Ik ook. Wie weet ben ik veranderd.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.4degreez.com/misc/dante-inferno-test.mv
Alweer gevonden.Ga hem nog even een keertje doen.
Die Allah is dus eigenlijk gewoon een soort pimp. Maar goed dat ik op de stelling "Pimp is a good thing to be" 'no' heb geantwoord.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:51 schreef Alicey het volgende:
Dat is wel wat ik altijd er uit heb begrepen.
Daar komt het eigenlijk op neer. Een rare jongen, die Allah.:)quote:Op donderdag 28 april 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die Allah is dus eigenlijk gewoon een soort pimp. Maar goed dat ik op de stelling "Pimp is a good thing to be" 'no' heb geantwoord.
Heb je daar ook een linkje van?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er staat ook een Personality Disorder Test op die site. Ik heb Narcissistic Personality Disorder.
Ja, ik ben absoluut egocentrisch.quote:Narcissistic personality disorder is characterized by self-centeredness.
Ik ben inderdaad wel dol op aandacht.quote:Like histrionic disorder, people with this disorder seek attention and praise.
Niet waar, ik ben gewoon geweldig.quote:They exaggerate their achievements,
Ik neig er wel toe mezelf (vooral op intellectueel gebied) superieur te achten.quote:expecting others to recongize them as being superior.
Klopt.quote:They tend to be choosy about picking friends, since they believe that not just anyone is worthy of being their friend.
Klopt niet.quote:Narcissists tend to make good first impressions, yet have difficulty maintaining long-lasting relationships.
Ik heb niet altijd evenveel interesse in andermans gevoelens, maar ik geloof niet dat ik misbruik maak van mensen...quote:They are generally uninterested in the feelings of others and may take advantage of them.
Nouja, echt hoog is mijn sexual desire niet. Ik kan prima zonder. Hetgeen natuurlijk niet wil zeggen dat ik het niet wil.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb jij een low sexual desire dan? Nou, dan wordt het nooit wat tussen ons.
Dat is vooral gezellig. Doffy en ik zitten er ook!quote:Op donderdag 28 april 2005 22:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom ook op level 6.
Is dat nou goed of slecht?
De 6e verdieping van de hel is bij deze de WFL-verdieping.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom ook op level 6.
Is dat nou goed of slecht?
Ik kan ook zonder. Het werkt best gek bij mij. Als ik geen partner heb, ebt de behoefte weg. Echt bijna helemaal weg. Dan kan er een maand voorbijgaan zonder dat ik mezelf aanraak. Maar als ik wel een partner heb, dan heb ik zo ongeveer continu zin. Momenteel in elk geval wel.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
Nouja, echt hoog is mijn sexual desire niet. Ik kan prima zonder. Hetgeen natuurlijk niet wil zeggen dat ik het niet wil.
Zie ik nou goed dat ik vergeleken bij jou heel erg braaf ben tegenwoordig?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:22 schreef Doffy het volgende:
Same ol', same ol'...
Sixth level - the City of Dis
Level Who are sent there? Score
Purgatory Repenting Believers Very Low
Level 1 - Limbo Virtuous Non-Believers Low
Level 2 Lustful High
Level 3 Gluttonous High
Level 4 Prodigal and Avaricious High
Level 5 Wrathful and Gloomy Moderate
Level 6 - The City of Dis Heretics Very High
Level 7 Violent Very High
Level 8- the Malebolge Fraudulent, Malicious, Panderers High
Level 9 - Cocytus Treacherous High
Die grote afstand lijkt mij dan toch best erg lastig..quote:Op donderdag 28 april 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan ook zonder. Het werkt best gek bij mij. Als ik geen partner heb, ebt de behoefte weg. Echt bijna helemaal weg. Dan kan er een maand voorbijgaan zonder dat ik mezelf aanraak. Maar als ik wel een partner heb, dan heb ik zo ongeveer continu zin. Momenteel in elk geval wel.
Je bent niet gestoord denk ik. Op Narcissistic scoor ik ook Moderate trouwens, ik ben natuurlijk niet alleen Schizoid.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Die personality disorder scoor ik alles low, behalve Narcissistic moderate.
Ik heb weinig keus. Seks met een partner is natuurlijk bevredigender, maar zelfbevrediging is ook een goed medicijn tegen ernstige vlagen van geiligheid.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:27 schreef Alicey het volgende:
Die grote afstand lijkt mij dan toch best erg lastig..Of heb je voldoende aan jezelf aanraken?
Ook weer waar.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb weinig keus. Seks met een partner is natuurlijk bevredigender, maar zelfbevrediging is ook een goed medicijn tegen ernstige vlagen van geiligheid.
Aangenaam.quote:
Maar wat er bij staat, past helemaal niet bij mijquote:Op donderdag 28 april 2005 22:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent niet gestoord denk ik. Op Narcissistic scoor ik ook Moderate trouwens, ik ben natuurlijk niet alleen Schizoid.
Tsja, blijkbaar ben ik 'violent' en 'treacherous'.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:25 schreef Alicey het volgende:
Zie ik nou goed dat ik vergeleken bij jou heel erg braaf ben tegenwoordig?
Bij mij past het ook niet echt. Het Schizoid klopt nog wel een beetje, al weet ik niet in hoeverre "Asociaal", wat voor mij wel een by-the-way-diagnose is/was, er mee verband houdt of hetzelfde is.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar wat er bij staat, past helemaal niet bij mij
Anyway, ik ben verder dus geestelijk redelijk gezond; wat een opluchting![]()
Treacherous was ik, maar kennelijk vindt Dante tegenwoordig van niet?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar ben ik 'violent' en 'treacherous'.Niet dat ik mezelf daarin herken, maar ja, Dante zal het wel weten
Het is op zich effectief. Identificatie van het lijk wordt een stuk lastiger met die methode. Ikzelf zou niet direct voor die methode kiezen, maar dat is denk ik ook niet van belang omdat ik niet zo vaak iemand vermoord.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Programma op Discovery Crime Night. Ook een idee, je slachtoffer in een houtversnipperaar gooien om van het lijk af te komen. Dit is al de tweede dergelijke moord waar ik weet van heb.
Het is dus niet effectief. Ze zijn gepakt, en de slachtoffers zijn geïdentificeerd (tanden). Het is pas echt effectief als je de snippers voert aan krokodillen o.i.d. Maar ook ik vermoord zelden mensen, dus ik kan niet testen of mijn theorie The Perfect Murder oplevert.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:45 schreef Alicey het volgende:
Het is op zich effectief. Identificatie van het lijk wordt een stuk lastiger met die methode. Ikzelf zou niet direct voor die methode kiezen, maar dat is denk ik ook niet van belang omdat ik niet zo vaak iemand vermoord.
Ik weet wel mensen te vinden die er in geinteresseerd zijn om een dergelijk experiment in de praktijk te brengen, maar iets zegt mij dat dat ook niet verstandig is.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is dus niet effectief. Ze zijn gepakt, en de slachtoffers zijn geïdentificeerd (tanden). Het is pas echt effectief als je de snippers voert aan krokodillen o.i.d. Maar ook ik vermoord zelden mensen, dus ik kan niet testen of mijn theorie The Perfect Murder oplevert.
En volgens mij valt het in NL best wel op als je een houtversnipperaar wilt huren. Volgens mij doet alleen de gemeente dat...quote:Op donderdag 28 april 2005 22:48 schreef Alicey het volgende:
Ik weet wel mensen te vinden die er in geinteresseerd zijn om een dergelijk experiment in de praktijk te brengen, maar iets zegt mij dat dat ook niet verstandig is.
Pf, wie denk je wel dat je bent?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:48 schreef Alicey het volgende:
Tenzij je natuurlijk ziek bent, dan ga je nu je bed in!
Je hoeft hem ook niet te huren (Ook niet verstandig, omdat je het ding nooit goed genoeg schoon krijgt). Zoek zo'n onbeheerd ding op en gebruik die. Aan de andere kant, als je het iemand anders laat doen, wat is dan je eigen probleem nog?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En volgens mij valt het in NL best wel op als je een houtversnipperaar wilt huren. Volgens mij doet alleen de gemeente dat...
Iemand die het beste met je voor heeft.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Pf, wie denk je wel dat je bent?
Huurmoordenaars trekken vroeg of laat altijd hun bek open.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:51 schreef Alicey het volgende:
Aan de andere kant, als je het iemand anders laat doen, wat is dan je eigen probleem nog?
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:51 schreef Alicey het volgende:
Iemand die het beste met je voor heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |