Fijne vakantie toegewenst, Lupaquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zal eens gaan douchen en dan beginnen met inpakken.
Tuinbroekfilosofequote:Op vrijdag 29 april 2005 09:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Camille Paglia is een lesbische filosofe, en eentje waar je erg mee kunt lachen. Ik kan je haar boeken van harte aanbevelen.
Waar komt dat vooroordeel toch vandaan? Ik ken aardig wat potten, waarvan op een enkeling na niemand iets met tuinbroeken heeft.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:55 schreef Alicey het volgende:
Waar komt dat vooroordeel toch vandaan? Ik ken aardig wat potten, waarvan op een enkeling na niemand iets met tuinbroeken heeft.
Sommige dingen van Anouk houd ik ook wel van.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:59 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Ik plaag maar wat hoor. Maar gek genoeg, als je op een homo-/lesbo-jongeren feestje komt, en er wordt Anouk oid gedraaid, dan staan alle potten op de dansvloer. Niet in tuinbroek, dat is waar
Anouk rockt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:59 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Ik plaag maar wat hoor. Maar gek genoeg, als je op een homo-/lesbo-jongeren feestje komt, en er wordt Anouk oid gedraaid, dan staan alle potten op de dansvloer. Niet in tuinbroek, dat is waar
Ik heb nog niet besteld, misschien een van haar boeken ook nog wel interessant.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Camille_Paglia
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:03 schreef Alicey het volgende:
Ik heb nog niet besteld, misschien een van haar boeken ook nog wel interessant.
Feestje van Doffyquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:59 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Als ik een vrouw zou zijn, zou ik lesbisch zijnquote:
"Listed"quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik kan je Sex, Art and American Culture en Vamps and Tramps aanraden.
Flauw, maar wel melig.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:05 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Feestje van Doffy![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding]
Je hebt er kennelijk de capaciteiten voor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als ik een vrouw zou zijn, zou ik lesbisch zijn
Het valt wel mee hoor, het vuur is alweer geblust.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind Anouk ook leuk
En ik ben wel hetero, volgens mij. Hoewel ik vrouwen wel leuk vind, hoor. Maar aangezien ik al een goede relatie heb, zal ik het (als alles goed blijft gaan enzo) nooit in praktijk kunnen uitproberen
Waar is de rel van Lupa?
Damn, ik ben nog wel zo in de stemming voor een lekkere relquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor, het vuur is alweer geblust.
Atheisten hebben geen moraal
Dat is geen rel, dat zou best eens een goed topic kunnen wordenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:15 schreef Alicey het volgende:
Het valt wel mee hoor, het vuur is alweer geblust.
Atheisten hebben geen moraal
Ik ben ook met een andere site (cryptogrammen) bezig geweest en daar komen raadsels als de volgende cryptografiek. Vandaar.quote:
Onder het bed?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:24 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik ben ook met een andere site (cryptogrammen) bezig geweest en daar komen raadsels als de volgende cryptografiek. Vandaar.
Sneeuwwitje en de zeven dwergen. Waar is de zevende dwerg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:30 schreef Yosomite het volgende:Wat afschuwelijk flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:30 schreef Yosomite het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vandaag echt flauwe grappen dag ofzo.![]()
Ik denk dat het belangrijk is om na te gaan waar die ideeen vandaan komen. Die komen niet vanzelf, en misschien verandert het nog wel eens als Pracissor de oorsprong er van nazoekt...quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik snap niet hoe mensen als die Pracissor zo kunnen denken, ik snap het gewoon echt niet. Die jongen (ik ken hem via MSN) is verder heel normaal, niet erg streng in de leer, best aardig. Maar een mening als deze is voor mij genoeg om te besluiten niet meer met hem te praten, zodanig walg ik van zulke ideeën...
Het moet er mee beginnen dat mensen van zichzelf accepteren dat ze mens zijn. Dat is iets wat bij gelovigen ook vaak ontbreekt. Ze hebben het idee dat ze perfect moeten zijn, en schuiven zichzelf daar voor aan de kant.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, die oorsprong ligt in een 'diep innerlijk gevoel'. Maar ik mag het geen homofobie noemen.
Ik zou willen dat mensen de ander nou gewoon eens leerden accepteren zoals hij is.
Iemands ideeën afkeuren, is iets anders dan iemand veroordelen. En christenen denken dat ze met homoseksualiteit hetzelfd doen ('het afkeuren van de zonde en niet van de persoon'), maar homoseksualiteit is geen mening, maar deel van iemands wezen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik snap dat soort mensen ook niet, maar ik vind dat ik zijn mening moet accepteren. Ik vind eigenlijk dat als ik iemand met dergelijke ideeen veroordeel op basis van mijn moraal, ik net zo verkeerd bezig ben als hij.
Ik dacht dat de kern van het christendom nu juist was dat je niet perfect hoefde te zijn...quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:
Het moet er mee beginnen dat mensen van zichzelf accepteren dat ze mens zijn. Dat is iets wat bij gelovigen ook vaak ontbreekt. Ze hebben het idee dat ze perfect moeten zijn, en schuiven zichzelf daar voor aan de kant.
Het concept van zonde staat dat echter weer tegen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kern van het christendom nu juist was dat je niet perfect hoefde te zijn...
Voor een fijne contradictie kun je altijd terecht bij Het Geloof.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:19 schreef Alicey het volgende:
Het concept van zonde staat dat echter weer tegen.
Homoseksualiteit is geen mening inderdaad, maar dat wil niet zeggen dat een ander dat alsnog niet afkeurenswaard mag vinden op grond van zijn eigen levensovertuiging.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Iemands ideeën afkeuren, is iets anders dan iemand veroordelen. En christenen denken dat ze met homoseksualiteit hetzelfd doen ('het afkeuren van de zonde en niet van de persoon'), maar homoseksualiteit is geen mening, maar deel van iemands wezen.
Christenen zien homoseksualiteit als een psychische stoornis. Vanuit die optiek is het moeilijker om het te veroordelen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Iemands ideeën afkeuren, is iets anders dan iemand veroordelen. En christenen denken dat ze met homoseksualiteit hetzelfd doen ('het afkeuren van de zonde en niet van de persoon'), maar homoseksualiteit is geen mening, maar deel van iemands wezen.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Voor een fijne contradictie kun je altijd terecht bij Het Geloof.
Dat vind het mooie van het gristelijke geloof:quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor een fijne contradictie kun je altijd terecht bij Het Geloof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |