quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff 2 uurtjes geredenbegint nu pas echt donker te worden
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:13 schreef Gisje het volgende:
Mijn brik leeft eindelijk weer.
[afbeelding]
Ondertussen alweer wat veranderd, andere schokdempers, andere uitlaatdemper, andere carbs.
Moet nog een en ander veranderd en gefikst worden maar ben al lang blij dat ie eindelijk rijd.
quote:Binnenkant van je uitlaat, richting collector?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:13 schreef Gisje het volgende:
Binnenkant van je uitlaat, richting collector?
Euhm, 'gezocht' moest hier uiteraard 'gekocht' zijnquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:03 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Ik had ook bijna een GS500 gezocht in mijn zoektocht naar een motor tig topics geleden
Heb nog geprobeerd een stuitericon van je motor te maken netzoals je BX nu. Maar lukte niet echt![]()
Tjah, als je de afgelopen dagen een gemiddelde hebt gehaald van 4 uur of minder slaap per nacht dan ga je vanzelf middagtukjes doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
Ik dacht dat alleen bejaarden op de dag even een tukje gingen doenjij gisteren ook al.
![]()
Brrr, mijn nachtmerriequote:Op vrijdag 29 april 2005 20:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
De harddisk van de PC op mijn werk is vanmiddag spontaan overleden [sub] tijdens een post op Fok[.sub] , al mijn films die ik geript had op mijn werk zijn verloren
enige wat ik heb kunnen redden is de "Mijn Documenten " op zich ook wel erg fijn maar toch zwaar klote allemaal
![]()
Brikbikkelquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:13 schreef Gisje het volgende:
Mijn brik leeft eindelijk weer.
[afbeelding]
Ondertussen alweer wat veranderd, andere schokdempers, andere uitlaatdemper, andere carbs.
Moet nog een en ander veranderd en gefikst worden maar ben al lang blij dat ie eindelijk rijd.
Ik en Youssef hebben net ook even zitten rellen in de buurt en op klaverbladenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff 2 uurtjes geredenbegint nu pas echt donker te worden
Heej, die heeft mijn broertje ook nog gekocht voor op z'n brommer. Mar dat was niet zo mooi omdat die niet hard genoeg gaat voor een mooie cirkelquote:
Denk zelf even na wat er precies gebeurt?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:20 schreef hicham het volgende:
Verder heeft Youssef de dodemansknop ontdekt, hier en daar bij onschuldige voetgangers / fietsers of irritante auto's even de dodemansknop in, motor door laten rollen, dodemansknop weer goed zetten en *plof*!(kan dat verder nog kwaad of boeit het geen ene flikker dat je dat doet
)
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:20 schreef hicham het volgende:
Ook nog naar oud BV terrein gegaan van mijn motorrijlessen en even wat oefeningetjes gedaan, o.a:
http://www.groothoofdje.nl/reet/IMGP3594.AVI (Filmpje 1,2 MB)
Kleine kindertjes zijn we toch
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:23 schreef stinkie het volgende:
Het leuke is die knop bij een ander inrammen, dat werd bij mij een keer geflikt
zijn enige probleem was dat ik een elec. starter had en hij moest kicken, lekker stoer door het verkeer voor het stoplicht gaan staan en dan een file veroorzaken.
Wraak is zo lekker soms
Ik kwam niet verder dan dat de uitlaat zelf wat meer trillingen te verduren krijgtquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Denk zelf even na wat er precies gebeurt?![]()
Die knal is een explosie van benzine, dus een belasting voor je uitlaatkleppen en uitlaatsyteem.![]()
Een enkele keer geeft niets, de effecten op langere termijn is een kwestie van testen.![]()
Jeetje, ben je weer met je motor bezigquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ik ben dus de uitlaat gaan slopenwant de laatste 1.5 week klinkt het ineens wel erg blikkerig allemaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zootje materiaal bij elkaar wat in de pijp zit..aardig "veroliet".
[afbeelding]
Het geperforeerde pijpje is zelf niet al te lang.
[afbeelding]
De rest van de ruimte begint hol, dan een metalen bus van 10 centimeter lang met 1 ingang en de getoonde dubbele uitgang, en daarna het geperforeerde pijpje.
De bus heeft is er 2 jaar geleden ingezet door degene die de motor 2 jaar geleden opgeknapt heeft, zijn bedoeling is om de geluidsgolven te breken omdat een 2 takt altijd zoveel herrie maakt......... effectief?
Wie weet iets van uitlaten ...........
Dit spulletje komt erin, gratisz glasdoek van mijn werk. Niet officieel spul, maar het zou zo maar kunnen werken.![]()
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sommige mensen, he
[afbeelding]
Veel pk's veel HEEEEL veel mee gestunt. Ik was er zelf nog bij toen hij op zijn bek ging bij Rotterdam Airport.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sommige mensen, he
[afbeelding]
Goed bezigquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
Nog meer piccies!![]()
![]()
![]()
Werk in uitvoering. (werd al aardig donker buiten)
[afbeelding]
[afbeelding]
Rolletje groeit langzaam..
[afbeelding]
Eindresultaat ..best dik ..(handschoenen omdat er kleine glasvezels inzitten)
[afbeelding]
Pijpje moet wat uitsteken, want hij past dan in de bus aan de binnenkant..
Proppen maar.
[afbeelding]
Ter illustratie nog even het oude dempingsmateriaal erboven.
Morgen de uitlaat afsluiten(nu een beetje laat om herrie te maken), en proberen die handel.
En anders blaas je even een schotje uit je uitlaat, of verbrand er extra dempingsmateriaal.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:44 schreef hicham het volgende:
Ik kwam niet verder dan dat de uitlaat zelf wat meer trillingen te verduren krijgt
quote:of is dit alleen omdat de motor nog relatief nieuw is
Die motorbende's in Amerika doen dat ook heH.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sommige mensen, he
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:11 schreef Makster het volgende:
Ik was er zelf nog bij toen hij op zijn bek ging bij Rotterdam Airport.
het ziet er voor geen meter uitquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
Die motorbende's in Amerika doen dat ook heH.
En op Motor-Forum staat ook een in panterkleding uitgedoste "stuntmotor" te koop.![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het ziet er voor geen meter uit![]()
Dat zou een bijkomend voordeel kunnen zijn.quote:wrom eigenlijk demping vervangen? vanwege de pferden??
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ik ben dus de uitlaat gaan slopenwant de laatste 1.5 week klinkt het ineens wel erg blikkerig allemaal.
Neuh niet echt bij de HOLEC, Paul van de HOLEC woont bij hun i nde buurt en hun (2 gasten, vrienden van elkaar) gaan altijd daaro (rotterdam airport) stunten. Die gozer met die zxr400 had net 3 weken zijn rijbewijs ofzo en ging koppel verneukent wheelies blazen. Tot dat ie dus te ver ging en hij op zijn bek klapte 4 minuten voordat we met zijn alle pleite gingenquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vertel ..
Filmpjes?![]()
Zit hij bij de Holec groep?
Je gaat nu zeker niet meer met die jongens racen enzo.![]()
Hmm, voortaan dus bewaren voor rebelse buien in tunnels en bumperkleversquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En anders blaas je even een schotje uit je uitlaat, of verbrand er extra dempingsmateriaal.![]()
quote:![]()
Moet eigenlijk een andere uitlaat op vind ik, maar kan ze bijna nergens vinden. Louis.de heeft ze niet.
Doma uitlaatje bij de cross shop zou kunnen, maar die vind ik niet mooi, en de prijs van 400 euro al helemaal niet.
Hebben jullie geen kater dan op zondagquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:36 schreef hicham het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor aanstaande zondag? Ik ga waarschijnlijk sowieso toeren met Youssef dus misschien kunnen we nog met meerderde MC'ers toeren? Of liggen jullie allemaal met een kater in bed van koninginnedag
[..]
Hmm, voortaan dus bewaren voor rebelse buien in tunnels en bumperklevers(samen met middenbok tegen de grond stampen voor een vonkenregen, heb me helemaal voorbereidt
)
[..]Komt er toch nog ooit wat van
Van melk een katerquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Hebben jullie geen kater dan op zondag![]()
Ik weet niet wat de plannen zijn maar echt ver zal ik wel niet gaan (komen)
Ik wilde wel wat gaan rijden, maar misschien dat ik ok nog bij een vriendin van mij ga kijken naar het knollie hobbellen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:36 schreef hicham het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor aanstaande zondag? Ik ga waarschijnlijk sowieso toeren met Youssef dus misschien kunnen we nog met meerderde MC'ers toeren? Of liggen jullie allemaal met een kater in bed van koninginnedag
[..]
zondag is me pa jarig, dus ik pas helaas...had het anders wel weer leuk gevondenquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:36 schreef hicham het volgende:
Vanochtend gelijk voor het ontbijt aan de uitlaat gaan werken, kreeg een idee om het moeilijke afsluiten van de buitenkant (kreeg hem niet dicht) op te lossen door met een taps toelopend glas het dempingsmateriaal wat van de binnenwand af te duwen. Het spul bleek ook nog even 2 centimeter naar binnen te vallen, helemaal top.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:50 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
You reconise a man by his tool.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
ben benieuwd of het ook nog gaat klinken
dat zeg ikquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik niet, heb alleen maar hoop dat het werkt.
![]()
Het hoeft niet te klinken, maar te dempen, een wezelijk verschil.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat zeg ik
ben ff pak + motor poetsen
quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
rombo demper voor maar 99 eurootjes:
[afbeelding]
ik heb er goede ervaringen meedeze gaat er wel op komen voor de verkoop
quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Neuh niet echt bij de HOLEC, Paul van de HOLEC woont bij hun i nde buurt en hun (2 gasten, vrienden van elkaar) gaan altijd daaro (rotterdam airport) stunten. Die gozer met die zxr400 had net 3 weken zijn rijbewijs ofzo en ging koppel verneukent wheelies blazen. Tot dat ie dus te ver ging en hij op zijn bek klapte 4 minuten voordat we met zijn alle pleite gingen
Remhendel afgebroken, steppies krom, kappen verrot enzo
En u vraagt wij draaien
[afbeelding]
2 minuten later lag hij op zijn bek
Nu ff douchen en de boel flink opruimen.quote:Jurgen van den Goorbergh wist zich netjes als negentiende te kwalificeren, voor beide WCM jongens Battaini en Ellison. Ondanks de achttien ronden die de Nederlander af wist te leggen, moest hij toch 4,8 seconden toegeven aan Gibernau. Wel staat hij bijna een seconde los van Battaini op de twintigste positie. Morgen mag Jurgen laten zien hoe hij in de race mee kan komen.
nu nog goed maar roest begint zich hier en daar te vormen, vooral onderaan de pijp...quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
Deze gaat er wel opkomen voor de verkoop.
![]()
Snap er niets van.
![]()
![]()
Je hebt toch een goede uitlaat, of moet het stiller voor de verkoop.
Ik wil opzich wel, ff kijken of ik een paar mensen over kan halen. Gaan eigenlijk altijd naar Boulevard of Dance in Dordt, maarja dat is in het begin toch rukquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Best redelijk he voor 2 linker"kantoorpikkie"handen.
13:30 in Rozenburg Mark'ie?![]()
![]()
Uwwmmzz, jij gaat hem ook verkopenquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
rombo demper voor maar 99 eurootjes:
[afbeelding]
ik heb er goede ervaringen meedeze gaat er wel op komen voor de verkoop
Wegpoetsen met commandant en dan een vetlaagje aanbrengen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nu nog goed maar roest begint zich hier en daar te vormen, vooral onderaan de pijp...
anders ben ik ff mijn schoonmaakspullen kwijt![]()
![]()
deze zomer, jaquote:
zolang ie niet gaat lekken kan ik dit wel doen, maar dan zal ik eerst commandant moeten kopen volgende week.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:54 schreef hollander172 het volgende:
Wegpoetsen met commandant en dan een vetlaagje aanbrengen.Wel spul nemen dat tegen hoge temperaturen kan anders gaat het ruiken als een rijdend frietkot.
dat waren wij ook van plan morgen,quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:24 schreef hicham het volgende:
Naja, we zien morgen wel verder. Was meer gewoon een inventarisatie voor een toevalstreffer, ergens tussen 13:45 en 17:45 toeren waarschijnlijk. Niet echt georganiseerd dusIk ga nu slapen,
Commandant moet je eigenlijk tussen de tiewraps en ducttape hebben liggen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zolang ie niet gaat lekken kan ik dit wel doen, maar dan zal ik eerst commandant moeten kopen volgende week.
thx iig![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
we willen niet helemaal naar Amsterdam hoor![]()
Mooiquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat waren wij ook van plan morgen,
ik kijk morgenvroeg wel even waar in de buurt jullie gaan rijden komen wij ook wel die kant op![]()
ik ben geen klusser, dat weten jullie nu toch welquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Commandant moet je eigenlijk tussen de tiewraps en ducttape hebben liggen.Standaard gereedschap he?
Kan je ook krasjes etc. mee wegpoetsen, aangekoekte oppervlakken mee schoonmaken etc. etc.
zoiets:quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:09 schreef Makster het volgende:
OPM wat ben je van plan te kopen dan?
[..]
Vanochtend gelijk voor het ontbijt aan de uitlaat gaan werken, kreeg een idee om het moeilijke afsluiten van de buitenkant (kreeg hem niet dicht) op te lossen door met een taps toelopend glas het dempingsmateriaal wat van de binnenwand af te duwen. Het spul bleek ook nog even 2 centimeter naar binnen te vallen, helemaal top.
[afbeelding]
You reconise a man by his tool.
Affijn ik dacht dat de rest kinderspel was, maar vervolgens ben ik ruim een half uur aan het rommelen geweest met de boutjes en de dop die er steeds scheef opging en niet helemaal aansloot.
Uiteindelijk ook maar 2 grotere imbussen in gedraait, samen met 2 oude imbusjes.
(en nog een paar keer de hamer erbij gepakt)
Maar het zit weer dicht. Nu ontbijt met de crossantjes die ik voor Ralf had gekocht.![]()
![]()
heb ik nu wel verdient..
Pak + helm waren laatst bling-bling geworden omdat ik door de keiharde regen over de snelweg reedquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat zeg ik
ben ff pak + motor poetsen
S`middagsquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat waren wij ook van plan morgen,
ik kijk morgenvroeg wel even waar in de buurt jullie gaan rijden komen wij ook wel die kant op![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:03 schreef Makster het volgende:
Ben ook ff naar Rozenburg toe!
Zie je daar misschien nog wel pep. Mijn haar is nu alleen wel gekmat, heb geen groen pakkie aan en stikn minder. Lelijk ben ik nog wel dus je zal me wel herkennen![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:54 schreef RB het volgende:
[..]
S`middags![]()
Wil ook wel meeten![]()
Als het ergens in het midden van het land is![]()
zekerquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:46 schreef hicham het volgende:
Oh, dan zit je dus een tijdje zonder motor. Kan je dat wel aan?![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:54 schreef RB het volgende:
[..]
S`middags![]()
Wil ook wel meeten![]()
Als het ergens in het midden van het land is![]()
Ik werd nog even geroepen door m'n broertje terwijl ik allang weg wouquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar dan bij Rotterdam.![]()
Zit er niet in als Mercy, Ralf en Raus zin hebben om te meeten.
Als er niemand was hadden die baardgasten misschien wel Rotterdam overwogen.![]()
Damn, dat is helemaal niet verquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:31 schreef hicham het volgende:
Ik werd nog even geroepen door m'n broertje terwijl ik allang weg wou
Misschein deze route rijdenLek en Linge
Wat is ver voor jou Pep?
Open anders een topic op motor-meet.nl, kan Youssef ook posten + de naam zegt het al, motor-meet
Ik vertrek nu, ik zal daar nog wel verder reageren denk ik
Kijk zelf maar of je het risico wilt nemenquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn, dat is helemaal niet verhad mij eigenlijk voorgenomen om niet meer zo'n toerrit te rijden.
Verleidelijk.
Maar de CR staat nog steeds arm, dus ik moet er ookl niet teveel meer mee rijden nu.![]()
Er is een grote kans dat hij vastloopt.Klik!
Gorinchem..
Maar ik moet zo'n beetje echt weg, dus kom nu ff niet op Motor-Forum.![]()
1 bakkie thee, koekje, en off we go.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zeker![]()
ik wil alleen geen te zware motor, qua gewicht dus wil het eerst even aanvoelen met proefritjes
(proefritmeeting ??)
ff een topic openen op M-F voor een nog grotere sproeier.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:42 schreef hicham het volgende:
Kijk zelf maar of je het risico wilt nemen![]()
Of misschien dat je nog een andere suggestie hebt
Ik ga nu ook
Is wel te doen Hichamquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:31 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ik werd nog even geroepen door m'n broertje terwijl ik allang weg wou
Misschein deze route rijdenLek en Linge
Wat is ver voor jou Pep?
Open anders een topic op motor-meet.nl, kan Youssef ook posten + de naam zegt het al, motor-meet
Ik vertrek nu, ik zal daar nog wel verder reageren denk ik
quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:47 schreef Gizzmo het volgende:
Oh ja, klein verslagje
eerst een training, ging wat minder, maar straat was nog wat nat.
Klaar voor de eerste heat in groep 1, wordt ik erop gewezen dat ik een lekke band heb
Als een gek achterwiel eruit, band los, binnenband eruit, nieuwe binnenband erin. Net op tijd klaar voor de 2e heat.
Echter door de rush beetje opgefokt, ging erg lekker, echter in rondje 5 of zo een aardige crash.
piccie van me crash, helm over de stenen
Zelf niets en motor weinig.
2e heat is rustiger gedaan, 3e heat weer lekker er tegen aan, lekker aan het inhalen, echter 1 maal verremt bij uitremmen einde rechte stuk en bijna weer de strobalen in, meteen weer door 3 man ingehaald, en even later werdt ik van achter aan getikt en weer de strobalen geschampt, maar kon door rijden, echter ook weer door 2 man ingehaald. Weer 2 terug gepakt maar toen sloeg toch wel de vermoeidheid een beetje toe.
Einde dag dus maar een beetje de heat uit gereden zonder brokken.
wel doodop nu
See Ya
Nu ontbijt met de crossantjes die ik voor Ralf had gekocht.![]()
![]()
heb ik nu wel verdient..
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:46 schreef Patrick281 het volgende:
Kan indenken, qua formaat past zo'n mini bike ook beter bij jou.
nog altijd aanwezig : maar nog altijd wat zwaar he...een lichte bike heeft nog altijd de voorkeurquote:Maarre ff serieus![]()
waar is de Fireblade liefde gebleven.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:58 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
Mijn ontbijt opeten
![]()
Btw
cursus ging niet eens door die werd donderdag nog ff snel gecanceld.
Hoop dat het lekker was
![]()
Gewoon een goeie motor kopenquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En de borrelnootjes en suikerpinda's ook als avondeten net.
![]()
![]()
Damn, de CR trekt als een beer, was aan het accelereren vanmiddag, vliegt er een kap van de radiator af omdat ik daar de defecte zijklep van de windhapper aan getyribt had en die vol rijwind pakt.![]()
Moest die radiatorkap nog even zoeken nadat het gebeurt was, kilometertje of 5 terug lag hij midden op de weg.
Ben ik net aan get sleutelen, laat ik het moertje, ringetje en rubbertje vallen. Laat ik soms ook gewoon gebeuren omdat ze er altijd recht onder liggen.Moertje bleek onvindbaar
en volgens mij trapte ik hem ook nog ver weg met mijn kisten toen ik aan het zoeken was.
![]()
Iemand een extra lange tyrib voor mij, weet in vredesnaam nu niet hoe ik die kap nog vast kan maken.![]()
Wilde eigenlijk nog even rijden nu............. vanmiddag was het 10 kilometer been vooruit om de kap niet kapot te laten waaien. Was dus ook straigh home.
trouwuss, deze minibike is maar moelluk bij te houden @ boswegquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:46 schreef Patrick281 het volgende:Kan indenken, qua formaat past zo'n mini bike ook beter bij jou.
![]()
En niks verlorenquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
Ik rem ook voor konijntjes.
Toch nog even een kwartiertje kunnen stoken met de CR.![]()
Maar het is de schuld van de crossmotorzaak.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:39 schreef RB het volgende:
Gewoon een goeie motor kopen![]()
Je hebt teveel vrije sleuteltijd![]()
Die lange doordraaier is te hoog qua snelheidquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwuss, deze minibike is maar moelluk bij te houden @ bosweg![]()
Een halve tot een hele liter benzine denk ik.quote:
was bij een normale fiets niet gebeurdquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar het is de schuld van de crossmotorzaak.![]()
Zij hebben het aluminiumoog van de radiator eraf gelopen.
[..]
en de olie niet te vergetenquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een halve tot een hele liter benzine denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |