Ook niet al te snel dus.. Op dit systeem kun je denk ik beter inderdaad geen XP draaien, want sneller wordt het er niet op. Nu is stabiliteit wel leuk, maar ik heb het idee dat je niet zoveel last hebt van instabiliteit van het systeem..quote:Op donderdag 28 april 2005 16:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De capaciteit van de C:-schijf is 12,7 GB.
Zit je nou mijn geliefde PC'tje te beledigen?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:31 schreef Alicey het volgende:
Op die dingen inderdaad niet XP proberen. Tot ongeveer een jaar geleden heb ik op mijn werk op dat systeem gewerkt met XP er op. Heerlijk om dan een zware ontwikkelomgeving te draaien.
Nee, helemaal niet (*klop, klop*). Maar ik wil met de tijd eigenlijk gewoon een heel nieuw systeem kopen...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:31 schreef Alicey het volgende:
Ook niet al te snel dus.. Op dit systeem kun je denk ik beter inderdaad geen XP draaien, want sneller wordt het er niet op. Nu is stabiliteit wel leuk, maar ik heb het idee dat je niet zoveel last hebt van instabiliteit van het systeem..
Neehoor, ik zeg alleen dat het een PC is die niet geschikt is om met de laatste tools applicaties met in totaal tegen de miljoen regels code te ontwikkelen.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zit je nou mijn geliefde PC'tje te beledigen?
Hij vat dat op als een belediging.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
Neehoor, ik zeg alleen dat het een PC is die niet geschikt is om met de laatste tools applicaties met in totaal tegen de miljoen regels code te ontwikkelen.
Ik heb dat ook, ik werk thuis ook op een zwaar verouderd systeem. Misschien is een upgrade ook voor mij te doen, maar dan moet ook plank, cpu en geheugen vervangen worden, oftewel ben ik sowieso een paar honderd euro verder.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet (*klop, klop*). Maar ik wil met de tijd eigenlijk gewoon een heel nieuw systeem kopen...
Blauw scherm?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij vat dat op als een belediging.
Zeikerds als in mensen die zeuren, of zeikerds als in mensen die de boel onderzeiken?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:35 schreef het_fokschaap het volgende:m'n onderburen vragen of ik kans zie het trappenhuis schoon te maken want het is nu wel erg vies...maar de verbouwing is nog niet klaar...sta ik volgende week weer te boenen. waarom wonen er altijd zeikerds in trappenhuizen
Als ik jou was zou ik ze flink voor hun kop huffen.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:35 schreef het_fokschaap het volgende:m'n onderburen vragen of ik kans zie het trappenhuis schoon te maken want het is nu wel erg vies...maar de verbouwing is nog niet klaar...sta ik volgende week weer te boenen. waarom wonen er altijd zeikerds in trappenhuizen
inderdaad. kom je lekker thuis na paar dagen werk. ligt er zo'n zeikbriefje in je brievenbusquote:Op donderdag 28 april 2005 16:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik ze flink voor hun kop huffen.Je bent verdorie net thuis!
![]()
werkzequote:Jongens, ik ga naar mijn werk. Toedeledokies.
Nog met een briefje ook.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad. kom je lekker thuis na paar dagen werk. ligt er zo'n zeikbriefje in je brievenbus
[..]
werkze
wat denk je zelf ?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zeikerds als in mensen die zeuren, of zeikerds als in mensen die de boel onderzeiken?
Sorry, maar zeiken is zo'n leuke bezigheid.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat denk je zelf ?
begin jij niet ook nog eens te zeiken !
een marokkaanse collega neemt mij en nog 2 collega's mee naar z'n familie daar. Ergens in het noorden van Marokko en dan gaan we een beetje rondrijden.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:59 schreef miss_sly het volgende:
Lupa is nu werken geloof ik, dus wat dat betreft is dit wel vast een gewenningsperiode
Leuk naar Marokko! Vakantie of werk?
Ja, dat komt ervan als je je tandpasta en tandenborstel ergens in Zuid Oost Europa laat slingerenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:04 schreef het_fokschaap het volgende:
en nu even met m'n zus wat spullen halen voor m'n badkamer !
Vertel, vertel?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:56 schreef Doffy het volgende:
Er is een heerlijke aflevering van Netwerk over de vreeeeeselijke problemen in de Urker Griffo kerk
Sinds de oprichting van de PKN zijn families en vrienden uit elkaar gescheurd omdat de 1 PKN'er is en de ander de PKN een 'religieus service-centrum' vindt, dat 'slechts mensenwerk' isquote:
Triest dat mensen dat zichzelf aandoen.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:06 schreef Doffy het volgende:
[..]
Sinds de oprichting van de PKN zijn families en vrienden uit elkaar gescheurd omdat de 1 PKN'er is en de ander de PKN een 'religieus service-centrum' vindt, dat 'slechts mensenwerk' isMensen die al 70 jaar vrienden zijn, hebben elkaar nu al maanden niet gezien omdat ze 'elkaar niet meer begrijpen'.
Tsja. Het Koninkrijk des Heeren is belangrijker dan 70 jaar vriendschap, of je familie, of wat dan ook, natuurlijk. Immers, het pad is smal, de verleidingen groot. Enzoquote:Op donderdag 28 april 2005 21:09 schreef Alicey het volgende:
Triest dat mensen dat zichzelf aandoen.
Er zijn genoeg bijbelse argumenten voor inderdaad. Het is voor velen denk ik ook die ene belofte die het hem doet...quote:Op donderdag 28 april 2005 21:13 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tsja. Het Koninkrijk des Heeren is belangrijker dan 70 jaar vriendschap, of je familie, of wat dan ook, natuurlijk. Immers, het pad is smal, de verleidingen groot. Enzo
Ik ben benieuwd hoe ze reageren als blijkt als ze al hun vrienden en familie (griffo, katho, atho, homo, etcetero) die ze hebben verketterd en gekleineerd, in het hiernamaals gewoon weer tegenkomenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:16 schreef Alicey het volgende:
Er zijn genoeg bijbelse argumenten voor inderdaad. Het is voor velen denk ik ook die ene belofte die het hem doet...
Nouja, in de hel bevinden ze zich in gezellig gezelschap. Stel dat ze in de hemel komen!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze reageren als blijkt als ze al hun vrienden en familie (griffo, katho, atho, homo, etcetero) die ze hebben verketterd en gekleineerd, in het hiernamaals gewoon weer tegenkomen
In de hel, uiteraard. Elders wordt het nooit gezellig
Ik denk dat ze helemaal los gaan als alles toch te laat isquote:Op donderdag 28 april 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, ik wil die lui niet in de hel hebben, hoor. Je wéét toch hoe griffo's de hele sfeer kunnen verpesten?
Nouja, ze komen toch vast niet op een van onze verdiepingen terecht?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, ik wil die lui niet in de hel hebben, hoor. Je wéét toch hoe griffo's de hele sfeer kunnen verpesten?
Dat zou ook nog kunnen inderdaad. Of ze zijn er heilig van overtuigd dat het de hemel is en dat ze als beloning alles mogen neuken wat los en vast zit, zich helemaal klem mogen zuipen...quote:Op donderdag 28 april 2005 21:34 schreef Doffy het volgende:
Ik denk dat ze helemaal los gaan als alles toch te laat is
Is er een aparte WFL-verdieping ingericht?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:
Nouja, ze komen toch vast niet op een van onze verdiepingen terecht?
Wat zullen moslims dan balen, die moeten bij 77 maagden alweer stoppen. 77 maagden is eigenlijk best weinig voor een eeuwigheid.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen inderdaad. Of ze zijn er heilig van overtuigd dat het de hemel is en dat ze als beloning alles mogen neuken wat los en vast zit, zich helemaal klem mogen zuipen...
Wat krijgen moslimvrouwen eigenlijk in de hemel? En wie zijn die maagden? Worden die door God gedwongen om met Osama en consorten te neuken?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:45 schreef Alicey het volgende:
Wat zullen moslims dan balen, die moeten bij 77 maagden alweer stoppen. 77 maagden is eigenlijk best weinig voor een eeuwigheid.
De meeste WFL'ers komen op de 6e. Aan de andere kant kom ik op de 8e, dus ik weet het niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is er een aparte WFL-verdieping ingericht?
Ik denk het wel. Het is lullig om zelfs iemand uit de hel te bannen lijkt me.quote:Misschien is de hel wel een soort Fok. Maar dan zonder modjes.Word je tot in de eeuwigheid geplaagd door mensen als BansheeBoy.
Ja, want waar moet je dan heen?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:47 schreef Alicey het volgende:
Ik denk het wel. Het is lullig om zelfs iemand uit de hel te bannen lijkt me.
Dat is wel wat ik altijd er uit heb begrepen.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat krijgen moslimvrouwen eigenlijk in de hemel? En wie zijn die maagden? Worden die door God gedwongen om met Osama en consorten te neuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |