Ik heb het niet over huurmoordenaars. Ik heb het over psychopaten die zelf interesse hebben in dat soort experimenten.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Huurmoordenaars trekken vroeg of laat altijd hun bek open.Echt waardeloos, altijd hetzelfde verhaal met die lui.
Ah, hobbyisten.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:53 schreef Alicey het volgende:
Ik heb het niet over huurmoordenaars. Ik heb het over psychopaten die zelf interesse hebben in dat soort experimenten.
quote:
Mijn oom en tante werken ook op een sociale werkplaats. Ik weet nu even niet meer wat ik van ze moet denken.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:55 schreef Alicey het volgende:De directie van de sociale werkplaats waar die lui werken is echter niet zo blij met suggesties.
Zelden is niet: nooitquote:Op donderdag 28 april 2005 22:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is dus niet effectief. Ze zijn gepakt, en de slachtoffers zijn geïdentificeerd (tanden). Het is pas echt effectief als je de snippers voert aan krokodillen o.i.d. Maar ook ik vermoord zelden mensen, dus ik kan niet testen of mijn theorie The Perfect Murder oplevert.
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:17 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ja, dat komt ervan als je je tandpasta en tandenborstel ergens in Zuid Oost Europa laat slingeren![]()
![]()
Dat moet jouw autoriteit aanspreken!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:08 schreef DionysuZ het volgende:
ANARCHIE!!!!
Psychopaten werken op een sociale werkplaats. Niet iedereen die op een sociale werkplaats werkt is een psychopaat.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn oom en tante werken ook op een sociale werkplaats. Ik weet nu even niet meer wat ik van ze moet denken.
Ik hoop dat je goed hebt geslapen, en veel succes/plezier met inpakken!quote:Op donderdag 28 april 2005 23:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga dan ook maar naar bed... Er is hier verder niemand meer.
Morgen inpakdag.
Van het ondergaan kun je volgens mij ook buikpijn krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:26 schreef Yosomite het volgende:
Ik krijg er buikpijn van, van het lachen
quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:22 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen
er werd net op m'n deur geklopt, en toen ik ging kijken was er niemand
Regent het bij jou nog?quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:31 schreef Yosomite het volgende:
Goedemorgen
Vandaag blijf ik lekker thuis. Beetje thuis werken.
Muurtje schilderen, tuinhekje opknappen, als het tenminst niet blijft regenen.
nee hoor, blijf gewoon in WFL...want ik weet het al...het was m'n buurvrouw die kwam melden dat het water eraf is in het hele gebouw omdat er watermeters worden geplaatst.quote:
vanaf vanmiddag zou het vanuit het noordwesten droog worden. ligt een beetje aan de plaats waar je woontquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:31 schreef Yosomite het volgende:
Goedemorgen
Vandaag blijf ik lekker thuis. Beetje thuis werken.
Muurtje schilderen, tuinhekje opknappen, als het tenminst niet blijft regenen.
Het is hier droog, maar wel een erg vochtige lucht en gruwelijk benauwd..quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
vanaf vanmiddag zou het vanuit het noordwesten droog worden. ligt een beetje aan de plaats waar je woont
ja, inderdaad...maar die lag er al zo toen ik het huis kocht helaas. ooit eens één of andere beunhaas mee aan de slag geweest denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:39 schreef miss_sly het volgende:
Vreemde waterleiding ligt er bij jou schaapje
m'n broer gaat vandaag trouwen en hij wil foto's laten maken in het vondelpark in een gehuurde cabriolet en een cabrio is niet leuk met regenquote:Hier regent het niet, maar het ziet er ook niet echt lekker uit
ik niet, maar ben dan ook singlequote:Op vrijdag 29 april 2005 08:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen trouwt maar tegenwoordig!
Ik wil eigenlijk helemaal niet trouwen. Het zegt me niks. Alleen zo'n jurk vind ik wel leuk, maar daar hoef je niet per se voor te trouwen.quote:
al dat gezeik wie je wel en niet moet uitnodigenquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk helemaal niet trouwen. Het zegt me niks. Alleen zo'n jurk vind ik wel leuk, maar daar hoef je niet per se voor te trouwen.
Ik ben niet single, maar ik trouw ook niet hoor!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik niet, maar ben dan ook single
Kazimierz III Wielkiquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:46 schreef het_fokschaap het volgende:
welke koning staat erop ?
Dat zou ik inderdaad ook liever doen, veel leuker dan zo'n feest.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:47 schreef het_fokschaap het volgende:
al dat gezeik wie je wel en niet moet uitnodigen
ga lekker op reis of je huis verbouwen van dat geld
Je kunt er inderdaad zelf een leuke gelegenheid van maken zonder wurgcontract.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk helemaal niet trouwen. Het zegt me niks. Alleen zo'n jurk vind ik wel leuk, maar daar hoef je niet per se voor te trouwen.
Het is zo'n 5 minuten geleden gestopt. Alles is nog nat. De lucht is grijs, zwaar bewolktquote:
Nope. Sommige ondernemers accepteren wel euro's, maar het is nog geen officieel betaalmiddel.quote:
Als ze verstandig zijn doen ze misschien ook niet eens mee.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nope. Sommige ondernemers accepteren wel euro's, maar het is nog geen officieel betaalmiddel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |