en ook gelijk weer openen met een TVP uiteraardquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vergeten jullie trouwens niet dat ik zaterdag voor negen dagen vertrek? Dat jullie je daar even mentaal op voorbereiden...
Ik ben van de voorpret, en het langzaam maar zeker inpakken van mijn koffer hoort daar bijquote:Op donderdag 28 april 2005 08:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Huh? Je gaat na Pinksteren op vakantie en je begint vanavond met inpakken? Heb je daar drie weken voor nodig?
De titel klinkt al veelbelovendquote:Op donderdag 28 april 2005 09:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn God, jullie moeten de laatste drie pagina's van Hoe geil is jouw vriendin? eens lezen... Wat ongelooflijk triest...
Kippen en haantjesquote:Op donderdag 28 april 2005 09:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn God, jullie moeten de laatste drie pagina's van Hoe geil is jouw vriendin? eens lezen... Wat ongelooflijk triest...
Het is niet zo dat je zoveel meeneemt dat van te voren inpakken nodig is?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben van de voorpret, en het langzaam maar zeker inpakken van mijn koffer hoort daar bij
Ik leg dan vast de koffer klaar en verzamel daarin langzaam maar zeker de dingen die ik mee wil nemen.
Het is wat vroeg, dat geef ik toe
Nee hoor, ik reis redelijk lichtquote:Op donderdag 28 april 2005 09:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je zoveel meeneemt dat van te voren inpakken nodig is?
Geweldig topic!quote:Op donderdag 28 april 2005 09:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vreemd hoeft het denk ik niet te zijn hoor. Als je er van geniet gewoon doen, niets mis met genieten.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, ik reis redelijk licht
Ik vind het gewoon leuk, dan kan ik al helemaal genieten van het feit dat ik op vakantie ga.
Ik heb al vaker gehoord dat het vreemd is, maar ik geniet er van
Door SHE word ik anders ook niet echt vrolijk dat ik ooit columnist ben geweest...quote:Op donderdag 28 april 2005 09:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geweldig topic!
wie heeft die kastanova ooit mod gemaakt?
Kan ik me ook weer voorstellen. Nou ja, triest.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:12 schreef Reya het volgende:
Door SHE word ik anders ook niet echt vrolijk dat ik ooit columnist ben geweest...
Je hebt dus een hoop ervaring, begrijp ikquote:Alhoewel ik zelfs een tijdje Kim Holland als collega heb gehad, dus wat dat betreft ben ik wel wat gewend
Inderdaad.. Zoals van wel meer users niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:19 schreef miss_sly het volgende:
Wat ik er van gezien heb, word ik van SHE uberhaupt niet vrolijk
Da's ook wel weer waarquote:Op donderdag 28 april 2005 09:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad.. Zoals van wel meer users niet.
Oh, zeker wel.. Van mij mogen ze ook hoor, ik heb er geen last van.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Da's ook wel weer waar
Ach, daar leer je overheen lezen
Lief!quote:Op donderdag 28 april 2005 09:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb foto's van al mijn dierenkinders toegevoegd aan mijn fotoboek.
Ik zal eens stiekem lurkenquote:Op donderdag 28 april 2005 09:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor US vind ik het een geweldige keuze. Vuur met vuur bestrijden enzo. Hij doet het echt goed daar.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:08 schreef Doffy het volgende:
wie heeft die kastanova ooit mod gemaakt?
In onzin zijn daar tig topics vanquote:Op donderdag 28 april 2005 09:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Leuk nieuw topic: "Van welke user word jij het minst vrolijk?"
Jaquote:Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vergeten jullie trouwens niet dat ik zaterdag voor negen dagen vertrek? Dat jullie je daar even mentaal op voorbereiden...
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:06 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor, ik reis redelijk licht
Ik vind het gewoon leuk, dan kan ik al helemaal genieten van het feit dat ik op vakantie ga.
Ik heb al vaker gehoord dat het vreemd is, maar ik geniet er van
Oh dat kan. Dat weet ik niet want ik houd ten allen tijde een afstand van minimaal 6 MB t.o.v. ONZ aan.quote:
Ik ga even een lijstje e-mailadressen meenemen en dan kan ik jullie een MMS-kaartje sturen. Denk dat ik het dan aan Alicey stuur en dan plaatst die het wel hier.quote:
Geef maar een linkje als je hem open hebt.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Leuk nieuw topic: "Van welke user word jij het minst vrolijk?"
Lach je mij nu uit?quote:
't was allemaal zo slecht dat dat wel expres gedaan moet zijn! En dat maakt 'm weer goedquote:Op donderdag 28 april 2005 09:30 schreef livEliveD het volgende:
@Doffy: "wat mankeert er aan Immortel (ad vitam)?" De special effects zijn op een enkel shot na slecht, verhaal gaat helemaal nergens over, de wereld die gecreëerd is vind ik op sommige punten onlogisch. Nu zit er een hoofdrolspeelster in met super tof blauw haar die ik echt knap enzo vond. I'm in love
Leuk! We krijgen een live verslag!quote:Op donderdag 28 april 2005 09:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga even een lijstje e-mailadressen meenemen en dan kan ik jullie een MMS-kaartje sturen. Denk dat ik het dan aan Alicey stuur en dan plaatst die het wel hier.
Nou, 'verslag'... Zal eerst eens kijken of MMS'en ook duurder is in het buitenland. Ik vermoed van niet, maar je weet nooit. Ik wil niet voor eenzelfde verrassing komen te staan als SC laatst. Jullie zijn me geen ¤ 90,- waard.quote:
Weet ik niet, moet je in het betreffende KLB-topic vragen waar een user het zei.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:38 schreef Bensel het volgende:
Hee, alicey, waarom benm je dagelijks sultana nodig, als je aleen savonds een konijn word?
Oftewel, voor € 90,- sla je ons de hersens in?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, 'verslag'... Zal eerst eens kijken of MMS'en ook duurder is in het buitenland. Ik vermoed van niet, maar je weet nooit. Ik wil niet voor eenzelfde verrassing komen te staan als SC laatst. Jullie zijn me geen ¤ 90,- waard.
Hij is leukquote:Op donderdag 28 april 2005 09:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De wereld op zich heeft potentie maar blijkbaar is er te weinig budget om het goed uit te werken. Verder kon het verhaal echt stukken beter.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:37 schreef Doffy het volgende:
Serieus, ik vond de atmosfeer wel iets hebben.
Dat nou ook weer niet, hoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:47 schreef Alicey het volgende:
Oftewel, voor ¤ 90,- sla je ons de hersens in?
Geloof het of niet maar dit keer was het echt "lachen om" i.p.v. "uitlachen". Gewoon het idee om zo vroeg te pakkenquote:
Daar wil je zeker minstens het dubbele voor hebben?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, hoor.![]()
De krentawardquote:Op donderdag 28 april 2005 10:06 schreef livEliveD het volgende:
We zijn niet eens 90 euro waard![]()
Tsssssk
Ik nomineer je tot krent van 2005![]()
Dan begint het in de buurt te komen.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:07 schreef Alicey het volgende:
Daar wil je zeker minstens het dubbele voor hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |