deze zomer, jaquote:
zolang ie niet gaat lekken kan ik dit wel doen, maar dan zal ik eerst commandant moeten kopen volgende week.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:54 schreef hollander172 het volgende:
Wegpoetsen met commandant en dan een vetlaagje aanbrengen.Wel spul nemen dat tegen hoge temperaturen kan anders gaat het ruiken als een rijdend frietkot.
dat waren wij ook van plan morgen,quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:24 schreef hicham het volgende:
Naja, we zien morgen wel verder. Was meer gewoon een inventarisatie voor een toevalstreffer, ergens tussen 13:45 en 17:45 toeren waarschijnlijk. Niet echt georganiseerd dusIk ga nu slapen,
Commandant moet je eigenlijk tussen de tiewraps en ducttape hebben liggen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zolang ie niet gaat lekken kan ik dit wel doen, maar dan zal ik eerst commandant moeten kopen volgende week.
thx iig![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
we willen niet helemaal naar Amsterdam hoor![]()
Mooiquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat waren wij ook van plan morgen,
ik kijk morgenvroeg wel even waar in de buurt jullie gaan rijden komen wij ook wel die kant op![]()
ik ben geen klusser, dat weten jullie nu toch welquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Commandant moet je eigenlijk tussen de tiewraps en ducttape hebben liggen.Standaard gereedschap he?
Kan je ook krasjes etc. mee wegpoetsen, aangekoekte oppervlakken mee schoonmaken etc. etc.
zoiets:quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:09 schreef Makster het volgende:
OPM wat ben je van plan te kopen dan?
quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vanochtend gelijk voor het ontbijt aan de uitlaat gaan werken, kreeg een idee om het moeilijke afsluiten van de buitenkant (kreeg hem niet dicht) op te lossen door met een taps toelopend glas het dempingsmateriaal wat van de binnenwand af te duwen. Het spul bleek ook nog even 2 centimeter naar binnen te vallen, helemaal top.
[afbeelding]
You reconise a man by his tool.
Affijn ik dacht dat de rest kinderspel was, maar vervolgens ben ik ruim een half uur aan het rommelen geweest met de boutjes en de dop die er steeds scheef opging en niet helemaal aansloot.
Uiteindelijk ook maar 2 grotere imbussen in gedraait, samen met 2 oude imbusjes.
(en nog een paar keer de hamer erbij gepakt)
Maar het zit weer dicht. Nu ontbijt met de crossantjes die ik voor Ralf had gekocht.![]()
![]()
heb ik nu wel verdient..
Pak + helm waren laatst bling-bling geworden omdat ik door de keiharde regen over de snelweg reedquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat zeg ik
ben ff pak + motor poetsen
S`middagsquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat waren wij ook van plan morgen,
ik kijk morgenvroeg wel even waar in de buurt jullie gaan rijden komen wij ook wel die kant op![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:03 schreef Makster het volgende:
Ben ook ff naar Rozenburg toe!
Zie je daar misschien nog wel pep. Mijn haar is nu alleen wel gekmat, heb geen groen pakkie aan en stikn minder. Lelijk ben ik nog wel dus je zal me wel herkennen![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:54 schreef RB het volgende:
[..]
S`middags![]()
Wil ook wel meeten![]()
Als het ergens in het midden van het land is![]()
zekerquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:46 schreef hicham het volgende:
Oh, dan zit je dus een tijdje zonder motor. Kan je dat wel aan?![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:54 schreef RB het volgende:
[..]
S`middags![]()
Wil ook wel meeten![]()
Als het ergens in het midden van het land is![]()
Ik werd nog even geroepen door m'n broertje terwijl ik allang weg wouquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar dan bij Rotterdam.![]()
Zit er niet in als Mercy, Ralf en Raus zin hebben om te meeten.
Als er niemand was hadden die baardgasten misschien wel Rotterdam overwogen.![]()
Damn, dat is helemaal niet verquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:31 schreef hicham het volgende:
Ik werd nog even geroepen door m'n broertje terwijl ik allang weg wou
Misschein deze route rijdenLek en Linge
Wat is ver voor jou Pep?
Open anders een topic op motor-meet.nl, kan Youssef ook posten + de naam zegt het al, motor-meet
Ik vertrek nu, ik zal daar nog wel verder reageren denk ik
Kijk zelf maar of je het risico wilt nemenquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn, dat is helemaal niet verhad mij eigenlijk voorgenomen om niet meer zo'n toerrit te rijden.
Verleidelijk.
Maar de CR staat nog steeds arm, dus ik moet er ookl niet teveel meer mee rijden nu.![]()
Er is een grote kans dat hij vastloopt.Klik!
Gorinchem..
Maar ik moet zo'n beetje echt weg, dus kom nu ff niet op Motor-Forum.![]()
1 bakkie thee, koekje, en off we go.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zeker![]()
ik wil alleen geen te zware motor, qua gewicht dus wil het eerst even aanvoelen met proefritjes
(proefritmeeting ??)
ff een topic openen op M-F voor een nog grotere sproeier.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:42 schreef hicham het volgende:
Kijk zelf maar of je het risico wilt nemen![]()
Of misschien dat je nog een andere suggestie hebt
Ik ga nu ook
Is wel te doen Hichamquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:31 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ik werd nog even geroepen door m'n broertje terwijl ik allang weg wou
Misschein deze route rijdenLek en Linge
Wat is ver voor jou Pep?
Open anders een topic op motor-meet.nl, kan Youssef ook posten + de naam zegt het al, motor-meet
Ik vertrek nu, ik zal daar nog wel verder reageren denk ik
quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:47 schreef Gizzmo het volgende:
Oh ja, klein verslagje
eerst een training, ging wat minder, maar straat was nog wat nat.
Klaar voor de eerste heat in groep 1, wordt ik erop gewezen dat ik een lekke band heb
Als een gek achterwiel eruit, band los, binnenband eruit, nieuwe binnenband erin. Net op tijd klaar voor de 2e heat.
Echter door de rush beetje opgefokt, ging erg lekker, echter in rondje 5 of zo een aardige crash.
piccie van me crash, helm over de stenen
Zelf niets en motor weinig.
2e heat is rustiger gedaan, 3e heat weer lekker er tegen aan, lekker aan het inhalen, echter 1 maal verremt bij uitremmen einde rechte stuk en bijna weer de strobalen in, meteen weer door 3 man ingehaald, en even later werdt ik van achter aan getikt en weer de strobalen geschampt, maar kon door rijden, echter ook weer door 2 man ingehaald. Weer 2 terug gepakt maar toen sloeg toch wel de vermoeidheid een beetje toe.
Einde dag dus maar een beetje de heat uit gereden zonder brokken.
wel doodop nu
See Ya
quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:50 schreef Patrick281 het volgende:
Nu ontbijt met de crossantjes die ik voor Ralf had gekocht.![]()
![]()
heb ik nu wel verdient..
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:46 schreef Patrick281 het volgende:
Kan indenken, qua formaat past zo'n mini bike ook beter bij jou.
nog altijd aanwezig : maar nog altijd wat zwaar he...een lichte bike heeft nog altijd de voorkeurquote:Maarre ff serieus![]()
waar is de Fireblade liefde gebleven.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:58 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
Mijn ontbijt opeten
![]()
Btw
cursus ging niet eens door die werd donderdag nog ff snel gecanceld.
Hoop dat het lekker was
![]()
Gewoon een goeie motor kopenquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En de borrelnootjes en suikerpinda's ook als avondeten net.
![]()
![]()
Damn, de CR trekt als een beer, was aan het accelereren vanmiddag, vliegt er een kap van de radiator af omdat ik daar de defecte zijklep van de windhapper aan getyribt had en die vol rijwind pakt.![]()
Moest die radiatorkap nog even zoeken nadat het gebeurt was, kilometertje of 5 terug lag hij midden op de weg.
Ben ik net aan get sleutelen, laat ik het moertje, ringetje en rubbertje vallen. Laat ik soms ook gewoon gebeuren omdat ze er altijd recht onder liggen.Moertje bleek onvindbaar
en volgens mij trapte ik hem ook nog ver weg met mijn kisten toen ik aan het zoeken was.
![]()
Iemand een extra lange tyrib voor mij, weet in vredesnaam nu niet hoe ik die kap nog vast kan maken.![]()
Wilde eigenlijk nog even rijden nu............. vanmiddag was het 10 kilometer been vooruit om de kap niet kapot te laten waaien. Was dus ook straigh home.
trouwuss, deze minibike is maar moelluk bij te houden @ boswegquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:46 schreef Patrick281 het volgende:Kan indenken, qua formaat past zo'n mini bike ook beter bij jou.
![]()
En niks verlorenquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
Ik rem ook voor konijntjes.
Toch nog even een kwartiertje kunnen stoken met de CR.![]()
Maar het is de schuld van de crossmotorzaak.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:39 schreef RB het volgende:
Gewoon een goeie motor kopen![]()
Je hebt teveel vrije sleuteltijd![]()
Die lange doordraaier is te hoog qua snelheidquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwuss, deze minibike is maar moelluk bij te houden @ bosweg![]()
Een halve tot een hele liter benzine denk ik.quote:
was bij een normale fiets niet gebeurdquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar het is de schuld van de crossmotorzaak.![]()
Zij hebben het aluminiumoog van de radiator eraf gelopen.
[..]
en de olie niet te vergetenquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een halve tot een hele liter benzine denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |