Geloof het of niet maar dit keer was het echt "lachen om" i.p.v. "uitlachen". Gewoon het idee om zo vroeg te pakkenquote:
Daar wil je zeker minstens het dubbele voor hebben?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, hoor.![]()
De krentawardquote:Op donderdag 28 april 2005 10:06 schreef livEliveD het volgende:
We zijn niet eens 90 euro waard![]()
Tsssssk
Ik nomineer je tot krent van 2005![]()
Dan begint het in de buurt te komen.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:07 schreef Alicey het volgende:
Daar wil je zeker minstens het dubbele voor hebben?
Ok danquote:Op donderdag 28 april 2005 10:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar dit keer was het echt "lachen om" i.p.v. "uitlachen". Gewoon het idee om zo vroeg te pakken. Ieder zijn ding heur
Heb je ook een upload-icoon?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee jongens, als ik een berichtje plaats in iemand anders zijn fotoboek, dan staat mijn icoontje niet bij mijn naam. Hoe komt dat? Bij andere mensen staat wel hun icoontje...
Mijn buren kijken al erg wantrouwend naar me!quote:Op donderdag 28 april 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben wel een echte krent hoor. Zo geef ik zelden meer dan ¤ 25,- uit voor een kledingstuk. Maar voor lieve mensen koop ik graag cadeautjes (zie Alicey's beeldschone Friese pantoffels bijvoorbeeld).
Oh, je had het al door.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee jongens, als ik een berichtje plaats in iemand anders zijn fotoboek, dan staat mijn icoontje niet bij mijn naam. Hoe komt dat? Bij andere mensen staat wel hun icoontje...
Nee geen 5 op rij jijquote:
Welnee, je hebt er nu nog maar eentje. Maar het is inderdaad wel een beetje hypocriet om te zeggen dat hier kwartetten geen sport is, en dan zelf 4 posts op een rij te plaatsen.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee geen 5 op rij jij
Dit was zo'n literair hoogstaande dubbel opmerking. 1) om de rij van vier van Alicey te doorbreken en 2) om te zeggen dat ik het met Alicey eens ben.
Nu ben ik zelf ook zo'n lul dus....
Die niet-je-de-pleuris-verkoudheid had ik juist voor die keelpijn.. Ik heb een paar dagen echt gigantisch zitten niezen. Ach, komt het toch allemaal nog goed met God.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn verkoudheid is veranderd in een nies-je-helemaal-de-pleuris-verkoudheid.
[afbeelding]Stay out of my way, everybody!
Wat heeft God er nu weer mee te maken?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:24 schreef Alicey het volgende:
Ach, komt het toch allemaal nog goed met God.
"Bless you". Dat zal toch ergens vandaan moeten komen.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat heeft God er nu weer mee te maken?
Hm, nou ik heb niet gemerkt dat ik van zo'n opmerking ooit minder ging niezen.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:33 schreef Alicey het volgende:
"Bless you". Dat zal toch ergens vandaan moeten komen.
LOL bij een volgende nies moet ik vast denken aan een priester met wijwater.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:34 schreef Bensel het volgende:
bless is een zegen, die kan ook over andere dingen an goden worden uitgesproken (nu zie ik weer zo'n preister met wijwater.. niet echt geweldig als het over niezen gaat...
Het heeft inderdaad wel iets weg van die waarschuwingspictogrammetjes.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:50 schreef Bensel het volgende:
ik denk dat ze net zoutzuur over zich heen heeft gekregen, of net in de fik heeft gestaan (de smiley doet me denken aan van die oude voorlichtingsfilms voor in labs
Ik heb net gedoucht.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:42 schreef Alicey het volgende:
Bedoel je dat je gaat douchen, of bedoel je dat je nu net zeer zwaar niest?
Ik vind het zelf wel lekker en ontspannend.. Sta er al gauw een kwartier tot een half uur onder, waarbij het vaker een half uur is dan een kwartier.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik sta meestal niet zo lang onder de douche.
Zou ik wel lekker vinden, maar vind ik zonde van het water.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:56 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het zelf wel lekker en ontspannend.. Sta er al gauw een kwartier tot een half uur onder, waarbij het vaker een half uur is dan een kwartier.
MWa.. werk toch wel vrij vaak met zoutzuur van 1 M.. is toch niet zo handig om dat ergens op te krijgenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad wel iets weg van die waarschuwingspictogrammetjes.
Verdund zoutzuur is overigens niet zozeer gevaarlijk, maar wel reuze smerig.
Je bent Nederlands/Fries.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou ik wel lekker vinden, maar vind ik zonde van het water.
Dat is een ander verhaal inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:11 schreef Bensel het volgende:
[..]
MWa.. werk toch wel vrij vaak met zoutzuur van 1 M.. is toch niet zo handig om dat ergens op te krijgen![]()
Dat probleem heb ik ook idd. Kan echt veels te lang onder de douche staan, maar mn moeder heeft het idee dat er zo'n watertekort is ed er flink ingehamerd....quote:Op donderdag 28 april 2005 11:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou ik wel lekker vinden, maar vind ik zonde van het water.
Dat probleem zie ik echt niet. Na mij de Zondvloed, dus water genoegquote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef Haushofer het volgende:
Dat probleem heb ik ook idd. Kan echt veels te lang onder de douche staan, maar mn moeder heeft het idee dat er zo'n watertekort is ed er flink ingehamerd....
Zolang er water uit de kraan komt, doucht Doffy lekker door.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef Doffy het volgende:
Dat probleem zie ik echt niet. Na mij de Zondvloed, dus water genoeg![]()
Je moet toch flink douchen wil je dat stoppen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zolang er water uit de kraan komt, doucht Doffy lekker door.![]()
Neehee!quote:Op donderdag 28 april 2005 09:38 schreef Bensel het volgende:
Hee, alicey, waarom benm je dagelijks sultana nodig, als je aleen savonds een konijn word?
Belgie en Fryslan Groningen liggen echter nogal uit elkaar...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In Vlaanderen is 'iets nodig zijn' heel gewoon hoor.
Da's waar, maar ik vraag me af of het echt 'fout' is. Lijkt me eerder een regionale variant.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
Belgie en Fryslan Groningen liggen echter nogal uit elkaar...
Oh mijn God! Gaan we nu ook al d's invoegen in een werkwoord waar überhaupt geen d in voorkomt?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:31 schreef miss_sly het volgende:
Hoe vaak moedt je goudvissen nou eigenlijk voeren?
Hoe verzint iemand het?![]()
![]()
![]()
Volgens mij leren ze werkelijk niets meer op school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |