelweg denigrerend richting mij, daarmee bedoelende dat ik een jankerig kind ben wat wanneer het geen gelijk krijgt naar de schooljuffrouw rent. Waarom dat denigrerende toontje in die post?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:44 schreef UncleScorp het volgende:
En hij weet zo van geen ophouden ...
Tja ... wat nu ?
... ik stoor jou en jij stoort mij ...
We zullen de schooljuffrouw er weer es moeten bijhalen ...
Nee, wat mij betreft niet. Ik zou graag hier feedback op willen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:13 schreef jogy het volgende:
Kinders, kinders. Als jullie nu even gewoon niet meer op elkaar reageren? Is dat geen optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |