ok, jammerquote:
Misschien staat die op een ander briefje, maar ik heb alleen briefjes van 50.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:58 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zat in het koning Jan Sobiewski hotel in Warschau paar weken geleden. Dat is de koning die de Turken uit Wenen heeft gejaagd begreep ik (als ik het goed onthouden heb tenminste)
We zijn ons geestelijk aan het voorbereiden op het gemis dat dat gaat geven.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben nog niet weg hoor schaapje! Vanavond pas!
ik moet straks douchen bij m'n zus omdat ik geen water heb en dan ben ik verder de hele dag verder aanwezig op de bruiloft, dus ik moet zo al afscheid nemen...quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben nog niet weg hoor schaapje! Vanavond pas!
Ik zal je missen schaapje!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:06 schreef het_fokschaap het volgende:
ik moet straks douchen bij m'n zus omdat ik geen water heb en dan ben ik verder de hele dag verder aanwezig op de bruiloft, dus ik moet zo al afscheid nemen...
[afbeelding]
Have fun schaapie !quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik moet straks douchen bij m'n zus omdat ik geen water heb en dan ben ik verder de hele dag verder aanwezig op de bruiloft, dus ik moet zo al afscheid nemen...
[afbeelding]
maar je zal vast een leuke vakantie hebben. ik ga woensdag naar Marokko. ook leuk. 9 mei weer terug. wanneer ben jij weer terug op Fok !quote:
Op de avond van 8 mei of de ochtend van 9 mei. Veel plezier op de bruiloft en in Marokko!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:11 schreef het_fokschaap het volgende:
maar je zal vast een leuke vakantie hebben. ik ga woensdag naar Marokko. ook leuk. 9 mei weer terug. wanneer ben jij weer terug op Fok !
dankje ! jij ook fijne vakantie ! en hopen dat we niet te maken krijgen metquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op de avond van 8 mei of de ochtend van 9 mei. Veel plezier op de bruiloft en in Marokko!
In Marokko zal dat wel wat meevallen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:14 schreef het_fokschaap het volgende:
dankje ! jij ook fijne vakantie ! en hopen dat we niet te maken krijgen met [afbeelding]
Als je er echter mee te maken krijgt is het meestal goed ook.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In Marokko zal dat wel wat meevallen.
mja, daar zullen ze er alleen maar blij mee zijn misschienquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In Marokko zal dat wel wat meevallen.
Of gaan dichten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:24 schreef Yosomite het volgende:
We kunnen monologen gaan houdenof spiegelgesprekken
Ik zorg dus ook niet voor een beetje zin?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef Doffy het volgende:
Of er collectief een einde aan makenHet leven is toch zinloos. Zeker zonder Lupa en schaapje
Volgens de grrristenen ben ik toch al zo goed als dood, en volgens de OUD-fundamentalisten zal ik toch nooit de ware zin van het leven ervaren, dus wat doe ik hier nog?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:31 schreef Alicey het volgende:
Ik zorg dus ook niet voor een beetje zin?
Dat je zeg maar genoeg er aan hebt om half dood te zijn?
Wat!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe niet mee aan een collectief einde hoor
Ik heb nog best een leuk leven buiten WFL
Ik hoop toch dat het strakjes iets droger wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:32 schreef Yosomite het volgende:
En hier huilt de hemel: het is weer zachtjes gaan regenen
Mijn afscheidscadeau.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:24 schreef Alicey het volgende:
Lupa ontketent in ieder geval nog even een rel voor ze vertrekt!
Zullen we samen naar de hel gaan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens de grrristenen ben ik toch al zo goed als dood, en volgens de OUD-fundamentalisten zal ik toch nooit de ware zin van het leven ervaren, dus wat doe ik hier nog?![]()
mmm, we moeten onze vakanties maar even cancellen denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef Doffy het volgende:
Of er collectief een einde aan makenHet leven is toch zinloos. Zeker zonder Lupa en schaapje
Maar je kunt ook naar ons luisteren, en naar jezelf: wij zijn de WFL-ers van de toekomstquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens de grrristenen ben ik toch al zo goed als dood, en volgens de OUD-fundamentalisten zal ik toch nooit de ware zin van het leven ervaren, dus wat doe ik hier nog?![]()
Have fun schaap!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mmm, we moeten onze vakanties maar even cancellen denk ik
nou, ik ga nu echt naar de bruiloft ! althans de voorbereidingen, het ja-woord is pas vanmiddag
Of a la Country Joe McDonald:quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Grappig toch, hoe mensen altijd met een groot feest en een plechtig 'ja' afscheid nemen van het echte leven. Nou ja, veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:35 schreef het_fokschaap het volgende:
nou, ik ga nu echt naar de bruiloft ! althans de voorbereidingen, het ja-woord is pas vanmiddag
En wie is Camille Paglia? Eén of ander new-age aandachtsorgel? Zo'n doorgeschoten 'leve-de-minderheden'-typje. Joyquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy, luister niet naar de ggristenen. Luister naar Camille Paglia! Camille zegt dat jij een beter mens bent dan al die saaie hetero's. Jij hebt namelijk de dictatuur van de biologie overwonnen! Je bent een überhomo!![]()
![]()
Camille Paglia is een lesbische filosofe, en eentje waar je erg mee kunt lachen. Ik kan je haar boeken van harte aanbevelen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:45 schreef Doffy het volgende:
En wie is Camille Paglia? Eén of ander new-age aandachtsorgel? Zo'n doorgeschoten 'leve-de-minderheden'-typje. Joy![]()
Enneh.. 'de dictatuur van de biologie'... ook deze positivo-guru heeft weinig kaas gegeten van de biologie en evolutie
Zo zie ik het eigenlijk ook...quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:44 schreef Doffy het volgende:
Grappig toch, hoe mensen altijd met een groot feest en een plechtig 'ja' afscheid nemen van het echte leven.
Natuurlijk! Iedereen houdt van mij!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:45 schreef gr8w8 het volgende:
Lupa weg? Als FP-klootzak/FP-Bitch ben je toch nog wel welkom hier?
Jawel hoor, we hebben haar niet geexcommuniceerd, maar zij laat ons juist in de steek.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:45 schreef gr8w8 het volgende:
Lupa weg? Als FP-klootzak/FP-Bitch ben je toch nog wel welkom hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |