Het zal ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:49 schreef Alicey het volgende:
Zo, ik heb weer gegeten. En best asociaal veel ook eigenljk.
Bestaat school nog?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:31 schreef miss_sly het volgende:
Hoe vaak moet je goudvissen nou eigenlijk voeren?
Hoe verzint iemand het?![]()
![]()
![]()
Volgens mij leren ze werkelijk niets meer op school
Ik een kant-en-klare maaltijd van AH verrijkt met een aantal lenteuien, en nog een half pak yoghurt met een half pondje ananas er door.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook mijn lunch weer weggewerkt: 3 boterhammetjes, 1 met roomkaas linesse en een dubble met rookvlees. Het zat er weer aan
Ook een goed alternatief.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag in de stad een lekkere vette hap haal.
Wat "ben" je als dit jaar is afgelopen, en wat als je volgende opleiding is afgelopen?quote:Zo eerst even naar school voor een gesprek over de eerstegraadsopleiding waar ik voglend jaar aan wil beginnen.
Maak jij warm eten klaar op je werk?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:54 schreef Alicey het volgende:
Ik een kant-en-klare maaltijd van AH verrijkt met een aantal lenteuien, en nog een half pak yoghurt met een half pondje ananas er door.
Ik ben helemaal niks als dit jaar is afgelopen.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:55 schreef Alicey het volgende:
Wat "ben" je als dit jaar is afgelopen, en wat als je volgende opleiding is afgelopen?
Soms wel. Als ik er trek in heb.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maak jij warm eten klaar op je werk?
We zullen wel een ander gevoel voor humor hebben.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Meestal vind ik Garfield wel lollig, maar van deze zie ik de humor niet zo...
Oh, ik had niet door dat het niet daar op sloeg.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:28 schreef miss_sly het volgende:
Doei Lupa
Nee, ik vind hem wewl grappig Alicey
Ik baal omdat hier iets niet wil lukken, dat toch niet moeilijk is
Ik wel !quote:Op donderdag 28 april 2005 13:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Meestal vind ik Garfield wel lollig, maar van deze zie ik de humor niet zo...
Ouch.. Van standaard facturerings-software heb ik eigenlijk geen verstand. Ik weet wel dat financiele pakketten vaak onnodig ingewikkeld in elkaar zitten.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:31 schreef miss_sly het volgende:
Een goede factuurlay-out maken
Ik heb er al diverse gemaakt, en dat was geen probleem, maar nu kom ik er niet uit. Hij blijft iets vermelden dat ik niet vermeld wil hebben en er komt iets niet op, wat ik er wel op wil hebben. En het is allemaal goed gedaan, volgens mij, maar dat zal dan dus wel niet
Al geprobeerd om het opnieuw te maken?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:37 schreef miss_sly het volgende:
Ow, het is niet opzich niet moeilijk. Ik heb al andere gemaakt en die zijn erg mooi geworden en met de juiste info, wat op zich ook wel handig is
Maar bij deze...Hij herhaalt tekst, terwijl ik hem daar geen opdracht voor gegeven heb...en ik krijg het niet weg...en dat stuk tekst staat ook maar 1 keer in het basisdocument...ik snap er niets van
Soms kan het zijn dat een bestand corrupt is, en daarmee onwerkbaar is geworden. Even nieuw maken helpt dan soms.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:46 schreef miss_sly het volgende:
Nee, dat is de volgende stap dan maar...snap er werkelijk niet van
Geen helpdesk die je kunt lastig vallen? Die zijn rare dingen die fout gaan gewend.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:15 schreef miss_sly het volgende:
We hebben vooruitgang, maar het is nog niet goed.
Er gaat iets heel raars fout
Ah, ze doen het niet op contract-basis.. Dan is zelf klooien waarschijnlijk goedkoper ja.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:20 schreef miss_sly het volgende:
Mja, die helpdesk is duurder dan wanneer ik het zelf uitzoek. Een aangezien ik daar nu de tijd voor heb, denk ik dat mijn werkgever liever heeft dat ik er mijn hoofd over breek dan voor veel geld de helpdesk bellen.
En is het niet mogelijk om de definitie van hoe je het hebben wilt iets aan te passen?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:42 schreef miss_sly het volgende:
OK, ik weet nu wat er fout gaat; wat ik wilde, werkt niet.
Alleen moet ik nu dus bedenken hoe ik het dan moet inrichten om het zo op papier te krijgen als ik hebben wil.
Tja, daar ben ik dan maar over aan het denken.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
En is het niet mogelijk om de definitie van hoe je het hebben wilt iets aan te passen?
Als iets niet lukt helpt het vaak om het te laten liggen en de volgende ochtend er nog eens naar te kijken.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, daar ben ik dan maar over aan het denken.
Volgens mij maak ik gewoon ergens een denkfout, en zit ik die al de hele middag te herhalen, dus die zie ik nu eventjes niet
Misschien moet ik er maar mee kappen en naar huis gaan
Geen idee. Voordat ik kan internetten moet ik altijd dit doen:quote:
Hmm.. Sowieso vind ik het al raar dat je dat iedere keer bij opstarten moet doen. Is het geen idee om er een routertje tussen te zetten?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geen idee. Voordat ik kan internetten moet ik altijd dit doen:
start
uitvoeren
winipcfg
ok
USB ADSL LAN Adapter
vrijgeven
vernieuwen
Anders doet mijn modem het niet (ze vertelden me bij Tiscali dat ik dan dit moest doen). Maar toen ik dit zonet deed, gaf hij iedere keer nadat ik op vernieuwen had geklikt, de volgende melding:
Fout: de DHCP-server is niet beschikbaar. De adapter wordt vernieuwd.
En vervolgens gebeurde er niks en kon ik ook niet online komen. Ik heb de computer drie of vier keer opnieuw opgestart en bovenstaande procedure een stuk of vijftien keer opnieuw uitgevoerd voordat ik weer online kon.
Het stoort mij niet hoor. Maar wat is een routertje?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:06 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Sowieso vind ik het al raar dat je dat iedere keer bij opstarten moet doen. Is het geen idee om er een routertje tussen te zetten?
Ja. And don't you dare make a comment.quote:winipcfg?![]()
Zit je nog met Windows 98?
Een kastje wat je tussen je ADSL-aansluiting en computer zet die automatisch zorgt dat de verbinding blijft werken voor alle aangesloten computers. Geen geklier meer met series commando's of manual connects.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het stoort mij niet hoor. Maar wat is een routertje?
Wat voor systeem heb je (Processor, geheugen, hard disk)? XP is een stuk zwaarder, maar als je systeem het aankan is het wel aan te raden, omdat het toch een systeem is dat iets minder instabiel is, en verder qua "user experience" vergelijkbaar werkt met Win 98.quote:Ja. And don't you dare make a comment.Ik heb hier wel een (niet zo legale) versie van XP Pro liggen, maar omdat mijn PC'tje zo fijn draait durf ik dat niet aan.
Het is een Dell Dimension XPS T500. Er zit een Pentium III in. Hoe moet ik nakijken wat jij wilt weten over de hard disk?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:17 schreef Alicey het volgende:
Wat voor systeem heb je (Processor, geheugen, hard disk)? XP is een stuk zwaarder, maar als je systeem het aankan is het wel aan te raden, omdat het toch een systeem is dat iets minder instabiel is, en verder qua "user experience" vergelijkbaar werkt met Win 98.
Op die dingen inderdaad niet XP proberen. Tot ongeveer een jaar geleden heb ik op mijn werk op dat systeem gewerkt met XP er op. Heerlijk om dan een zware ontwikkelomgeving te draaien.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is een Dell Dimension XPS T500. Er zit een Pentium III in. Hoe moet ik nakijken wat jij wilt weten over de hard disk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |