Tering, man, stel je eens niet zo defensief op zeg? Waarom toch zo'n negatieve insteek? Haal eens gewoon een keer diep adem, niks aan de hand, ok?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
en nu kom jij even het TRU-forum naar jouw hand zetten ?
Ja en dus? Omdat jij dat van mening bent moet ik me maar stol houden? Kun jij misschien begrijpen dat iemand het anders ziet dan jij? Als je dat dan probeert in te zien, misschien kun je dan ook tot de conclusie komen dat je je te negatief opstelt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef UncleScorp het volgende:
Er gebeurt meer op de wereld dan wat ze op de tv laten zien hoor. En als mensen zich daar dan mee gaan bezighouden en sites opzetten om die mistoestanden aan te kaarten, worden ze direct geklasseerd als bullshit, want de tv heeft gezegd ...
Dit geldt evengoed voor jou hoor ...quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef TheMassive het volgende:
Ja en dus? Omdat jij dat van mening bent moet ik me maar stol houden? Kun jij misschien begrijpen dat iemand het anders ziet dan jij? Als je dat dan probeert in te zien, misschien kun je dan ook tot de conclusie komen dat je je te negatief opstelt.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dit geldt evengoed voor jou hoor ...
Zal ik ook even MUUS roepen ... ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:21 schreef TheMassive het volgende:
Ik snap je niet, maar ik erger me wel aan je.
Ga je gang? Serieus, doe wat je niet laten kan. Als jij het kinderachtig vindt wat ik doe is dat jouw probleem, niet het mijne.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:31 schreef UncleScorp het volgende:
Nee dat is blijkbaar het enige waar jij geen probleem mee hebt ...
Ok het is voor jou een verbetering, maar voor veel anderen niet. Meer dan 98% van de websites over 'Samenzweringen' zijn in het Engels, omdat iedeen het dan kan lezen. Om te zeggen dat je, je mening goed kan onderbouwen terwijl je geen/slecht engels kan klinkt mij iig raar in de oren (waar haal je anders je informatie vandaan).quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:21 schreef TheMassive het volgende:
[..]Ik doe nergens kleinerend, unclescorp. Zoals de opmerking 'foei foei merlin...'
Je doet constant net of ik kleinzerig aan het janken ben, terwijl ik een punt wil aankaarten wat in mijn ogen een verbetering zou kunnen zijn voor het TRU forum. Je zit daar constant negatief en defensief op te reageren. Ik snap je niet, maar ik erger me wel aan je.
Ow ben je er zo eentje ... jij mag zeggen dat je je aan mij ergert en ik moet mijn bakkes houden zeker ?quote:
Ach laat gaan joh. Net als bij Redux hebben sommige dingen simpelweg geen zinquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:37 schreef UncleScorp het volgende:
Ow ben je er zo eentje ... jij mag zeggen dat je je aan mij ergert en ik moet mijn bakkes houden zeker ?
Ain't that true!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ach laat gaan joh. Net als bij Redux hebben sommige dingen simpelweg geen zin
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:35 schreef Lynx666 het volgende:
Dit wordt een beetje oeverloos gelul hier.
Het probleem is duidelijk, de mods beraden zich erover. Laten we er verder een mooi forum van maken ipv onze energie in dit gedoe te stoppen (zo blijft feedback ook weer een beetje feedback)
"Hij begonquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:43 schreef UncleScorp het volgende:
Mja hij heeft zijn naam zelf gemaakt hoor
En je kan ook overdrijven natuurlijk......quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef Lithion het volgende:
Goh, wat een gezellig achterbaks gedoe dat Redux de hele tijd wordt aangehaald (ook in andere topics waar dat helemaal niet relevant is) terwijl hij zich niet kan verdedigen in dit forum. Wat een gezellige kleutermentaliteit van jullie zeg.
Bij jouw topics hebben de admins meestal het laatste woordquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Lithion het volgende:
Kijk, niet om het een of ander, maar het zou misschien handig zijn als je niet per sé het laatste woord wil hebben. Je had net al gezegd dat je op zou houden, dus waarom deze reactie hierboven nog? Dat is toch nergens voor nodig? Zo merk ik wel vaker dat je steeds maar weer door wilt gaan om maar het laatste woord te hebben. Dat zou al een hoop schelen in de verschillende discussies hier in TRU imo.
Ik vind het niet overdreven, het gaat namelijk niet alleen om dit topic nu, maar ook om andere topics waarin Redux weer even door de mangel gehaald wordt door wat vaste 9/11-posters, terwijl ze wéten dat hij niet meer in TRU kan posten (maar waarschijnlijk nog wel meeleest). Dat is achterbaks en is niets minder dan een kleutermentaliteit. Iets waar de moderators ook wel eens op zouden mogen letten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:50 schreef Sapientiea het volgende:
En je kan ook overdrijven natuurlijk......
Srry ik heb een rel dag. My bad. No rules in LOVE, WAR en internet voor mij iigquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:54 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik vind het niet overdreven, het gaat namelijk niet alleen om dit topic nu, maar ook om andere topics waarin Redux weer even door de mangel gehaald wordt door wat vaste 9/11-posters, terwijl ze wéten dat hij niet meer in TRU kan posten (maar waarschijnlijk nog wel meeleest). Dat is achterbaks en is niets minder dan een kleutermentaliteit. Iets waar de moderators ook wel eens op zouden mogen letten..
Mja een beetje geef ik je wel gelijk. In dit topic vind ik het relevant en dus gebruik ik het. Het legt imho gewoon prima uit wat ik bedoel namelijk. Zo kan ik ook bv rudeonline-bewijsvoering, stuart-postkrikken, amd64-waarheden, DP-mailgebruik, pietverdriet-schrijfstijl en speth-logica gebruiken soms.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:54 schreef Lithion het volgende:
Ik vind het niet overdreven, het gaat namelijk niet alleen om dit topic nu, maar ook om andere topics waarin Redux weer even door de mangel gehaald wordt door wat vaste 9/11-posters, terwijl ze wéten dat hij niet meer in TRU kan posten (maar waarschijnlijk nog wel meeleest). Dat is achterbaks en is niets minder dan een kleutermentaliteit. Iets waar de moderators ook wel eens op zouden mogen letten..
euh ik had gezegd dak ging zwijgen ... niet hijquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:52 schreef Lithion het volgende:
Kijk, niet om het een of ander, maar het zou misschien handig zijn als je niet per sé het laatste woord wil hebben. Je had net al gezegd dat je op zou houden, dus waarom deze reactie hierboven nog? Dat is toch nergens voor nodig? Zo merk ik wel vaker dat je steeds maar weer door wilt gaan om maar het laatste woord te hebben. Dat zou al een hoop schelen in de verschillende discussies hier in TRU imo.
Ik had het ook tegen jou, maar helaas had hij al een reactie geplaatst voordat de mijne er stond.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:57 schreef UncleScorp het volgende:
euh ik had gezegd dak ging zwijgen ... niet hij
Dat zien we.quote:En ik reageer ook nimeer
Tja, ik vind dat nogal onnodig, maar goed, soms kan het wel verhelderend werken, dat ben ik met je eens. Wat ik echter hier vaak zie heeft niets te maken met het verduidelijken van een punt, maar slechts met het plaatsen van een sneer richting Redux en dat vind ik nogal sneu gedrag. Niets meer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:57 schreef livEliveD het volgende:
Mja een beetje geef ik je wel gelijk. In dit topic vind ik het relevant en dus gebruik ik het. Het legt imho gewoon prima uit wat ik bedoel namelijk. Zo kan ik ook bv rudeonline-bewijsvoering, stuart-postkrikken, amd64-waarheden, DP-mailgebruik, pietverdriet-schrijfstijl en speth-logica gebruiken soms.
Idd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:35 schreef Lynx666 het volgende:
Dit wordt een beetje oeverloos gelul hier.
Het probleem is duidelijk, de mods beraden zich erover. Laten we er verder een mooi forum van maken ipv onze energie in dit gedoe te stoppen (zo blijft feedback ook weer een beetje feedback)
Mag ik nog wel even melden dat ik heb genoten van dit feedback topic tot nu toe.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:04 schreef MUUS het volgende:
Ik zei nokken.
Hoe weet jij datquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:49 schreef merlin693 het volgende:
makkkelijk he..jij leest nooit echt ! maar heeft altijd een oordeel !!
Met een half oog gescanned om te kijken of er iets interessants tussen zat.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:07 schreef merlin693 het volgende:
John titor lol,...heb je malachaia ook doorgeworsteld :>
Mwah, de meeste mensen zien wel dat vrijheid ingeperkt wordt, denk ik -maar dat is een ander topic- dat betekent toch niet direct dat bv WTC 7 is opgeblazenquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:49 schreef merlin693 het volgende:
Omdat zij mischien een deel van hen vrijheid al afgepakt zien worden terwijl de rest net doet alsof er niks aan de hand is ! wake up !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |